بهترین روش‌های کسب درآمد غیر فعال در سال 2019

درآمد غیر فعال

چند روش  اثبات شده و مورد تایید برای ایجاد درآمد غیرفعال

بیایید تصور کنیم که بزرگ شده‌اید و به عنوان یک کارمند مشغول به فعالیت هستید و از شما انتظار می‌رود که از نظر مالی خانواده خود را حمایت کنید. با این حال، ممکن است فکر کنید که چندین سال کار و فعالیت و نشستن ۴۰ ساعت در هفته پشت میز محل کار خود، شغل هیجان انگیز و دلخواهی که شما می‌خواستید نبوده است. مسئله قابل توجه این است که می‌توانیم درآمد غیرفعال داشته باشیم. فقط چند لحظه فکر کنید که حتی می‌توانید هنگام خواب هم درآمد داشته باشید. و این مورد تنها در صورتی امکان پذیر است که جریان‌های درآمد غیرفعال خود را به اندازه کافی بهبود دهید. بسیاری از مردم آن را انجام داده‌اند. گرچه سریع و ساده نیست، اما ممکن است.

درآمد غیر فعال
درآمد غیر فعال

 

  1. یک حساب پس انداز با سود سپرده بالا

یک حساب پس انداز با سود سپرده بالا ممکن است یک منبع درآمد غیرفعال به شمار نیاید، اما علاوه بر سپرده گذاری سود حاصل از سپرده می‌تواند بسیار مفید و کمک کننده باشد. البته این روش به تنهایی برای ثروتمند شدن شما کافی نیست، اما روشی بدون ریسک و با بازدهی بیش از یک درصد است. بهترین حساب‌های پس انداز یا حساب بازار بورس money market accounts، حساب‌هایی هستند که بالاترین نرخ بهره را ارائه می‌دهند و هیچگونه ریسکی ندارند.

همچنین بخوانید:  7 کاری که باعث میشوند هیچوقت ثروتمند نشوید !

 

۲) سرمایه گذاری در سهام، اوراق قرضه، املاک و …

یکی از انتخاب‌های سنتی برای داشتن درآمد غیرفعال، نگهداری سهام در حساب‌های سرمایه گذاری و دریافت سود حاصل از سرمایه یا سود بهره است. یکی دیگر از انواع سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات آن است که باید حداقل ۹۰ درصد از درآمد به سهامداران منتقل شود تا مشمول مالیات نشوند. سرمایه گذاری در املاک بسته به مبلغ و یا ارزش سرمایه گذاری، سود بیشتری نسبت به  سهام و یا اوراق قرضه دارد.

 

۳) سرمایه گذاری در سهام‌هایی با رشد سود سهام

سرمایه گذاری در رشد سود سهام زمانی است که شما روی سهام‌هایی متمرکز می‌شوید که نه تنها سود سهام را پرداخت می‌کنند بلکه سابقه رشد سود سهام بالاتری نیز دارند.

 

۴) نوشتن یک کتاب الکترونیک

نوشتن یک کتاب الکترونیکی در میان وبلاگ نویسان بسیار محبوب است، زیرا بسیاری از آن‌ها معتقدند که کتاب الکترونیک مجموعه‌ای از پست‌های وبلاگ است. از طرفی نه تنها باید برای ایجاد کتاب الکترونیکی نیاز به صرف سرمایه گذاری، وقت و انرژی است، بلکه باید به خوبی آن را معرفی کرد تا بازار و یا فروش خوبی داشته باشد. با این حال اگر به درستی بازاریابی انجام شود، می‌توانید فروش خود را ادامه دهید، البته این روند نیاز به مدت زمان بسیار طولانی دارد. به طور کلی، کتاب‌های الکترونیکی فروش خوبی دارند چون قیمت آن‌ها کم است. اگر مشتری مجهز به لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند باشد که توانایی خواندن کتاب الکترونیکی را داشته باشد، می‌تواند با پرداخت هزینه کتاب الکترونیکی، به راحتی و با قیمتی پایین به مطالب مورد نظر خود دست یابد.

همچنین بخوانید:  هفت راز پشت پرده ثروت میلیاردرها !

 

۵) یک دوره آنلاین ایجاد کنید

اگر دانشی در زمینه یا موضوع خاصی دارید، می‌توانید یک دوره آنلاین برای آموزش به دیگران برگزار کنید. به عنوان مثال، اگر تجربه‌ای در سرمایه گذاری املاک و مستغلات داشته باشید، می‌توانید یک دوره آنلاین “املاک و مستغلات سرمایه گذاری ” برگزار کنید. مزیت دوره آنلاین این است که محتوای تدریس شده در طول دوره را می‌توانید به افراد شرکت کننده در دوره و با تعداد بالا به فروش برسانید.

 

۶) محصولات را تبلیغ کنید و درآمد کسب کنید

اگر وبلاگی دارید، می‌توانید با تبلیغ یک سری از محصولات در آن، یک منبع کسب درآمد جدید داشته باشید. اساساً، هنگامی که مشتری روی لینک یک سایت از طریق وبلاگ شما کلیک می‌کند، یک کمیسیون خرید از طریق سایت مورد نظر دریافت خواهید کرد. به این ترتیب ممکن است از طریق وبلاگ نویسی ماهانه درآمد خود را افزایش دهید.

۷) تبلیغ در وبلاگ خود

اگر شما یک وبلاگی دارید و طرفداران یا دنبال کنندگان قابل توجهی همواره آن را بازدید می‌کنند، می‌توانید تبلیغات را به سایت خود اضافه کنید. نکته قابل توجه این است که هرچه بازدید کنندگان سایت یا وبلاگ شما بیشتر باشد، ارزش و اعتبار سایت بیشتر و در نتیجه احتمال کسب درآمد از آن بالاتر خواهد بود. تبلیغات معمولاً در نوار کناری و شاید در قسمت‌های پایینی وبلاگ شما قرار گیرد. آگهی‌های مختلف دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند.

۸) امکانات یا وسایلی را که در حال حاضر دارید اجاره دهید.

با توجه به رشد روز افزون و اهمیت به اشتراک گذاری وسایل و امکانات، فرصتی مناسب فراهم می‌شود که امکانات و لوازمی که دیگر نیازی به آن‌ها ندارید را اجاره دهید. به عنوان مثال اگر مبلمان یا لوازم قدیمی دارید که از مادربزرگتان به ارث برده‌اید، می‌توانید آن را اجاره دهید. یا اگر مبلمان یا لوازمی دارید که مدرن‌تر و جدیدتر هستند و نیازی به آن‌ها ندارید می‌توانید آن را برای فروش با دیگران به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید:  اسطوره بازار شو!

 

۹) طراحی محصولاتی برای فروش در فروشگاه‌های اینترنتی

اگر فردی خلاق و مبتکر هستید و می‌توانید محصولاتی زیبا و جذاب طراحی کنید، می‌توانید تصویر یا توصیفی از آن‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین قرار دهید. در آنجا مشتریان می‌توانند انواع مختلفی از محصولات ارائه شده را بازدید و خریداری کنند.

 

۱۰) تبدیل شدن به عنصر تاثیرگذار رسانه‌های اجتماعی

اگر فردی مشهور و معتبر در رسانه‌های اجتماعی هستید، می‌توانید با تبلیغ یک محصول و یا شرکت کسب درآمد کنید. اگر شما یک فردی تاثیرگذار هستید حتی می‌توانید با کمپین‌های مختلف بازاریابی فعالیت و مشارکت کنید.

 

۱۱) فروش عکس

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین زمان و یا تمایلی به گرفتن عکس برای وب سایت خود ندارند. در عوض، آن‌ها به عکس‌هایی روی می‌آورند که توسط عکاسان حرفه‌ای گرفته می‌شوند. این عکس‌ها معمولاً به صورت مجموعه‌ای از تصاویر در بسته‌ها یا برای اشتراک ماهانه در وب سایت خریداری می‌شود. پس اگر عکاس هستید که به دنبال تنوعی در درآمد خود هستید، می‌توانید مجموعه‌ای از عکس‌های حرفه‌ای خود را در وبسایت ها به ­عنوان منبع درآمد غیرفعال به فروش برسانید.

 

۱۲) ساخت یک برنامه کاربردی

می‌توانید یک برنامه کاربردی یا اپلیکیشن بسازید و آن را در فروشگاه‌هایی مانند App  یا Google Play به فروش برسانید، و سپس به ازای هر بار دانلود و یا استفاده از برنامه کسب درآمد کنید.

 

برترین‌های رادیو موفقیت:

چطور در طی دو سال به یک میلیارد درآمد برسیم؟

مثلث درآمدزایی از مهارت‌ها

مقالات خواندنی: 

افزایش درآمد به روش ایرانی ها

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود