فرمول طلایی پولدار شدن که همین الان هم دارید!

فرمول ثروتمند شدن

یکی از آرزوهای مشترک بین تمام افراد این است که ثروت به دست بیاورند و هر چقدر این ثروت بیشتر شود احساس رضایتی که در پی آن برای فرد ایجاد می‌شود بیشتر است. حقیقت این است که ثروت می‌تواند برای افراد اعتبار و امنیت به همراه بیاورد. افراد برای کسب ثروت به دنبال فرمول ثروتمند شدن هستند و دوست دارند راهی راحت و سریع برای کسب ثروت پیدا کنند. برای رسیدن به این آرزوی مشترک و پیدا کردن فرمول جادویی پولدارشدن با این مقاله از خودساخته همراه ما باشید.

 ۳ جزء اصلی فرمول مهم ثروتمند شدن

آیا فرمول جادویی ثروتمند شدن واقعا وجود دارد؟ همه افراد دوست دارند به استقلال مالی برسند و دستیابی به آن نیز حق همه افراد است. (در مطلب چگونه از لحاظ مالی مستقل شویم به صورت مفصل به آن پرداختیم.) تمام ثروتمندان برای کسب ثروت خود تلاش کرده‌اند و البته از فرمولی هم برای رسیدن به این ثروت استفاده کرده‌اند. ما هم در اینجا قصد داریم تا این فرمول را به شما هم بگوییم تا شما هم بتوانید به کسب ثروت فراوان برسید و بی‌نیازی مالی را تجربه کنید. 

اگر بخواهیم یک فرمول بندی ساده و ابتدایی را بیان کنیم می‌توانیم بگوییم که سود، صرفه‌جویی و سرمایه‌گذاری اجزای اصلی فرمول ثروتمند شدن را تشکیل می‌دهند. 

فرمول ثروتمند شدن

در مرحله اول شما باید ثروت و درآمد خود را گسترش دهید و برای دستیابی به این ثروت شما باید روی خودتان سرمایه گذاری کنید و آموزش ببینید. هر چقدر بیشتر بدانید بیشتر می توانید به ثروت برسید. 

در مرحله دوم شما باید پس‌انداز کردن را بیاموزید. این موضوع بسیار مهم است و نقش بسیار پررنگی در میزان موفقیت شما ایفا می‌کند. شما ابتدا باید یاد بگیرید از خرج کردن‌های غیر ضروری خودداری کنید و به پس‌انداز کردن آن‌مقدار پولی که کسب کرده‌اید بپردازید. همیشه یک درصد مشخصی از پول را پس‌انداز کنید و برای مابقی آن برنامه‌ریزی کنید و با برنامه‌ریزی خرج کنید. به این شکل شما یاد می‌گیرید تا هزینه‌های خود را مدیریت کنید.

مرحله سوم که بعد از دو مرحله ذکر شده قابل دستیابی است سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت است. مثل خرید سهام یا املاک و مستغلات و … . باید آگاهانه و با بررسی کامل اقدام به سرمایه‌گذاری نمایید و دقت کنید تا سرمایه خود را از دست ندهید. حتی اگر مبالغ کمی هم دارید، باید با سرمایه گذاری های کوچک شروع کنید و کم کم سرمایه اولیه خود را بیشتر کنید. ما در مقاله روش های سرمایه گذاری با 10 میلیون تومان ، سرمایه گذاری با مبالغ پایین را توضیح داده ایم.

همان‌طور که مشاهده کردید فرمول ثروتمند شدن چیز عجیب و غریبی نیست و در دسترس تمام افراد است. فقط کافی است به این شیوه پایبند شوید و از هزینه‌های غیر ضروری و چشم و هم چشمی‌‌های کودکانه دست بردارید تا موفقیت‌های بزرگتری‌ به دست آورید.

 

آیا واقعا فرمولی برای ثروتمند شدن وجود دارد؟

 

در پاسخ به این سوال باید گفت بله. اما برای اینکه به فرمول جادویی ثروتمند شدن برسید لازم نیست به دنبال فرمول‌ها و مطالب پیچیده بگردید. در زیر به انواع فرمول ثروتمند شدن اشاره شده است. شما هم می‌توانید به راحتی از این فرمول‌ها برای رسیدن به ثروت استفاده کنید.

تلاش و کوشش شرط موفقیت است. دائما تلاش کنید و از مشکلات نترسید. اگر به زندگی افراد موفق نگاه کنید متوجه خواهید شد که این افراد دائما در حال تلاش هستند. آن‌ها هیچ وقت دست از تلاش و کوشش بردانشتند و دائما در حال پیدا کردن راهی برای کسب ثروت هستند. 

اگر دائما به مشکلات موجود در مسیر متمرکز شوید و پیشرفت‌هایی که در راه رسیدن به هدفتان را به دست آورده‌اید نبینید، نمی‌توانید امیدوار باقی بمانید. یاًس نیروی قدرتمندی است که می‌تواند زودتر از انچه فکرش را می‌کنید شما را از رسیدن به هدف باز دارد. برای اینکه بتوانید با ناامیدی مبارزه کنید سعی کنید مثبت نگر شوید.  مثبت نگری یکی از شروط اصلی موفقیت و یکی از ارکان اصلی فرمول پولدارشدن است. همیشه در مواجهه با مشکلات با دید مثبت به دنبال پیدا کردن راه حل مناسب باشید. به این شکل می‌توانید با سرعت و قدرتی باورنکردنی به راهتان ادامه دهید.

همچنین بخوانید:  مدیریت مالی شخصی چیست؟

همه دوست دارند ثروتمند شوند اما کمتر کسی می‌داند که چه چیزی باعث ایجاد ثروت پایدار می‌شود. همیشه آروزی پولدار شدن را در ذهن خود نگه دارید. این آرزو می‌تواند همیشه چراغی را در قلب و ذهن شما روشن نگه دارد و به شما انگیزه کافی برای تلاش کردن بدهد. البته شما باید دید وسیعی به مسائل داشته باشید و فقط با دیدگاه خودتان به موضوعات نگاه نکنید. این مساله باعث می‌شود تا جنبه‌های زیادی از موضوعات پیش رو و همچنین فرصت‌های موجود برای کسب ثروت را نبینید و از کنارشان ساده بگذرید. 

 

ارتباط کسب ثروت و ذهن باز

رازهای زیادی برای کسب ثروت وجود دارد که ما در مقاله رازهای پولدارشدن مفصل در این مورد صحبت کرده ایم اما هر کدام از آن رازها فقط وقتی کارایی دارد که شما بتوانید مفهوم آن‌ها را درک کنید. یکی از رازهای اصلی برای کسب ثروت این است که مهارت‌های خود را ارتقا دهید. همچنین در استفاده از فرصت‌هایی که برایتان ایجاد می‌شود بسیار هوشمندانه رفتار کنید و سعی کنید از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنید. همه موفقیت‌ها از یک ایده شروع می‌شود. در نتیجه ایده‌های خلاقانه می‌‌تواند در کسب ثروت به شما کمک کند. 

افراد پولدار همیشه ثبات ذهنی دارند و اگر شما هم می‌خواهید فرمول ثروتمند شدن را کشف کنید باید به این ثبات ذهنی برسید. 

بیشتر بخوانید : افراد ثروتمند چطور فکر می کنند

انسان و نیاز

انسان و نیازش برای پیدا کردن فرمولی برای پولدار شدن

فرمول پولدار شدن برای افراد مختلف متفاوت است و هر فردی می‌تواند متناسب با توانایی‌ها و مهارت‌هایش به کسب پول و ثروت بپردازد. باید باور کنید که در راه کسب ثروت چیزی جلودار شما نیست و کسب ثروت می‌تواند دنیای زیباتری برای زندگی ایجاد کند. خواستن، شروع همه موفقیت‌ها و اولین قدم برای رسیدن به موفقیت است. وقتی شما واقعا بخواهید از همین لحظه به کسب ثروت بپردازید به تمام رفتارها و هزینه‌های خود دقت می‌کنید.

شاید در همان لحظه‌ای که تصمیم گرفته‌اید شرایط زندگی مالی خود را تغییر دهید امکان تغییر شغل برایتان فراهم نباشد. اما این موضوع نمی‌تواند مانع راه شما شود. شما می‌توانید با مدیریت کردن درآمد خود و جلوگیری از خریدهای غیر ضروری مقداری از درآمد خود را پس‌انداز کنید. با در نظر گرفتن این موضوع که شرایط همیشه ثابت نیست ممکن است خواسته از صمیم قلب شما شرایط کاری شما را نیز متحول کند. 

همیشه تمرکزتان را روی پیروزی در کارتان بگذارید و آن‌قدر تلاش کنید تا در مبارزه با خودتان و ترس‌ها و تنبلی‌هایی که می‌تواند مانع حرکت شما شود پیروز شوید. برای پیدا کردن فرمول جادویی موفقیت باید این نکته را در نظر بگیرید که آرزوی ثروت، ثروت به همراه نمی‌آورد. بلکه این خواستن ثروت است که باعث می‌شود ذهن شما به دنبال راه‌‌های به دست آوردن ثروت بگردد. اینجا است که شما نقشه‌هایی که ذهن تعریف کرده است را با همت زیاد و بدون ترس از شکست خوردن اجرا خواهید کرد. 

 

راه‌های رسیدن به ثروت : تبدیل خواسته به هدف

برای اینکه به ثروت برسید باید ابتدا باورهای خود را تغییر دهید. زندگی افراد موفق و ثروتمند را بخوانید (میلیاردرهای ایران چه شغلی دارند) و با دید آن‌ها به زندگی آشنا شوید. این ثروتمندان همیشه از رفتارهای مشترکی بهره می‌برند که مانند فرمولی برای رسیدن به ثروت عمل می‌کند.  شما می‌توانید در ۶ مرحله خواسته‌های خود را به هدف تبدیل کنید و به این شکل فرمول جادویی ثروتمند شدن را بیابید. 

  1. با تمام وجودتان قبول کنید که هیچ انحصاری در کسب ثروت وجود ندارد و در ذهنتان مقدار دقیق پولی که می‌خواهید را تعیین کنید. شاید فکر کنید این رویا بافی است و با واقعیت منافات دارد. اما همیشه باید قدرت ذهن را جدی بگیرید. همچنین وقتی هدف روشنی را برای خودتان مشخص کنید راه‌های رسیدن به هدفتان را پیدا خواهید کرد. البته مشروط به اینکه چقدر هدفی که مشخص کرده‌اید برای شما اهمیت دارد و شما چقدر در راه رسیدن به این هدف جدی هستید. 
  2. باید این نکته را درنظر بگیرید که برای به دست آوردن پول و ثروت شما چیزی را باید فدا کنید. البته این چیزی نیست که بخواهید از آن بترسید. 
  3. تاریخی تعیین کنید که تا آن زمان به پولی که می‌خواهید رسیده باشید. بهتر است در انتخاب بازه زمانی عاقلانه فکر کنید و تمام شرایط را در نظر بگیرید. 
  4.  حالا باید یک نقشه دقیق برای رسیدن به خواسته‌هایتان طراحی کنید و بلافاصله برای عمل به نقشه راه موفقیت خودتان وارد عمل شوید. 
  5. تمام موارد را روی یک کاغذ بنویسید.
  6. روزی دوبار این دستور العمل۵ مرحله‌ای را که روی کاغذ نوشته‌اید بلند برای خودتان بخوانید. بهتر است صبح که از خواب بیدار می‌شوید و شب قبل از خواب این کار را انجام دهید. مطمئنا تاثیر این کار را بر روی ذهنتان خواهید دید و متوجه می‌شوید که چقدر رفتارتان نسبت به قبل تغییر می‌کند.
همچنین بخوانید:  مهارت های پردرآمد اینترنتی

 

تبدیل خواسته و نیاز به هدف

ثروتمندشدن آسان‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید

تصور کنید که به اهدافتان رسیدید و با این کار اعتماد به نفستان را بالا ببرید. اما فکر نکنید که فقط با تصور می‌توانید به ثروت برسید. باید بدانید که پایبند بودن به نقشه راهتان شرط اصلی مسیر موفقیت شما خواهد بود. رفتارهایی که باعث می‌شود تا از این مسیر دور شوید را از وجودتان حذف کنید. برای مثال نسبت به افراد ثروتمند حسادت نکنید و با انرژی مثبت به پول نگاه کنید و اطمینان داشته باشید که با یکجا نشستن و کاری نکردن پول به دست نمی‌آورید. بلکه ثروت محصول تفکر انسان است و با کار و تلاش است که می‌توانید به کسب ثروت بپردازید. 

برای اینکه فرمولی برای پولدار شدن پیدا کنید باید باورهای کهنه و غلطی که در مورد پول دارید را دور بریزید و بدانید که سطحی نگری می‌تواند مانعی برای کسب ثروت شما شود. این ۶ مرحله‌ مورد تایید توماس ادیسون و کارنگی میلیونر معروف است. ممکن است فکر کنید مطالبی که گفتیم با چیزهایی که در مدرسه به ما آموزش داده‌اند منافات دارد. اما این ۶ قدم نه تنها برای رسیدن به پول و ثروت بلکه برای رسیدن به هر هدفی بسیار مفید است. 

اگر به دنبال اجزای فرمول جادویی ثروتمند شدن هستید باید بدانید که یکی از اجزای بسیار مهم این فرمول باور است که اگر نباشد فرمول شما کار نخواهد کرد. افراد بسیار زیادی هستند که علت شکست‌هایشان را به نیروی عجیب نسبت می‌دهند. اما این افراد نمی‌دانند که هیچ کس به غیر از خودشان مسئول موفقیت یا شکست آن‌ها نیست. 

در همین راستا بد نیست اشاره داشته باشیم به نکته ای در همین رابطه که در سایت بیتوته  موجود است را ملاحظه می کنید:

تولید درامد از منبع های منفعل، بهترین راه برای درآمدزایی است. سرمایه گذاری روی منبع های درآمدی منفعل حاوی اوراق بهادار، اجاره املاک، سوددهی از کسب وکاری که نیازی به مدیریت روزانه شما نداشته باشد، کار خلاقانه و ابداعات بسیار پربازده خواهند بود.

بهترین فرمول پولدار شدن چیست؟

فرمول پولدار شدن

باید باور کنید که افراد موفق هیچ وقت خسته نمی‌شوند. اگر بخواهیم مثالی برای این مورد بزنیم می توانیم به توماس ادیسون اشاره کنیم. ادیسون در ارزوی این بود که بتواند لامپی بسازد که با نیروی الکتریسیته کار کند و برای رسیدن به این هدف بیش از ۱۰ هزار بار شکست خورد. اما ناامید نشد و سرانجام موفق به ساخت لامپ شد. 

همچنین برای ثروتمند شدن باید باورهای ثروت ساز در ذهنتان بسازید. باید با تمام وجودتان به خودتان اعتماد کنید و بدانید که سرانجام موفق خواهید شد. بین آمادگی دریافت یک چیز و دریافت آن فرق زیادی وجود دارد. برای دستیابی به ثروت ذهن باید بر پایه باور رفتار کند نه آرزو. این یک نکته کلیدی است که اغلب مواقع به آن توجهی نمی‌شود و به همین دلیل است که افراد زیادی علی رغم اینکه آرزوی ثروتمند شدن را دارند به آروزی خود نمی‌رسند. زیرا به آن باور ندارند. داشتن ذهنی باز برای رسیدن به موفقیت ضروری است. وقتی قدرت اراده و خواستن با باور و اعتماد به نفس پشتیبانی شود بسیار کارساز خواهد بود. 

باید بدانید که وقتی باور با یک فکر تحریک شود ضمیر ناخوآگاه به تحرک در می‌آید. در این شرایط روح شما به تکاپو می‌افتد و زیرکی در وجود شما شکل می‌گیرد. باور یک وضعیت ذهنی است که با تکرار یک دستورالعمل به ضمیر ناخودآگاه منتقل می‌شود. باید قبول کنید که هیچ فردی با بد شانسی به دنیا نمی‌آید. بلکه این باورهای ما هستند که از ما انسان‌هایی فقیر یا ثروتمند می‌سازند. 

برای رسیدن به فرمول جادویی برای ثروتمند شدن از شروع مسیرهای جدید نترسید. هر مسیر پنجره‌ای را به روی شما باز می‌کند که می‌تواند منجر به کسب ثروت شود. برای ثروتمند شدن ذهنی قوی لازم است و باید برای قسمت‌‌هایی که در آن تخصص ندارید از افراد صاحب تخصص کمک بگیرید. مشاوران مالی می‌توانند در قسمت‌های زیادی به شما کمک کنند. باید همیشه خود را پذیرای شرایط قرار دهید و بدانید که شکست بخشی از موفقیت است. 

همچنین بخوانید:  ایده‌های پولساز در روستا

هیچ وقت نمی‌توان یک مسیر صاف و هموار را برای رسیدن به موفقیت طی کرد. باور جرقه‌ای است که به آرزوها و تفکرات شما زندگی می‌بخشد و نقطه شروع همه موفقیت‌ها محسوب می‌شود.  تکرار افکار به ذهن می‌تواند منجر به خلق ایده شود. استفاده از دستور العمل نقشه راهتان در این مورد به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

باید بپذیرید که برای کسب ثروت شانس جایی ندارد و چیزی که مهم است نظم و پشتکار شما در این راه است. عدم خودباوری می‌تواند بزرگترین مانع شما در رسیدن به موفقیت عنوان شود. برای غلبه بر آن باید ضمیر ناخودآگاه خودتان را تقویت کنید. باورهای غلط و محدود کننده در مورد کسب ثروت را دور بریزید و به دنبال فرمول جادویی ثروتمند شدن که مختص خودتان است بگردید.

 

راز اصلی به دست آوردن ثروت

یکی دیگر از رازهای اصلی به دست آوردن ثروت، اعتماد به نفس است. شما باید باور کنید که می‌توانید به خواسته‌هایتان برسید و بدون توقف در این راه تلاش کنید. باید بدانید که افکار موجود در ذهنتان یک روز خودشان را در یک عمل فیزیکی بازسازی می‌کنند و در نهایت به آهستگی به واقعیتی فیزیکی تبدیل می‌شوند.

پس با دانستن اینکه چقدر ذهن شما قدرتمند است بهتر است روزی نیم ساعت ذهنتان را روی کسی که می‌خواهید تبدیل شوید متمرکز کنید و تصویری ایده‌آل از خودتان در ذهنتان بسازید. تجربیات و مشاهدات شخصی قدم بعدی در راه کسب پول فراوان است. باید بدانید که دانش دو نوع است. عمومی و تخصصی. دانش عمومی علی رغم اهمیتی که دارد کمک زیادی در کسب ثروت نمی‌کند. اگر دانش را سازماندهی نکنید نمی‌توانید از طریق آن به پول برسید. 

این یک واقعیت است که میلیون‌‌ها نفر در سراسر جهان به دلیل درک نکردن درست این موضوع در سردرگمی به سر می‌برند. آن‌ها به این فکر اشتباه باور دارند که علم و دانش به تنهایی می‌تواند باعث ایجاد ثروت شود. در حالی که دانش به تنهایی فقط یک قدرت بالقوه است و اگر با نقشه‌های عملی سازماندهی و پیگیری نشود هیچ دستاوردی نخواهد داشت. این موضوعی است که برای رسیدن به فرمول جادویی ثروتمند شدن باید به آن توجه کنید. 

این حلقه‌ای مفقود در آموزش و پرورش است که نتوانسته است به دانش آموزان بیاموزد که چطور بعد از کسب علم بتوانند از آن در جهت رسیدن به ثروت استفاده کنند. به باور عموم یک شخص تحصیل کرده فردی است که دانش عمومی بالایی دارد اما این تفکر اشتباهی است. برای مثال در این مورد می‌توانیم به آقای هنری فورد اشاره کنیم که بدون تحصیلات آکادمیک توانست به ثروتی هنگفت برسد.

راز اصلی ثروتمندشدن با فرمول طلایی

رازهایی کوتاه و مفید برای ثروتمند شدن

افراد موفق ابتدا اصول چیزی که می‌خواهند را یاد می‌گیرند و سپس آن‌را گسترش می‌دهند. شما باید به اصول نبوغ آگاه شوید. در اصل آدم موفق کسی است که بتواند از علم سایر افراد برای ابداع و اختراع استفاده کند. موفقیت‌های بزرگ از قدرت ناشی می‌شوند و قدرت هم به نوبه خود از طریق سازماندهی و جهت‌گیری زیرکانه دانش حاصل می‌شود. 

 

اما نکته‌ای در اینجا وجود دارد و آن این است که لازم نیست برای موفقیت حتما خودتان آن دانش خاص را داشته باشید. این موضوع به افرادی که تحصیلات دانشگاهی ندارند و خواهان کسب موفقیت و ثروت هستند دل و جرات کافی می‌دهد تا در این مسیر حرکت کنند و باعث تشویق آن‌ها می‌شود. 

باید این موضوع را بدانید که اصلی‌ترین چیز برای رسیدن به ثروت ایده است و دانش تخصصی را در هر جایی می‌توانید پیدا کنید. با ایده می‌توانید از دانش تخصصی خودتان یا دیگران استفاده کنید و دانش بدون ایده به هیچ چیز نمی‌ارزد. 

بیشتر بخوانید : ایده های پولساز

کلام آخر

همه افراد در طول زندگی خود تمایل دارند تا به کسب ثروت و پول بپردازند. پیشرفت مالی در زندگی باعث می‌شود تا مسیر زندگی بسیار مهیج شود و در مسیر رشد و تعالی پیش برود. فرمول جادویی ثروتمند شدن چیز عجیبی نیست. بلکه دو مولفه تلاش و برنامه‌‌ریزی برای رسیدن به ثروت حرف اول را می‌زند. 

در اولین مرحله باید اهداف مالی خود را مشخص کنید و سپس با اراده، تلاش و برنامه‌ریزی در مسیر رسیدن به این برنامه‌ها قدم بردارید. نیازهای انسان و انواع آن یکی از اولین مواردی است که بشر را مجبور به تلاش برای کسب ثروت کرد. اگر می‌خواهید با روش‌‌ها و باورهای کسب ثروت آشنا شوید و فرمول‌های پولدار شدن را بیاموزید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به سایر مقالات آموزشی سایت خودساخته سر نگاهی بیندازید.

سوالات رایج

فرمول طلایی پولدارشدن چیست؟

در حقیقی برای ثروتمند شدن فرمول مشخص و ثابتی وجود ندارد؛ چراکه هر انسانی با توجه به توانایی خود به دنبال کسب درآمد است. با این حال می توان راه هایی مناسب را به منظور افزایش ثروت، مشخص کرد که در این مقاله به آن پرداختیم.

مهم ترین راه‌ رسیدن به ثروت کدام است؟ 

تبدیل خواسته به هدف یکی از مهم ترین مسائل در رسیدن به ثروت است.

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

2 پاسخ

  1. این که شانس اصلا دخیل نیست برای ثروتمند شدن واقعا درست نیست ، همیشه یه درصد کمی از شانس باید همراهت باشه که در کنار تلاشی که داری بکار میگیری ( البته تلاش هدفمند ) و در مسیر درست ، بتونی به پول برسی

  2. عالی بود آقای دکتر کاویانی من با این ک ۱۷ سال سن دارم هر روز مطالب مفید شما را نگا میکنم شما باعث می‌شود آدم نسبت به جهان دید بهتری داشته باشد درود به شرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود