چگونه با نوشتن درآمد کسب کنیم؟ 5 راه کسب درآمد از طریق نویسندگی  در سال 2019

چگونه با نوشتن درآمد کسب کنیم؟ 5 راه کسب درآمد از طریق نویسندگی  در سال 2019

چگونه با نوشتن درآمد کسب کنیم؟ ۵ راه کسب درآمد از طریق نویسندگی  در سال ۲۰۱۹

یک حقیقت: همه ما می‌دانیم که اکثر نویسندگان درآمد چندانی ندارند. آیا می‌توان درآمد جانبی کسب کرد؟ آیا می‌توان گاهگاهی از نویسندگی درآمد کسب کرد؟از این طریق چگونه پولدار شویم؟

در این قسمت با نحوه‌ی کسب درآمد از طریق نویسندگی آشنا می‌شوید. استراتژی‌های مختلف و همه آنچه لازم دارید در این مطلب معرفی‌شده‌اند. کار خود را با آنچه امکان‌پذیر است و آنچه امکان‌پذیر نیست شروع می‌کنیم.
چگونه با نوشتن درآمد کسب کنیم؟ 5 راه کسب درآمد از طریق نویسندگی  در سال 2019
چگونه با نوشتن درآمد کسب کنیم؟ ۵ راه کسب درآمد از طریق نویسندگی  در سال ۲۰۱۹

در این مطلب می‌خوانید

حقیقتی در مورد کسب درآمد از طریق نویسندگی.

شغل نویسندگی فواید زیادی دارد. این شما هستید که زمان، مکان و افرادی که باید با آن‌ها در ارتباط باشید را انتخاب می‌کنید. عجیب نیست که افراد زیادی جذب آزادی فردی و خلاقیت این شغل می‌شوند. اما اکثر آن‌ها در مورد این‌که می‌توانند نویسنده فریلنسر تمام‌وقت باشند چیزی نمی‌دانند. شاید نمی‌خواهند به وظایف کوچک اما جذابی که با نویسندگی خواهند داشت فکر کنند. می‌ترسند که رویاهایشان خراب شود و یا شاید به انتظار معجزه نشسته‌اند.

اما اگر صادق باشیم می‌دانیم که چنین چیزی به وقوع نخواهد پیوست. آیا فکر می‌کنید روزی شخصی به‌سوی شما آمده و می‌گوید:«شنیده‌ام که به نویسندگی فکر می‌کنید و من می‌خواهم شما را در این کار استخدام کنم.»

قطعاً چنین اتفاقی نمی‌افتد؛ زیرا تحقق این رؤیا نیاز به روشی مشخص دارد. تجربه نشان داده است که برنامه‌های مبهم با شکست مواجه می‌شوند. تحقق رویاها نیاز به زمینه‌سازی دارد؛ حتی اگر به معنی کنار گذاشتن برخی چیزها باشد.

همچنین بخوانید:  چگونه از تلگرام پول دربیاوریم؟

گفتن اینکه دوست دارید شغل نویسندگی را انتخاب کنید کافی نیست. باید با روش کار آشنا باشید. نیاز به برنامه‌ای مشخص برای رسیدن به این هدف‌ دارید. هر چه برنامه‌ی شما معقول‌تر باشد بهتر است. نباید روش‌های نویسندگان بسیار با استعداد را دنبال کنید.

مطالب زیر ۵ روش معقول کسب درآمد از نویسندگی را معرفی می‌کند:

  1. نوشتن مقاله برای وبلاگ‌ها، روزنامه‌ها و ژورنال‌ها

اکثر نشریات آنلاین و آفلاین به محتوای با کیفیت نیاز دارند و بسیاری از آن‌ها هزینه این کار را پرداخت می‌کنند. باید زیرک بوده و فرصت‌ها را دریابید و بدانید که موفقیت یک شب حاصل نمی‌شود؛ اما نویسندگی برای نشریات راهی عالی برای کسب درآمد از طریق نویسندگی است.

کار خود را با نویسندگی برای وبلاگ‌ها شروع کنید.

اگرچه نوشتن مقاله برای وبلاگ‌های معروف دستمزدی ندارد؛ ولی اکثر نویسندگان این کار را برای نشان دادن مطالب خود انجام می‌دهند. به‌عنوان مثال وبلاگ کسب درآمد از طریق نویسندگی Carol Tice را بررسی کنید تا با لیست جامع سایت‌هایی که برای مقالات مهمان دستمزد می‌دهند آشنا شوید. به‌عنوان مثال در این وبلاگ از چندین نویسنده خواستیم که برای ما محتوا تولید کنند و به آن‌ها چندین هزار دلار پرداخت کردیم.

آیا صنعت پرینت در دنیای آنلاین بر کسب درآمد از طریق نویسندگی اثر می‌گذارد؟

بسیاری از نشریات قدیمی هنوز هم پول خوبی بابت مقالات برگزیده پرداخت می‌کنند. البته باید کار خود را با نشریات محلی شروع کرده و اعتبار خود را پله پله بالا ببرید.

هم‌چنین ژورنال‌های تجاری نیز به دنبال مقالات با کیفیت در رابطه با موضوعات خود هستند و بسیاری از آن‌ها به دنبال استراتژی‌های جذاب برای نوشتن مقالات وب هستند؛ اما نکته مهم در نویسندگی این است که به دنبال فرصت‌ها بوده و در هیچ پروژه‌ای درجا نزنید.

همچنین بخوانید:  تفاوت افراد فقیر و ثروتمند

کسب درآمد از طریق تولید محتوای تجاری

در ۵ سال گذشته در مارکتینگ تولید محتوا، مفهوم تولید محتوا برای جذب مشتریان و فضای اعتماد بسیار مهم شده است و نتیجه این بوده که تجارت‌های بسیاری وارد این حوزه شده‌اند که فقط برخی از آن‌ها روش‌های مشخصی دارند. مارکتینگ تولید محتوا فرصت زیادی برای نویسندگان ایجاد کرده تا برای خوانندگان خاص مطلب بنویسند. از جمله: مقاله، گزارش، مطالعات موردی.

اول کار باید در سایت‌های فریلنسری همچون Upwork.com رقابت کنید. موفقیت در پروژه‌ها نیاز به صبر، سخت‌کوشی، مهارت‌های تولید محتوا  و آشنایی با قوانین سئو دارد. صرف علاقه به نویسندگی کافی نیست. می‌توانید خود را با ساخت یک پلتفرم، وبلاگ نویسی و وبلاگ نویسی مهمان نشان دهید.

کسب درآمد از طریق تألیف پرفروش در کیندل

امروزه تألیف کتاب‌های پرفروش و چاپ کتاب در کیندل چندان دور از ذهن نیست که همه را مدیون آمازون و کیندل هستیم که امرار معاش از طریق تألیف را ممکن ساخته‌اند. اما نکته‌ای که باید در نظر گرفت این است که کسب درآمد بیشتر چندان آسان نیست و نباید به سود آن تکیه کنید. برای موفقیت باید ذهن تجاری داشته و بازاری برای خوانندگان و نیاز آن‌ها درست کنید. باید اعتبار خود را بالا ببرید. باید پرکار باشید. در مورد موضوعات مختلف بنویسید تا بتوانید به درآمد برسید. اما براساس گزارش اخیر درآمد مؤلفین، ۱۶۰۰ نویسنده مستقل درآمدی ۲۵ دلاری یا بیشتر از فروش کتاب‌های آمازون کسب کرده و ۱۰۰۰ نفر نیز اولین کتاب خود را ۳ سال پیش یا کمتر از ۳ سال چاپ کردند.

اما چه کتابی بنویسیم؟ واقعی یا تخیلی؟ واقعی بهتر است و کتاب‌هایی با موضوعات مشابه نیز بهتر هستند. برای موفقیت در تألیف کتاب‌های واقعی Steve Scott را چک کنید. نوشتن کتاب‌های تخیلی سخت‌تر است؛ اما به یاد داشته باشید که مشهورترین کتاب‌ها تخیلی هستند.

برای راهنمایی به سایت The Creative Penn رجوع کنید. در هر دو مورد باید موضوع مورد علاقه عموم مردم را چک کنید. یک مزیت این روش این است که ممکن است در آینده‌ی دور کتاب‌های شما به فروش برسند.

همچنین بخوانید:  راه‌های کسب درآمد با گوشی

کسب درآمد از طریق کپی رایتینگ

کپی رایتینگ برای کسانی است که هدف خاصی دارند. نامه‌های فروش، اسکریپت ویدیو  و حتی توصیف محصولات، همگی نیاز به یک نویسنده دارند. کپی رایتینگ فرقی با دیگر نویسندگی‌ها ندارد، اما در عمل اصول خاص خود را دارد. باید اصول اولیه کپی رایتینگ را یاد بگیرید. بهترین دوره آموزش کپی رایتینگ AWAI’S Accelerated Program for Six- Figure Copywriting است. کپی رایتینگ درآمد بالایی دارد که ممکن است تا ۲۰۰۰ دلار برسد.

ایجاد وبلاگ نیچ و تشویق محصولات شخص دیگر

ساخت یک وبلاگ معروف سخت است. بعد از آماده شدن وبلاگ می‌فهمید که وقت بسیار کمی صرف کار موردعلاقه‌ی خود کرده‌اید. اگر هدف شما وبلاگی با درآمد ۶ رقمی باشد شاید هیجان‌زده شوید که بخواهید این تجارت را دنبال کنید؛ اما کسب درآمد از طریق وبلاگ خوب است درصورتی‌که بتوانید وقت خود را صرف نوشتن کنید. با وبلاگ نیچ شروع کرده که خوانندگان زیاد و مشتاقانی داشته و می‌توانید محصولاتی را از برندهای معتبر خرید کنید.

تبلیغ محصولات دیگران راه بهتری برای کسب درآمد است تا تبلیغ محصولات خود. اما باید محصولی پیدا کنید که آبروی شما را به خطر نیندازد.

خلاصه

رؤیا‌پردازی را کنار گذاشته و تصمیم نهایی را بگیرید. آیا واقعاً به نویسندگی علاقه دارید و یا می‌خواهید اوقات فراغت خود را سپری کنید؟ اگر واقعاً علاقه دارید یکی از روش‌های ذکرشده در بالا را انتخاب نمایید.

 

مقالات خواندنی:

پولار شدن به روش دکتر کاویانی

چگونه با نوشتن درآمد کسب کنیم؟ ۵ راه کسب درآمد از طریق نویسندگی  در سال ۲۰۱۹

چگونه میلیونرهای خودساخته به موفقیت مالی دست پیدا می‌کنند؟

هنر پس‌انداز کردن پول را یاد بگیرید!

۵ ایده خلاقانه پولساز خوب به جای تاکسیرانی بعد از ظهر

چه چیزهایی را برای ثروتمند شدن باید فدا کنیم؟

ایده‌ های خلاقانه پولساز / اقتصاد خلاق تحولی در کسب درآمد

بهترین راه‌های کسب درآمد از تلگرام در سال ۲۰۱۹ 

کسب درآمد با بیت کوین

۷ راهکار عالی برای کسب درآمد آنلاین

بهترین روش کسب درآمد غیر فعال 

پنج روش خلاقانه برای کسب درآمد در اینستاگرام

چند وب سایت برای کسب درآمد آنلاین

کسب درآمد با یوتیوب روشی جذاب و موثر در سال ۲۰۱۹

چگونه پولدار شویم؟

 

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود