چگونه اینفلوئنسر اینستاگرام شویم و کسب درآمد کنیم؟

چگونه اینفلوئنسر اینستاگرام شویم و کسب درآمد کنیم؟

اینفلوئنسرها افرادی در اینستاگرام هستند که می توانند بر تعداد زیادی از افراد تأثیر بگذارند و از افکار، کلمات و گفتگوها برای تأثیرگذاری بر دیگران استفاده کنند. امروزه افراد شور و اشتیاق زیادی برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام دارند و افراد زیادی هم با تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در رسانه‌های اجتماعی، به دنبال کسب درآمد و شهرت هستند. این کار به نظر بسیار آسان است، اما در عمل اینکه چگونه اینفلوئنسر شویم به فاکتورهای متعددی نیاز دارد.

چگونه اینفلوئنسر اینستاگرام شویم و کسب درآمد کنیم؟

 اینفلوئنسر اینستاگرام کیست؟

همان‌طور که از نامش پیداست  اینفلوئنسر اینستاگرام، کاربران اینستاگرام هستند که از محبوبیت و اعتبار زیادی در بین مخاطبان برخوردارند اینفلوئنسرها می‌توانند بر افرادی که آن‌ها را دنبال می‌کنند، تاثیر بگذارند. اینفلوئنسرها، در تمام رسانه‌های اجتماعی وجود دارند نه فقط در اینستاگرام. شما می‌توانید این قابلیت را در  اینفلوئنسرهای موردنظر خود را در رسانه‌ اجتماعی که فعال هستید، پیدا کنید و یک کمپین بازاریابی تجاری در آن اجرا کنید.

 یک  اینفلوئنسر چگونه کسب درآمد می‌کند

همچنین بخوانید:  آموزش قدم به قدم تولید محتوا در اینستاگرام + 10 ایده جالب

کسب درآمد از پست‌های اینستاگرام بزرگترین هدف است. یک  اینفلوئنسر در هر شبکه اجتماعی، برای پست‌ها و استوری‌هایی که در صفحه خود قرار می‌دهد و یک برند تجاری یا کالایی را به مخاطبان معرفی می‌کند، هزینه دریافت می‌کند

دو نوع  اینفلوئنسر در رسانه‌های اجتماعی داریم: اینفلوئنسر ماکرو و اینفلوئنسر میکرو. تصمیم بگیرید آیا می‌خواهید یک  اینفلوئنسر ماکرو باشید یا میکرو؟ اولین قدم در مورد گرفتن چنین تصمیمی، کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دو نوع مختلف است.

چه کسانی اینفلوئنسر میکرو هستند؟

میکروها مانند ما، مردم عادی هستند و بیشتر آنها کمتر از  ده هزار نفر، دنبال کننده در اینستاگرام دارند. این‌ افراد معمولاً عکس‌های زیبایی به اشتراک می‌گذارند.

چه کسانی اینفلوئنسر ماکرو هستند؟

 اینفلوئنسر ماکرو در اینستاگرام، افراد بسیار مشهوری هستند. آن‌ها طرفداران زیادی دارند و تعداد زیادی از مخاطبان اینستاگرام، آن‌ها را می‌شناسند. این اینفلوئنسرها معمولاً افراد مشهوری هستند که هزاران یا میلیون ها نفر دنبال کننده دارند.

چقدر می توانیم به عنوان تأثیرگذار در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟

اینفلوئنسرهای اینستاگرام، تنها با قرار دادن پست در صفحه خود یا گذاشتن استوری، درآمد زیادی کسب می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود مقدار پول صرف شده در بازاریابی اینفلوئنسر تا سال 2020 به 8 میلیارد دلار برسد. این پول بسیار زیادی است. این مبلغ، نشان می‌دهد که چرا مردم می‌خوهند اینفلوئنسر شوند و چرا افراد زیادی این روش را موثر می‌دانند. میزان پولی که یک  اینفلوئنسر در رسانه‌های اجتماعی، به دست می‌آورد، بسته به تعداد فالوئرهای صفحه‌اش متفاوت است. به عنوان مثال، اینفلوئنسرهای اینستاگرام می‌توانند در هر پست، تقریباً 75 تا 3000 دلار به دست آورند.

چگونه می توانید به یک تأثیرگذار در اینستاگرام تبدیل شوید؟

برای اینکه بتوانید یک  اینفلوئنسر اینستاگرام باشید، چند فاکتور اساسی را باید رعایت کنید. چه کسی دوست ندارد برای ایجاد پست در اینستاگرام دستمزد دریافت کند؟ اما نکته قابل ذکر این است که برای موفقیت و ایستادگی در اینستاگرام به تلاش و پشتکار زیادی نیاز دارید.

همچنین بخوانید:  بهترین شغل در اینستاگرام ; + شغل اینستاگرامی عالی

1- مشخصات عمومی Niche  خود را انتخاب کنید

اولین کار برای تبدیل شدن به یک  اینفلوئنسر اینستاگرام، این است که بفهمید می‌خواهید چه کاری انجام دهید و چه موضوعاتی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. دسته‌بندی مربوط به فعالیت خود را انتخاب کنید.توجه داشته، باید دانش اساسی در مورد دسته‌بندی‌ای که انتخاب کرده‌اید، داشته باشید.

2- اولین تصور خوب را ایجاد کنید

اگر مایل به تبدیل شدن به یک  اینفلوئنسر اینستاگرام هستید، باید بدانید که چگونه توجه مخاطب را جلب کنید تا بخواهند پست‌هایتان را ببینند. دو مورد اولی که توجه یک مخاطب را جلب می‌کند، یک بیوگرافی خوب اینستاگرام و یک موضوع جالب برای فید است.

3- بیوگرافی اینستاگرام چشم‌نواز

برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار موفق در اینستاگرام، یکی از چیزهایی که باید به آن اهمیت دهید این است که یک بیوگرافی چشم‌نواز داشته باشید. خودتان و کارهایی را که انجام می‌دهید معرفی کنید و کمی در مورد چیزهایی که به آن علاقه دارید توضیح دهید

4- به یک موضوع فید سازگار با اینستاگرام بچسبید

داشتن یک تم فید زیبا فواید زیادی دارد. مورد اول این است که فید شما توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و باعث می‌شود که بخواهند تعداد زیادی از پست های شما را ببینند  و این باعث تعامل با حساب‌تان می‌شود. دومین فایده این است که شما یک روش بسیار منظم برای ارسال دارید و اینستاگرام خود را مانند آلبوم جالبی ساخته‌اید که هر کسی دوست دارد آن را مرور کند. پس همین الان تم خود را طراحی کنید.

5- راه های تماس را به بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید

باید برای هر شرکتی که میخواهد برای همکاری و حمایت مالی به شما برساند، در دسترس باشید. بنابراین، همیشه باید حداقل یک راه ارتباطی مانند ایمیل را در بیوگرافی خود داشته باشید تا ارتباط کسب و کارها با شما آسانتر شود.

همچنین بخوانید:  0 تا 100 بازاریابی در اینستاگرام (instagram marketing)

6- حساب  خود را به حساب تجاری تبدیل کنید

همه  اینفلوئنسرهای موفق اینستاگرام، دارای یک حساب تجاری هستند زیرا این کار روند رشد را بسیار آسان‌تر می کند. بهترین مزیت تجاری کردن یک حساب کاربری این است که شما اطلاعات زیادی درباره فالوئرها، پست‌های خود خواهید داشت. این که فالوئرهایتان چه پست‌هایی را بیشتر دوست دارند. بهترین زمان برای ارسال پست کی است؟ دانستن این موارد محبوبیت و موفقیت شما کمک می‌کند.

7– راحت و دوستانه باشید

هیچ کس نمی‌تواند تنها با به اشتراک گذاشتن روزانه چند عکس یا فیلم، به یک اینفلوئنسر اینستاگرام تبدیل شود. رابطه‌ای که شما با مخاطب ایجاد می‌کنید بسیار مهم است. اگر می‌خواهید بر فالوئرهای خود تأثیر بگذارید، خجالتی نباشید. به فالوئرهایتان اجازه دهید شما را بشناسند. صادق باشید. یک فرد خجالتی که در مورد زندگی خود در اینستاگرام، تقلب می‌کند، هرگز یک  اینفلوئنسر محبوب نخواهد بود.

8-هشتگ منحصر به فرد خود را ایجاد کنید

یک روش خوب این است که هشتگ خود را درست کنید و در تمام پست‌های خود آن را به کار ببرید. مردم با این هشتگ شما را می‌شناسند و راحت تر شما را پیدا می‌کنند. می‌توانید نام تجاری خود را به عنوان هشتگ منحصر به فرد تنظیم کنید یا یک هشتگ خلاقانه ایجاد کنید.

9-وقت خود را برای ساختن پست‌های با کیفیت بالا اختصاص دهید

در اینستاگرام همه چیز تصویری است. عکس خوب و باکیفیت بسیار مهم است، بنابراین یکی از اولویت‌های تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام، یک دوربین خوب یا یک عکاس است. زیرا عکس‌های شما است که تعیین می‌کند، مردم با محتوای شما تعامل داشته باشند یا خیر.

10- به فالوئرهایتان نشان دهید به آن‌ها توجه دارید

فالوئرهایتان دوست دارند احساس کنند برای اینفلوئنسر موردعلاقه خود، مهم هستند. استوری‌های تعاملی ایجاد کنید و از آنها سؤال کنید، نظرشان را بپرسید و نظرسنجی کنید.

 

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید
به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود