با انجام این کارها به آرزوهای مالی خود برسید

هدف

وقتی هدف های خود را تعیین می کردید، تمام نیت شما برای رسیدن به آنها بوده حال آنکه نگران احتمالات در مسیر خود نیز بوده اید. این اتفاقات زمانی رخ داد که شما ترفیع شغلی دریافت کردید، یا تحصیلات خود را به اتمام رساندید، یا کتابی را نوشتید که همیشه در ذهن شما بود. همیشه راهکارهایی وجود دارد که با انجام آنها می توانید در آینده به هر چیزی که می خواهید برسید.

 

هدف

راه های رسیدن به هدف ها

 

هنگامی که اکثر مردم افراد را تصور می کنند، یک فرد موفق را با حقوق بالا می بینند. اما گاهی اوقات، این تصویر با واقعیت همخوانی ندارد. تایلر ویتمن یک مشاور املاک بود که سالانه ۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دلار از اجاره آپارتمان در شهر نیویورک درآمد داشت. این سطح درآمد در سال ۲۰۰۶، درست قبل از رکود بزرگ بسیار بالا بود. در آن زمان کسی هرگز حدس نمی زد که ۱۲ سال بعد، ویتمن با تیم املاک و مستغلات خود ۱/۶ میلیون دلار درآمد خواهد داشت و به بازیگران فیلم Million Dollar Listing New York خواهد پیوست.

بیش از ۱۰ سال طول کشید که ویتمن تا به سطح فعلی از موفقیت دست یابد. این بدان معناست که کارآفرینان، کارمندان و هر کس دیگر می تواند از پشتکار او چیزی بیاموزد. اگر در حال حاضر احساس می کنید به آخر کار خود نزدیک شده اید سه نکته را که در زیر آمده به خاطر سپرده و به آنها عمل کنید.

وقتی چیزی برای از دست دادن ندارید، ریسک کنید

ویتمن در ابتدا از هر معامله املاکی که در نیویورک انجام می داد ۵۰۰ دلار به دست می آورد. کمیسیون او کم بود، و این به خاطر آن بود که او اکثرا آپارتمان های ارزان قیمت را اجاره می داد. اما وی یک روز تصمیم گرفت از فرصت های بدست آمده استفاده کند. او به صورت تصادفی یک آپارتمان سه خوابه را به صورت آنلاین تبلیغ کرد که قیمت اجاره آن ۶۰۰۰ دلار بود. وقتی ویتمن آن معامله را بست، کمیسیون دریافتی وی به ۳۰۰۰ دلار افزایش یافت.

همچنین بخوانید:  بهترین راه‌های کسب درآمد از تلگرام در سال 2019

او می‌گوید این معامله ای بود که حرفه‌اش را به سطح بالاتری ارتقا داد به همین دلیل بود که شانس های مجدد در مسیر خود را از دست نداد. مستاجرینی که به آپارتمان ۶۰۰۰ دلاری نقل مکان کردند سه فارغ التحصیل از دانشگاه پرینستون  بودند که برخی دیگر از هم دوره های خود را برای اجاره پیش او فرستادند.

ویتمن می گوید: «فارغ التحصیلان پرینستون من را به فارق التحصیلان هاروارد و آنها من را به فارغ التحصیلان دانشگاه ییل معرفی کردند و کمیسیون من هر روز افزایش می یافت. بله! ریسک کردن و امتحان کردن چیزهای جدید سریع ترین راه برای پیشرفت در زندگی است که آینده حرفه ای ما را دگرگون می کند.

 رویاهای خود را مرتبا تکرار کنید

همه می گویند که رویایتان را پیش خودتان نگه داشته و به کسی نگویید. این ترس عمومی وجود دارد که اگر کسی هدف بزرگتر را در زندگی خود کشف کند، با دید منفی دیگران مواجه می شود. در نتیجه، مردم بر این باورند که بهتر است در سکوت پیشرفت کنیم.

تایلر ویتمن

 

این ممکن است در برخی موارد درست باشد، اما برعکس آن نیز می تواند موثر باشد. بسیاری از افراد موفق استعداد خود را به نمایش گذاشته اند و در ازای آن فرصت های بزرگی دریافت کرده اند. ویتمن پس از یافتن جای پای خود در املاک و مستغلات، چنین پیشرفتی را تجربه کرد. تا سال ۲۰۱۰ او یک تیم املاک و مستغلات را مدیریت می کرد و تا سال ۲۰۱۳ رئیس بخش فروش یک استارت آپ املاک به نام Triplemint بود.

همچنین بخوانید:  چگونه از یک کارمند به یک کارآفرین تبدیل شویم ؟

با رشد شرکتش، آرزوهای او نیز افزایش یافت. ویتمن می خواست دوباره به یک مشاور املاک فعال تبدیل شود، بنابراین او فیلمی گرفت که بازگشت خود را اعلام می کرد و آن را برای کل پایگاه داده مشتریانش ارسال کرد. پس از آن نیز به نشر ویدیوهای خود در اینستاگرام روی آورد که در آنها مردم را برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات راهنمایی می کرد. وی در این ویدیوها اهداف بلند مدت خود را با بازدید کنندگان به اشتراک می گذاشت.

این ویدئوها اول کمتر از ۱۰۰ بازدید داشته است، اما پس از یک سال از انتشار، کسی با وی تماس گرفت و  گفت که ویدیوهای وی را دیده است. وی ویتمن را به عنوان یک بازیگر جدید و آینده دار به برنامه Million Dollar Listing New York دعوت کرد.

با این کار میلیون ها نفر از طریق اینستاگرام، تیک تاک، یوتیوب و دیگر پلتفرم های آنلاین با وی آشنا شدند و تجارت وی به یک تجارت میلیون دلاری تبدیل شد.

واقعیت ها را به مردم نشان دهید حتی زمانی که آزاردهنده هستند

اگر پایه گذاری یک تجارت شخصی مستلزم این است که خود واقعیتان را پشت ماسک پنهان کنید باید بدانید که احتمالاً این کار را اشتباه انجام می دهید. مردم می خواهند خود واقعی شما را ببینند و با آن ارتباط برقرار کنند. هنگامی خودتان باشید، جذب مخاطب آسان تر بوده و مردم شما را می پذیرند.

همه نمی فهمند که شما چه کار می کنید. برخی از همکاران شما با سردرگمی به شما نگاه می کنند و مسیر شما را زیر سوال می برند. در این لحظات، به یاد آوردن آنچه در سر دارید کمک کننده خواهد بود.

همچنین بخوانید:  با تئوری چشم‌انداز ؛‌ در مذاکره‌ ها قانع‌کننده‌ باشید

ویتمن می گوید: “زمانی که شروع به پست کردن ویدیوهای خود کردم، بازدیدهای زیادی نداشتم و بازخوردها بسیار ناامید کننده بود و همه می گفتند که این یک خودکشی شغلی است. در حالیکه بعدا معلوم شد که من درست می گفتم.”

او می گوید: “درسی که این اتفاق به من داد این بود کهمقابله با نفرت و طرد شدن بسیار آسان‌تر می شود اگر به آنچه هستید، متکی باشید. قرار دادن خود در این موقعیت ها خطرناک است، اما کاری است که باید انجام دهید. افراد مناسب شما را درک خواهند کرد.”

وی می افزاید: “تفکر روی نظرات منفی ضروری است. به جای اینکه از اظهار نظرهای بی ادبانه ناراحت شوید، بدانید که افراد بدبخت زندگی خود را صرف تخریب دیگران می کنند. فقط خوشحال باشید که جزئی از آنها نیستید!”

چه در یک حرفه رقابتی باشید یا سخت برای راه اندازی یک تجارت بجنگید، این نکات را به خاطر بسپارید. اینکه به سادگی اشتیاق خود را با دیگران تقسیم کنید و به آنچه هستید وفادار بمانید می تواند زندگی شما را کاملاً تغییر دهد.

 

حتما این مقاله را مطالعه کنید : رفتارهایی که برای رسیدن به موفقیت به آنها نیازمندیم

 

سخن پایانی

وقتی فرآیندهای مختلف را کنار هم می گذارید، به یک هدف معنادار دست می یابید که شما را هیجان زده می کند. این حس در مورد اهداف، راز واقعی دستیابی به آنهاست. با پیروی از رویه های گذشته نمی توان به موفقیتی بیش از گذشتگان رسید لذا با تغییر رویه و نوآوری شخصی می توان به موفقیت دلخواه دست پیدا کرد.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود