ایده های ارزشمند و باکیفیت استارتاپی

ایده-های-ارزشمند-و-باکیفیت-استارتاپی

همیشه داشتن ایده و فکر خلاقانه در افراد، سبب می شود تا کارفرمایان و متخصصان به سمت آن جذب شوند. معمولا کارآفرینان از جمله کسانی به حساب می آیند که بیشتر مورد توجه متخصصین هستند؛ چرا که هر لحظه ممکن است بتوانند ایده ای نو را خلق کنند که چه بسا آینده بسیار خوبی داشته باشد. مطمئنا برای انجام هر کاری باید مشتاق بود. بعنوان مثالی ساده اگر هر انسان بخواهد آب هم بنوشد اما با اشتیاق نباشد، مطمئنا تاثیرپذیری مناسبی بر بدنش نخواهد داشت. حال فرض کنید که می خواهید به کار استارتاپی مشغول شوید، به طور قطع شور و اشتیاق برای انجام ایده از اولین الزامات به نتیجه رساندن آن کار محسوب می شود. با این پیش مقدمه به سراغ ایده های باکیفیتی که ممکن است در اطرافمان باشد، می رویم.

ایده های ارزشمند و باکیفیت استارتاپی
ایده های ارزشمند و باکیفیت استارتاپی

۱) چشمان تان مانند دوربین باشد. به همه جا سرک بکشید!

قطعا حوادث و رخدادهای زیادی در طول یک روز برای همه ما بوقوع می پیوندد. خیلی از ماها براحتی از بسیاری از این اتفاق ها میگذریم. چه رخدادهایی که مشکلاتی را برایمان بوجود نیاورده اند و چه آنهایی که ما را به زحمت انداخته اند. ایده استارتاپی زیادی در طول روزمره وجود دارد. فقط کافی است به یکی از مشکلاتی که در طول روز با آن روبرو می شوید بیشتر فکر کنید. مشکلاتی که شاید حل کردنشان کمی به فکر و اندیشه نیاز دارد. اندیشه ای که احتمالا بقیه افراد اطرافتان از آن بی بهره هستند. براحتی با سرک کشیدن به یک روز از زندگی‌تان می توانید ایده هایی نو خلق کنید.

همچنین بخوانید:  هفت فرمان طرز فکر پولساز

۲) برای خلق ایده، تخیل تان را بالا ببرید.

حتما نام ایلان ماسک را شنیده اید. مخترعی که صاحب چندین شرکت از جمله تسلا موتورز است. فکر می کنید ایده هایی که اجرایی کرده است را از کجا گرفته است؟ ایلان ماسک از موضوعات تخیلی الهام گرفته است. این گونه موضوعات می توانند در قالب دیدن فیلم های تخیلی، داستان های تخیلی و یا هر گونه چیز مشابه باشد. باور کنید علم آنقدر پیشرفت کرده است که هر گونه فکر و ایده تخیلی را می تواند اجرایی کند. پس بفکر باشید و فکر و خیال کنید.

۳) فقط بر روی تخصص خود کار نکنید!

داشتن تخصص در زمینه ای که به آن علاقمند هستیم بسیار ارزشمند است. اما برای یک موفقیت در یک استارتاپ کافی نیست. شما الزاما می بایست چندین تخصص را با هم تلفیق کنید تا راه ها و ایده های جدیدی بسازید. همیشه کسی که در کارش علی الخصوص استارتاپ موفق است الزاما در رشته تخصصی خود کار نمی کند. پس نترسید و از پیله تخصص خود خارج شوید.

۴) هم صحبتی با افراد مختلف چاره ساز است!

شما چگونه فردی هستید؟ آدم گریز و یا …؟! اگر می خواهید از جهان اطراف خود اطلاعات بیشتر داشته باشید باید روش گفتمان با افراد مختلف را بلد باشید، ممکن است دیدگاه های افراد مختلف هیچگاه به ذهن تان خطور نکرده باشد و اصلا هم خطور نکند. می توانید زرنگ باشید و در خصوص مسائل متفاوت با افراد مختلف به تبادل نظر بپردازید. باور کنید ممکن است در خلال حرف هایتان جمله ای مسیر زندگی شما را تغییر دهد و به یک شغل پول ساز برای تان مبدل شود. البته این گفتمان را خیلی طولانی نکنید چرا که باید برای وقتتان ارزش هم قائل باشید.

همچنین بخوانید:  به شخصه اینو تجربه کردم

۵) به اندازه کار کنید! فکر و ایده در بدن خسته نیست!

برای موفقیت در هر کاری، ابتدا به خودتان اهمیت بدهید. هیچ وقت ایده های نو و جذاب در فکر های خسته خطور نمی کند. اکثر کارآفرینان وقتشان را با کار کردن می گذرانند که همین باعث می شود که بعد از مدتی؛ از کاری که آغاز کرده اند زده شوند. توجه داشته باشید کیفیت کار از هر چیزی بااهمیت تر است. لذا توصیه اکید می کنیم که برای حفظ سلامتی خود وقت بیشتری بگذارید تا شانس بیشتری برای رسیدن به ایده ی خلاقانه و جذاب داشته باشید.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود