بررسی بهترین فروشگاه اینترنتی : 21 فروشگاه اینترنتی از ایران تا ‌کانادا و آمریکا و …

بهترین فروشگاه اینترنتی

با رشد اینترنت و تبدیل شدن آن به عضو جداناپذیر جوامع، فروشگاه‌هایی پدید آمده‌اند که کار بسیاری از فروشنده‌ها و مشتریان را راحت کرده‌اند. تعدادی از این فروشگاه‌های اینترنتی بسیار موفق ظاهر شده‌اند و به بهترین فروشگاه اینترنتی و کسب و کار اینترنتی تبدیل شده‌اند و عده‌ای ناموفق و گمنام مانده‌اند. امروزه این فروشگاه‌های اینترنتی در سراسر جهان فعالیت دارند.

در ادامه به بررسی بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان می‌پردازیم.

لیست فروشگاه‌های اینترنتی جهان

تعدادی از فروشگاه‌های اینترنتی که به عنوان کسب و کار اینترنتی موفق، در تمام جهان شناخته شده هستند و درآمد بسیار خوبی کسب می‌کنند.

  •  آمازون

فروشگاه اینترنتی آمازون عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی را کسب کرده است. به این فروشگاه اینترنتی، لقب غول تجارت الکترونیک جهان را داده‌اند. آمازون در ابتدای کار، یک فروشگاه اینترنتی کوچک بود که به فروش کتاب مشغول بود.

آمازون اکنون بسیار موفق است و بسیار گسترده‌تر از گذشته فعالیت می‌کند. این فروشگاه اینترنتی بزرگ، نه تنها محصولات خود را می‌فروشد بلکه به فروشندگان متعددی نیز اجازه می‌دهد تا محصولات خود را به فروش برسانند. آمازون به طور مجزا برای هر کشور بهینه‌سازی‌شده است.

بررسی بهترین فروشگاه اینترنتی

  •  Ebay

این فروشگاه در سال 1995 کار خود را با فروش آب‌نبات‌های عروسکی شروع کرد. نام این آب‌نبات‌ها PEZ بود که مورد توجه کلکسیونرها بود. Ebay به‌مرورزمان تبدیل به بزرگ‌ترین حراجی اینترنتی جهان شد. پیر امیدیار فردی است که این سایت اینترنتی را ابداع و خلق کرده است.

همچنین بخوانید:  کار در منزل چی خوبه؟ (22 ایده) جامع ترین لیست کار در منزل!

این فرد یک ایرانی – آمریکایی است. این فروشگاه آن قدر گسترده است که به راحتی می‌توانید همه چیز در آن بیابید و به راحتی خرید کنید. در این سایت می‌توان به عنوان فروشنده نیز فعالیت نمود. این سایت یکی از بهترین پاتوق‌ها برای افراد کلکسیونر محسوب می‌شود. البته اجناس نو و دسته اول نیز در این سایت وجود دارد؛ ولی شهرت اصلی این سایت با فروش اجناس کلکسیونی به دست آمده است.

  •  Walmart

Walmart در لیست فروشگاه‌های اینترنتی جهان، در جایگاه سوم قرار دارد. این فروشگاه موفق در سال 1362 وارد عرصه فروش و تجارت شده است. والمارت 11 هزار شعبه در جهان دارد. والمارت این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است تا بتوانند به راحتی از طریق اینترنت محصولات دلخواه خود را خریداری کنند.

  • علی بابا

فروشگاه اینترنتی علی بابا تحت مالکیت یک شرکت اینترنتی، فعالیت خود را آغاز نمود. این فروشگاه اینترنتی یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان است. هدف این فروشگاه اینترنتی ایجاد یک پیوند میان تأمین کننده و مصرف کننده بوده است. این شرکت یا این فروشگاه اینترنتی بزرگ، زیرمجموعه‌های مخصوص خود را دارد:

  • Tmall.com

این زیر مجموعه، خرده فروشی انجام می‌دهد و در چین، ماکائو، هنگ‌کنگ و تایوان فعالیت دارد. لیست محصولات این زیرمجموعه، بسیار گسترده است.

  • Taobao.com

این زیرمجموعه در چین، برای برقراری ارتباط بین مشتری و فروشنده ایجاد شده است. این زیرمجموعه عرصه‌ای برای مردم برای فروش کالاهای خود است.

  • Aliexpress.com

این زیرمجموعه در بازار چین فعالیت نمی‌کند و هدف از تأسیس آن فعالیت در عرصه بین‌المللی بوده است. این وبسایت، زبان‌های زیادی از جمله انگلیسی، فرانسوی، هلندی، اسپانیایی و ایتالیایی را پوشش می‌دهد.

لیست بهترین فروشگاه اینترنتی

  •  Target

فروشگاه اینترنتی تارگت در حوزه خرده فروشی فعالیت می‌کند و بیش از یک قرن است که فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه به صورت حضوری نیز از طریق فروشگاه‌های فیزیکی فعالیت می‌کند. گسترش تجارت فروشگاه تارگت، با ورود آن به عرصه تجارت آنلاین شکل گرفت. محصولات این فروشگاه از آمریکا، به کشورهای دیگر نیز ارسال می‌شوند.

  •  Bestbuy

بست بای، نام یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی جهان است. این فروشگاه به عنوان یک پیشرو در عرصه فروش لوازم الکترونیکی محسوب می‌شود. در سال 1966 تمرکز این شرکت بیشتر بر روی لوازم صوتی بود ولی با پیشرفت تکنولوژی، حجم محصولات و تنوع محصولات آن افزایش یافت. در حال حاضر بست بای علاوه بر فروش اینترنتی، در آمریکا و کانادا و مکزیک شعبه فیزیکی دارد.

  • Flipkart

Flipkart یک فروشگاه اینترنتی و یک وبسایت موفق هندی است. این وبسایت در ابتدا بسیار ساده بود ولی با گذشت زمان توانست فعالیت‌های خود را گسترش داده و به کشورهای دیگر نیز نفوذ کند. اکنون این فروشگاه اینترنتی بهترین فروشگاه اینترنتی کشور هند محسوب می‌شود و به کشورهای مختلف سرویس می‌دهد.

همچنین بخوانید:  8 راه پول در آوردن آسان (عالی برای 1403)

فلیپ کارت نیز مانند آمازون، کار خود را از کتاب فروشی آنلاین شروع کرده و با کسب موفقیت به گسترش محصولات خود پرداخته است. والمارت با کسب 82 درصد از سهام این فروشگاه اینترنتی، توانسته است آن را به زیر مجموعه خود تبدیل کند.

  •  Etsy

اتسی بهترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش لوازم دست ساز است. این فروشگاه اینترنتی، فعالیت خود را از سال 2005 آغاز کرده است. در این فروشگاه اینترنتی، افراد به راحتی می‌توانند به عنوان فروشنده فعالیت داشته باشند و لوازم دست ساز و کلاسیک خود را بفروشند.

  •  Groupon

Groupon یک وبسایت است که امکان خرید گروهی را برای افراد فراهم کرده است. ایده خرید گروهی متعلق به همین وبسایت است. کاربران می‌توانند با انجام خریدهای دسته جمعی، تخفیف‌های باورنکردنی دریافت کنند. این فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش کالا و خدمات و همچنین تورهای گردشگری و مسافرتی فعالیت می‌کند. Groupon بهترین فروشگاه اینترنتی از نظر خرید گروهی است.

  •  IKEA

IKEA یک فروشگاه اینترنتی سوئدی است. از محصولات این فروشگاه، می‌توان به لوازم چوبی و مبلمان اشاره کرد. کمپانی ایکیا در سال 1943 فعالیت خود را آغاز نمود. این کمپانی در 52 کشور فعالیت دارد و به تمام این کشورها خدمات اینترنتی می‌دهد.

لیست بهترین فروشگاه اینترنتی ایرانی

لیست فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی

فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی به جایگاه‌های بسیار بالایی در جهان دست نیافته‌اند؛ ولی در ایران این فروشگاه‌ها بسیار موفق هستند. از جمله این فروشگاه‌های اینترنتی در لیست فروشگاه های اینترنتی ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  دیجی‌کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، از دید مردم ایران، بهترین فروشگاه اینترنتی ایران است. با گذشت زمان تنوع محصولات این فروشگاه از جمله کسب و کار پوشاک بیشتر شده و افراد زیادی به عنوان فروشنده در این فروشگاه آنلاین فعالیت می‌کنند.

دیجی‌کالا به عنوان موفق‌ترین فروشگاه اینترنتی ایرانی، توانسته خرید آنلاین را در ایران ترویج دهد. یکی از دلایلی که باعث بهترین بودن دیجی‌کالا شده است، سطح بالای خلاقیت و تنوع محصولات آن است.

  •  خانومی

خانومی، یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. این فروشگاه، یک فروشگاه قدیمی نیست و فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است. محصولات این فروشگاه اینترنتی، ترکیبی از محصولات ایرانی و خارجی است و از تنوع بالایی برخوردار است.

  •  بانه دات کام

بانه دات کام نیز یکی از فروشگاه‌های موجود در لیست فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی است. این فروشگاه از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته است مشتریان زیادی را جذب نماید. محصولات این فروشگاه محصولاتی مثل لوازم خانگی و دیجیتالی، لوازم ورزشی، بهداشتی و آرایشی هستند.

  • اتما

فروشگاه اینترنتی اتما، اولین فروشگاه آنلاینی است که محصولات خود را به صورت اقساطی به فروش می‌رساند. این فروشگاه اینترنتی، از سال 1391 با نظارت اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان، آغاز به کار کرده است. خرید اقساطی در این فروشگاه آنلاین ایرانی، با یک ضامن فرهنگی یا کارمند صورت می‌گیرد.

  • آلیار

آلیار، نام یک فروشگاه اینترنتی ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده و به دلیل کیفیت بالای خود توانسته به سرعت مشتریان زیادی جذب کند. دسته بندی محصولات این فروشگاه، بسیار متنوع است و تقریباً هر محصولی در آن یافت می‌شود.

 بهترین فروشگاه اینترنتی در دنیا

  •  فروشگاه اینترنتی زز زاگرس (zz zagros )

زز زاگرس بهترین فروشگاه اینترنتی در زمینه مواد شوینده است. این فروشگاه در سال 1397 اولین گام خود را در عرصه فروشگاه‌های اینترنتی برداشت. زز زاگرس، محصولات وارداتی و اورجینال می‌فروشد. لوازم آرایشی نیز عضو جدیدی از محصولات این فروشگاه بزرگ و موفق است.

  • مُبیت

مبیت در سال 1394 کار خود را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنتی، در زمینه فروش موبایل، لپ تاب، تبلت، کامپیوتر و لوازم جانبی فعالیت دارد. سفارش‌ها در این سایت اینترنتی سریع به مشتری تحویل داده می‌شوند. از برندهای محصولات این فروشگاه می‌توان به اپل، سامسونگ، هوآوی، ایسوس، لنوو و … اشاره کرد.

همچنین بخوانید:  18 دلیل مهم شکست کسب و کارهای اینترنتی
  •  بُلِج

بلج یک فروشگاه اینترنتی کالای خواب و دکوراسیون است. این فروشگاه اینترنتی ایرانی، از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کره است. کمپانی بلج، واسطه‌ها را حذف نموده و خود به صورت مستقیم کالای موردنیاز مشتری را تأمین می‌کند. این فروشگاه اینترنتی، بهترین فروشگاه اینترنتی در زمینه کالای خواب است.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود