نکات کلیدی درباره افزایش درآمد حداقل تا دو برابر

نکات کلیدی درباره افزایش درآمد حداقل تا دو برابر

اگر درآمد شما کم است و کفاف هزینه‌های سنگین زندگی را نمی‌دهند و به قول معروف دخل و خرج شما با هم نمی‌خواند، در واقع شما هم شرایطی مانند بسیاری از مردم دیگر کشور و حتی مردم بسیاری از کشور های جهان دارید. در این شرایط تنها کاری که می توان انجام داد تلاش و کوشش در جهت افزایش درآمد و در مرحله نخست دو برابر کردن آن است.

حال برای افزایش درآمد چه باید بکنیم؟ آیا این اتفاق خواهد افتاد؟

افزایش درآمد

رازهای افزایش درآمد را ثروتمندان یافته‌اند و روز به روز به ثروت خود می افزایند. در عین حال آموزش‌هایی برای عموم مردم وجود ندارد تا با روش‌های افزایش درآمد بیشتر آشنا شوند. خبر خوب این است که افزایش درآمد جادو نیست و کاری بسیار ساده است، به شرط آن‌که روش‌های درست را بتوانیم پیدا کنیم.

پس در این مقاله ما را همراهی کنید تا برخی از این رموز را با شما به اشتراک بگذاریم. توسط این فرایندها و انجام قدم به قدم آن‌ها می‌توانید سریع‌تر از آنچه که تصور می‌کنید به درآمد بالاتری دست یابید. به شما قول می دهیم تا با انجام دستورات بیان شده در این مقاله درآمد خود را به شکل قابل توجه‌ای افزایش دهید.

متاسفانه از قدیم به ما گفته‌اند که پول خوشبختی نمی‌آورد، البته ما در مطلب پول خوشبختی میاره به این موضوع پرداختیم. اما بدون پول چطور از پس هزینه‌های زندگی برآییم. بسیاری از ما با این افکار سال‌ها عمر خود برای فعالیت‌هایی صرف کردیم که کوچکترین تاثیری در آینده مالی نداشته‌اند. پس پول را باید جزئی از خوشبختی ما در زندگی دانست.

همچنین بخوانید:  دوره جذب ثروت

راه های افزایش درآمد

تهیه یک برنامه مالی کتبی :

همه ما در زندگی رویای میلیونر شدن را در سر داشتیم. اما چرا بعضی از ما هیچ گاه پولدار نمی شویم و یا حتی نمی توانیم درآمد خود را تا دو برابر افزایش دهیم. یکی از مهم‌ترین اشکالی که در کار این گونه افراد است نداشتن یک برنامه مالی است که به صورت کتبی نوشته شده باشد.

خب این برنامه چه کمکی می تواند به ما کند؟ 

از اولین قدم تا نهایی‌ترین اقدام خود را در این مسیر یادداشت کنید. این کار به شما کمک می کند تا اهداف خود را به شکلی واقعی تر روبه روی خود ببنید و در واقع از مرحله حرف به عمل برسید.

اکسکات هدگوک برنامه ریز مالی در این باره می گوید:

زمانی که تصمیم به نوشتن اهداف مالی خود می کنید، دو نکته را باید مد نظر داشته و در برنامه خود بگنجانید. اول اینکه چه مقدار پول داری و بعد اینکه چقدر از آن را خرج می کنی؟

بنا به تجربه ما، بزرگترین تفاوت بین افرادی که در مسیر درست قرار داشتند و افرادی که در مسیر اشتباه قرار دارند، مقدار زمان و تلاشی بود که آن ها برای برنامه ها و فعالیت های مالی خود می گذاشتند.

همچنین می گوید: موفقیت تنها برای کسانی که این کار را انجام می دهند، بدون در نظر گرفتن ثروت کنونی آن ها.

به همین ترتیب، شکست نیز برای کسانی که از یک برنامه مدون پیروی نمی کنند. “هنگام ایجاد یک طرح مالی، موارد زیر را در نظر بگیرید:

همچنین بخوانید:  8 راه پول در آوردن آسان (عالی برای 1403)

• تمرکز بر آنچه که بیشتر اهمیت دارد و کاهش گلایه از گذشته.

• در ابتدا با توجه به هزینه های شناخته شده خود و بودجه ای که در اختیار دارید،

• یک برنامه بنویسید، حساب کنید که مقدار از درآمدتان در پایان ماه برایتان باقی خواهد ماند.

• حداکثر زمان مورد نیاز برای رسیدن به اهداف مالی خود را تخمین بزنید.

درآمد چندگانه داشته باشید:

راههای افزایش درامد

هیچ‌گاه به یک شغل و کسب درآمد از یک راه بسنده نکنید. این یکی از بزرگترین اشتباهاتی که اکثر ما مرتکب می شویم. تمام تمرکز خود را بر روی یک کار نگذارید، هر چقدر هم که درآمد بالایی داشته باشید باز نیاز برای افزایش درآمد خود یک شغل و یا حتی بیشتر راه‌اندازی کرده و مدیریت آن را به یکی از افراد قابل اعتماد در اطراف خود بسپارید. این را به خاطر داشته باشید که داشتن درآمد کوچک از راه‌های مختلف آسان‌تر از کسب درآمد زیاد از یک کار است.

سرمایه گذاری کنید:

با درآمدی که در حال حاضر دارید می‌توانید سرمایه‌گذاری کنید. همه ما به دنبال پول‌های هنگفتی برای شروع یک سرمایه‌گذاری می‌گردیم. غافل از آن‌که با همان اندک پسندازی هم که دارید می‌توانید شروع کنید. نیازی به سرمایه‌گذاری در بازارهای پُر‌ریسک نیست. قبل از انجام هر کاری بازار را بسنجید. بی‌گُدار به آب نزنید و با دانش به جلو حرکت کنید. می‌توانید روی یکی از ایده‌هایی که دارید سرمایه‌گذاری کنید و آن را به یک واقعیت پُر‌سود تبدیل نمایید. درباره ایده های ناب اقتصادی مفصل در مطلب جدا صحبت کردیم که از شما دعوت می کنیم آن را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:  چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم و عوامل موثر برای داشتن آن

در همین رابطه بد نیست اشاره کنیم به این جمله معروف که در سایت روزانه به آن اشاره شده بود که :

سرمایه گذاری را بیاموزید. اگر نیاموختید باید دویدن را خوب تمرین کنید. چون تا پایان عمر باید به دنبال پول بدوید.

صرفه جویی کنید:

اگر می خواهید روزی میلیونر شوید، امروز باید سعی کنید تا از هزینه‌های خود کم کنید و مبلغی را از هزینه‌های ماهیانه خود پس انداز کنید. این صرفه جویی می تواند یک درصد از حقوق شما را به حساب بیاید. این مبلغ شاید اصلا به نظر شما نیاید. پیشنهاد ما آن است که شما ۱۰ درصد از درآمد خود را سرمایه گذاری و ۵ درصد آن را پس انداز کنید.

اگر این مقاله را با دقت خواندید، حتما متوجه شده‌اید که با همین اقدامات می‌توان افزایش درآمد دو برابری را تجربه کرد. فقط شرط آن این‌است که همین الان نکات بالا را اقدام کنید.

در پایان از شما دعوت می کنیم از ویدیو زیر که درباره افزایش درآمد است دیدن کنید:

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

یک پاسخ

  1. ممنون از شما جناب کاویانی ، اون قانون ۹۰ به ۱۰ که بهش اشاره کردید، خیلی خوبه من دارم ازش استفاده میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود