هدف گذاری از دیدگاه ناپلئون هیل

هدف گذاری از دیدگاه ناپلئون هیل
هدف گذاری از دیدگاه ناپلئون هیل
هدف گذاری از دیدگاه ناپلئون هیل

شاید کتاب “بیندیشید و ثروتمند شوید” را خوانده باشید. از پرفروش ترین کتاب های ناپلئون هیل است. از اسمش هم پیداست که در چه موضوعی بحث می کند. طبیعتا هر کسی برای ثروتمند شدن عقیده ای دارد. اما قبل از اینکه هر انسانی به سوی پولدار شدن سوق داده شود، باید هدفگذاری اش صحیح باشد. درست و به جا بودن این مورد، احتمال ثروتمند شدن را افزایش می دهد. حال می خواهیم نظرات ناپلئون هیل را که در خصوص موفقیت در هدف‌گذاری مطرح شده است را بیان کنیم.

هدف گذاری از دیدگاه ناپلئون هیل
هدف گذاری از دیدگاه ناپلئون هیل

۱) ناپلئون هیل اعتقاد دارد که به هر چیزی که فکر کنید به آن خواهید رسید حتی اگر در باور دیگران ناممکن باشد. البته پر واضح است که کارهای غیرممکن به تلاش و همت بیشتر نیاز دارند.

۲) ناپلئون هیل اعتقاد دارد که ذهن جوری ساخته شده است که هر چیزی که به خوردش دهید را باور می کند. حتی اگر وجود خارجی نداشته باشد. پس چرا از آن به نحو احسنت استفاده نکنیم؟ جملاتی را به مغزتان بگویید تا بعد از چندین بار تکرار آن را قبول کند. در این صورت بهتر می توانید آن کار را انجام دهید.

۳) ناپلئون هیل اعتقاد دارد هر وسیله ای را که می خواهید بفروشید ابتدا باید خود از آن استفاده کنید. این یعنی به آن وسیله اعتماد و اعتقاد دارید. راه زیادی را رفته اید اگر این کار را انجام دهید.

۴) ناپلئون هیل اعتقاد دارد از افرادی که مدام خط و مش زندگی‌تان را زیر سوال می برند، حرف شنوی نباید داشت، چرا که باید از خود پرسید که این دسته از افراد چه دستاوردی در زندگی خود داشته اند که به خود اجازه می دهند این‌گونه ما را تحت تاثیر قرار دهند. افراد موفق وقت آن را ندارند که به زندگی غیر از خود فکر کنند. پس لطفا اجازه دخالت در کارتان را به افراد نالایق ندهید.

همچنین بخوانید:  راه های افزایش خلاقیت ، حتی اگر فکر می کنید خلاق نیستید این نکات را جدی بگیرید

۵) ناپلئون هیل اعتقاد دارد که هر موفقیت را باید پلی برای رسیدن به موفقیت های بعدی دانست. اصولا هیچ کسی یک شبه به موفقیت های آن چنانی نمی رسد، مگر اینکه از موفقیت های کوچک شروع کرده باشد. در این صورت هدف های خود را بزرگ و بزرگ تر کرده و راه پیشرفت را به درستی طی می نماید.

۶) ناپلئون هیل اعتقاد دارد که باید در راهی که می رویم ثابت قدم باشیم. هیچ فردی در رسیدن به موفقیت وجود نداشته است که درجایی ناامید نشده باشد. اما روش جمع و جور کردن و دوباره شروع کردن را باید یاد گرفت.

۷) ناپلئون هیل اعتقاد دارد که ما باید بدانیم که از زندگی چه می خواهیم و بعد برای رسیدن به آن تلاش کنیم. هدف داشتن شما را مجاب می کند تا بدانید که چه می خواهید. اگر شما به یک قالب پنیر نیاز داشته باشید زمانی که از خانه بیرون می روید هیچ وقت به صف نانوایی نخواهید رفت. هدف یعنی این.

۸) ناپلئون هیل معتقد است شخصی که زندگی خود را بر اساس هدف‌گذاری های خود پیش می‌برد، هیچ‌گاه به بن بست نخواهد رسید. شما باید بدانید برای رسیدن به قله موفقیت باید از پیچ و خم های کوچک و حتی قله های کوچک تر شروع کنید.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود