ایده های کار خانگی جذاب

ایده های کار خانگی جذاب2
ایده های کار خانگی جذاب2
ایده های کار خانگی جذاب۲

برای درآمدزایی از هیچ ایده ای نمی توان گذشت. فقط افراد باهوش هستند که از تک تک ایده هابه نحو احنست استفاده خواهند کرد. حتی اگر از دید دیگر افراد ایده های درآمدزا؛ خنده دار به نظر بیایند. حتی ایده های فراوانی وجود دارد که در منزل می توان آنها را اجرایی کرد. اگر قبول نداری با ما همراه شوید تا به شما بگوییم دنیا دست کیست!

ایده های کار خانگی جذاب
ایده های کار خانگی جذاب

۱) اگر در خصوص عروس، طراحی لباس و مد اطلاعات قابل توجه ای دارید، چرا در خانه بیکار نشسته اید؟ تا بوده عروسی و جشن! عروس و خانواده های عروس بسیاری وجود دارند که بنا به دلایل های زیادی نمی توانند این قبیل از کارها را انجام دهند و به افرادی نیاز دارند تا در این موارد به آنها کمک کند. پس دست بجنبید!.

۲) آشپزی تان چطور است؟ اگر عالی است و برای پخت و پز می توانید خلاقیت های زیادی را بکار بگیرید، می توانید در خانه یک آشپزخانه خصوصی راه بیندازید. به شما قول می دهم در زمان کوتاهی صاحب یک رستوران خواهید شد.

۳) خیلی از خانم ها و حتی آقایان دقت نظر زیادی دارند و همینطور ایده های مناسب و خلاقانه. مثلا فکر کنید که اگر توانایی تزئین کردن غذا و یا حتی کیک را دارید می توانید به این کار مشغول شوید. در خانه براحتی می توانید به افرادی که شغل‌شان تهیه کیک است مشاوره ی چگونگی تزئین دهید. قطعا درآمد خوبی خواهید داشت.

۴) انجام هنرهای خانگی نیز می تواند یکی دیگر از ایده های پولساز باشد. ممکن است بتوانید صنایع دستی مانند کیف و کفش بدوزید و یا دیگر محصولات. کار دست یکی از پرطرفدارترین موارد در ایران است چرا که از کیفیت بسیار مناسبی نیز برخوردار خواهد بود.

همچنین بخوانید:  جادوی مدیریت زمان در زندگی کاری

۵) شاید از آن دسته از افراد باشید که نقاشی بلدند. در کنار اینکه می توانید نقاشی را به دوستداران آن آموزش دهید. می توانید سفارش هم قبول کنید. افراد زیادی هستند که دوست دارند در اتاق خواب‌شان عکس خود را به صورت قاب کرده داشته باشند. با این روش براحتی می توانید ماهیانه حداقل ۱ میلیون تومان درآمد داشته باشید.

۶) عکاسی بلدید؟ پس لطفا یک سر به اینستا بزنید. n میلیون نفر وجود دارند که برای چند تا لایک و کامنت بیشتر سفارش عکس های جذاب می دهند. هم از تصویر خودشان و هم موارد دیگر. شما می توانید با عکاسی پرتره به درآمد مناسبی برسید.

۷) اگر نویسنده خوبی هستید و قلم خوبی دارید به راحتی می توانید در خانه شغل مناسبی را برای خود دست و پا کنید. خصوصا اگر بخواهید برای کودکان بنویسید. چرا که مادران زیادی هستند که می خواهند برای سرگرمی کودک‌شان کاری کنند.

۸) برای خانم ها یک کار ایده آل در منزل آرایشگری است. دیگر نیاز نیست که توضیح دهیم که این شغل چقدر می تواند مشتری داشته باشد. کافیست کمی فن و فنون این کار را فرا بگیرید. آنوقت هست که مشتری پشت مشتری! معمولا خانم ها ذاتا آرایشگری را می دانند اما قطعا با کمی تمرکز و تمرین می توانند به صورت ماهیانه درآمدی را از این راه به خود اختصاص دهند.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود