پیج موفق در اینستاگرام
سلام عرض میکنم خدمت دوستان عزیزم امیدوارم حالتون عالی باشه سر حال و پر انرژی باشید، خب تو این ویدیو قراره سه تا نکته برای داشتن یه پیج موفق در اینستاگرام رو دربارهاش صحبت کنیم، اینستا و حالا نه فقط اینستا شبکه های بستریه که شما میتونید بساط کسب و کارو اونجا ایجاد کنید. خیلی ها هم این کارو کردن، خیلی ها هم میدونن چنین فرصتی هست ولی هنوز واسش کاری نکردن. خیلی وقتها ما کاری انجام نمیدیم چون دانشش رو نداریم یا شاید اصلا بهش فکر نکردیم ولی من از شما میخوام بهش فکر کنید،
کسب و کارهای آنلاین، اینترنتی کردن کسب و کار در هر صورت برای شما منفعته، ببین شما یه کسب و کاری داری، برای شما یه آوردهای داره همین آورده رو شما میتونی چند برابرشو از دنیای آنلاین داشته باشی پس باید وارد این شیم.
پس سه نکته برای این که پیج اینستا خوب داشته باشید
[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://as7.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/694b82c49b0daf567802a36f510eb10421749330-720p.mp4″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”https://khodsakhte.ir/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]
چرا شما رو فالو کنم؟
اینه که شما وقتی میخواین یه پیج اینستا تشکیل بدین باید یه سؤال مهم رو پاسخ بدید، سؤال اینه چرا مثلا من نوعی باید پیج شمارو فالو کنم؟ خیلی ها میان یه پیج ایجاد میکنن یه مدت هم کار میکنن بعدش هم میگن نتیجه نداده جمعش میکنن یا دیگه ادامه اش نمیدن ولی به این سؤال واقعاً پاسخ ندادن چرا باید شمارو فالو کنن؟
مثلا شما وقتی مثلا پیج دندون پزشکی از دندونهای مردم داری یه سری عکس میذاری ؟؟؟ اونا چرا باید پیجتونو فالو کنن؟ چه ارزشی به من انتقال میده؟اگه نتونید به این سؤال پاسخ بدید نمیتونید پیج خوبی هم داشته باشید. مثلا شاید شما نکته ای که انتقال میدید این باشه من دندونپزشکم نکاتی برای سلامتی دندون و دهان شما میدم. خب این برای من یه ارزشی رو انتقال داده شاید من برای این ارزش پیج شمارو فالو کنیم ولی وقتی شما کسب و کاری رو ایجاد میکنی هیچ ارزشی رو انتقال نمیدی صرفاً مثلا در قالب یه کاتالوگ ازش استفاده میکنید خب طبیعتاً نتیجه ای نمیگیرید خیلیا ازین روش پیج موفق در اینستاگرام نسیبشون نمیشه چون به این سؤال پاسخ ندادن.
محتوای با کیفیت برای پیج موفق در اینستاگرام
دومین مورد تو شبکه های اجتماعی الان دست زیاد شده، دست زیاد شده یعنی چی؟ یعنی شما تو هر زمینه ای بخوای وارد شی ده ها و صدها پیج هستن بخوان مشابه شما کار کنن. پس اگه من بخوام یکیو فالو کنم سعی میکنم بهترین هارو فالو کنم، سعی میکنم چند تای اولو فالو کنم دیگه حوصله ندارم صد تا پیجو فالو کنم.
توی شبکه های اجتماعی محتوا پادشاه اگه شما محتوا خاص تری باشی خب من پیج شمارو دنبال میکنم فکر میکنیم مثلا شما یه سری نکات در مورد لاغری میگین اگه نکات شما مشابه همه پیج های دیگه باشه و کلی نکته ی کپی بذارید چرا من باید پیج شمارو فالو کنم؟ این دیگه اون ارزشه نیست اینو یادتون باشه محتوا پادشاه است، محتوای با کیفیته که افراد رو در شبکه ها جذب پیج شما میکنه.
ببین خیلیا میگن در روز چند تا محتوا بذاریم؟ به جای این باید فکر کنیم چند تا محتوای با کیفیت باید بذاریم؟ تعداد کمتر، کیفیت بیشتر باعث میشه افراد شمارو دنبال کنن. توی حوزه ی کاری خودتون مطالعه باید زیاد داشته باشید، نمیشه شما یه پیج داشته باشید انتظار داشته باشید قدرتمند بشه و مطالعه ای هم نداشته باشید. مطالعه باید باشه، باید در قالب یک متخصص سؤال شه. من وقتی پیج شمارو میبینم باید به این نکته برسم که اون قدر داره به من ارزش قائل میشه، ارزش انتقال میده و این قدر پیج شما جایگاه بالایی نسبت به رقباتون داره که من باید فالوش کنم اینم از نکته ی دوم.
چه محتوایی رو از شما انتظار دارن؟
نکته سوم که خیلی خیلی مهمه اینه شما اگه تو شبکه های اجتماعی هستین باید برای مخاطبتون بنویسید، برای مخاطبتون محتوا تولید کنیدولی میدونید مشکل چیه؟ مشکل اینه خیلیا پیج ایجاد میکنن برای دل خودشون صرفاً اون چیزی که خودش دوست داره انتقال میده اون آموزشی که خودش دوست داره در موردش صحبت میکنه، اون نکتهای که خودش دوست داره داره در موردش صحبت میکنه.
شما باید دائما تو شبکه های اجتماعی به جای این که صحبت کنید بیشتر گوش بدید مخاطبها نسبت به محتواتون چه نظری دارن؟ چه محتوایی رو از شما انتظار دارن؟ از کدوم محتوای شما بیشتر راضی بودن؟ پس وقتی اینهارو شنیدی، وقتی گوش دادی حالا صحبت کن اگه پنج بار گوش دادی یه بار صحبت کن ببین چی میخوان ولی خیلیا مثلا میگن من مثال بزنم مثلا در مورد مد و زیبایی از یه بخشی خودش خوشش میاد فقط در همون بخش داره کار میکنه ولی شاید اون بخش بخشی نباشه که بخش اعظم فالورهاش به اون علاقه داشته باشن چه کار میتونن بکنن؟
خیلی ساده است تو یه استوری بپرس از چه محتوایی ار پیج من بیشتر راضی هستین؟ کدوم محتوا رو بیشتر تولید کنم؟ تو کدوم زمینه برای شما آموزش تولید کنم؟ وقتی شما همان چیزی رو که اونا میخوان تولید کنید حجم فالورتون بیشتر میشه، هر روز پیج و کسب و کار اینترنتیتون قدرتمندتر میشه. این سه تا نکته رو داشته باشید سعی میکنم توی یه سری ویدیوهایی بیشتر در مورد پیج موفق در اینستاگرام و کسب و کارهای آنلاین صحبت کنم و مجموعه ی این نکات هم توی دوره ی کسب و کار اینترنتی ما که 80 جلسه هست ارائه شده و شما واقعاً میتونید از اون استفاده کنید.