راه های جذب فراوانی و ثروت در زندگی

راه های جذب فراوانی و ثروت در زندگی

 ممکن است شما هم به دنبال راه های جذب فراوانی و ثروت در زندگی باشید، در این مقاله از خودساخته به صورت کامل به شما خواهیم گفت که این راه ها چیست و چطور می‌توانید فراوانی را در زندگی خود وارد کنید.

فراوانی در زندگی

ثروت در زندگی

همیشه شکر گذار باشید

شکر گذار بودن به معنی آن است که برای آنچه دارید سپاس گذار بوده و معجزات زندگی خود را هرچند هم کوچک و ساده، مشاهده کنید. می بایست خود را برای تولید ایده به چالش کشیده و ایده هایی بیشتر از آنچه برای خود نیاز دارید ایجاد کنید تا آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. به این کار مثمر ثمر بودن گفته می شود و به معنی تلاش برای تولید بیشتر از آنچه برای خود نیاز دارید است. این کار باعث می شود تا بتوانید به دیگران ببخشید، برکت بخشیدن به خلق، در طول زمان برکت زندگی شما افزایش می دهد. زمانی که انجام این کار را شروع کنید خود را به فردی مفید و سازنده بدل خواهید کرد و از این روی وقایعی که برایتان رخ می‌دهد فوق العاده خواهد بود.

راه های جذب فراوانی و ثروت در زندگی

شکر و سپاس گذاری از نعمت های زندگی باعث ثروت در زندگی می شود

رویاپردازی در مورد افکار و اهداف تان را ترک نکنید

قلب و ذهن انسان ریشه همه چیز است. هر موفقیت بزرگی، ابتدا در ذهن انسان شروع می شود. تعداد زیادی از افراد موفق به اندازه کافی جسور بوده اند که رویاپردازی کنند زیرا این اعتقاد را داشتند که غیر ممکن هرگز غیر ممکن نیست. این افراد اهداف شان را باور داشتند.

باید بلند پرواز بود و نگذاشت که افکار و تصورات منفی، ما را منصرف کند. اگر می خواهید یک فرد رویاپرداز باشید احتمالات ممکن را برای خود، خانواده و یا دیگران در رویا ببینید. اگر رویایی دارید که به آن اجازه دادید رو به سردی و خاموشی برود، دوباره در زیر آن آتش روشن کنید و این آتش را داغ تر و داغ تر کنید. بدانید که زندگی کوتاه تر از آن است که رویاهای خود را فراموش کنید.

همچنین بخوانید:  ۵ تکنیک برای خروج از بحران در وضعیت اقتصادی ایران

ایجاد تغییر در طرز تفکر خود را فراموش نکنید

در حالی که فقرا، در دنیایی از محدودیت زندگی می کنند، ثروتمندان در دنیایی از فراوانی و موفقیت زندگی می کنند. افراد فقیر فکر می کنند که دنیا ارزش زندگی و اکتشاف را نداشته و افکار آنها ریشه در ترس دارد. آنها به جای همه چیز خواهی به دنبال اندکی از هر چیز هستند. ایمن بودن در ذهن یک فقیر بر عشق ارجح است. آنها منطقه امن زندگیشان، را به احتمال تحقق آرزوهایشان، ترجیح می دهد. اما افراد ثروتمند می فهمند که با اندکی خلاقیت، تمایل به شنا کردن بر خلاف جهت رود و برخورداری از ذهنی باز، می توانند هر دو را داشته باشند. زمانی که زندگی خود را در ذهن بر اساس مفهوم “هردو یا هیچکدام” می سازید، فرصت هایی را می بینید که تا به حال به چشمتان نمی آمدند.

افکار ما تعیین کننده دید ما نسبت به زندگی هستند

افکار ما تعیین کننده دید ما نسبت به زندگی و باعث افزایش ثروت در زندگی هستند

بنا کردن حقیقت وجودی خویش بر پایه توانمندسازی در جهت ثروت در زندگی

حقیقت وجودی شما در ذهن شماست و شما باید در افکارتان رشد کرده و توانمند شوید. اگر بتوانید درک کنید که انتخاب می کنید تا چیزی را باور داشته باشید، پس می توانید باوری را انتخاب کنید که می توانید آن را محقق کنید و بالفعل سازید. برای این کار ابتدا اعتقاداتی که درمورد خود دارید را بنویسید. در یک سو آنچه که شما را توانمند کرده و به جلو می راند بنویسید. مواردی را بنویسید که اعتماد به نفس را افزایش داده و مانند یک نیروی پیشران، به شما شجاعت و جسارت لازم برای حرکت به  سمت جلو را می دهد.

 در سوی دیگر، مواردی را لیست کنید که اعتماد به نفس شما را از بین می برد و شما را از هدفتان دور می کند. شما می توانید این انتخاب را داشته باشید که آنچه شما را توانمند می کند، باور کنید و آنچه شما را به عقب می راند، نادیده بگیرید. تمام این ها یک ساختار ذهنی است.

بهانه تراشی را کنار بگذارید

ترک عذر و بهانه ها مهم است، چرا که این آینده ماست که اهمیت دارد. تنها آینده ای را که برای آن تلاش کنید به دست خواهید آورد، پس آنچه بر روی آن کار می کنید هم بسیار اهمیت دارد. اگر لیستی درمورد مواردی که نباید خراب شود تهیه کنید، آینده شما باید در صدر این لیست قرار بگیرد. تصمیمات شما به مقصدتان منتهی می شوند و باید این را باور کنید. این موضوع حقیقت است. دیر یا زود، آنچه انجام می دهید و آن فردی که حقیقتاً هستید، تعیین می کند که نهایتاً به چه چیز دست می یابید.

همچنین بخوانید:  چرا فروش پیج من کمه؟ 3 دلیل فروش پایین در اینستاگرام

درک پتانسیل های وجودی خود

درمورد پتانسیل حقیقت این است که می تواند درون هر فردی به صورت مثبت و منفی، وجود داشته باشد. اگر تنها بتوانید یک گلوله برفی را به حرکت در آورید، انرژی حرکت بر آن غلبه خواهد کرد. لحظه ای درمورد افرادی که برای آن ها احترام قائل هستید فکر کنید. چرا آن ها را می ستایید؟

احتمالاً به این دلیل جذب آن ها شده اید که پتانسیل های انگیزشی و مثبتی را دارا هستند. مشاهده فردی که چنین انرژی ای را داراست، ما را وادار می کند که خود را به آن ها نزدیک تر کرده تا ما هم بخشی از آنچه انجام می دهند شویم. لذا شما باید سعی کنید تا در حرکت باشید و پتانسیل هایتان را پرورش داده و موانع سد راهتان را کنار بزنید.

به دنبال جذب فرصت ها باشید

اصولا نباید به دنبال فرصت ها دوید بلکه باید آن را با تبدیل شدن به فردی موفق و تلاش گر، جذب نمود. باید بتوانید مهارت های خود را توسعه دهید، به رشد تمام بخش های شخصیت خودتان، سلامت تان و روابط تان ادامه دهید تا تبدیل به فردی شوید که فرصت ها را جذب می کند. تنها در این صورت است که احتمالاً فرصت های ایجاد شده به موفقیت تبدیل خواهند شد.

به رسیدن به زندگی رویایی خود متعهد باشید

تعهد به کسب زندگی که رویایش را دارید باعث می شود تا پوشش هایی که چشم های شما را پوشانده، برداشته شوند. از این روی دنیایی کاملاً جدید در برابر چشمان شما گشوده می شود و متوجه فرصتهایی خواهید شد که تمام مدت در دسترس بوده اند. فرصت هایی که ذهن هوشیار شما به آن ها توجهی نداشته است. اصلی ترین تغییری که ایجاد می شود، خود شناسی و درک پتانسیل های درونی است. در این نقطه، راه برگشتی وجود نداشته و زمانی که این تغییر صورت گرفت، تمام دنیای شما تغییر خواهد کرد.

همچنین بخوانید:  13 مورد از سودآورترین کسب و کارهای کوچک

هرگز قانع نشوید

هرگز و حتی اگر به یک هدف دست یافتید، باز هم راضی نشوید. برای شما یک هدف مطرح نیست بلکه باید بالا بروید تا ببینید تا کجا می توانید پیشروی کنید. نباید این طور باشد که هر دستاوردی باعث می شود به همان، اکتفا کنید و برای برداشتن گام های بلندتر متوقف شوید. شما باید، در مسیر موفقیت، به کم قانع نشده و برای موفقیت حریص باشید. این کار، باعث دوری شما از تنبلی و ایجاد شعف و انگیزه ای شگفت انگیز برای حرکتی سازنده و پویا رو به جلو در مسیر زندگی می گردد.

خلق ارزش برای دیگران را اولویت خود قرار دهید

آیا فکر می کنید موج هایی که به ساحل می رسند زمانی به انتها می رسند؟ قطعاً بله؛ اما این موضوع از درک ما خارج است، پس ما  فکر می کنیم این یک پروسه بی پایان است. هیچگاه یک سطل پر از شن را از یک کودک دریغ نمی کنیم زیرا می دانیم که می توان مدام آن را پر کرد. این همان روندی است که ذهنیت یک فرد موفق و با انگیزه در پی می گیرد. شما ستایش، شناسایی، ایده، دانش و پول می بخشید زیرا می دانید مقدار بسیاری را برای استفاده ی خود دارید و اطمنیان دارید که هزاران بار بیشتر از آنچه می بخشید را دریافت می کنید.

بالاترین استفاده را از فرصت های پیش روی خود ببرید

فرصت های بی پایان و منحصر به فرد را در درون خود شناسایی کنید. به خاطر داشته باشید که زمانی که بر روی بهبود بخشیدن به حقیقت درونی خود کار می کنید، به جوانی، انرژی، زنده دلی و زیبایی ذهن خود می افزائید.

سخن پایانی

قانون فراوانی از قوانین مهم در جهان به شمار می رود و منظور از جذب فراوانی به معنی کسب ثروت و نعمت است. هر کس که بتواند باور فراوانی را در ذهنش ایجاد کند پول و ثروت را وارد زندگی خود خواهد کرد. در این مقاله شما را با راه های جذب فراوانی آشنا کردیم و امیدواریم رعایت آنها نتایج بزرگی را در زندگی تان باعث شود.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود