7 ایده پولسازی که هنوز در ایران اجرا نشده ! (از کانادا، سنگاپور و …)

بسیاری از افراد موفق کار خود را از یک ایده کوچک آغاز کرده‌اند. گاهی این ایده‌ها با شکست روبرو می‌شوند که بسیار مهم است و گاهی فرد را به یک کارآفرین و ثروتمند تبدیل می‌کنند. در حال حاضر در کشورهای مختلف ایده های پولسازی زیادی به ویژه ایده های پولساز در روستا مطرح می‌شود.

تعدادی از این ایده‌ها موفق بوده‌اند؛ ولی هنوز در ایران اجرا نشده‌اند. کشورهای مختلف توسعه یافته یا درحال‌توسعه، همگی با ایده‌های کوچک به درآمدهای کلانی دست یافته‌اند و برخی از این ایده‌ها از طریق اینترنت تحقق یافته است. استفاده درست از اینترنت و فضای مجازی، یک ایده کوچک را به یک کسب و کار پول‌ساز تبدیل می‌کند. در ادامه این محتوا با ۷ ایده پول‌سازی که هنوز در ایران اجرا نشده آشنا شوید.

ایده های پولسازی در ایران

ایده های پولسازی که جای خالی آن‌ها در ایران حس می‌شود

یک سری از ایده های پولسازی که مربوط به کشورهای خارجی هستند؛ می‌توانند در ایران به عنوان ایده های پولساز خانگی نیز اجرا شوند. از این ایده های پولسازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

همچنین بخوانید:  ۵ +۳ روش کسب درآمد دلاری به ساده ترین شکل (مخصوص ایرانی ها)
  •  فروش آنلاین ماهی و گوشت

صنایع غذایی یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب درآمد و سوددهی محسوب می‌شوند. در حال حاضر در ایران هیچ فروشگاه اینترنتی مختص به فروش گوشت و مرغ و ماهی وجود ندارد و فروشگاه‌های اینترنتی در کنار سایر محصولات خود این محصولات را می‌فروشند. ایجاد یک فروشگاه آنلاین که مختص فروش ماهی و گوشت تازه باشد، می‌تواند یک ایده ثروت ساز محسوب شود.

  • اجاره لباس

هم اکنون در بعضی از کشورها افراد لباس‌های خود را به اجاره می‌دهند. چنین ایده‌ای با استقبال بسیاری از افراد روبه رو شده و یک ایده ثروت ساز محسوب می‌شود. این سایت‌ها یا فروشگاه‌های اجاره لباس، با یک سری طراح‌ها و سازمان‌ها در ارتباط هستند و از طریق آن‌ها ایده‌های خود را محقق می‌سازند.

اجاره لباس از ایده های پولسازی

با وجود چنین سایت‌ها یا فروشگاه‌هایی مردم دیگر مجبور نیستند یک سری از لباس‌هایی که خیلی کاربردی نیستند را خریداری کنند؛ بلکه می‌توانند آن را برای یک روز یا مدتی اجاره کنند. اگر بخواهیم چنین ایده‌ای را در ایران اجرا کنیم، می‌توانیم برای بسیاری از فیلم‌هایی که تم قدیمی دارند یا برای افرادی که به نبال لباس محلی هستند لباس اجاره دهیم. به‌عنوان‌مثال فردی که برای یک روز نیازمند لباس محلی است، مجبور نیست هزینه زیادی برای لباسی که دیگر برایش کاربردی ندارد پرداخت کند.

  •  تأسیس داروخانه آنلاین

تأسیس داروخانه آنلاین یکی از ایده های پولسازی است که هنوز در ایران اجرا نشده و جای خالی آن در ایران حس می‌شود. تأسیس یک سیستم اینترنتی که بتواند نسخه‌های بیماران را به صورت آنلاین بخواند و داروی آن‌ها را در کمترین زمان ممکن تأمین کند یک ایده بسیار ناب محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید:  khodsakhte.ir
  • اجاره ماشین

بسیاری از افراد ممکن است علاقه‌ای به خرید ماشین نداشته باشند و یا زندگی کاری آن‌ها اجازه داشتن ماشین را به آن‌ها ندهد. یکی از راه‌های چاره برای چنین افرادی اجاره کردن ماشین است. در کشورهای مختلف مردم می‌توانند ماشین اجاره کنند ولی در ایران هنوز این امکان به طور جدی وجود ندارد.

اجاره ماشین از ایده های پولسازی

  • اجاره بدنه ماشین

شاید دیدن این عنوان برایتان عجیب باشد و با خود بپرسید که چگونه افراد می‌توانند بدنه ماشین خود را اجاره دهند. اجاره بدنه ماشین به صورت است که فرد یا یک شرکت یا یک فرد دیگر قرارداد می‌بندد تا برای مدت معلوم و مشخصی، تبلیغات آن فرد را روی ماشین خود بچسباند. این شیوه و این ایده در ایران رایج نیست؛ ولی اگر رایج شود می‌تواند ثروت ساز شود.

  •  ایجاد یک کارواش سیار

ایده ایجاد یک کارواش سیار، نه نیاز به سرمایه زیاد دارد و نه نیاز به خلاقیت. برای عملی کردن این ایده کافی است فقط یک دستگاه کارواش خانگی داشته باشید. با تبلیغات می‌توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به عنوان یک کارواش سیار مشغول به کار شوید.

همچنین بخوانید:  ۷ ایده پولسازی که هنوز در ایران اجرا نشده ! (از کانادا، سنگاپور و ...)
”]

  • بررسی محصولات سایت‌ها

یکی دیگر از ایده های پولسازی که در کشورهای خارجی بسیار موفق ظاهر شده است، ایجاد و تأسیس سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های بررسی و توصیه محصولات است که منجر به افزایش فروش و جذب مشتری می شود. در حال حاضر صدها و یا هزاران فروشگاه آنلاین شناخته شده و ناشناخته در حال فعالیت هستند. سایت‌های بررسی و توصیه محصول، سایت‌هایی هستند که به افراد کمک می‌کنند تا قبل از خرید هر محصولی، به اطلاعات کافی نسبت به آن برسند و بهترین آن را از بهترین سایت‌ها خریداری کنند.

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود