برای استارت کسب و کار شخصی خودم از کجا باید شروع کنم؟

برای استارت کسب و کار شخصی خودم از کجا باید شروع کنم؟

برای استارت کسب و کار شخصی خودم از کجا باید شروع کنم؟برای استارت کسب و کار شخصی خودم از کجا باید شروع کنم؟


[symple_box style=”boxsucces”]

دانلود فایل صوتی: برای استارت کسب و کار شخصی خودم از کجا باید شروع کنم؟

حجم: ۴.۴۶ مگابایت

زمان:۰۰:۰۹:۴۵

دانلود

[/symple_box]


متن فایل صوتی: برای استارت کسب و کار شخصی خودم از کجا باید شروع کنم؟

به نام خدا

سلام عرض میکنم به همه ی دوستان پرانرژی و موفق خودم در کانال خودساخته  به آدرس @khodsakhte امیدوارم که حال همتون خوب باشه و خدا را شکر میکنم که این فرصتو به من داد تا یک بار دیگه در خدمت شما دوستان عزیزم باشم خب با یک ضرب المثل شروع میکنیم یک ضرب المثل اسپانیایی هست که میگه برای پختن یک املت خوشمزه حداقل باید یک تخم مرغ را شکست.

دوستان عزیزم میدونین مفهومش چیه؟ مفهومش اینه که برای بدست آوردن هر چیزی باید هزینه ای را پرداخت کرد و برای رسیدن به موفقیت شما باید هزینه ای را پرداخت کنید آیا این هزینه یک هزینه مالی هستش؟ ابداً ! فکر نکنید که فقط باید یک هزینه مالی داشت فکر نکنید فقط باید یک بودجه اولیه و فقط باید پول داشت تا به اون موفقیت رسید داستان ها و قصه هایی را داریم تاریخ داره به ما میگه هزارن نفر  دارن به ما میگن که از صفر شروع کردن و به موفقیت رسیدن میدونین چرا؟ چون هزینشو پرداخت کردن آیا با پول یا دلار یا تومن؟ ابداً  با اینا پرداخت نکردن هزینشو  با عمر خودشون پرداخت کردن هزینشو با صبر خودشون پرداخت کردن هزینشو با تلاش خودشون با انرژی خودشون و گام برداشتن و تسلیم نشدن خودشون پرداخت کردن. دوستان عزیزم همه ی شما میخواهید موفق بشیدکسی نیست که بگه من دوست ندارم موفق شم ولی این دوست داشتن بها و هزینه داره هیچکسی نمیاد شما را یک شبه موفق کند رویای یک شبه موفق شدنو از سرتون بیرون کنید. برای موفق شدن باید در مسیر گام برداشت باید تلاش کرد و باید سختی را تحمل کرد.

دوستان عزیزم اگر هیچ کسب و کاری ندارید میتونید با حداقل های خودتون یک کسب و کاری را شروع کنید، با هر چیزی که داری با هر علمی که داری ولی رویای یک شبه پولدار شدنو توی سرت نداشته باش باید تلاش کنی و گام برداری و قدم به قدم پیش بری تا به اون جایی که میخوای برسی. ببینید نمیدونم ریاضیتون خوب هست یا ن ولی این مسیر موفقیت یک لگاریتمه یک سهمیه اولش شیب شما خیلی کمه تا جایی که ممکنه حتی شیبتون تقریبا مماس با خط باشه یعنی هر چقدر که تلاش میکنی شاید فقط همون پولی را که خرج کردی به قدر همون تلاش شایدم یه چیز خیلی کمتر به یک چیزی برسی ولی رفته رفته تو این مسیر شیب شما افزایش پیدا میکنه یه جاهایی میرسه که شما اوج میگیرید و اونجاست که به قله میرسید اون قله یک روز بعد یا دو روز بعد یا یک ماه بعد نیست اون قله شاید یک سال بعد یا سه سال بعد باشه.

همچنین بخوانید:  آیا ایده من پولساز است؟

رابرت کیوساکی میگه که برای پخته شدن یک کسب و کار ۳ سال زمان نیاز است پس شمایی که هنوز کسب و کاری نداری و شمایی که وایسادی تا از آسمون برات نعمت بیاد باید بدونی با هر چیزی که داری باید شروع کنی چون اگه شروع کنی موفق میشی رمز موفقیت شروع کردنه اگه شروع کردی تازه میوفتی تو این جاده ای که به سمت اوج تو هستش ولی این جاده تا کیلومتر ها مسیرت همواره تا یک جایی میرسی که تو را میبره به اوج تو را میبره نوک قله و تو میرسی به جایی که برازنده تو هستش.

دوست خوبم نمیدونم آیا پدر هستی یا یک نوجوان هستی یا یک جوان هستی به همه ی اینا کار ندارم ولی تو مسئولی، مسئول اینی که موفق شی اگر یک پدر هستی باید برای ساختن زندگی بچه هات موفق باشی، اگر یک جوان هستی باید برای آینده ی همه ی اونایی که دوسشون داری موفق شی، اگر یک نوجوان هستی برای شادی و لبخند پدر و مادرت باید موفق باشی باید شروع کنی.

دوستان عزیزم سن کارآفرینی در کشورهای آمریکایی داره به سن نوجوانی میرسه و اونوقت ما تو کشورمون میگیم کار نیست، کار دولتی نیست، کار را از کجا شروع کنم، دوست خوبم از هیچ جا شروع کن از هیچی نداشتن شروع کن از شاگردی یک مغازه شروع کن، ازهر جایی که فکر میکنی میشه شروع کرد شروع کن فقط خواهش میکنم شروع کن. اگر ده سال بعدم وایسی بازم هیچ اتفاقی نمیوفته شروع کن تا به اونجایی که میخوای برسی.

همچنین بخوانید:  به این سه دلیل کسب و کارتان شکست می خورد

داشتم با یک آقایی صحبت میکردم تو کار تولید لباس توی تهران بود چند میلیارد سرمایه داشت گفتم از کجا شروع کردی گفت از هیچ جا شروع نکردم، گفتم مگه میشه از هیچ جا شروع نکنی گفت اصفهان بودم هیچی نداشتم از گشنگی داشتم میمردم یک ساک داشتم برداشتم اومدم تهران رفتم توی بازار یکی یکی در هزارتا مغازه رفتم گفتم میخوام شاگردی کنم، شاگرد نمیخواین؟! میخواستم شاگردی کنم که فقط یک لقمه نون بدست بیارم. قدم به قدم رفت هزاران مغازه را رفت تا یکی بهش گفت که آقا بیا من بهت یک کاری و یک جایی را میدم. اونقدر اونجا کار کرد پس انداز کرد تا کار یاد گرفت با پولی که بدست آورده بود حالا شاید یک چرخ خیاطی خرید. این مسیر را تکرار کرد تا جایی که الان ۲۰، ۳۰ تا نیرو داره و خودش روی صندلی ریاست نشسته. میدونید چجوری به اینجا رسید؟؟ شروع کرد نگفت من خیلی شأنم بالاست و این کا را شروع نمیکنم.

دوستان خوبم یک پدری را میشناسم که خیلی پولداره در حدی که هر چقدر که بخواد میتونه برای پسرش خرج کنه ولی میدونی چیکار کرد؟ به پسرش گفت که من به عنوان پدرت توی این سن ۱۸ سالگی که گذشتی دیگه مسئولیت مالی در قبال تو ندارم به سن بلوغ رسیدی حالا خودت باید کار کنی من نهایت یک پول تو جیبی ۳۰۰ هزار تومنی میتونم بهت بدم برو هر جایی که فکر میکنی کار را شروع کن. این پسر، پسر همچین پدری میدونی چیکار کرد؟ رفت شاگردی یک مغازه را کرد. تجربه بدست آورد رفت یک مغازه دیگه، تجربه بدست آورد رفت تو کار دیگه تا این جایی که الان بای خودش یک مهندس شده که همه میشناسنش کسی بخواد کار عمران و معماری را به کسی بده میده به این فرد. میدونید چجوری شد؟ شروع کرد نگفت که من پسر فلانی هستم و این کار برازنده ی من نیست نگفت که کار عاره، تلاش کرد شروع کرد و رفت تا به اون چیزی که میخواست رسید هزینشو پرداخت کرد. هزینشو با شکستن غرور خودش و صبر خودش و حرف شنیدن از بقیه  پرداخت کرد. ممکنه بری کار کنی ده نفر بزنن تو سرت، اصلا مهم نیست مهم اینه که تو توی مسیری و داری پیش میری و فردا تو لبخند میزنی و اون بالا هستی. مهم اینه که اگر الان شروع کنی فردا اون بالا هستی اگر به امید اینی که اون فردا برسه و تو اون بالا باشی و از امروز شروع نکنی اون فردا نمیاد. اون فردا وقتی میاد که تو از اینجا شروع کنی از همین جایی که هستی بعد از همین ویش زندگیتو زیرو رو کن ببین چه کاری میتونی انجام بدی ببین چه کاری هست که میشه انجام داد باور کن هزاران کار میتونی پیدا کنی.راه بیوفت توی کوچه و خیابون به هر کسی که رسید رو بزن بگو منمیخوام کار کنم والله کار عار نیست دوست خوبم. شروع کن دوست خوبم ، برای ساختن آینده ی کشور خودمون برای ساختن آینده ی زیبای خانواده خودت و شادیشون شروع کن. واقعا زجر میکشن پدر و مادرایی که با بغض میگن بچمون کار نداره. دوست خوبم به خاطر پدر و مادرت شروع کن، به خاطر ساختن اون امپراطوری زیبای خودت امروز شروع کن فردا متعلق به تو هستش. فردا برای ماست به شرط اینکه ما شروع کنیم.

همچنین بخوانید:  اشتباهاتی که برای میلیاردر شدن باید از آنها پرهیز کرد ؟

امیدوارم که همتون بعد این ویس این جرقه توی زندگیتون زده بشه و همتون یک گام برای ساختن آینده بردارید و مطمئن باشید که توی مسیر موفقیتتون اگر این مسیر سختشو طی کنید میوفتید توی اون شیبی که شما را مستقیم میبره تو اون قله و به اونجایی میرسید که برازندش هستید. دوستان عزیزم امیدوارم که این ویس برای شما مفید بوده باشه و بارها گفتم که هدف ما از تاسیس خود ساخته اینه که به همه کمک کنیم که به اون چیزی که برازندشونه برسند و به کمک کنیم که موفق باشند. از تک تکتون انتظار دارم که در این کار خیر سهیم باشید با رسوندن این ویسا به دست هر کی که میشناسید. همه باید عضو خانواده خود ساخته بشن و همه باید به هم کمک کنیم تا به اون چیزی که میخوایم برسیم. برای تک تکتون آرزوی موفقیت میکنم و از خدا میخوام که جرقه را در زندگی شما بزنه و شما هم به دنبال اون جرقه باشید و کار خوتونو شروع کنید.

پیوسته به سایتمون به آدرس www.khodsakhte.ir و کانال تلگراممون به آدرس @khodsakhte سر بزنید. امیدوارم که لحظات خوبی را در کنار هم داشته باشید. پیروز و موفق باشید.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود