۳ قدم اثبات شده که هر کسی را می‌تواند ثروتمند کند. ( ثروتمند شدن)

۳ قدم اثبات شده که هر کسی را می‌تواند ثروتمند کند. ( ثروتمند شدن)

۳ قدم اثبات شده که هر کسی را می‌تواند ثروتمند کند. ( ثروتمند شدن)

 وقتی که توهم «چگونه میلیاردر شویم» که در شبکه‌های اجتماعی فراوان شده را می‌بینم، خنده‌ام می‌گیرد. مخصوصا از وقتی که بیشترشان به راه‌های باورنکردنی برای رسیدن به ثروت، متمرکز می‌شوند. بعضی از راهکارهای عجیب و نشدنی در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی این‌ها هستند:

۳ قدم اثبات شده که هر کسی را می‌تواند ثروتمند کند. ( ثروتمند شدن)
۳ قدم اثبات شده که هر کسی را می‌تواند ثروتمند کند. ( ثروتمند شدن)
  • یک ورزشکار حرفه‌ای شوید. لطفا روی این گزینه حساب نکنید. نه تنها شانس تبدیل شدن به یک ورزشکار پر‌طرفدار را ندارید بلکه نیاز به یک عمر تمرین، تکرار و فداکاری برای پیشرفت دارید. به غیر از کسانی که از نوجوانی در این راه با جدیت قدم گذاشته‌اند کسی نمی‌تواند یک شبه قهرمان ورزش‌های حرفه‌ای شود.
  • در لاتاری برنده شوید. می‌دانید که شانس بیشتری دارید که رعد و برق یا شهاب سنگی بهتان بخورد تا اینکه با برنده شدن در لاتاری، توی استخر پر پول شنا کنید.
  • به بازار چند سطحی کسب‌و‌کار (MLM) بپیوندید. من از MLM ها خیلی متنفرم. این صنعت پر از کلاهبرداری با وعده‌های عمل نکرده است. صاحبان این تبلیغ‌ها تنها قصد پر کردن جیب‌های خودشان را دارند.
همچنین بخوانید:  سرمایه‌گذاری در بورس | آیا من هم وارد بورس بشم؟

این طرح های «سریع ثروتمند شوید» واقع گرایانه نیستند. اگر واقعا به این سادگی بود که این‌ها می‌گویند، خب همه ثروتمند می‌شدند. علی‌رغم چیزهایی که گفته شد، برخی از راه های اثبات شده و قانونی برای ثروتمند شدن وجود دارد:
 در واقع، من 3 قدم اثبات شده ارائه می‌دهم که می‌تواند هرکسی را ثروتمند کند. شما همه‌ی آنها را انجام دهید و خود را برای موفقیت پایدار آماده کنید. اگر هر سه را انجام دهید، تقریبا تضمین می‌کنم که ثروتمند می‌شوید.
  1. سرمایه‌گذار  شوید

سرمایه‌گذاری اولین و بهترین روش برای پولدار شدن است. و هرچه زودتر شروع به کار کنید زودتر می‌توانید پول زیادی به دست آورید. این فقط یک ادعا نیست. بیایید با یک مثال واقعی اعداد چک کنیم. فرض کنید ۲۵ ساله هستید و ۵۰۰ دلار در ماه در یک صندوق سرمایه‌گذاری می‌کنید. اگر این کار را تا ۶۰ سالگی انجام دهید، فکر می‌کنید چه مقدار پول داشته باشید؟ 1،116،612.89 دلار. درست است. شما فقط ۶۰۰۰ دلار در سال سرمایه‌گذاری می‌کردید. 

من نگفتم که باید سهام اپل یا نتفلیکس را بخرید. من گفتم شما باید به مرور زمان در یک صندوق شاخص کم هزینه و متنوع سرمایه‌گذاری کنید. کلید اصلی ثروتمند شدن، سرمایه‌گذاری با افق‌های طولانی مدت است. سرمایه‌گذاری طولانی مدت کسل کننده است؟ بله. اما شانس بالایی برای ثروتمند شدن بعد از ۲۰ تا ۳۰ سال به شما می‌دهد.

در مورد تنظیم حسابهای سرمایه‌گذاری خود، موارد زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها دقت کنید. من در فصل ۷ کتاب I Will Teach You To Be Rich ،پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز، به شما می‌آموزم که ثروتمند شوید. در این فصل من از کمبود تنظیم حساب‌های سرمایه‌گذاری، تخصیص دارایی و مجددا تعادل پورتفولیو (Portfolio)  شما برای حداکثر سود بازده بحث می‌کنم.

همچنین بخوانید:  7 دلیلی که مانع پولدار شدن شما می‌شود

این یک مساله اتفاقی نیست که تقریباً هرگز فرد ثروتمندی پیدا نمی‌کنید که پولش را جایی سرمایه گذاری نکرده باشد. بنابراین کار خود را شروع کرده و مرحله بعدی را آغاز کنید: دریافت آنچه که شایسته شماست.

 

  1. آنچه که شایسته شماست دریافت کنید.

ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای کسب پول بیشتر چیست؟ درآمد خود را افزایش دهید.

در حقیقت اگر یک باره درآمد شما ۵۰۰۰ دلار افزایش یابد، تا زمانی که بازنشسته می‌شوید به بیش از 1.300.000 دلار می‌رسد. خیلی وقت‌ها می‌توانید با یک مکالمه ۱۵ دقیقه‌ای با رئیس‌تان از او بخواهید دستمزد‌تان را افزایش بدهد. اگر علاقه‌مند به یادگیری چگونگی افزایش درآمد خود برای زندگی بهتر هستید، راهنمای من برای مذاکره در مورد دستمزد را ببینید. 

قسمت مورد علاقه من: شما قبلا هم حقوق می‌گرفتید. اما چرا بیشترین سود را از هر حقوق خود نکنید؟ این یک پیروزی سریع است و قطعا باید روی این کار سرمایه‌گذاری کنید. اما اگر به دنبال راهی می‌گردید که زمان بیشتری می‌برد ممکن است به شروع کسب‌و‌کار خودتان فکر کنید.
  1. صاحب کسب‌و‌کار خودتان باشید

این روش محبوب شخصی من برای ثروتمند شدن است. با کار و سرمایه‌گذاری یک حدی برای افزایش پولتان وجود دارد. اگر دو‌برابر کار کنید بدیهی است که دو برابر به شما حقوق نخواهند داد. و اگر سرمایه خود را دوبرابر کنید هیچ تضمینی وجود ندارد بازار سهام همیشه بالا باشد. اما هیچ سقفی برای اینکه چقدر در کسب و کارتان پول به دست می‌آورید وجود ندارد.

سریع‌ترین راه برای شروع این کار استفاده از مهارت‌هایی است که پیش از این از آن ها استفاده نمی‌کردید. اگر این گزینه را انتخاب کردید، می توانید یک هزار دلار اضافی داشته باشید.

یا اگر می‌خواهید همه چیز را تغییر دهید، می‌توانید یک تجارت آنلاین شروع کنید. می‌توانید هر روز به میلیاردها نفر در تجارت آنلاین خود دسترسی داشته باشید. متقاعد نشدید که از کسب و کار آنلاین پول به دست می‌آید؟ به چند روش مختلف می‌توانید  1000000 دلار به صورت آنلاین به دست آورید.

همچنین بخوانید:  وقتی خودت قدر خودتو نمیدونی چه انتظاری از بقیه داری؟

250.000 نفر 4 دلار هزینه کنند.

100.000 نفر 10 دلار هزینه کنند.

50.000 نفر 20 دلار هزینه کنند.

10.000 نفر 100 دلار هزینه کنند.

واضح است که پشت این تعداد فروش نکات زیادی وجود دارد ولی در عرض چند سال همه این کارها شدنی است. ما به هزاران دانشجو نشان دادیم، که چگونه می‌توانند کسب‌و‌کارهایی مشابه درست کنند.

به علاوه می‌توانید تجارت آنلاین خودتان را به صورت خودکار راه‌اندازی کنید، و تا زمانی که آن را خراب نکرده‌اید برایتان کار کند. این کسب‌و‌کارها می‌توانند در زمانی که خواب هستید، همیشه در‌حال پرداخت و کسب درآمد باشند.

راه خود را برای ثروت پایدار شروع کنید.

  • هر تجارت بزرگ با یک ایده سودآور آغاز می‌شود. بعد از ایجاد محصولات موفق بین المللی، سیستمی را ایجاد کرده‌ایم که تضمین می‌کند ایده کسب‌و‌کار شما موفق خواهد شد.
  • اگر می‌خواهید سیستمی را که ما ساخته‌ایم ببینید، یا اگر می‌خواهید ایده فعلی خود را به آزمایش بگذارید، نام و ایمیل خود را در زیر وارد کنید.
  • وقتی این کار را کردید، من یک ویدیویی رایگان برای شما ارسال می‌کنم که به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید در کمتر از یک هفته یک ایده تجارت سودآور خود را پیدا کنید.
  • یک فیلم رایگان با ایده کسب‌و‌کار سودآور برای من ارسال کنید.

مقالات خواندنی:

پولار شدن به روش دکتر کاویانی

‌نمونه‌هایی از مهارت‌های پر‌درآمد که می‌تواند شما را ثروتمند کند

چگونه با کسب درآمد از اینترنت ثروتمند شویم؟

چطور ثروتمند شویم؟ ثروتمندان واقعی چطور موفق می شوند؟

 

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود