دوره جذب ثروت

دوره جذب ثروت چیست؟

آیا از زندگی کارمندی، وام و قسط خسته شده اید؟ آیا برای پرداخت هزینه یک مسافرت کوچک هم مشکل دارید؟ آیا دوست دارید امنیت مالی داشته باشید تا زندگی خوبی برای خود و خانواده‌تان فراهم کنید؟ ثروتمند شدن فقط یک شانس نیست، بلکه یک انتخاب است. برای هر کسی که به طور منطقی باهوش و آماده کار است، مسیرهای مختلفی برای موفقیت و ثروت وجود دارد. دوره جذب ثروت مانند سرمایه گذاری برای آینده است.

دوره جذب ثروت چیست؟

همه‌ی ما به دنبال شرایطی هستیم تا اوضاع زندگی خود را تغییر دهیم و به رفاه بیشتری دست یابیم. شاید شما هم در اطرافیان خود دیده باشید که در این مسیر عده‎ای موفق می‌شوند و به آن‌چه که می‌خواهند می‎رسند و مسیر موفقیت را به خوبی طی می‌کنند. در دوره آموزشی جذب ثروت به شما آموزش می‌دهیم که چگونه با تغییر در نگرش و باورها می‌توانیم شرایط زندگی را دگرگون کنیم و ثروتمند شویم. یکی از قوانینی که در مورد جذب ثروت وجود دارد این است که ما باید کاری را انجام  دهیم که قلبا به آن علاقه داریم، هنگامی که شما کاری را انجام می‎دهید که عمیقا به آن علاقه‎مند هستید، قطعا با انگیزه‎ی بیشتر و مصمم‎تر آن کار را انجام خواهید داد، بنابراین عملکرد و میزان تلاش شما هم بیشتر می‌شود.

با نگاه به زندگی افراد ثروتمند متوجه می‌شویم که افراد ثروتمند به پول احساس خوبی دارند و برای به دست آوردن آن نگرش مثبتی داشته‌اند. برای ثروتمند شدن لازم است شما برنامه‌هایی که در ذهن دارید را شفاف کرده و برای خود برنامه‌ی زمانی در نظر بگیرید، ممکن است در این مسیر با موانع رو به رو شوید اما هرگز فراموش نکنید که مانع‌ها را باید با جدیت و مصصم پشت سر بگذارید و برای رسیدن به خواسته‎ای که دارید هرگز نا‎امید نشوید. انسان‌ها می‌توانند اتفاقات زندگی را با دید‌های متفاوتی ببینند، مثلا می‌توانند از یک اتفاق ناگوار برای خود فرصت‌هایی گوارا را بسازند و زندگی خود را جلو ببرند. استفاده از فرصت‌های زندگی بستگی به خودمان دارد که چگونه می‌خواهیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم، برای اینکه در زندگی موفق باشیم باید بدانیم که چگونه می‌توانیم فرصت‌های خود را بیشتر کنیم؟

همچنین بخوانید:  9 راهکار افزایش ثروت و درآمد در زندگی

دوره آموزشی جذب ثروت ابتدا بر روی باور‌های شما در مورد کار کردن و کسب ثروت کار می‎کند تا بتوانید در مسیر کسب ثروت گام بردارید. برای آموزش دوره روانشناسی ثروت هرگز دیر نیست، زیرا دلایل زیادی برای اهمیت آن وجود دارد. یادگیری چگونگی متعادل نگه داشتن بودجه و ایجاد برنامه پس‌انداز می‌تواند در آینده شما تفاوت چشمگیری ایجاد کند. آموزش مالی بسیار مهم است و لازم است که بدانید شما نمی‌توانید به تنهایی آن را یاد بگیرید و یا به خود آموزش دهید. بنابراین با شرکت در دوره آموزشی جذب ثروت و مشتقات آن می‌توانید به درک چگونگی بیرون آمدن از بدهی‌ها دست پیدا کنید و قادر به دریافت آموزش برای امور مالی خود باشید.

به یاد داشته باشید فقدان دانش مالی در دنیای امروز می‌تواند شما را با مشکلات زیادی روبه رو کند، فقط کسب درآمد و داشتن آن در حساب یک روش هوشمندانه نیست، شما باید آموزش‌های لازم برای مدیریت پول و ثروت خود را در اختیار داشته باشید.

 

دوره جذب ثروت چیست؟
دوره جذب ثروت

 

قانون جذب ثروت و پول چیست؟

قانون جذب یک قانون ثابت در دنیاست که با استفاده از آن می توانید ثروت و پول زیادی را جذب کنید. اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید و آن را در زندگی خود پیاده کنید، مطمئن باشید که ثروت زیادی وارد زندگی شما خواهد شد. در قانون جذب اصلاً مهم نیست که چه کار می کنید و چه می کنید.

اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید و آن را در زندگی خود به کار ببرید، مطمئن باشید در زمینه ثروت و پول به بیش از آنچه که بخواهید خواهید رسید.

همچنین بخوانید:  پول‌شویی چیست؟

اما یک نکته بسیار مهم برای جذب ثروت این است که باید اصول قانون جذب ثروت را بدانید. برای ثروتمند شدن باید با قوانین جذب ثروت آشنا باشید و بتوانید ارتعاشی از ثروت و پول را به کائنات بفرستید.

یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای جذب ثروت و پول انجام دهید قانون جذب است. شما باید کاری را که انجام می دهید دوست داشته باشید یا کاری را که واقعاً دوست دارید انجام دهید.

این حس و احساس خوب شما کارایی شما را چندین برابر می کند و ثروت را جذب می کند. شما باید ایده های تجاری خوبی را در کسب و کار خود پیاده کنید و ایده ها را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید. این ایده زمانی به ذهنتان می رسد که کارتان را دوست داشته باشید و واقعاً کارتان را از ته دل دوست داشته باشید.

اگر عشق و علاقه در کار شما نباشد انگیزه و انرژی وجود نخواهد داشت و این باعث دوری شما از ثروت می شود. البته این یکی از قوانین کسب ثروت است.

اما یکی از قوی ترین راه های جذب ثروت که به نظر من سریعتر از این روش نیست و خیلی سریع جواب می دهد این است که برای هر پولی که وارد زندگی تان می شود شکرگزار باشید.

با شکرگزاری، قوی ترین ارتعاش را به کائنات می فرستید. پس تصمیم بگیرید که برای هر پولی که وارد زندگی شما می شود شکرگزار باشید. مطمئن باشید اگر تشکر کنید، ثروت و پول زیادی وارد زندگی شما می شود. کسانی که شکرگزار نیستند در هیچ شرایطی وضعیت مالی خوبی ندارند.

همچنین بخوانید:  چگونه میلیاردر شویم؟

برای هر مقدار پولی که وارد زندگی تان می شود باید خدا را شکر کنید. هر اتفاق مالی خوبی که برای شما می افتد باید شکر خدا باشید. برای هر معامله ای که انجام می دهید و سود می کنید باید خدا را شکر کنید. باید خدا را به خاطر هر چیز ارزانی که می گیرید یا هدیه می گیرید شکر کنید. شما باید از صمیم قلب خدا را شکر کنید.

همانطور که گفتم شکرگزاری قوی ترین ارتعاشی است که شما به کیهان می فرستید. مطمئن باشید اگر همین قانون شکرگزاری را به درستی و از صمیم قلب انجام دهید، مطمئن باشید که پول و ثروت زیادی وارد زندگی شما خواهد شد.

یکی دیگر از قوانین قانون جذب ثروت برای اینکه بتوانید پول و ثروت بیشتری جذب کنید این است که باید پول خود را دوست داشته باشید. پول واقعا مقدس است و شما واقعاً باید پول را دوست داشته باشید. یکی از بزرگترین دلایلی که ثروت و پول وارد زندگی شما می شود، عشق ورزیدن به پول است. ما پول در لایه های زیرین مغزمان را دوست نداریم و به همین دلیل از پول و ثروت دور می شویم و نمی توانیم از قانون جذب به درستی استفاده کنیم.

 

قانون جذب ثروت و پول

سخن پایانی

برای ثروتمند شدن باید نقشه راه داشت و به جای آزمون خطا که هر هزینه زمانی و هم مالی دارد بهتر است آن را از افرادی دلسوز و با تجربه دریافت کرد. دوره مدار ثروت دکتر کاویانی همان نقشه راهی است که به موفقیت و ثروتمند شدن شما کمک خواهد کرد.

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود