آیا راه اندازی کسب و کار با سرمایه 10 میلیون تومان امکان پذیر است؟

راه اندازی کسب و کار با سرمایه 10 میلیون تومان

آیا راه اندازی کسب و کار با سرمایه ۱۰ میلیون تومان امکان پذیر است؟

سوال جالبی است؛ احتمالا برای پاسخ دادن به این سوال، سعی می کنید همه چیز را به شرایط دولت و اقتصاد مملکت ربط دهید. اگر این طور است، از شما می خواهیم این صفحه را ببندید و به بهانه تراشی های خود ادامه دهید!

این مطلب را چه کسانی بخوانند؟

این مطلب مخصوص افرادی است که دوست دارند با تلاش و همت خودشان، زندگیشان را بسازند؛ یعنی همان کسانی که دوست دارند در زندگی و کارشان، تغییرات مثبت ایجاد کنند. اگر از این دسته افراد هستید، بسیار خوشحالیم که به وب سایت خودساخته آمده اید. با خواندن این مطلب، نکات بسیار جالبی را یاد بگیرید.

آرزوی مشترک بسیاری از انسانها چیست؟

داشتن کسب و کار سودآور، آرزوی بسیاری از ما انسانها است. همه ما، دوست داریم پولدار شویم و برای این کار، به شغلی عالی نیاز داریم. شاید شما نیز به راه اندازی یک کسب و کار سودآور فکر کرده باشید و بخواهید با این کار، به سود فراوان دست پیدا کنید.

موضوعی که بعضی افراد به آن اعتقاد دارند این است که برای راه اندازی یک کسب و کار، حتما باید سرمایه زیادی داشته باشند تا به سود برسند؛ اما این قضیه همیشه واقعیت ندارد. خیلی از اوقات، افرادی را می بینیم که با داشتن حداقل سرمایه توانسته اند کسب و کارشان را راه اندازی کنند و ماهانه، چندین میلیون تومان از کارشان درآمد داشته باشند.

راه اندازی کسب و کار با سرمایه 10 میلیون تومان

فرض کنید ۱۰ میلیون تومان پول دارید. با این مبلغ، چه کسب و کارهایی را می توانید راه اندازی کنید؟ اگر دوست دارید پاسخ این سوال را پیدا کنید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با وب سایت خودساخته همراه باشید.

راه اندازی کسب و کار با سرمایه ۱۰ میلیون تومان

اگر سرمایه اولیه شما، ۱۰ میلیون تومان است، فکر نکنید که این مبلغ، برای شروع یک کار عالی کم است و شما نمی توانید کسب و کار شخصی خودتان را راه اندازی کنید! اگر به خوبی درباره بازار تحقیق کرده باشید و به ایده خود واقعا علاقه مند باشید، مطمئن باشید که به سود بسیار بالایی دست پیدا می کنید. با سرمایه ۱۰ میلیون تومان، شما می توانیدکسب و کار زیر را شروع کنید:

پرورش قارچ، کسب و کاری عالی که به سرمایه اولیه کمی نیاز دارد!

۱۰ میلیون تومان، مبلغی کافی برای سرمایه گذاری روی «پرورش قارچ» است. شما با این رقم پول، می توانید سالنی اجاره کنید و خودتان شروع به پرورش قارچ کنید؛ البته باید قبل از این کار، در دوره های آموزشی پرورش قارچ شرکت کنید و تمام نکات مهم این مسیر را بلد باشید. پرورش قارچ، کاری ساده و سودآور است که میزان تقاضای آن نیز بالا است. پس خیالتان راحت باشد که با پرورش قارچ، به سود بالایی دست پیدا می کنید. همانطور که گفتیم، شما باید در آموزشگاه ها و دوره های آموزش پرورش قارچ شرکت کنید تا استانداردهایسازمانفنیوحرفهای را یاد بگیرید و به صورت کاملا عملی، کارها را انجام دهید. در پایان دوره آموزشی،گواهینامه ای معتبر با کد بین المللی دریافت خواهید کرد که اعتبار و دانش شما را تصدیق می کند.

قارچها، در بستری به نام «کمپوست» رشد می کنند. کمپوست، نوعی کود گیاهی است که از بقایای ساقه و ریشه گیاهان به وجود می آید. زمانی که وارد شغل پرورش قارچ شدید، باید حدود ۲ الی ۳ ماه صبر کنید تا بذر قارچ از دل خاک بیرون بیاید و قارچها به خوبی رشد کنند.

راه اندازی کسب و کار با سرمایه 10 میلیون تومان

سالن پرورش قارچ، باید سقف دار و عایق کاری شده باشد تا دما و رطوبت مناسب را بتوانید در محیط برقرار کنید. با ۱۰ میلیون تومان، شما می توانید تمام دستگاه ها، تجهیزات و قفسه های لازم برای پرورش قارچ را خریداری کنید و دیگر دغدغه ای بابت تولید قارچ باکیفیت نداشته باشید.

هم خانمها و هم آقایان می توانند وارد حوزه پرورش قارچ شوند و با این کار، برای خودشان درآمدزایی کنند. نکته ای که در پرورش قارچ باید به آن توجه داشته باشید، این است که برای انجام این کار، باید بهداشت را به صورت کامل رعایت کنید. از آنجایی که خانمها نسبت به رعایت بهداشت محیط بسیار حساس هستند، می توانند به خوبی در کار پرورش قارچ موفق شوند.

راه اندازی کسب و کار با سرمایه 10 میلیون تومان

سود حاصل از پرورش قارچ چقدر است؟

وقتی می خواهید سود حاصل از کاری را محاسبه کنید، باید به هزینه های جاری و میزان فروش محصولات توجه داشته باشید.در فایل pdf که در انتهای این مطلب قرار داده ایم، نحوه محاسبه دقیق سود حاصل از پرورش قارچ را برای شما شرح داده ایم. شما می توانید این فایل را به صورت رایگان دانلود کنید و میزان سود کسب و کارتان را به راحتی محاسبه کنید.

سود حاصل از پرورش قارچ، به میزان سرمایه اولیه شما بستگی دارد. می توان با اطمینان گفت که سود این کار، در هر ماه به اندازه ۲۵ تا ۳۰ درصد از سرمایه اولیه شما است. یعنی با سرمایه ۱۰ میلیون تومانی، در ماه بین ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان سود خواهید داشت. یعنی با ادامه این کار، بعد از ۴ ماه، سود شما بیشتر از سرمایه اولیه تان خواهد بود.

سود پرورش قارچ به قدری خوب است که به عنوان شغلی کم زحمت با درآمد خوب شناخته شده است.

راه اندازی کسب و کار با سرمایه 10 میلیون تومان

نکته ای مهم برای شروع پرورش قارچ

یادتان باشد که هر کاری، سختی های خاص خودش را دارد. پرورش قارچ نیز یکی از کارهایی است که باید برای آن زحمت بکشید و چالش های این مسیر را تحمل کنید. گاهی اوقات ممکن است سود شما کاهش پیدا کند، گاهی اوقات تعداد مشتریان و متقاضیان کمتر می شود و گاهی اوقات، بستر پرورش قارچ شما آلوده می شود و باید هزینه اضافی برای تعویض بستر را انجام دهید. مهم این است که در این راه مصمم باشید و به محض اینکه به مشکل برخورد کردید، از ادامه مسیر منصرف نشوید.

راه اندازی کسب و کار با سرمایه 10 میلیون تومان

مصمم بودن و تداوم در هر کاری، رمز موفقیت در آن مسیر است و ما در سایت خودساخته، دوست داریم این موضوع را به خوبی به شما نشان دهیم.

در این نوشته، آموختید که راه اندازی کسب و کار با سرمایه ۱۰ میلیون تومانی امکان پذیر است. شما می توانید با این سرمایه اولیه، وارد کسب و کار پرورش قارچ شوید و به سود فراوانی دست پیدا کنید.

دوست دارید روشهای عالی برای ثروتمند شدن را یاد بگیرید؟ دوست دارید به فردی خودساخته و موفق تبدیل شوید؟ در فکر تغییر زندگی خود هستید؟ پس از شما می خواهیم با دیگر مقالات وب سایت خودساخته همراه ما باشید.

 

همچنین بخوانید:  چطور یک رهبر خوب باشیم

فایل «فرمول محاسبه سود حاصل از پرورش قارچ» را به صورت رایگان دانلود کنید.

[symple_box style=”boxsucces”]

دانلود فایل PDF

حجم:  ۸۵ کیلوبایت

دانلود

[/symple_box]

[symple_box style=”boxsucces”]

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود