داستان فردی که با روزی 1ساعت، صاحب درآمد ماهانه 3میلیون تومان شد

داستان فردی که با روزی 1ساعت، صاحب درآمد ماهانه 3میلیون تومان شد

داستان فردی که با روزی 1ساعت، صاحب درآمد ماهانه 3میلیون تومان شد

موفقیت و رسیدن به اهداف تنها برای آدم های خاص نیست. کسانی که به اهدافشان می رسند هیچ فرقی با دیگر افراد ندارند نه اینکه استعداد خاصی داشته باشند و یا از ابتدا در زندگی خود شانس به آن ها روی آورده باشد بلکه تنها اراده داشتند و مسیر خود را مشخص کرده اند. اهداف خود را روشن کرده و سعی کردند در مسیر اهداف خود حرکت کنند. هر روز اهدافشان را برای خود مرور کرده اند و آن ها راملکه ذهنشان کرده اند.

 دانلود فایل صوتی: داستان فردی که با روزی 1ساعت، صاحب درآمد ماهانه 3میلیون تومان شد

[symple_box style=”boxsucces”]

سخنران: دکتر کاویانی

حجم: 6.26 مگابایت

زمان:00:13:41

دانلود

[/symple_box]

متن فایل صوتی: داستان فردی که با روزی 1ساعت، صاحب درآمد ماهانه 3میلیون تومان شد

به نام خدا
سلام عرض میکنم به همه ی دوستان عزیزم در کانال خودساخته به آدرس khodsakhte@ .
دوستان عزیزم تو این ویس دوست دارم در مورد داستان موفقیت فردی صحبت کنم که با تایم روزانه یک الی دو ساعت در روز به مدت چند ماه تونست به درآمد ثابت ماهانه سه میلیون تومن برسه! دوست دارم خیلی واضح و دقیق گوش بدید شاید برای شما هم مناسب باشه، شاید شما هم بتونید بعد از این فایل صوتی این کسب و کار را تاسیس کنید و شما هم ازش بهره ببرید.
در اینترنت داشتم وب گردی میکردم به یک کسب و کاری، کانالی رسیدم که تو حوزه روابط عاشقانه داشت فعالیت میکرد، در مورد شکست عشقی، انتخاب همسر آینده، شرایط ازدواج و … مطلب میزاشت. خیلی در این حوزه ها فعالیت داشت و هر روز چند تا پست در این زمینه میزاشت و یک کتابچه در کانال خودش داشت به عنوان کتابچه روابط عاشقانه، در این کتابچه اومده بود کل این چیزا رو به صورت یک پی دی اف 60 صفحه ای قرار داده بود و این کتابچه رو به قیمت 30 هزار تومن برای فروش گذاشته بود. برام جالب بود چون خیلی علاقه دارم که در مورد رازهای موفقیت همه بدونم به ادمین کانال پیام دادم و ادمین حاضر شد که باهام صحبت کنه یک تماس تلفنی باهاش داشتم و در مورد داستان موفقیتش ازش پرسیدم، اولش ازش پرسیدم که چقدر درآمد داره و وقتی که گفتش که ماهی سه میلیون تومن با یک پی دی اف، با یک فایل کتابچه 30 هزار تومنی درآمد داره خیلی برام جالب شد!

باهاش صحبت کردم بهش گفتم که شما مشاوری؟ گفت: نه! گفتم تخصص خاصی داری؟ گفت: نه! گفتم چند سالتون هست؟ گفت: بیستو خورده ای سال، واسم جالب شد که یک فرد بیستو خورده ای ساله چطوری این همه اطلاعات در مورد روابط عاشقانه داره در مورد روابط میتونه مرجعی باشه، کتاب داشته باشه و از مطالبش خیلیا استفاده کنند، خیلیا توی کانالش باشند. داستانشو گفت، گفتش من تصمیم گرفتم که یک کسب و کار اینترنتی درست کنم، وقتی به این نتیجه رسیدم برای خودم یک کانال زدم و یک پیج اینستا تاسیس کردم و شروع کردم به مطلب گذاشتن، دقیقا بحث من اینجاست گفت تخصص نداره پس چطوری مطلب آورده!! گفت اینترنت دنیای مطالبه و کاری که من میکردم این بود که مطالب رو جمع،خلاصه، مرتب، بازآفرینی میکردم و میزاشتم توی کانالم. در اینترنت سرج میکردم مقاله بود در مورد روابط عاشقانه از یک روانشناس که مثلا ده صفحه بود من میخوندمش خلاصش میکردم و دو صفحه به عنوان یک پی دی اف توی کانال تلگرام خودم میزاشتم یا به عنوان یک فایل متنی یا یک پست توی اینستا. میگف کم کم که این کار رو انجام دادم در اینستا از طریق تبادل تبلیغات تونستم ممبرامو ببرم بالا این ممبرا اومدن توی کانال من و کم کم به یک کسب و کاری تبدیل شد که ممبر، عضو داشتم عضو ها فعال بودن پیام میدادن سوال میپرسیدن، ارتباط داشتیم و همه ی اینا به اینجا رسید که من دیدم که خیلی مطالب خوبی رو از اینترنت جمع کردم من مثلا یک ساله که دارم هر روز مطلب میزارم کلی از سوالات و دغدغه ها رو از من پرسیدن من خودم رفتم از منابع فارسی، خارجی سرچ کردم و جوابشونو قرار دادم. حالا اومدم همه ی مطالب خودم رو در قالب یک کتابچه ایجاد کردم. یک کتابچه ای تحت عنوان روابط عاشقانه.
کتابچه را وقتی آماده کردم، از همون مطالب حاصل تحقیقات و سرچ های خودم در اینترنت، قیمتشو گذاشتم 30 هزار تومن و برام جالب بود که در اوایل شاید یکی در روز میخریدن ولی به جایی رسید که در روز 20 الی 30 تا کتابچه به صورت اینترنتی توی همون کانال تلگرام میخریدن. با اینکه تخصصی نداشتم ولی صاحب یک کسب و کار اینترنتی شدم. جالب بود برام که یک فردی به این سادگی میتونه به درآمد ثابت برسه، یک کار ارزشمند و آموزشی داره انجام میده، داره مطالعه میکنه خلاصه و تحقیق میکنه در روز یک ساعتم بیشتر وقتشو نمیگیره، درآمدم داره. بهش میگن مدرس توی اینترنت میشه یک مدرس اینترنتی، یک مدرس که صاحب یک برند آموزشیه و داره یک کار آموزشی انجام میده و این خیلی خوب و ارزشمنده و جالبه وقتی این همه کسب و کار اینترنتی تو این حوزه رو میبینیم بعد خیلیا میان میگن که از اینترنت نمیشه پول درآورد، اینترنت جواب نمیده، کلاه برداریه، وقت تلف کردنه، زمانو از آدم میگیره و نتیجه نمیده! همه دارن اینو میگن ولی میدونین برنده این ماجرا کیه؟ برنده کسایی هستش که گوششونو میگیرن به این حرفا توجه نمیکنن درگیر کار و فعالیت میشن و نتیجه میگیرند.
ببینید خیلیا دوست دارند که کسب و کار اینترنتی داشته باشند کسی از پول بدش نمیاد ولی میدونید مشکل چیه؟ خیلیا دست به کار نمیشن، همه ی شما میتونید توی یک حوزه آموزشی برای خودتون یک کسب و کار درست کنید مثلا حوزه ی لاغری، توی اینترنت تحقیق و مطالعه کنید کانال و پیج درست کنید، ممبر بیارید فعالیت کنید و سعی کنید بسته درست کنید همه ی این کارا رو انجام بدید شما هم صاحب یک کسب و کار میشید.
یا توی حوزه ی موفقیت این همه کانال مگه نیستن دارن از تبلیغاتشون، بسته های آموزشیشون، دوره های آموزشی پول میگیرن. فقط اون چیزی که مهمه اینه که شما مسیر رو بلد باشید بدونید باید چیکار کنید وإلا برای کار آموزشی همیشه مخاطب هست اصلا مردم میان توی اینترنت برای اطلاعات و وقتی شما اطلاعاتت مفید باشه و اطلاعات خوبی داشته باشی که بهشون بدی اونوقته که بهت پول میدن و از خدماتت استفاده میکنن، هزارو یک زمینه هست که هر کدوم از شما در کنار کار خودتون میتونید ازشون استفاده کنید.
مثلا من دیده بودم یک فردی حسابداری خونده کارمند بانکه اومده تحلیلای آماری که بلد بوده رو کانال درست کرده بسته گذاشته، بستش مثلا 50 هزار تومن بود و از همین راه در کنار شغل خودش میگف من یک شغل جانبی در اینترنت ایجاد کردم که اندازه حقوق کارمند بانک داره برای من بازآوری مالی ایجاد میکنه. و راضی بود چون برای کارمند بانک خودش در روز کلی وقت میزاشت ولی برای این کسب و کار روزی یک ساعت وقت میزاشت چند تا پست توی اینستا و تلگرام میزاشت یک بسته ایم که آماده کرده بود و بسته خودشو میفروخت.
توی هر چیزی که فکر کنید مثلا من یک فردی رو دیدم حقوق خونده وکیله اصلا کارم نداشت حالا بازارش اقتضا میکرد که نتونه کار حضوری انجام بده ولی برای خودش کانال و پیج و سایت اینا درست کرده بود، توی کانال خودش میومد همین نکات رو آموزش میداد و خیلی از دانشجوهای حقوق دیدن نکاتی که میزارن خیلی خوبه. دید که وقتی مخاطب خوبی دارن اومد یک دوره ای گذاشت توی تلگرام قرار داد. مثلا دوره ده روزه تو این ده روز، روزی یک فایل صوتی قرار میداد و قیمت این دوره صد هزار تومن بود شما فکر کنید در ماه فقط ده نفر عضو دوره این فرد بشن میشه 5 میلیون تومن درآمد ماهانه به همین سادگی ولی یک نکته میخواد دست به کار بشید و بدونید که باید مسیر رو چطوری طی کنید. خیلیا خوب رویاپردازی خوب میکنند ولی از جاشون پا نمیشن ببینید اگر شما بیست سی سال دیگم بشینید همین جایی که الان نشستید هیچ اتفاقی برای شما نمیوفته شما وقتی نتیجه میگیرید که دست به کار بشید، از جاتون پاشید، تصمیم بگیرید، اراده داشته باشید، استارت بزنید و وقتی استارت زدید نباید تسلیم بشید. وقتی استارت میزنید تازه میفهمید مشکلات زیادی هم داره به این سادگیام نیست. خیلیا میگن من کانال و پیج اینستامو ایجاد کردم ولی به این سادگی نیست پول درآوردن، دقیقا همینطوره اگر به این سادگی بود که همه پولدار بودن حالا وقتی استارت زدی باید یاد بگیری که نباید تسلیم بشی باید بری دنبالش، باید بپرسی، تحقیق کنی، اونقدر بری دنبالش تا ببینی توی اینترنت چطوری باید نتیجه بگیری.
دوستان عزیزم شما باید برید دنبالش، ببینید یک چیزی همیشه تو ذهنتون باشه اگر یک فردی یک مسیری رو رفته و به نتیجه ای رسیده شما هم محکومید به اینکه این مسیر رو برید و نتیجم برسید، اگر یک فردی از روی یک کسب و کاری داره پول درمیاره شما هم دقیقا میتونید همون پول رو دربیارید ولی به شرط اینکه فرمول اون فردو بدونید، بدونید که داره چیکار میکنه همین اینستا و کانالو به همین سادگی که هست خیلیا همین کانالو دارن ولی پول درنمیارن میدونید چرا؟ چون فقط استارتو زدن دیگه نرفتن دنبالش که چطوری باید کار انجام بدن، کی باید محصول عرضه کنند، چطوری تبلیغات کنند، چطوری ممبراشونو زیاد کنند و فعالیت زیاد داشته باشن، چطور یک برند درست کنند، چطوری مردم رو قانع کنند که فرد قابل اعتمادی هستند. خیلیا استارتو میزنن دیگه نمیرن دنبالش شما کسایی باشید که تسلیم نباید بشید، شما باید کسایی باشید که استارتو میزنید. از جاتون پاشید.
دوست خوبم همین الان که نشستی فکرت درگیر این فایل صوتیه خیلیا دارن از اینترنت پول درمیارن. چرا یکی از اونا نباشی؟ مگه به پولش نیاز نداری؟ مگ این پول واسه زندگیت مفید نیست؟ پس تصمیم بگیر اراده داشته باش. شروع کن و مطمئن باش که این مسیر مسیر درستیه. به شرط اینکه راز و رمز این مسیر رو یاد بگیری. شما برای هر کاری باید تخصص داشته باشی. تخصص داشته باشی میتونی پولم دربیاری. خیلی ها بدون تخصص میخوان پول دربیارن. مردم بدون تخصص بدون اینکه بدونن شما میتونین کمک کنید به شما پولی نمیدن. پس یاد بگیرین که اگه بقیه این مسیر رو رفتن شمام میتونین از جاتون پاشین. مطمئن باشین این پوله انتظار اینو میکشه ه وارد زندگی شما بشه. باور کنید که من خیلی ها رو میشناسم که با یک میلیون دو میلیون در ماه زندگیشون متحول میشه و چقدر افسوس میخورن که این همه کار وجود داره و این همه زمینه هست، میشه تو اینترنت با یکی دوساعت به این پول رسید ولی این ها منتظرن که از آسمون این پول براشون بیاد، که هیچ وقتم نمیاد پس از جاتون پاشید تصمیم خودتونو امروز بگیریدو سعی کنید یه کسب و کار پاره وقت برای خودتون درست کنید و در طی این مسیر ناامید نشید از کسایی که مسیر رو میشناسن کمک بگیرید. از کسایی که تو این مسیر نتیجه گرفتن کمک بگیرید. بپرسید پرسیدن عیب نداره، دوره شرکت کنید توی اموزشا شرکت کنید. یاد بگیرید. یک بار یادبگیرید یک عمر استفاده کنید. من بارها گفتم یبار یه مسیرو یاد بگیر یه عمر استفاده کن. بخدا ضرر نداره و نتیجه بخشه. یبار یاد بگیر استفاده کن. دوستای خوبم هرکدومتونم که بخواین این مسیر رو طی کنید ما میتونیم به شما اموزش ها رو بدیم کافیه که شما از طریق کانال تلگرام به ما پیام بدید ما توی پیاما میتونیم راهنماییتون کنیم. میتونم بهتون بگم چجوری نتیجه بگیرید و هیچ وقت از پرسیدن امتناع نکنید. مطمئن باشید برای طی کردن مسیر فردی که یک مسیری رو رفته و نتیجه گرفته از اون بپرسید که چطوری این مسیر رو طی کرده اون اگ این مسیر رو اموزش بده شما هم همون مسیر رو طی میکنید شما هم به همون درامد میرسید فقط باید شروع کنید نا امید نشید بپرسید و دنبالش برید. این چند تا جمله رو یادت باشه : بپرس، شروع کن دنبالش برو ، نا امید نشو. این کار ها رو انجامش بدید چند ماه بعد توی زندگی چند میلیون پول جدید ماهانه وارد میشه زندگیت متحول میشه به شرطی که خودت بخوای و بازم تاکید میکنم هر کدوم از شما عزیزان که توی این زمینه میخواین فعالیتی رو داشته باشید از طریق کانالمون بهمون پیام بدین. ایدی های ما اونجا هستش و من سعی میکنم واقعا بهتون کمک کنم.

همچنین بخوانید:  با مقایسه کردن عمرتو تباه نکن

در پایان میخوام این فایل صوتی رو به دست همه کسایی که بهش نیاز دارن برسونید ما سعی میکنیم جامعه ای از افراد موفق رو درکنار خودمون داشته باشیم ما باید به چیزایی که میخوایم برسیم چون این زندگی این دنیا ساخته شده واسه شخص ما خدا اونقدر واسه ما ارزش قائل شده که ما رو توی این دنیا اورده. خدا مارو تولید انبوه نکرده. از من و تو فقط یکی هست پس خیلی ارزشمندیم. پس قدرتمون زیاده . قدرتمون انتهایی نداره . به شرط اینکه خودمون خودمونو باور کنیم و استارت بزنیم و برای رسیدن به چیزایی که میخوایم تلاش کنیم.

امیدوارم این فایل صوتی براتون مفید بوده باشه، پیوسته به سایت ما به ادرس khodsakhte.ir و کانال تلگرام ما به ادرس khodsakhte@ سربزنید. پیروز و موفق باشید عزیزان.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود