کسب درآمد با بیت کوین

کسب درآمد با بیت کوین

چگونه از بیت کوین کسب درآمد کنیم؟

مردم همیشه از لوکس بودن و درآمدهای آنچنانی تعجب می‌کنند. تنها چیزی که لازم است در این زمینه بدانید یک درک اولیه است از این که از چه کاری و چه جایی باید شروع کرد؟ چگونه باید زمان را مدیریت کرد؟ در این مقاله به راه‌های مختلف کسب درآمد با بیت کوین می‌پردازیم. ابتدا از روش‌های ساده‌تر شروع خواهیم کرد و به روش‌های سخت‌تر خواهیم رفت.

کسب درآمد با بیت کوین
کسب درآمد با بیت کوین

کسب درآمد با بیت کوین بدون صرف حتی یک دلار

بله شما می‌توانید همین الان و از صفر بیت کوین بدست آورید. تنها هزینه‌ای که باید بپردازید وقت و تلاش است.

در اینجا دو راه را برای مبتدیان این حوضه و برای کسب بیت کوین معرفی می‌کنیم:

 

  1.      فاسِت های بیت کوین

ظرفی را تصور کنید که به جای آب آن را با پول پر کرده‌اند. سایت‌های فاست جیب شما را با بیت کوین پر می‌کنند. فاست ها وبسایت هایی هستند که در ازای دیدن یک تصویر به شما مبلغ مشخصی از بیت کوین را می‌دهند. البته بعضی از آن‌ها هم در ازای ماندن در صفحه‌ای مشخص این کار را می‌کنند. فاست های زیادی وجود دارند از جمله:  BonusBitcoin، Bitcoinker و Eloot.

همچنین بخوانید:  برای موفق شدن این عادت هایتان را کنار بگذارید!

 

  1.      کارکردن با بیت کوین

این یکی از بهترین روش‌هاست. این روش علاوه بر اینکه دائمی‌ترین روش است، دارای تسویه حساب آنی نیز می‌باشد. هیچ راه بهتری از این روش برای به دست آوردن بیت کوین وجود ندارد. هزینه مورد نیاز در اینجا وقت و برنامه داشتن است.

اگر می‌توانید به طور حرفه‌ای وارد این عرصه شوید یا حرفه‌ی فعلی خود را به طریقی به رمزنگاری بیت کوین مرتبط کنید مسلماً بعد از مدتی در صدر درخواست‌های مالی یا مربوط به تکنولوژی قرار خواهید گرفت. بیشتر مردم هیچ درک و تصوری از بلاک چین، اقتصاد دیجیتالی، استخراج بیت کوین یا تاثیرات آن ندارند. کمبود دانش در مورد ارزهای دیجیتالی باعث تقاضای زیاد متخصصین برای کارشناسان رمزنگاری شده است.

ابتدا به معرفی دو حرفه با متوسط حقوقی 40 الی 90 هزار دلار می‌پردازیم که به دانش تخصصی زیادی احتیاج ندارد و از هر جای جهان قابل انجام هستند.

 

مدیران اجتماعی

این شغل را دست کم نگیرید. بیشتر پروژه‌های رمزنگاری؛ گروه‌های فیسبوک، تلگرام و کانال‌های اطلاع رسانی دارند که اهمیت پشتیبانی همه جانبه و ارتباط فعال کمپانی‌ها و مشتریان را می‌رساند. این گروه‌ها بالغ بر 15000 نفر یا بیشتر عضو دارند که نیاز به پشتیبانی و مدیریت قوی برای ادامه یافتن بحث گروه به شکل درست و خوشحال نگه داشتن کاربران دارند.

 

نویسندگان محتوا

به عبارتی نویسندگان محتوا باید بتوانند با بازار ارز دیجیتالی ارتباط درستی برقرار کنند و از لحنی درست در صفحات وب و پست‌های تبلیغاتی برای جذب مشتریان استفاده کنند. اگر هر کدام از این قابلیت‌ها را دارید بدانید که می‌توانید در راه کسب بیت کوین بسیار موفق باشید.

 

چگونه از بیت کوین‌های خود درآمد بیشتری کسب کنیم؟

چگونه از بیت کوین‌های خود درآمد بیشتری کسب کنیم؟

حالا که فهمیدید چگونه بدون هیچ خرجی بیت کوین به دست آورید، بیایید یاد بگیریم که چگونه آن‌ها را بیشتر کنیم. داشتن بیت کوین موقعیت‌های زیادی به وجود می‌آورد.

همچنین بخوانید:  پنج نکته مهم درمورد هوش مالی !

 

راه‌هایی که در ادامه بررسی خواهیم کرد عبارتند از:

  • انشعابات سخت بیت کوین
  • ایردراپ بیت کوین
  • معامله‌ی بیت کوین
  • قرض دادن بیت کوین
  • انشعاب بیت کوین چیست؟

در این بخش مفاهیم کمی پیچیده‌تر می‌شوند، ولی سعی می‌کنیم به طرز ساده‌ای آن‌ها را توضیح دهیم که هر شخصی بتواند آنها را درک کند.

بیت کوین می‌تواند تحت تأثیر عاملی که انشعاب سخت نامیده می‌شود، دستخوش تغییرات گردد و علاوه بر اینکه این موضوع فرصتی برای کسب درآمد بصورت رایگان است، می‌تواند بسیار بحث برانگیز نیز باشد.

 

انشعاب سخت زمانی است که تغییری در پروتکل بیت کوین ایجاد می‌شود و در نتیجه یک بلاک چین کاملاً جدید به وجود می‌آید. شبکه اساساً در اینجا به دو بخش تقسیم می‌شود. استخراج گرها و گره‌ها که شبکه‌ی بیت کوین غیرمتمرکز را ایجاد می‌کنند، می‌توانند از بیت کوین‌های قبلی یا بیت کوین‌های جدید منشعب شده استفاده کنند.

 

انشعابات در بلوک‌های مشخصی اتفاق می افتند و در واقع اگر یکی از بیت کوین‌هایی که در بلوک انشعابات قرار دارد در حساب بیت کوین شما هم باشد پس از انشعاب شما بیت کوین‌های منشعب شده از آن را نیز دریافت خواهید کرد.

 

چگونه از ایردراپ ها کسب درآمد کنیم؟

از نظر درآمد رایگان ایردراپ ها مشابه انشعابات سخت هستند. البته ایردراپ‌ها از نظر تخصصی مثل انشعابات ادامه دار و همیشگی نیستند.

 

دو نوع ایردراپ متفاوت وجود دارد:

  • ایردراپ‌های بدون زحمت

همانطور که از نامشان مشخص است در این گونه ایردراپ ها تا وقتی که در حساب خود بیت کوین داشته باشید، از این ایردراپ ها بیت کوین رایگان دریافت می‌کنید.

همچنین بخوانید:  برای اینکه میلیاردر شوید باید مشتری مداری را در اولویت قرار دهید

 

  • ایردراپ‌های مبتنی به انجام کار

این گونه ایردراپ ها در ازای انجام کارهایی مثل لایک کردن صفحات مجازی آن‌ها یا پیشنهاد دادن آن به یک دوست به شما بیت کوین رایگان می‌دهند.

ایردراپ‌های مشهور زیادی مثل XEM  و Ontology وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

کسب درآمد با بیت کوین به روش معامله

بیت کوین

  • معامله‌ی بیت کوین

معامله واژه ایست که از نظر عامه‌ی مردم باعث ثروتمند شدن می‌شود. در مورد بیت کوین هم این قضیه می‌تواند درست باشد مشروط بر اینکه با مدیریت و کار زیاد بتوانید به یک حرفه‌ای تبدیل شوید. اساساً معامله کنندگان بیت کوین به سه دسته تقسیم می‌شوند:

 

نگهداران، معامله کننده‌های چرخشی و معامله کننده‌های روزانه

دسته‌ی اول کسانی هستند که برای مدت طولانی بیت کوین خود را نگه می‌دارند. در مدت زمان طولانی این مقدار می‌تواند ارزش خیلی بیشتری پیدا کند، ولی اگر به دنبال روش پایداری هستید این روش را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

دسته دوم کسانی هستند که بصورت هفتگی یا ماهانه به معاملات می‌پردازند. آن‌ها موقعیت‌ها را می‌سنجند و در زمان مناسب دست به کار می‌شوند. تغییرات آنی بازار و شرایط روزانه تأثیر زیادی بر این دسته ندارد.

در نهایت دسته‌ی سوم که بصورت روزانه و با تحلیل و فرصت یابی دقیق و مناسب به معامله می‌پردازند و در واقع همان مفهوم اصلی معامله گر هستند. قرار گرفتن در این دسته نیازمند مطالعه و کار زیاد است.

 

کسب درآمد با بیت کوین به روش قرض دادن

قرض دادن بیت کوین

این روش یک راه عالی است تا بتوانید بدون انجام هیچ کاری سود کنید. معاملات پیشنهادی زیادی وجود دارند که می‌توانید در ازای دادن مقداری بیت کوین ماهانه یک تا دو درصد سود به همراه بازپرداخت دریافت کنید. این راه درآمد کمتری از راه‌های دیگر دارد ولی بسیار مطمئن‌تر و بدون زحمت تر از آن‌ها هم هست، البته اگر مقداری بیت کوین و یک سایت مطمئن برای سرمایه‌گذاری داشته باشید.

 

سوالات رایج

کسب درآمد با بیت کوین چگونه است؟

استخراج (ماینینگ)، خرید بیت کوین و هولد کردن، کسب درآمد خرد از وب سایت‌ها ، از جمله راه های کسب درآمد با بیت کوین است.

بهترین سایت کسب درآمد بیت کوین کدامند؟

از بهترین سایت های کسب درآمد بیت کوین میشود به FreeBitco.in. Bonus Bitcoin. Moon Bit. FaucetPay اشاره کرد.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود