آشنایی با انواع CRM
فروش و بازاریابی

آشنایی با انواع CRM

روابط با مشتریان به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان‌ها، همواره مورد توجه ویژه قرار گرفته است. در چند دهه اخیر، با پیشرفت فناوری

تکنیک FOMO در بازاریابی چیست؟
فروش و بازاریابی

تکنیک FOMO در بازاریابی چیست؟

 FOMO  به معنی “ترس از از دست دادن” است و در حال حاضر به عنوان یک تکنیک بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تکنیک، برای

مدل آیدا (AIDA) در بازاریابی چیست؟
فروش و بازاریابی

مدل آیدا (AIDA) در بازاریابی چیست؟

مدل آیدا (AIDA) یک الگوی بازاریابی است که برای بهبود فروش و تبلیغات محصول استفاده می‌شود. این مدل شامل چهار مرحله‌ی اساسی است:  Attention، Interest،

مدیریت بازاریابی چیست؟
فروش و بازاریابی

مدیریت بازاریابی چیست؟

مدیریت بازاریابی به عنوان یک حوزه مهم در علوم مدیریت و بازاریابی، نقش بسیار مهمی در موفقیت سازمان‌ها و به دست آوردن مزیت رقابتی دارد.

بازاریابی مفهومی چیست؟
فروش و بازاریابی

بازاریابی مفهومی چیست؟

بازاریابی مفهومی به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی جدید، به تلاش برای استفاده از مفاهیم ابتکاری و خلاقانه در تبلیغات و فروش محصولات و خدمات

فروش در استوری
فروش و بازاریابی

فروش در استوری

به دنبال روش‌های جدید برای بهبود فروش خود هستید؟ با استفاده از طرح های باور نکردنی در استوری، شما می توانید مشتریان بسیاری را به

مدل فلایویل (flywheel) چیست؟
فروش و بازاریابی

مدل فلایویل (flywheel) چیست؟

مدل فلایویل، نوعی کسب و کار است که به جای تمرکز بر روی تعداد مشتریان، تمرکز بر روی بهبود تجربه مشتریان و افزایش ارزش افزوده

آشنایی با مفهوم مزیت رقابتی
موفقیت در کسب و کار

مزیت رقابتی چیست؟

مزیت رقابتی یکی از مفاهیم بنیادین در دنیای استراتژی و رقابت های تجاری به شمار می رود. این واژه را نخستین بار «مایکل پورتر» (Michael

دوره های رایگان

دریافت لینک دانلود

آیا می‌خواهید درآمد بیزینس خود را ۳ برابر کنید؟

برای دریافت آموزش رایگان بیزینس پولساز دکتر کاویانی روی دکمه دریافت دوره بزنید