ایجاد کسب و کار در حوزه گردشگری

ایجاد کسب و کار در حوزه گردشگری

ایجاد کسب و کار در حوزه گردشگری

ایجاد کسب و کار در حوزه گردشگری

? این شخص فرصت شناس، عباس برزگر است???

? عباس برزگر جوان روستایی که روزگاری با دستفروشی و دوره گردی در شهر شیراز گذران زندگی می کرد و اینک نبوغ هنر و آوازه کارش پای خارجی ها را به روستای زادگاهش نیز کشانده است.

? کارآفرین میلیارد دلاری ایران کارش را از دستفروشی و درآمد روزانه ٣ هزار تومان شروع کرده است. او تنها ٣٨ سال دارد و درآمدزایی چشمگیرش با یک اتفاق معجزه آسا استارت خورده است. «عباس برزگر» زاده و ساکن یک روستای بسیار کوچک به نام «بزم» شهرستان بوانات در استان فارس است.

? برزگر در یک شب بارانی دو گردشگر آلمانی را به خانه فقیرانه خود میهمان و از آنها با دمپختک و ترشی لیته پذیرایی می کند. میهمانان خارجی برزگر با پذیرایی صمیمانه و بی ریای او دو روز تمام به سبک روستاییان ایرانی زندگی می کنند و گویا این تجربه منحصربه فرد آن قدر برایشان جذاب بوده است که به سرعت موضوع را رسانه ای می کنند و برزگر را با انبوهی میهمان ناخوانده از آن سوی مرزها مواجه می کنند ?

♻️ هوشمندی او برای بهره برداری از این اتفاق، به سرعت برزگر را شهره عام و خاص می کند و شبکه های تلویزیونی از سراسر جهان کارآفرین روستایی ایران را روی آنتن خود می برند. برزگر حالا علاوه بر دهکده توریستی اش در تدارک یک تور عشایری با ١۵ هزار سیاه چادر است ?

? تحلیل #دکتر_کاویانی در دوره کارآفرینی تا میلیاردر شدن درباره فرصت ها:

? شروع هر استارت‌آپ‌ نیازمند تیزبینی و شناسایی فرصت هاست. اینکه شما باید از کجا شروع کنید و چه شغلی را انتخاب کنید، نیازمند آشنایی با اصول شناسایی فرصت ها و نحوه ی برخورد با آن هاست.

همچنین بخوانید:  نکاتی که باعث می شود زودتر موفق شوید

? برای همه ی افراد ده ها فرصت حتی بعضا در یک روز وجود دارد که هر کدام از آن ها به تنهایی میتواند شما را ثروتمند کند ولی اکثر افراد به راحتی از کنار آن ها می گذرند چون به دنبال شناسایی فرصت ها نیستند و با چشم بسته از کنار آن ها عبور میکنند چون ذهن شما آماده ی شناسایی این فرصت ها نیست.

? دکتر کاویانی در دوره کارآفرینی تا میلیاردر شدن تمام ضوابط کاربردی استارت آپ، شروع یک کسب و کار پردرآمد و توسعه ی کاری را به شما آموزش می دهد ?
♨️ برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آموزش ها یک پیامک با عنوان #دوره کارآفرینی# به شماره ی زیر بده
SMS : 300070047005

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود