روانشناسی مشتری روانشناسی مشتری یا مصرفکننده، به مطالعه رفتار، احساسات، تفکرات و واکنشهای مشتریان در هنگام خرید و مصرف محصولات و خدمات اشاره دارد. هدف
نرخ تبدیل (Conversion Rate) یکی از مهمترین شاخصهای عملکردی در دنیای بازاریابی دیجیتال است که نشاندهنده نسبت درصدی از بازدیدکنندگان یک وبسایت است که در
در دنیای پویای امروز، هیچ کسبوکاری از بحرانها مصون نیست. بحرانها میتوانند به اشکال مختلف از جمله مشکلات مالی، تغییرات ناگهانی بازار، بلایای طبیعی یا
چگونه اولین مشتری خود را پیدا کنیم؟ شروع هر کسبوکاری یکی از هیجانانگیزترین و درعینحال چالشبرانگیزترین مراحل است. در این مسیر، یافتن اولین مشتری، بهنوعی