چرا ما در مقابل تغیرات مثبت مقاومت میکنیم؟

چرا ما در مقابل تغیرات مثبت مقاومت میکنیم.؟

چرا ما در مقابل تغیرات مثبت مقاومت میکنیم.؟


[symple_box style=”boxsucces”]

دانلود فایل صوتی: چرا ما در مقابل تغیرات مثبت مقاومت میکنیم؟

حجم: 14.06 مگابایت

زمان: 00:07:21

دانلود

[/symple_box]


متن فایل صوتی: چرا ما در مقابل تغیرات مثبت مقاومت میکنیم؟

به نام خدا

سلام عرض میکنم به همه ی دوستان، به یکی از سوالات دوستان عزیز پاسخ میدهم. عزیزی پرسیده چرا در برابر تغییرات مثبت مقاومت می کنیم چرا تغییرات مثبت در زندگی ما رخ نمی دهد دوستان عزیزم خیلی جالبه بدونید که تغییرات مثبت به همون نسبت که میتواند انجام دادنشون آسون باشه انجام ندادنشونم آسونه چرا؟ چون خیلی از تغییرات مثبت یک شبه نتیجشون برای ما مشخص نمیشه.

مثال بزنم، مگه ورزش کردن یک تغییر مثبت نیست، مگه ما نمی تونیم هر روز 5 دقیقه 10دقیقه وقت بزاریم، مگه همه ی ما این تایم را نداریم پس چرا انجامش نمی دهیم! به دو علت اولاً که همون قدر که این 5 دقیقه ورزش کردن آسونه به تعبیق انداختنشم آسونه،  الان میخواهم ورزش کنم خب خستم حالا از فردا شروع می کنم! چیشد؟ یک تصمیم خیلی ساده باعث شد که این تغییر مثبت یک روز دیگه به تعویق بیوفته همون قدر که انجام دادنش ساده بود انجام ندادنش هم سادست و از اون مهم تر چیه اینه که تغییر مثبت در لحظه برای من اثر خیلی کمی داره. مثلا منی که برای کاهش وزن دارم ورزش می کنم اگر الان ده دقیقه ورزش کنم به هیچ عنوان متوجه کاهش وزنم نمیشم.

میدانیم که خیلی از تغییرات مثبت در لحظه خودشان را نشان نمیدن ما باید به این باور برسیم که اگه می خواهیم به اون نتیجه برسیم فقط فقط باید این مسیر را تکرار کنیم . مثلا مسواک زدن، خیلی ها میدونن که مسواک زدن یک کار مثبت ،یک تغییر مثبت و ضروریه  پس چرا مسواک نمیزنن؟! چون همون قدر که آسونه خب انجام ندادنشم آسونه و وقتی طرف اون لحظه مسواک میزنه متوجه چیزی نمیشه این مسواک زدنه بعد از 6 ماه ، یک سال دو سال ده سال خودشو نشون میده ده سال مسواک نزنه مشخص میشه که همه ی دندونا خراب شد ولی اون روز متوجه نمیشه.

همچنین بخوانید:  چگونه درآمد خود را در بیزنس فعلی خود تا سی درصد ارتقا دهیم؟

مشکل خیلی از ماها اینه که هنوز به این باور نرسیدیم که رمز رسیدن به موفقیت ثبات قدم در انجام کارهای خیلی سادست. خیلی از کارهای ساده را اگر خیلی از شما انجام بدید توی زندگیتون دگرگون میشید مثلا در مورد همون کاری که داری انجام میدی روزی 5 الی 10 دقیقه مطالعه انجام بده. خیلی ها مثلا مغازه دارن، خیلی ها بیزینسشون آزاده خب روزی 5 الی 10 دقیقه باید در مورد اون بیزینسشون مطالعه داشته باشند بعد از دو سال به جایی می رسند که اصلا دیگه رقیب ندارند چون اونقدر معلوماتشون بیشتر شده، اونقدر برای پیشرفت کسب و کارشون اطلاعات دارند که می توانند هر کسی را در بازار رقابت، در عرصه ی رقابت شکست بدهند ولی این کاررو انجام نمیدن؟! چون روز اول که 10 دقیقه میخونی چیزی متوجه نمیشی که اطلاعاتی هنوز زیاد نشده، 10 روز اول هم همینه یک ماه اولم همینه ولی 6 ماه اول دیگه اینجوری نیست یک چیزایی دستت اومده یک سال اول خیلی چیزا فرق کرده دو سال اول دیگه گوی رقابت را از خیلی ها ربوده.

دوستان عزیزم در مسیر موفقیت خیلیاتون حتی برای کسب و کار ایجاد کردن تعلل می کنید می دانید چرا؟ چون فکر می کنید اگه مثلا فلانی فلان مغازه را زده و ماهی n تومن درآمد داره من اگر فردا مغازه بزنم باید همون n  تومن را در بیاورم ولی واقعا اینجوری نیست اون طرف زمان گذاشته انرژی گذاشته کسب و کارش پخته شده خیلیاتون نمیدونید که کسب و کار باید پخته بشه. دوستان عزیزم شما هر وقتی که تصمیم به شروع یک کسب و کار بگیرید باید بدانید که n داره میگه که کسب و کارها بعد از 3 الی 4 سال به بار میشینن پس شما اگر میخواهید که کسب و کاری را شروع کنید نباید تعلل کنید باید استارت بزنید کارهای ساده را در طول زمان انجام بدید کم کم مشتریاتون زیاد میشه کم کم جا میوفتید  کم کم همه شما را می شناسند و کم کم فروشتون افزایش پیدا می کند یک شبه به اون ته نمی رسید این مسیر ر باید طی کنید در  مسیر موفقیت هم همینه باید اینوبدونی که یک شبه اون انتها رو نمیبینی یک روزه نمیتونی به اون انتها برسی.

همچنین بخوانید:  پسر نابینا چگونه میلیونر شد؟

دوستان عزیزم بارها این رو براتون تاکید کردم و تکرار کردم هر سن و سالی که دارید باید شروع کنید چون به تعبیق انداختن آن هر روز رسیدن به اون هدف را دیرتر و دیرتر می کنه و هر کاریم که میخواهید شروع کنید متعهد بشید به خودتون بگید که من باید ایمان داشته باشم که در روزهای اول هیچ اثر مثبتی را نمیبینم و اونقدر باید ثبات قدم داشته باشم که تا انتهای این مسیر را هر روز طی کنم یک عادت مثبت را وقتی میخواهی ایجاد کنی هر روز انجام بده اگه عادت پس اندازه هر روز انجام بده اگر عادتت سلامتیه هر روز اون ورزشو انجام بده اگه حتی مسواک زدنه هر روز انجام بده تصمیمات خودتونو اونقدر قوی بگیرید که به اون چیزی که میخواهید برسید. دوستان عزیزم باید قوی باشید باید روی تصمیمات خودت پافشاری کنی اگر میخواهی به اون چیزی که میخوای برسی اگه هدفت رسیدنه الان وقت پافشاری والان وقته ثبات قدم است با ثبات قدم با پافشاری تو به اون انتها میرسی ولی اگه 10 یال 20 سال 100 سال یک جا بشینی کسی نمیاد دستتو بگیره ایمان داشته باش که همه چیز در درون خودت است کسانی بودند که از صفر مطلق شروع کردن روی پاهای خودشون وایسادن به خودشون تکیه کردن خودشون مسیر را طی کردند و خودشون رسیدن و جشن پیروزی برگزار کردند حالا شما هر شرایطی دارید به خودتون متکی باشید با هر چی که دارید شروع کنید و این را بدانید اگر ثبات قدم داشته باشید عادت های مثبت اثر خوشونو در طی زمان نشان میدن حالا به شرط اینکه عادت مثبت هر روز تکرار بشود شما متعهد بشوید که عادت مثبت را هر روز تکرار کنید من قول میدهم که به هر چیزی که میخواهید برسید .

همچنین بخوانید:  جذب ۲۰۰۰ هزار فالوئر اول

خب دوستان امیدوارم این مطالب براتون مفید بوده باشه و همونطور که میدانید هدف ما از تولید این مطالب فقط کمک به شماست چشم داشت خاصی نداشتیم و نداریم حتی بارها گفتم که اسمی از خودمون نیاوردیم هنوز، کانال خودساخته تاسیس شده تا به همه کمک کنه که به اون چیزایی که میخوان برسند هممون در کنار همیم هممون باهم بالا میریم پس کمک کنیم که فایل های صوتی به دست هر کسی که برای موفقیت تلاش میکنه یا برای هر کسی که براتون عزیز است برسه بلکه تاثیر مثبتی در زندگی اون ها هم داشته باشه و شادی به زندگی اون ها هم بیاد. امیدوارم که همتون در این امر خیر سهیم باشید و با انتشار این مطالب و فایل های صوتی به مجموعه ما هم کمک کنید که بتونه این مطالب را به دست افراد بیشتری برسونه . برای تک تکتون آرزوی موفقیت می کنم پیوسته به سایت ما به آدرس www.khodsakhte.ir و کانال تلگرامی @khodsakhte سربزنید. پیروز و موفق باشید دوستان عزیزم.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود