55 راهکار شگفت انگیز برای موفقیت در کسب و کارهای خانگی

55 راهکار شگفت انگیز برای موفقیت در کسب و کارهای خانگی

 

فریلنسینگ یا کار آزاد در حال گسترش است و افراد بیشتری برای این کار استخدام می شوند. اکنون راه های زیادی وجود دارد که می توانید بدون صرف یک ریال در موفقیت در کسب و کارهای خانگی خود موفق شوید. بازاریابی یک چالش بزرگ برای هر کسب و کاری است. حتما با راهکارهای موثر در این زمینه آشنا هستید. اما همه استراتژی ها برای شروع نیاز به سرمایه گذاری مالی دارند. لازم به ذکر است که تمام سرمایه ای که نیاز دارید زمان است و فقط باید خلاق باشید. در مقاله زیر از خودساخته 55 روش شگفت انگیز و مهم برای موفقیت در کسب و کارهای خانگی ارائه می کنیم.

در این مطلب می‌خوانید

1. برای موفقیت در کسب و کارهای خانگی از پیشنهادات دیگران استقبال کنید

در بازاریابی اینترنتی دریافت پیشنهاد از دیگران از طریق فضای مجازی یکی از قدرتمندترین ابزارهاست. با این کار می توانید افرادی را پیدا کنید که به شما کمک می کنند و مایل به سرمایه گذاری هستند. راه های زیادی برای ارتباط با سایر مشاغل وجود دارد. به این ترتیب شما و سایر کسب و کارها خدماتی را به یکدیگر ارائه می دهید که به نفع هر دو طرف است. پیشنهاد می کنیم این استراتژی را در کسب و کار رایگان خود اعمال کنید تا بتوانید بدون هیچ هزینه ای مشاغل بیشتری را بدست آورید.

2. از اطلاعات موجود در اینترنت برای موفقیت در کسب و کارهای خانگی استفاده کنید

پایگاه های اطلاعاتی زیادی در اینترنت وجود دارد که عناوین و اطلاعات شرکت ها را در اختیار شما قرار می دهند. با بررسی این پایگاه های اطلاعاتی، می توانید زمینه های تجاری بالقوه برای کسب و کار خود را بیابید. پیشنهاد می کنیم برای شروع به سایت Data.com مراجعه کنید

3. بازاریابی دهان به دهان را امتحان کنید

برای معرفی کسب و کار رایگان خود به افراد بیشتری نیازی به داشتن چندین هزار تبلیغ کننده گران قیمت ندارید. در عوض، به سراغ بازاریابی دهان به دهان بروید. بنابراین به جای تبلیغات گران قیمت، اطرافیان خود (دوستان، خانواده، همکاران و مشتریان) را تشویق کنید تا کسب و کار شما را به صورت آنلاین تبلیغ کنند و در مورد مزایای آن صحبت کنند. مطمئنا این روش موثرتر است و اخبار کسب و کار شما به سرعت به دست افراد بیشتری می رسد.

4. از ساین کورا (Quora) استفاده کنید

سایت کورا سوالاتی را مطرح می کند که هرکسی بر اساس توانایی ها و مهارت های خود می تواند به آنها پاسخ دهد. کورا مکانی عالی برای یافتن کار است. پیشنهاد می کنیم برای معرفی کسب و کار خود یک پروفایل حرفه ای در این سایت برای موفقیت در کسب و کارهای خانگی خود ایجاد کنید. سپس به سوالات پاسخ دهید تا با مشتریان بالقوه ای که می توانید به آنها کمک کنید ارتباط برقرار کنید. زمانی که به یکی از اعضای اصلی سایت تبدیل شوید، به هدف خود نزدیک می شوید و کسب و کار شما بهتر در معرض دید قرار می گیرد.

5. با مشتریان بالقوه تماس بگیرید

به دنبال مشاغل و افرادی باشید که ممکن است از خدمات شما استفاده کنند. وب سایت های آنها را مرور کنید، اطلاعات تماس آنها را داشته باشید، و برای یافتن کار به طور غیر منتظره با آنها تماس بگیرید. از آنجایی که تعداد کمی از فریلنسرها از این استراتژی مستقیم استفاده می کنند، وقتی از آن استفاده می کنید، قطعاً دیگران را شگفت زده خواهید کرد. این به شما کمک می کند تا در رقابت پیشرفت کنید.

همچنین بخوانید:  شاگرد در کسب و کار

6. تاثیر روابط عمومی در موفقیت در کسب و کارهای خانگی

درگیر کردن رسانه و کسب و کارتان در رسانه راهی موثر برای موفقیت است. برای موفقیت در کسب و کار وابسته به چیزی بیش از شانس نیاز دارید. به دنبال فرصت هایی باشید تا کسب و کار خود را به بخشی جذاب از اخبار و رسانه تبدیل کنید. انتقال ایده های خود به روزنامه نگاران و سازمان های خبری ممکن است در آنها انگیزه ایجاد کند.

7. بازاریابی ایمیلی را امتحان کنید

7. بازاریابی ایمیلی را امتحان کنید

با بازاریابی ایمیلی، هم می توانید رابطه خود را تقویت کنید و هم مشتریان خود را در مورد خدماتی که ارائه می دهید متقاعد کنید. بنابراین یک لیست ایمیل داشته باشید و محتوای بازاریابی برای آنها ارسال کنید تا به خرید کمک کنند.

8. بازاریابی از طریق افراد مشهور را امتحان کنید

شما می توانید با به اشتراک گذاری پست های جذاب و دنبال کردن افراد جدید در رسانه های اجتماعی به عنوان یک صاحب کسب و کار آزاد موفق شوید. برای این کار به مشخصات افراد مشهور نیاز دارید. این پروفایل ها تاثیر بالایی در شبکه های اجتماعی دارند و می توانند به شما کمک کنند تا محتوا را با تعداد زیادی مخاطب به اشتراک بگذارید. با یافتن افراد تاثیرگذار، آنها را متقاعد کنید که پست های شما را به اشتراک بگذارند.

9. رویدادهای خاص فرصتی برای موفقیت در کسب و کارهای خانگی

یک رویداد ویژه در رسانه های اجتماعی برگزار کنید تا مشتریان جدیدی را به کسب و کار خود جذب کنید. به عنوان مثال، می توانید یک نظرسنجی یا مسابقه عکس با مخاطبان فعلی خود در رسانه های اجتماعی ترتیب دهید. علاوه بر این می توانید با تخفیف و پیشنهادات ویژه مشتریان بیشتری را جذب کنید.

10. یک مسابقه یا نظرسنجی برگزار کنید

10. یک مسابقه یا نظرسنجی برگزار کنید

یک مسابقه یا نظرسنجی در وب سایت یا شبکه اجتماعی خود ایجاد کنید. این کار باعث می شود مخاطبان بیشتر با شما تعامل داشته باشند و محتوای تجاری شما بیشتر به چشم بیاید. شبکه اجتماعی توییتر امکان نظرسنجی را دارد. البته می توانید از ابزارهای رایگانی مانند SurveyMonkey برای ایجاد نظرسنجی های دست ساز استفاده کنید.

11. شبکه سازی کنید تا همه کسب و کار شما را بشناسند

شبکه سازی کمک زیادی به رشد کسب و کار شما می کند. پیدا کردن مخاطبان جدید ممکن است در وهله اول خیلی مفید نباشد. اما همین مخاطبان در آینده به شما کمک خواهند کرد. برای شناختن افراد چه آنلاین و چه آفلاین باید کمی وقت بگذارید. مطمئناً آنها از کسب و کار شما آگاهی کامل دارند. آنها ممکن است بلافاصله مشتری شما نباشند. اما در آینده به کمک شما خواهند آمد.

12. داستان های جدید را منتشر کنید

اگر در دریافت اخبار مشکل دارید، بهتر است اخبار خود را بنویسید. این داستان ها کسب و کار شما را بهبود نمی بخشد. اما آنها به شما کمک می کنند به عنوان یک نویسنده رشد کنید و موفق شوید. مجلات و سایت های خبری زیادی وجود دارند که می توانند به شما در انتشار اخبارتان کمک کنند.

13. از خبرنامه ها برای موفقیت در کسب و کارهای خانگی استفاده کنید

خبرنامه ها راهی موثر برای جذب مشتریان فعلی و آینده هستند. برای اینکه کسب و کار شما مشهور شود و در اذهان عمومی بماند، باید برنامه ای را به طور مرتب منتشر کنید.

14. نمایشگاه های تجاری

نمایشگاه ها فرصتی عالی برای ملاقات با مردم و ایجاد مخاطبان زیادی در اطراف مشاغل خانگی و بیزنس های شخصی شما هستند. در بیشتر نمایشگاه ها برای داشتن غرفه باید هزینه پرداخت کنید. اما اگر برای شبکه سازی به آنجا می روید، نیازی به پرداخت هزینه ندارید و می توانید با توزیع بروشور، افراد بیشتری را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

15. وبلاگ نویسی راهی برای موفقیت در کسب و کارهای خانگی

وبلاگ نویسی می تواند افراد بیشتری را به وب سایت شما برساند. همیشه به دنبال محتوایی باشید که فکر می کنید دیگران به خواندن آن علاقه مند شوند. باید روی موضوعاتی تمرکز کنید که برای مخاطب هدف شما جذاب است. سپس می توانید این محتوا را در شبکه های اجتماعی یا هر جای دیگری منتشر کنید. وبلاگ نویسی به شما کمک می کند تا صفحات بیشتری در سایت داشته باشید و در نتیجه رتبه گوگل شما افزایش یابد.

16. فرم دعوت به همکاری را ارسال کنید

اکثر افراد در تجارت آزاد از دعوت نامه برای همکاری در سایت خود استفاده می کنند. این یک راه حل فوق العاده است. مگر اینکه مشتریان هنوز در مورد خرید خدمات و محصولات شما مطمئن باشند. با قرار دادن فرم دعوت نامه در سایت افراد می توانند برای اطلاعات بیشتر ثبت نام کنند. شما اطلاعات آنها را از طریق این فرم ها استخراج می کنید و می توانید در بازاریابی و ارائه خدمات به آنها بهتر عمل کنید. این فرم ها را می توان با استفاده از افزونه های رایگان در وردپرس ایجاد کرد.

17. پیشنهادات ویژه داشته باشید

ایجاد لیست ایمیل کار سختی است. مگر اینکه مردم به دنبال محتوای ایمیل شما باشند. شما می توانید اطلاعات تماس افراد را با ارائه محتوای ارزشمند دریافت کنید. این را می توان با ارائه راهنمای رایگان، PDF، الگو، کوپن یا مشاوره انجام داد. فقط باید مطمئن شوید که آنچه به مخاطب می دهید برای او ارزشمند است.

همچنین بخوانید:  راه های بالا بردن انگیزه

18. بازاریابی مقاله را امتحان کنید

فقط مقالات ساده را در وبلاگ خود ارسال نکنید، بلکه چندین مقاله بزرگ و غنی را نیز در وبلاگ خود قرار دهید. شما باید مطمئن شوید که اطلاعات شما معتبر و قابل اعتماد است. مقالات خود را به صورت آنلاین توزیع کنید تا پیوندهایی در صفحه خود دریافت کنید. این باعث افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه بهبود وضعیت بهینه سازی موتور جستجو یا سئو می شود.

19. بازاریابی از طریق یوتیوب را امتحان کنید

یوتیوب مکان خوبی برای موفقیت کسب و کار شما است. با انتشار ویدیوهای مفید و آموزنده می توانید مخاطبان هدف را جذب کنید.

به عنوان مثال، شما خود را یک متخصص در زمینه رسانه های اجتماعی می دانید. بنابراین می توانید نحوه استفاده از ابزارهای مختلف رسانه های اجتماعی را برای گسترش ارتباطات خود به دیگران آموزش دهید و به آنها توصیه کنید. سپس از آنها دعوت کنید تا شرکت کنند و بپرسید که آیا مایلند شما را برای کمک استخدام کنند.

20. انتشار بروشورها یا ضمائم

این روش ممکن است بسیار قدیمی باشد. اما همچنان راهکاری شگفت انگیز برای موفقیت در کسب و کارهای خانگی است. بسیاری از مردم از بروشورها یا افزونه ها برای تبلیغ کسب و کار خود در دنیای واقعی استفاده نمی کنند. اما شما می توانید در این استراتژی رقابت کنید.

21. پاپ آپ های وب سایت راهی برای

خشخاش به بازدیدکنندگان سایت کمک می کند تا به یک هدف خاص دست یابند. خشخاش به شما کمک خواهد کرد حتی اگر از استراتژی دعوت دعوت استفاده کرده باشید. برای شروع به دنبال افزونه های پاپ آپ در وردپرس باشید.

22. تبادل آگهی داشته باشید

ممکن است در موقعیتی نباشید که هزینه تبلیغات را بپردازید. اما این بدان معنا نیست که شما اصلا نمی توانید تبلیغ کنید. برای انجام این کار، باید با یک کسب و کار برای ارتقای خدمات یکدیگر به توافق برسید. بنابراین هر دو کسب و کار بدون هیچ هزینه ای تبلیغ می شوند.

23. چاپ کارت ویزیت راهکار شگفت انگیز برای موفقیت در کسب و کار

توزیع کارت ویزیت یک روش قدیمی است، اما هنوز کار می کند. امروزه بیشتر تبلیغات مربوط به تلفن، کامپیوتر و تلویزیون است. اما وقتی به فردی کارت می دهید، چون در محیط خود کارتی نمی بیند، قطعاً جذب تجارت شما می شود.

24. نویسنده مهمان باشید

نوشتن مهمان در سایت های دیگر باعث افزایش مخاطبان شما می شود. این کار را با چند خط توضیح و دادن لینک اصلی مقاله به بقیه انجام دهید. شما باید سایت های میزبانی شده را در گوگل جستجو کنید و مطمئن شوید که مخاطبان سایتی که انتخاب می کنید به موضوع شما علاقه مند هستند.

25. استفاده از فیس بوک

یک صفحه شخصی در فیس بوک داشته باشید و نظرات خود را دریافت کنید. ابتدا پست های جالب و آموزنده را به اشتراک بگذارید و پست ها را به سایت خود ارجاع دهید. با ایجاد یک فرم کسب و کار در این شبکه اجتماعی می توانید افراد بیشتری را جذب کنید.

26. استفاده از توییتر

توییتر در بازاریابی کمک زیادی می کند. همیشه محتوایی را که مخاطبان شما دوست دارند به اشتراک بگذارید و از هشتگ استفاده کنید. افرادی که فکر می کنید در آینده برای کسب و کار شما مفید خواهند بود را دنبال کنید و آنها را تشویق کنید که شما را دنبال کنند. همیشه سایت خود را در توییتر تبلیغ کنید و یک لینک قرار دهید.

27. استفاده از گوگل پلاس

گوگل پلاس نسبت به سایر شبکه های اجتماعی ساکت تر است. اما مطمئنا نظرات شما در این رسانه نیز شنیده خواهد شد. به بحث در مورد موضوع کسب و کار خود بپیوندید و در آن شرکت کنید. شما باید با اشتراک گذاری محتوای آموزنده به یکی از اعضای اصلی این شبکه اجتماعی تبدیل شوید.

28. استفاده از پینترست (Pinterest)

 قبل از شروع بازاریابی در پینترست، باید محتوا را به طور کامل بررسی کنید. یک نمایه در Pinterest ایجاد کنید و محتوای خود را منتشر کنید. شما باید به گروه های مرتبط با کسب و کار خود بپیوندید.

29. استفاده از اینستاگرام

اینستاگرام بهترین فضا برای جذب افراد به کارهای خلاقانه است. روند کار خود را از طریق اینستاگرام ثبت کنید و نتایج را ثبت کنید. شغل خود را به طور برجسته در اینستاگرام نشان دهید تا همه بازدیدکنندگان بدانند حرفه شما چیست. با این کار در ذهن آنها می مانید تا هر زمان که به شما نیاز داشتند به سراغ شما بیایند.

30. استفاده از لینکدین

لینکدین تاثیر زیادی بر بازاریابی کسب و کار دارد. یک پروفایل حرفه ای در این شبکه اجتماعی ایجاد کنید و مهارت ها و شغل خود را به خوبی معرفی کنید. با پیوستن به گروه های مرتبط با کار خود پست های جدید ارسال کنید.

31. از دیگر پلتفرم های اجتماعی استفاده کنید

شما مجبور نیستید به تنهایی به شبکه های اجتماعی بزرگ بروید. پلتفرم های اجتماعی برای شما مناسب هستند تا مخاطبان کسب و کار خود را داشته باشید.

32. از موضوعات روز استفاده کنید

موضوعات داغ را در گوگل، توییتر و فیسبوک جستجو کنید. با قرار دادن موضوعات داغ روز در پست های وبلاگ و صفحات رسانه های اجتماعی افراد بیشتری را جذب کنید.

33. در لینکدین محتوا منتشر کنید

اگر در جذب مخاطب مشکل دارید، محتوای خود را در لینکدین و سایر رسانه های مشابه منتشر کنید. همه پلتفرم ها مخاطبان خاص خود را دارند. اگر محتوای شما در این پلتفرم ها باشد، رتبه بهتری در نتایج جستجو کسب خواهید کرد.

34. نظرات خود را در وبلاگ ها ارسال کنید

به دنبال وبلاگ هایی باشید که مرتبط با کسب و کار شما هستند. پست های وبلاگ را با دقت بخوانید و سعی کنید با گذاشتن نظر وارد گفتگو با سایر اعضا شوید. از سرویس گراواتار استفاده کنید یا تمام اطلاعات خود از جمله نام، نام خانوادگی و عکس را در سایت وارد کنید. این ممکن است کسب و کار شما را بهبود نبخشد. اما ماندن نام شما و برقراری ارتباط با افراد دیگر تاثیر زیادی بر آینده کسب و کار شما خواهد داشت.

همچنین بخوانید:  برای اینکه میلیاردر شوید باید مشتری مداری را در اولویت قرار دهید

35. بهینه سازی وب سایت برای موفقیت در کسب و کارهای خانگی

محتوای وب سایت باید چیزی فراتر از نمونه کارها و اطلاعات تماس شما باشد. هر صفحه از وب سایت را برای کمک به کسب و کار خود بهینه کنید. از بهترین کلمات در سایت خود استفاده کنید و همیشه خدماتی را که ارائه می دهید به بهترین شکل ممکن بیان کنید. سایر بازدیدکنندگان سایت را با دعوت به همکاری و مشاوره در مورد کسب و کار خود به سایت خود دعوت کنید.

36. بهینه سازی فرم ثبت نام برای موفقیت در کسب و کارهای خانگی

فرم ثبت نام ایمیل باید طوری طراحی شود که افراد بیشتری را به سمت شما جذب کند. حتی زمانی که خدمات خوبی ارائه می دهید اما فرم ثبت نام شما سوالات زیادی دارد یا خوانایی پایینی دارد، بازدیدکنندگان شما را ترک خواهند کرد. افزونه های رایگان وردپرس در این زمینه وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید فرم های مختلف را ایجاد کنید و ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است.

37. از افزونه های اشتراک گذاری اجتماعی استفاده کنید

شما باید این امکان را برای همه فراهم کنید که پست های شما را به اشتراک بگذارند. این بیشتر از فعالیت های معمول در رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند. برای این منظور می توانید از افزونه های اشتراک گذاری اجتماعی استفاده کنید. به این ترتیب بازدیدکنندگان می توانند پست های شما را تنها با یک کلیک به اشتراک بگذارند.

38. نشانه گذاری اجتماعی (social tag)

نشانه گذاری اجتماعی شامل برچسب گذاری و استفاده از ابزارهایی مانند Delicious، Ornot یا Pinterest است. برای جلب توجه بیشتر، محتوای خود را در سایت های نشانک اجتماعی قرار دهید. این باعث افزایش رتبه جستجوی شما می شود.

39. برگزاری سمینار یا وبینار

یک وبینار می تواند یک رابطه شخصی بین شما و دیگران ایجاد کند و افراد بیشتری را به سمت کسب و کار شما جذب کند. از موضوعاتی استفاده کنید که به مخاطبان هدف شما علاقه مند است و به آنها توصیه های مفیدی ارائه دهید. با تبلیغ وبینار می توانید افراد بیشتری را که می خواهند از خدمات شما استفاده کنند جذب کنید.

40. استفاده از نصیحت افراد با نفوذ

وقتی کسب و کار خود را توصیف می کنید، دیگران با شک و تردید به آن نگاه می کنند. زیرا آنها می دانند که شما می خواهید تجارت خود را بهبود ببخشید. اگر از نظرات و توصیه های افراد با نفوذ استفاده کنید، شخص ثالثی درگیر این موضوع می شود تا دیگران بهتر بتوانند آنچه را که در مورد کسب و کار می گویید باور کنند. این نکات می تواند از سوی مشتریان نیز باشد، بنابراین آنها را در سایت یا شبکه اجتماعی خود ارسال کنید. اگر از مشتریان فعلی خود بخواهید یک معرفی بنویسند، قطعا در این راه به شما کمک خواهند کرد.

41. از امضای ایمیل استفاده کنید

یک آرم ایمیل و امضای حرفه ای ایجاد کنید که دارای پیوندهایی به وب سایت ها، پروفایل های اجتماعی و موارد دیگر باشد. این کار شما را حرفه ای می کند و توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

42. با افراد با نفوذ صحبت کنید

با افراد تاثیرگذار در کسب و کار خود صحبت کنید و آن را در سایت منتشر کنید. این خیلی سخت نیست، فقط از آنها بخواهید که در مورد پست های شما نظر بدهند. اکثر افراد با نفوذ به دنبال این هستند که ببینند مهارت های آنها در نظر گرفته می شود. بنابراین ممکن است مصاحبه را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند که افراد زیادی را به سمت شما جذب خواهد کرد.

43. به اشتراک گذاری واترمارک

اگر قبلاً یک گیف یا حقوق یک تصویر ایجاد کرده اید، باید قبل از اشتراک گذاری آن را رمزگذاری کنید. این به محتوا آسیبی نمی رساند، اما امضایی است که نشان می دهد کسب و کار و محتوا منحصر به شما است.

44. عضویت در انجمن ها یا فروم ها (Forum)

به انجمن‌هایی بپیوندید که درباره کسب‌وکارهایی مانند شما سؤال می‌پرسند. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در خدمات بهینه سازی سایت تخصص دارد، به دنبال انجمن هایی باشید که مرتبط هستند. سعی کنید با معرفی کامل خود پاسخ مناسبی به این افراد بدهید.

45. سئوی سایت خود را ارتقا دهید

اگر می خواهید محتوای سایت شما در نتایج جستجو دیده شود، باید به دنبال افزایش سئوی وب سایت خود باشید. این بهینه سازی ها شامل عنوان پست، تگ تصویر، توضیحات متا و سایر عناصر است. شما باید تمام پست های خود را از نظر جستجو بهینه کنید تا رتبه خود را در گوگل بدست آورید.

46. ​​به رسانه های اجتماعی گوش دهید

به آنچه دیگران درباره کسب و کار شما می گویند گوش دهید. برای این منظور می توانید از Google Alerts استفاده کنید. هشداری را در Google Alert قرار دهید تا هر زمان که نام کسب و کارتان به عنوان کلمه کلیدی مطرح شد، به شما اطلاع دهد. با گوش دادن به رسانه های اجتماعی به دنبال مشتریان جدید باشید.

47. از پادکست استفاده کنید

برخی از افراد بیشتر به شنیدن علاقه دارند تا خواندن، بنابراین با ایجاد پادکست مخاطبان خود را افزایش دهید.

48. ثبت نام در سرویس HARO برای موفقیت در کسب و کار

HARO یک سرویس است که در آن روزنامه نگاران در زمینه های مختلف پرسشنامه می پرسند. با ثبت نام در این سایت به پرسشنامه ها پاسخ دهید. اگر پاسخ های شما جالب باشد، بخشی از این خبر خواهید شد که این امر باعث رونق کسب و کار شما می شود.

49. از جستجوی پیشرفته لینکدین استفاده کنید

از طریق جستجوی پیشرفته لینکدین، پروفایل هایی را پیدا کنید که برای کسب و کار شما مناسب هستند. می‌توانید این نوع جستجوها را در لینکدین ذخیره کنید، یا هر زمان که نمایه جدیدی برای کسب و کار شما ایجاد شد، لینکدین از طریق ایمیل به شما اطلاع می‌دهد.

50. از اینفوگرافیک استفاده کنید

اینفوگرافیک ها بیشتر از پست های ساده جلب توجه می کنند. اینفوگرافیک ها را می توان در پینترست یا با استفاده از جستجوی تصویر گوگل پیدا کرد. شما باید داده ها را جمع آوری کنید و از یک ابزار رایگان برای ایجاد اینفوگرافیک استفاده کنید.

51. بازاریابی از طریق مشتریان فعلی

اگر می خواهید درآمد خود را افزایش دهید، بهتر است فقط روی مشتریان فعلی تمرکز کنید تا مشتریان جدید. شما باید مطمئن شوید که مشتریان فعلی شما خریداران دائمی می شوند و همیشه به دنبال استفاده از خدمات شما هستند. با ارائه خدمات بیشتر می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

52. استفاده از رویدادهای آنلاین

رویدادهای آنلاین را از طریق خدمات مختلف ایجاد کنید. این به شما کمک می کند از طریق گفتگوهای واقعی با مردم اعتماد بیشتری به دست آورید.

53. حضور در رادیو

اگر کسب و کار شما به صورت آفلاین فعالیت می کند، مهمان رادیو یا یک گفتگوی آنلاین شوید و کسب و کار خود را به گوش دیگران برسانید.

54. کمک به مشتریان فعلی

اگر آنلاین هستید، مشتریان شما احتمالاً همین کار را می کنند. شما می توانید با تبلیغ محصولات و خدمات آنها در ازای تبلیغ محصولات و خدمات خود به رشد کسب و کار خود کمک کنید.

55.بروشور پخش کنید

این راهکار می تواند به معرفی میدانی کسب و کار شما در منطقه ای که بیشتر به کار شما نیاز است کمک کند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد به معرفی راهکارهایی پرداخته شود تا فریلنسرها بتوانند از آنها برای موفقیت در کسب و کارهای خانگی خود استفاده نمایند. امیدواریم که برای استفاده شما مخاطبان عزیز مفید واقع گردد.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود