چطور با تعداد کم فالوور در اینستاگرام، فروش میلیونی داشته باشیم؟

فروش در اینستاگرام با فالوور کم

روش های فروش در اینستاگرام با فالوور کم را یاد بگیرید

بعد از یادگیری روشهای فروش در اینستاگرام با فالوور کم ، درآمدتان از اینستاگرام را چندین برابر بیشتر کنید!

یکی از باورهای اشتباهی که اکثر افراد دارند، این است که برای داشتن درآمد بالا از اینستاگرام، حتما باید تعداد فالوورهای بسیار زیادی داشته باشند.

اما باید بدانید که این باور کاملا اشتباه است و شما می توانید با تعداد فالوورهای کم، فروش های خوبی را داشته باشید.

 

در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم حتی اگر تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام شما کم است، چطور فروش خوبی از طریق پیج خودتان داشته باشید و از همان تعداد فالوورهای کم کسب درآمد کنید.

پس اگر ذهنتان درگیر تعداد فالوور است، توصیه میکنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. همچنین از شما دعوت میکنم سری به مقاله همه چیز درباره آموزش اینستاگرام بزنید.

 

فروش در اینستاگرام با فالوور کم

 

چطور با تعداد کم فالوور در اینستاگرام، فروش میلیونی داشته باشیم؟

قبل از گفتن نکات لازم برای کسب درآمد بالا از فالوورهای کم، میخواهم داستان دو نفر از کسانی را تعریف کنم که برای فروش بیشتر، در اینستاگرام فعالیت می کنند. یکی از این افراد خانم و فعال در حوزه مد و پوشاک است، جالب است بدانید وقتی با این خانم صحبت میکردم، پیج اینستاگرامش بیشتر از ۳۰۰ هزار فالوور داشت، اما این شخص نمی توانست حتی ۱۰۰۰ تومان در ماه از پیج اینستاگرام خودش درآمدزایی کند و از این موضوع خیلی ناراحت بود. دلیل این مشکل این بود که محتواهای این خانم ربطی به حوزه کاری اش نداشتند و نمی توانستند تغییری در میزان فروش او ایجاد کنند.

شخص دوم هم یک خانم بود که کار فروش شلوار زنانه انجام میداد. این فرد پیجی با ۸۰۰ فالوور داشت و توانسته بود از پیج اینستاگرام خودش، ماهانه بیشتر از ۳ میلیون تومان فروش داشته باشد. این دو نمونه را گفتم تا اثبات کنم که داشتن تعداد فالوور بالا ملاک خوبی برای میزان درآمد نیست؛ حالا می خواهم به شما بگویم شخص دوم چه کارهایی انجام میداد که توانسته بود فروش خوبی از تعداد فالوورهای کم داشته باشد.

 

راهکارها و روشهای فروش در اینستاگرام با فالوور کم

اگر دوست دارید با تعداد کم فالوور، در اینستاگرام فروش بالایی داشته باشید و روشهای فروش در اینستاگرام با فالوور کم را یاد بگیرید، این راهکارها را عملی کنید:

 

۱- تولید محتوای مرتبط

احتمالا همه شما می دانید، برای اینکه در اینستاگرام رشد کنید و فروش خوبی داشته باشید، باید تولید محتوا انجام دهید. اما خیلی از شما نمی دانید که باید چه محتوایی تولید کنید تا فروش محصولات خودتان را افزایش دهید. به همین خاطر محتواهای مختلفی که در سطح اینترنت و اینستاگرام هستند را در پیج خودتان منتشر می کنید و در نهایت نتیجه خاصی نمی گیرید.

همچنین بخوانید:  هشتگ های پربازدید فارسی در اینستاگرام (350 مورد +ویدیو)

اصل اول برای داشتن فروش خوب با فالوور کم در اینستاگرام، این است که محتوای مرتبط با محصولات خودتان تولید کنید. هر محتوایی که قرار می دهید، باید ربطی به حوزه کاری یا محصولات شما داشته باشد. مثلا کسی که کار فروش لباس انجام می دهد، می تواند در مورد ست کردن لباس و شیک پوش بودن هم صحبت کند. اما این اصلا جالب نیست که بخواهد در مورد افزایش فالوور اینستاگرام صحبت کند. برای اینکه بدانید محتوای شما با محصول یا کارتان مرتبط است یا نه، همیشه قبل از انتشار یک پست یا استوری از خودتان بپرسید این محتوا چه کمکی به فروش محصول یا خدمات من می کند؟ اگر جوابی برای این سوال پیدا کردید، آن محتوا را منتشر کنید اما اگر جوابی پیدا نکردید، بهتر است از انتشار آن محتوا خودداری کنید.

 

فروش در اینستاگرام با فالوور کم

 

۲- تعامل با فالوورها

دومین کاری که برای بالا بردن فروش در اینستاگرام با فالوور کم باید انجام دهید، این است که با فالوورهای خودتان تعامل داشته باشید. تعامل به کارهایی مانند جواب دادن به کامنت ها، جواب دادن به دایرکت ها، برگزاری لایو و… گفته می شود. تعامل کمک می کند فالوورهای شما احساس صمیمیت بیشتری با شما داشته باشند و راحت تر به شما اعتماد کنند. اینکه یک نفر به شما دایرکت ارسال کند و جوابی از سمت شما دریافت نکند، باعث می شود اعتمادش را نسبت به شما از دست بدهد و به شما بدبین شود.

پس سعی کنید همیشه تعامل خودتان را با فالوورها حفظ کنید و ارتباط صمیمی بین خودتان و آنها برقرار کنید.

 

۳- فعالیت منظم در پیج

پیج های اینستاگرامی زیادی هستند که در یک روز چندین محتوا منتشر می کنند و چند روز بعد کاملا غیرفعال هستند. این روش فعالیت مشکل بزرگی دارد و آن مشکل هم این است که پیج شما هم از نظر الگوریتم اینستاگرام و هم از نظر فالوورها، پیج قابل اعتمادی نخواهد بود.

شما باید هر روز در پیج اینستاگرامی خودتان فعالیت کنید، در پیج خودتان پست بگذارید و چندین استوری منتشر کنید تا خودتان را فعال نشان دهید و افراد مختلف بتوانند به شما اعتماد کنند. پیج اینستاگرامی شما مانند مغازه شماست، اگر یک روز درب مغازه تان را باز نکنید و در آنجا حضور نداشته باشید، کسی از شما خرید می کند؟ قطعا نه.

پس از شما می خواهم به پیج اینستاگرامی خودتان و فعالیت در آن، به دید یک سرمایه گذاری سودآور نگاه کنید و بطور منظم در آن فعالیت کنید تا بتوانید فروش بیشتری داشته باشید.

همچنین بخوانید:  اینستاگرام (instagram) چیست؟ + کاربرد

 

۴- تبادل با پیج های مرتبط

اضافه شدن و ریزش روزانه فالوورها در یک پیج اینستاگرامی، موضوعی طبیعی است و برای هر پیجی اتفاق می افتد. اما در کنار این موضوع شما باید کارهایی انجام دهید تا فالوورهای شما افزایش پیدا کنند تا میزان ریزش را جبران کنید. تبادل با پیج های مرتبط، یکی از بهترین روش های رایگان برای افزایش فالوور است که شما در هرکاری می توانید از این روش استفاده کنید. تبادل یعنی شما با یک یا چند پیج دیگر توافق می کنید که تبلیغ آنها را در پیج خودتان قرار دهید و آنها هم تبلیغ شما را در پیج خودشان منتشر کنند.

با این کار فالوورهای خودتان را باهم تبادل می کنید. برای انجام تبادل، کافی است یک یا چند پیج مرتبط با کار خودتان را پیدا کنید که تعداد فالوورهای آنها هم اندازه پیج شماست. مثلا اگر شما ۱۰۰۰ فالوور دارید، دنبال پیجی باشید که به کار شما مرتبط است و حدود ۱۰۰۰ فالوور دارد. بعد از این کافیست به ادمین پیج موردنظر پیام ارسال کنید و پیشنهاد تبادل دهید. بعد از توافق کافی است تبلیغ خودتان را بدهید تا در پیج موردنظر قرار داده شود و فالوورهای خوبی برای شما به همراه بیاورد.

 

نکات مهم برای انتخاب پیج مناسب برای تبادل

البته برای تبادل، باید به ۲ نکته مهم توجه کنید:

۱- مرتبط بودن پیج

یجی که برای تبادل انتخاب می کنید، باید با شما مرتبط باشد. مثلا اگر شما فروشنده گل های آپارتمانی هستید، یک پیج خدمات طراحی سایت با شما مرتبط نیست و تبادل با این پیج برای شما نتیجه خوبی نخواهد داشت.

ولی پیجی که فروش کالاهای دکوری منزل انجام می دهد، با کار شما کاملا مرتبط است و می توانید با آن تبادل خوب و نتیجه بخشی داشته باشید.یا مثلا اگر شما یک سالن زیبایی در اصفهان هستید، پیجی که در تهران فعالیت می کند برای تبادل مناسب نیست، چون فعالیت شما محدود به مکان است و باید با پیج های موجود در اصفهان و شهرهای نزدیک تبادل کنید.

 

۲- واقعی بودن فالوورهای پیج

نکته دیگری که رعایت نکردن آن می تواند باعث شود از تبادل نتیجه خوبی نگیرید، این است که به واقعی بودن فالوورهای پیجی که میخواهید با آن تبادل کنید توجه نکرده باشید. شما باید از این موضوع مطمئن شوید که پیج موردنظر شما، فالوورهای واقعی و فعال دارد و می توانید از تبادل نتیجه خوبی بگیرید. برای این کار کافیست ابتدا تعداد فالوورهای پیج را ببینید، بعد از این موضوع تعداد ویو در ویدئوها را ببینید و بررسی کنید که با تعداد فالوورها همخوانی دارد یا خیر؟ بعد از آن به سراغ تعداد لایک تصاویر و کامنت ها بروید و اگر این موارد با تعداد فالوورها مناسب بود، می توانید مطمئن شوید فالوورهای پیج موردنظر واقعی هستند.

همچنین بخوانید:  سایز دقیق پست و استوری اینستاگرام (2024)

مثلا اگر پیجی ۱۰۰۰ فالوور دارد، ویدئوهای آن باید حداقل ۲۰۰ ویو داشته باشند، تصاویر آن باید حداقل حدود ۵۰ تا ۱۰۰ لایک داشته باشند و پست ها باید بین ۵ تا ۱۰ کامنت دریافت کنند. در غیر این صورت ممکن است فالوورهای پیج موردنظر واقعی نباشند و غیرفعال باشند.

 

فروش در اینستاگرام با فالوور کم

 

۳- ارائه پیشنهادات ویژه

پنجمین راهکاری که می تواند کمک کند با تعداد فالوورهای کم، به فروش بالا در اینستاگرام برسید، ارائه پیشنهادات ویژه است. سعی کنید حداقل ماهانه یک بار در پیج اینستاگرامی خودتان یک جشنواره فروش ویژه برگزار کنید و برای یک یا چند محصول خودتان یک تخفیف مناسب بگذارید تا فروش خوبی از این طریق داشته باشید. در دنیای امروز مردم به دنبال تخفیف و قیمت های مناسب تر و ارزان تر هستند، شما با ارائه تخفیف این فرصت را به مخاطبان خودتان می دهید که از شما راحت تر خرید کنند و رضایت بیشتری از خرید خودشان داشته باشند.

این را یادتان باشد که اگر شما فروش های ویژه برگزار نکنید و فرصتی ایجاد نکنید که مخاطبانتان راحت تر از شما خرید کنند، پیج های رقیب شما این کار را انجام می دهند و به راحتی مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. پس برگزاری جشنواره های فروش ویژه را فراموش نکنید و این کار را انجام دهید تا بتوانید معجزه آن را در کسب و کار و درآمد خودتان ببینید.

 

جمع بندی

در این مقاله، در مورد این صحبت کردیم که چطور با تعداد کم فالوور در اینستاگرام، فروش میلیونی داشته باشیم؟ ۵ اصل مهم را به شما معرفی کردیم که با پیاده سازی آنها در کار خودتان، می توانید فروش بسیار بیشتری داشته باشید و درآمد خودتان را افزایش دهید. حالا شما می دانید که چگونه فروش در اینستاگرام با فالوور کم را تجربه کنید. از شما می خواهم این ۵ اصل را فقط به مدت یک ماه رعایت کنید تا ببینید فروش شما چقدر متحول می شود و به چه درآمد بالایی در اینستاگرام خواهید رسید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و امیدواریم با کمک مطالب این نوشته به فروش بالا در پیج اینستاگرام خود برسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه کسب و کارهای اینستاگرامی میتونید در دوره رایگان پولسازی در اینستاگرام و یا دوره کسب و کار اینستاگرامی ما شرکت کنید.

 

سوالات رایج

روشهای فروش در اینستاگرام با فالوور کم چیست؟

تولید محتوای مرتبط، تعامل با فالوورها، فعالیت منظم در پیج و تبادل با پیج های مرتبط

جهت انتخاب پیج مناسب برای تبادل باید چکار کرد؟

مرتبط بودن پیج، واقعی بودن فالوورهای پیج، ارائه پیشنهادات ویژه

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود