چگونه فرصت های کسب و کار پیرامون خودمون رو کشف کنیم؟

چگونه فرصت های کسب و کار پیرامون خودمون رو کشف کنیم؟

چگونه فرصت های کسب و کار پیرامون خودمون رو کشف کنیم؟

دانلود فایل صوتی: چگونه فرصت های کسب و کار پیرامون خودمون رو کشف کنیم؟

[symple_box style=”boxsucces”]

حجم: 5.08 مگابایت

زمان:00:11:05

دانلود

[/symple_box]

متن فایل صوتی: چگونه فرصت های کسب و کار پیرامون خودمون رو کشف کنیم؟

به نام خدا

سلام عرض میکنم به همه دوستان عزیزم در کانال خودساخته به آدرس @khodsakhte

دوستان عزیزم امروز هم با یکی دیگه از جلسات موفقیت در خدمت شما عزیزان هستم و خدا را شاکرم که این فرصت را به من داده که یک بار دیگه در خدمت شما عزیزان و بزرگواران باشم. دوستان عزیزم خیلی هاتون درزندگی دائماً سوالاتی که میپرسید سوالات منفیه به بات ارتباطی که من در کانال خودساخته قرار دادم دائماً سوالاتی میاد که بیشتر بر جنبه های منفی زندگی تاثیر داره مثلا یکی اومده گفته که چجوری از بدبختی رها بشم، یکی اومده گفته که چجوری از فقر به سمت ثروت برم یکی گفته چجوری این شکست را پشت سر بگذارم نیومدید سوالات مثبت بپرسید و نیومدید بگید که چطور موفق تر باشم یا چطور  پولدارتر باشم، نیومدید اینا را بپرسید اومدین زوم کردین روی نکات منفی و چیزهایی که در زندگیتون منفیه  و دوست دارم در ورد ضمیری به اسم ضمیر ناخودآگاه صحبت کنم.

ما در وجودمان یک ضمیری داریم به اسم ضمیر ناخودآگاه این هیچی نمیفهمه جز همون چیزی که واضح در اختیارش قرار میدی یعنی چی؟ یعنی وقتی من بهش میگم که چطور از فقر باید رها بشم این اون جمله را کار نداره این اون فقرو میگیره و دائماً اطراف من فقرو به من نشون میده دائماً بدبختی ها و مشکلات را به یاد من می آورد و نتیجش این میشه که من شجاعت انجام کاری را ندارم من توی خودم فقط مشکل میبینم و من هیچ نکته ی مثبتی را نمی بینم که یک گام مثبت بردارم و این ضمیر ناخودآگاه ارادش دست شماست به شرط اینکه دوستان عزیزم شما بهش خوراک مثبت بدید وقتی بهش بگید که چطور پولدارتر بشم این ضمیر ناخوآگاه زوم میکنه به اطراف شما دائماً میگرده هر چیزی  را که به پول ربط داره به شما نشون میده وقتی میخوای یک کسب و کاری راه بیندازی دیگه نمیاد جنبه های منفی را بهت نشون بده و توی دلت رو خالی کنه و بگه که خیلی ریسک داره و ازش دوری کن اونوقت میاد بهت میگه که پول همینجاست  باید همین کار را شروع کنی وقتی میخوای شاگردی یک مغازه را شروع کنی نمیاد بهت بگه که تو بدبختی تو تا تهش شاگرد میمونی تو تهش هیچی نمیشی میاد بهت میگه که اینجا پوله این کارو یا میگیری کسب و کار  درست میکنی پولدار میشی ضمیر ناخودآگاه دائماً در حال جستجوی اطراف است ولی چه جستجویی؟ جستجوی همون چیزی که داری بهش فکر میکنی اگر منفی فکر میکنی باید بهت بگم که هر روز چیزایی که میبینی قراره منفی تر بشه هر روز مشکلاتت قراره بیشتر بشه چون داره همینا رو بهت نشون میده نمیادیک زمینه ی مثبت را بهت نشون بده شروع میکنه به پیدا کردن چیزایی که اطرافته و داری در موردش صحبت میکنی یک جورایی مثلا مثل این میمونه که وقتی میگید خودرو پرادو چقدر زیاد شده، از فردا میرید تو خیابون همش پرادو میبینید خودور پرادو زیاد نشده این شمایید که توی مغزتون خودرو پرادو را دارید میبیبنید الان اگر توی 5 کیلومتری یک خودرو پرادو ببینید میگد که پرادو چقدر زیاد شده این دقیقا همون چیزی هستش که توی ذهن ما داره میچرخه ما وقتی به یک چیز مثبت تر فکر میکنیم مثبت ها به ما نشون داده میشن و مثبت ها همون موفقیتن.

همچنین بخوانید:  ترفندهای طلایی برای برقراری تعادل بین کار و زندگی

عزیزان من شما کافیه که نگرشتونو به دنیا، جهان مثبت کنید دائماًاطراف ما اتفاقات مثبت میوفته  این ما هستیم که باید این مثبتا رو بگیریم باور کنید ایمان داشته باشید اونقدر این جهان نعمت داره اونقدر این جهان بزرگه و اونقدر در این جهان خوبی است که هر روز ما میتوانیم یک کاری را شروع کنیم و همون کارایی که اطرافمونه و پولدار، موفق، شاد بشیم ولی ما باید پیداش کنیم این همه زمینه ایجاد میشه دوستت بهت گفته که بیا فلان کارو شروع کنیم منفیه بهت گفته که نرو ورشکست میشی مثبته بهت گفته که برو پول همینجاست مثبت فکر کردی پیش رفتی با مشکلاتش جنگیدی پولدار شدی اتفاق خاصی نیوفتاد نگرش تو بود که بهت گفت اینجا باید بری یا اینجا نباید بری.

دوستان عزیزم شما پیرامون خودتونو که ببینید افراد زیادی را می بینید که اومدن موفق شدند اومدن ثروتمند شدن و به همه چیز رسیدن این ها تد همون محیطی هستند که شما هم هستید فقط چه اتفاقی افتاده اونا یک چیز مثبت را دیدند و همونو گرفتند پیش رفتند و به چیزی که میخواستند رسیدن شما هم دوست دارید یک چیز مثبت را ببینید و پیش ببرید و به اون چیزی که میخواین برسید نگرشتونو عوض کنید افکار منفی رو حذف کنید.

دوست خوب من توآفریده خدا تو این کره ی خاکی هستید بهت گفته افضل مخلوقات، افضل مخلوقات یعنی اونقدر واسش نعمت هست که حتی نمیتونه اونا رو بشمره  ولی خیلیاهاتون میاید منفی میپرسید چطور از فقر دور بشم تو دلیلی نداره به فقر فکر کنی این همه وفور نعمتو تو این دنیا نمیبینی این همه افرادو نمیبینی که  صدها میلیارد تومن درآمد دارند خب خدا در حق تو ظلم روا نکرده خدا به تو اراده و اختیار  داده تو به مثبتا فکر کن تو به چیزای خوب فکر کن خدا هم خوبا را نشونت میده ذهن تو خوبا را رصد میکنه.

همچنین بخوانید:  افزایش فالوور اینستاگرام از 0 به 5000

دوست خوب من با همه ی وجود چیزای خوبو بخواید خدا در قرآن گفته که اگر بنده ی من با همه ی وجود منو بخواد من اجابت میکنم میدونی مشکل بنده ها چیه؟ مشکل بنده ها اینه که خیلی وقتا شک توی دلشون هستش در مسیر موفقیت هم دقیقا همینطوره اگه شک داری موفق میشی یا نمیشی من بهت قول میدم موفق نمیشی اگه ایمان و باور داری که موفق میشی حتما موفق میشی میدونی چرا؟ چون جاده ی موفقیت یک جاده هموار نیست هزارن فراز و نشیب هست اونی که شک داره با دو تا فراز و نشیب از میدان خارج میشه اونی که شک نداره و ایمان داره هر چقدر که واسش مشکل پیش بیاد مسیرو طی میکنه  اون اومده تا به اون چیزی که میخواد برسه.

دوستان عزیزم کسانی باشید در دنیا که کاری را شروع می کنید اگر همه ی دنیا اومدن و گفتن که این کار به نتیجه نمیرسه شما بگید برای شما به نتیجه نمیرسه  من به نتیجه میرسونمش. دوست خوبم من کاری ندارم که چه کاری را میخواهی شروع کنی خب ولی هر چقدر که بزرگ باشه یکی توی دنیا مگه نیومده که این مسیر را رفته و به موفقیت رسیده خب یکی از اونا چرا تونباشی. کشور آمریکا را ببینید هر روز دارند یک اختراع انجام میدن هر روز خودرو های بهتر، تکنولوژی های بیشتر و هر روز پیشرفت بیشتر دارند. اونا میدونید چرا به همچین چیزی میرسند؟ چون اونا تفکرشون مثبته چون اونا چیزای مثبت را میبینند و اونا به باور و ایمان رسیدند که ما اگر بخواهیم میشه حالا ماچی!! ما هم اگر بخواهیم و باور داشته باشیم که میشه مطمئن باشیم ایمان داشته باشیم که حتما میشه هر کاری را که میخواهی شروع کنی باور داشته باش که میتونی موفق شی ولی خب فراز و نشیب داره.

فرض می کنیم مثلا یکی از شما 30 میلیون سرمایه داره با این 30 میلیون چیکار میتونه بکنه؟ حداقل اطراف خوشو میتونه ببینه، اطراف خودش دیده که یکی از دوستاش بوتیک زده موفق شده این فرد به هر صورتی که بخواد اگر این بوتیکو بزنه اینم باید موفق بشه چون باید همون مسیر را طی کند چون باید بجنگه اگر یک جایی نتونست محصولشو بفروشه باید بره دنبالش باید جستجو کنه و بازاریابی را بخونه باید با این مرحله  ی مشکل رقابت کنه اونو حذف کنه به اون چیزی که میخواد میرسه. خیلی ها میگن که بازار خوب نیست ولی تو همین بازاری که خوب نیست من میبینم کسایی را که دارن پول درمیارن میدونین چرا؟ چون اینا تفکرشون مثبته اینا نمیگن بازار خوب نیست اینا میگن بازار برای اونا خوب نیست برای من همه چیز خوبه من با مشکل مبارزه میکنم. محصولم فروش نمیره کمپین میزنم بازاریابی میکنم تک به تک زنگ میزنم همه کار میکنم میفروشمش برای اونا جواب نمیده اونا نمیتونن بفروشن من میفروشم چون اومدم که موفق بشم چون ایمان و باور دارم و میدونم که راهم درسته.

همچنین بخوانید:  بهترین روش تبلیغات شغل خدماتی؟(سوال شما)

دوست خوبم یاد بگیر تلاش کن که دنیا را مثبت ببینی این دنیا پرنعمته و این نعمت ها بخشیش برای تو هستش تو باید بیای تو این زندگی تو این دنیا نعمتای خودتو بگیری اگه تا الان نگرفتی حقتو بقیه گرفتن حالا بیدار شو استارت بزن تلاشتو بکن نعمتایی که برای تو کنار گذاشتن خودت برو نعمتاتو بگیر و یاد بگیر زندگی و مسیری را که داری شروع میکنی بهش ایمان داشته باشی اگر رسیدن اگر موفق شدند تو هم میرسی و موفق میشوی.

دوستان عزیزم امیدوارم این جلسه از جلسات موفقیت کانال خودساخته با آدرس @khodsakhte  براتون مفید بوده باشه و همان طور که قبلا گفتم رسالت من توی این کانال اینه که به همنوعان ، دوستان، هموطنان خودم و مردمی که پیرامون خودم هستن به همهی شما عزیزان و بزرگواران کمک  کنم تا دنیا را از دریچه دیگه ای ببینید تا توی این زندگی محدود به همه ی چیزایی که میخواید برسید و از شمام یک خواهشی همیشه داشتم که این ویسا را به دست هر کسی که براتون عزیزه به دست هر کسی که توی زندگیش نیاز داره که موفق بشه برسونید و مطمئن باشید که هیچ چیزی بالاتر  از این کار  خیر نیست که دست همو بگیریم و با هم بریم بالا مسیر موفقیتو نمیشه یک نفره رفت اگر امروز یک ویسو میفرستی مطمئن باش که فردا خدا دو برابر اون ویس بهتون نعمت میرسونه بهتون الهام میرسونه که توی مسیر موفقیت تو هم گام برداری رسالتمون اینه که در کنار هم  با هم پیش بریم و به موفقیت برسیم.

امیدوارم این ویس براتون مفید بوده باشه  پیوسته به سایتمون به آدرس www.khodsakhte.ir و کانال تلگراممون به آدرس @khodsakhte سر بزنید. پیروز و موفق باشید عزیزان

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود