عوامل موثر برتری خانم ها در بورس

عوامل موثر برتری خانم ها در بورساگر بگوییم که خانم ها در خرید و فروش بورس موفق تر هستند باور می کنید؟ خیل عظیمی از افراد شرکت کننده در بورس را آقایان تشکیل می دهند اما درصد موفقیت خانم ها در این عرصه نسبت به آقایان بیشتر است. در این مطلب می خواهیم شما را با دلایل این امر آشنا کنیم.

 

۱) برای خانم ها راه رسیدن به هدف هم مهم است.

خانم ها برعکس آقایان وقتی قصد دارند مسیری را طی کنند، به چگونگی رسیدن به مقصد هم فکر می کنند، این که در راه چه چیزی انتظارشان را می کشد برای‌شان اهمیت دارد، اما آقایان فقط و فقط به نتیجه ی کار فکر می کنند.

برای خانم ها خوشی‌ها و احیاناً مشکلات بین راه تا رسیدن به هدف هم به آنها لذت خواهد داد، به همین خاطر است که در کارهای‌شان موفق تر عمل می کنند.

 

۲) توجه ویژه به رنگ ها

خانم ها برای محیط کاری خودشان مخصوصاً فعالیت در بورس به اطراف خود اهمیت می دهند، این که محیطی که در آن قرار دارند، از چه رنگ و لعابی تشکیل شده باشد، برای‌شان مهم است. استفاده از رنگ های مورد نظرشان جهت پربار کردن فضای کارشان در درجه اول برای آنها قرار دارد، با استفاده از همین ویژگی ها فشار ناشی از کار کم می کنند. اما مردها معمولا به رنگ ها توجه ندارند و اهمیت دادن به این موضوعات را بی تاثیر می دانند.

 

۳) رعایت حداکثری نظم

پرواضح است که خانم ها منظم تر از آقایان هستند. در تاریخ هم افرادی که منظم تر بوده اند در فعالیت های‌شان به سودهای آنچنانی رسیده اند.

منطبق کردن نظم فردی با نظم کار برای خانم ها راحت تر است.

 

همچنین بخوانید:  هفت راه رشد کسب و کار

۴) شناخت احساسات

همه می دانیم که زن ها احساساتی تر هستند و شناخت احساسات خود و حتی دیگران را براحتی می توانند تشخیص دهند. به همین دلیل است که این ویژگی آن ها از مردان مجزاتر کرده است.

این که احساسات طرف مقابل را خیلی سریع بشناسید شما را در کار موفق تر خواهد کرد.

 

۵) حفظ بهتر عددها

در بورس همه چیز با عدد و رقم سر و کار دارد، نمی خواهید که منکر این شوید که خانم ها عددها را بهتر در ذهن ذخیره می کنند. کافی است امتحان کنید. مگر می شود که یک خانم تاریخ تولد خود، همسرش، و حتی دوستان خود را از یاد ببرد؟! اما یک آقا می تواند تاریخ تولد خودش را هم حفظ نکند. این ویژگی در خانم ها سبب شده است که بتوانند در بازار بورس موفق تر عمل کنند.

 

۶) برقراری راحت تر ارتباط

خانم ها برای ارتباط برقرار کردن با دیگران مصمم تر هستند، شاید دیده باشید که در یک جمعی که بار اول است که همدیگر را می بینند، خانم ها خیلی زودتر به سمت هم کشیده می شوند، اما این ویژگی در مردان کمتر دیده می شود. همین ویژگی ارتباط برقرار کردن سریع راه را برای رشد سریع خانم ها باز کرده است. شاید بهتر باشد آقایان کمی از خانم ها در این راه الگوبرداری کنند.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود