راز پولسازی و رشد پولدارها قانون ۹۰_۱۰

پولساز و پولسازی

سخت کار نکن!

خیلیا فک میکنن برای بدست آوردن درآمد بیشتر پولسازی فقط باید تلاششون رو چند برابر کنن!

ولی من توی این کلیپ گفتم چطور با قانون ۱۰-۹۰ از حداقل تلاشتون بیشترین نتیجه رو بگیرین?

 

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://as8.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/d32250ecfe2dac6a48b9fb22ddde0f7223773225-720p.mp4″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”https://khodsakhte.ir/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

 

میتونید برای اطلاعات بیشتر در دوره رایگان 21 تکنیک افزایش فروش و یا دوره فروش فوق العاده ما شرکت کنید.

 

قانون پولسازی 90 10

در این ویدیو می‌خواهم روش 10-90 پولسازی را نشان بدهم و این قانون، درآمد شما را ده برابر می‌کند.
خیلی‌ها فکر می‌کنند برای به دست آوردن پول بیشتر در زندگیشان، فقط باید سخت‌تر تلاش کنند.

ولی فقط با تلاش سخت، شما می‌دانید به پول زیادی نمی‌شود رسید. مثلاً یک کارگر محترم زحمت ‌کشی که صبح تا شب سخت تلاش می‌کند به پول زیادی نمی‌رسد. شما تلاش سختتان اگر بخواهید برایتان آوردت بیشتر داشته باشد، باید با فکر کردن سخت اهرمش کنیم.
یک قانونی در کار کردن هست که به آن، قانون 10-90 می‌گویند. در زندگی و در کار می‌توانیم از این قانون استفاده کنیم. این قانون را شما در کارهایتان پیاده کنید، قطعاً درآمدتان می‌تواند ده برابر شود.

فرض کنید ما دوتا بازاریاب داریم: بازاریاب «الف» و بازاریاب «ب». این‌ها می‌خواهند در روز ده ساعت برای کارشان تایم بگذارند. من با این سناریو از شما می‌پرسم منطقاً ببینید کدامشان به زحمت بیشتری می‌افتند و پولسازی کمتری دارند؟

همچنین بخوانید:  چگونه از بورس پول دربیاوریم؟

 

سناریو

فکر کنید کالای الکترونیکی می‌فروشند. بازاریاب اول، ده ساعت کارش را صرف پرزنت می‌کند. یعنی به سراغ افرادی می‌رود که بازار هدفش هستند و محصول را به آن‌ها معرفی می‌کند و می‌گوید این محصول من هست و محصولم را بخر. این بازاریاب فقط این کار را انجام می‌دهد.

بازاریاب دوم، کار متمایزی انجام می‌دهد. بازاریاب دوم نه ساعت کارش را صرف پرزنت می‌کند، یک ساعت دیگر را صرف سخت فکر کردن می‌کند. به نظر شما کدامشان پولی بیشتری به دست می‌آورند؟ بازاریاب اول فقط یک سناریو دارد که هر روز بروم، افرادی را که بازار هدف من هستند، محصولم را معرفی کنم.

بازاریاب دوم می‌آید هر روز یک ساعت از تایمش را می‌گذارد و فکر می‌کند که چطوری می‌توانم بیشتر بفروشم و پولساز باشم. مثلاً می‌گوید شاید نیاز باشد که من یک کاتالوگ متمایزی را برای محصول ایجاد کنم. اینکه من می‌روم و می‌گویم که من این محصول را دارم توجهشان را جلب نمی‌کند.

شاید نیاز باشد که من یک پیج اینستا داشته باشم و آدرس پیجم را به آن مغازه‌دار بدهم و بگویم من نحوه کار با این وسیله را آنجا قرار دادم، ببین شاید خوشت آمد. شاید بگوید من از شرکت یک نسخه رایگانی را بگیرم و دو روزه و سه روزه به دست مغازه‌دار بدهم و بگویم خودت تست کن، اگر خوشت آمد به من بیشتر سفارش بده. یا هزار و یک کار دیگر که در این یک ساعت که به آن فکر می‌کند، بدان می‌رسد. این می‌شود قانون 10-90.

 

برای فکر کردن زمان بزارید

یعنی اگر ده ساعت تایم داری آن نود درصدش را برای سخت کار کردن و حداقل یک ساعتش را برای سخت فکر کردن بگذار. هرچقدر در زندگی می‌گذرد این تایم بیشتر می‌شود. شاید 20-80 بشود. و هرچقدر تایم فکر کردن بیشتر شود شما پول بیشتری به دست می‌آورید.

همچنین بخوانید:  موفقیت مالی

خیلی وقت‌ها مدیری را می‌بینم و می‌گویم او فقط پشت میز نشسته. نه او فقط پشت میز ننشسته، بلکه دارد تایم فکر کردنش را افزایش می‌دهد. هرچقدر تایم ده درصد را بیست درصد بکند، یا بیشتر بکند و بیشتر فکر بکند، پول بیشتری به دست می‌آورد و میتواند پولسازی بیشتری داشته باشد. الآن در کسب‌و‌کار و در زندگی یک چیز فقط می‌خواهیم.

من قول می‌دهم با این یک چیز، مسیر زندگی‌ات تغییر پیدا می‌کند. شبی بیست دقیقه، سی دقیقه گوشی موبایل را کنار بگذار، تلویزیون را خاموش کن، از خانواده جدا شو و در آرامش محض به این فکر کن که در زندگی چطوری ارتقاء پیدا کنی. به این فکر کن که کارت خوب هست یا نه؟ در آینده می‌خواهی چیکار بکنی؟

کسب‌و‌کارت اوکی هست یا نه؟ چطوری تبلیغات بهتری بکنیم؟ چطوری مشتری‌ها را بیشتر کنیم؟ وقتی فکر کنی ایده‌آل می‌آید. ولی دست روی دست بگذاری و بگویی من ده ساعت در روز دارم کار می‌کنم. خب همیشه این کار تکراری را می‌کنی. بخواهی متفاوت بشوی باید این ده درصد را سمت فکر کردن متمایل کنی و متفاوت فکر کنی و بشوی آن فرد «ب» که ده برابر درآمد به دست می‌آورد.

میتونید برای اطلاعات بیشتر در دوره رایگان 21 تکنیک افزایش فروش و یا دوره فروش فوق العاده ما شرکت کنید.

پیروز و موفق باشید. یاحق.

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود