رازهای با ارزش میلیاردرها راجع به درآمد، پس‌انداز و سرمایه‌گذاری

میلیونر

در دنیای امروز، تبدیل شدن به یک میلیونر خودساخته یک آرزوی بزرگ و دست نیافتنی است. آمار نشان می دهد که بیش از نیمی از این افراد با تلاش خود میلیونر شده اند، درس هایی که می توانیم از آنها بیاموزیم ممکن است ما را میلیونر نکند، اما بدون شک ارزش زیادی دارند. با ما  در خودساخته همراه باشید تا از رازهای موفقیت میلیونر های خودساخته با خبر شوید.

از قانون 20/30/50 استفاده کنید

این یک قانون کلی است که می تواند به شما در مدیریت بودجه و هزینه های خود کمک کند.

درآمد شما باید در سه بخش خرج شود:

 50 درصد از درآمد خود را برای هزینه هایی مانند اجاره، حمل و نقل، آب و برق، گاز و غذا کنار بگذارید.

 30 درصد از درآمد خود را صرف سرگرمی، خرید و هر چیزی که شما را خوشحال می کند خرج کنید.

 20 درصد باقیمانده را پس انداز کنید تا هنگام بازنشستگی راحت باشید.

از عمده فروشان یا در زمان های تخفیف فروشگاه ها خرید کنید

از عمده فروشان یا در زمان های تخفیف فروشگاه ها خرید کنید

شما به درستی می دانید که خرید از عمده فروش یا با تخفیف به نفع شما خواهد بود. این قانون در مورد محصولاتی که استفاده می کنید و منقضی نمی شوند اعمال می شود.

از تولید کنندگان خرید کنید

قبل از اینکه به فروشگاه بروید و محصول مورد نظر خود را بخرید، ببینید آیا می توانید آن را با قیمت ارزان تری از تولیدکنندگان خریداری کنید یا خیر؟ باید بدانید که خرید از تولیدکنندگان همیشه ارزان تر از خرید از فروشگاه است. حتی می توانید دوستان خود را تشویق به خرید از یک محصول کنید تا با خریدهای عمومی تخفیف بیشتری دریافت کنید.

همچنین بخوانید:  نقش هدف گذاری در زندگی

تمام پول خود را خرید نکنید

هر چه درآمد شما بیشتر باشد، پول کمتری خرج می کنید، این یک واقعیت است. بهتر است تمام پول خود را صرف خرید نکنید و خریدهای خود را منطقی انجام دهید. اگر عاشق خرید هستید، قبل از خرید محصول از خود بپرسید: آیا واقعاً به آن نیاز دارم؟ اگر این محصول را نخرم چه؟

کمتر از درآمدتان خرج کنید

کمتر از درآمدتان خرج کنید

بسیاری از مردم این مشکل را دارند که بیش از درآمد خود خرج کنند. میلیونرهای خودساخته اینگونه سرمایه خود را افزایش می دهند: کمتر از درآمدشان خرج می کنند. ما اغلب با افرادی روبرو می شویم که خانه های لوکس را در محله های گران قیمت می خرند فقط به این دلیل که می خواهند دیگران را تحت تاثیر قرار دهند. آنها به حرف های مردم اهمیت می دهند و به حرف های اطرافیانشان فکر می کنند، در حالی که شما باید به خودتان فکر کنید و فقط روی زندگی خود تمرکز کنید.

چندین منبع درآمد متفاوت داشته باشید

بسیاری از مردم نمی توانند ثروتمند شوند زیرا فکر می کنند برای پولدار شدن و ثروتمند شدن باید سخت کار کنند. اما آیا تا به حال شنیده اید که شخصی با سخت کوشی ثروتمند شود؟ قطعا نه. زمان ارزشمندتر از پول است، بنابراین داشتن منابع درآمدی متعدد بسیار مهم است.

با افراد موفق ارتباط بیشتری داشته باشید

شما باید قبول داشته باشید که افرادی که با آنها تعامل داریم بیشترین تأثیر را بر زندگی و تفکر ما دارند. برای موفقیت و ثروتمند شدن سعی کنید با افرادی که موفق و ثروتمند هستند وقت بگذرانید.

پول تمام زندگی نیست

پول نقش مهمی در زندگی ما دارد، اما همه چیز نیست. پول چیزی است که تعیین می کند چگونه زندگی کنیم، چه چیزی بخوریم و چه چیزی بخریم. اما پول همه چیز نیست، شاید بتوانید خانه ای برای زندگی بخرید، اما آیا می توانید خانواده ای برای زندگی بخرید؟

پول کیفیت زندگی را بهبود می بخشد، اما هیچ چیز ارزشمندتر از حمایت خانواده و دوستان، سلامتی و شادی نیست. با رعایت این قوانین و مقررات نمی توان درآمد زیادی به دست آورد، اما این قوانین می تواند عادات مالی سالمی را در ما ایجاد کند که گام بزرگی در جهت موفقیت مالی است. آنچه شما را از دستیابی به رویاها و اهدافتان باز می دارد نگرش شما نسبت به این قوانین است.

همچنین بخوانید:  سوال شما: چطور ایده مناسب برای کسب و کار پیدا کنم؟

روی روش هایی سرمایه گذاری کنید که برای شما مفید است

داشتن پول برای کسب درآمد ضروری است، اما این بدان معنا نیست که شما نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارید. با یک شرکت سرمایه گذاری مشترک که هزینه نسبتا کمی دارد حساب باز کنید. یک کیف پول متنوع بسازید و به طور منطقی می توانید انتظار داشته باشید که در طول زمان 8 تا 10 درصد از سرمایه گذاری سالانه خود را به دست آورید.

اگر پول نقد اولیه برای خرید ملک دارید، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را در نظر بگیرید. با اجاره می توانید یک جریان درآمد اضافی برای خود ایجاد کنید و در دراز مدت رشد کنید. اگر می خواهید سرمایه گذاری خود را افزایش دهید یا تنوع ایجاد کنید، به دنبال فرصت های شغلی منفعل باشید.

کسب و کار خودت را راه بینداز

 دو سوم میلیونر ها ، خودساخته هستند و کارآفرینان اکثریت این گروه را تشکیل می دهند. بقیه افراد حرفه ای هستند مانند پزشکان و حسابداران. کارآفرینان بیشترین ثروت را در کشور ایجاد می کنند. اکثر میلیونرها در این زمینه دارایی های خود را در 8 سال از 10 سال به دست آوردند یا به تنهایی دارایی های خود را افزایش دادند.

با میلیونر ها معاشرت کنید

بودن در کنار افرادی که موفق تر از شما هستند، پتانسیل گسترش تفکر و افزایش درآمدتان را دارد. ما شبیه افرادی می شویم که با آنها تعامل داریم و به همین دلیل است که برندگان برنده ها را جذب می کنند. همانطور که قبلا در نمناک اشاره کردیم، واقعیت این است که میلیونر ها در مورد پول متفاوت از طبقه متوسط ​​فکر می کنند و باید در حضور آنها به چیزهای زیادی دست یافت.

همچنین بخوانید:  پولدار شدن سخت

سرمایه گذاری در شرکت های مختلف

یکی از بزرگترین اشتباهات سرمایه گذاری که می توانید مرتکب شوید این است که تمام پول خود را با هم سرمایه گذاری کنید. میلیونر ها می دانند که برای جلوگیری از ریسک باید در مکان های مختلف سرمایه گذاری کنند. در این صورت آنها به یک شرکت وابسته نیستند و اگر یکی از شرکت هایی که در آن سرمایه گذاری کرده اند شکست بخورد، همه چیز را از دست نداده اند.

سرمایه گذاری در شرکت های مختلف

 

طبق یک مطالعه، 44 درصد از دارایی های آنها سرمایه گذاری می شود و معمولاً از این طریق درآمد کسب می کنند. آنها با استراتژی و برنامه سهام می خرند. آنها معمولا سهام کم ریسک را دوست دارند و در شرکت های داخلی و خارجی سرمایه گذاری می کنند. هر چه جوان تر باشید، سرمایه گذاری های پرخطر بیشتری می توانید انجام دهید. با افزایش سن، می خواهید در سهام کم ریسک سرمایه گذاری کنید تا اطمینان حاصل کنید که دارایی های شما در بلندمدت پایدار می ماند.

محیط خود را تغییر دهید

اگر واقعاً می خواهید یک فرد معمولی باشید و در زندگی به موفقیت های بزرگ برسید (میلیونر شوید) ، محیط شما باید راه را برای موفقیت شما هموار کند! تغییر محیط به معنای پاک کردن خود از افراد منفی، افزایش دانش و دانش خود در زمینه ای است که با تلاش شما مرتبط است، مراقبت از سلامت جسم و ذهن خود و به طور کلی سبک زندگی خود را با اهداف خود تنظیم کنید. همه اینها ممکن است بی ربط به نظر برسند، اما ناخودآگاه بر نحوه قضاوت، سطح انرژی و انگیزه و موفقیت شما تأثیر می گذارند.

تغییرات لازم را به گونه ای ایجاد کنید که انگیزه، مثبت و خلاقانه باشد و به هر روز شما معنا بدهد. با افرادی که اهدافی مشابه شما دارند ارتباط برقرار کنید، بیوگرافی افراد موفق را بخوانید، به مکان هایی بروید و در موقعیت هایی قرار بگیرید که انرژی شما را افزایش می دهد، مراقب سلامتی خود باشید و روحیه خود را دست کم نگیرید. همه اینها بخش های مهمی از شخصیت فردی است که می خواهید تبدیل شوید.

سخن آخر

ثروتمند بودن مهم است زیرا برای رسیدن به اهداف آینده تان پول فراهم می کند. حتی زمانی که دیگر شاغل نیستید یا کار نمی کنید، جریان درآمد ثابتی را به شما ارائه می دهد. پس ثروت می تواند یک راه عالی برای اطمینان از نقدینگی مالی باشد و به عزیزان شما کمک کند تا به زندگی آسایش، فراوانی و امنیت ادامه دهند. به همین خاطر ارزشش را دارد تا در پی یادگیری و رعایت راهکارهای میلیونر شدن باشیم.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود