چطور کارآفرین موفقی شویم

چطور کارآفرین موفقی شویم

چطور کارآفرین موفقی شویم

چطور می توانیم یک استارتاپ موفق داشته باشیم؟

رمز موفقیت کسب و کارها چیست؟
اکثر افراد بر این باورند که برای یک کسب و کار جدید مهم ترین امر یک ایده ی بسیار متفاوت و قدرتمند در کنار تجهیزات گران قیمت و امکانات بالاست اما شاید این ها یک فاکتور مهم به حساب آید اما مطمئنا همه ی ما این دو را کنار هم نخواهیم داشت .

متداوم بودن موقعیت های فراوانی ایجاد می کند.

در طول پروژه خود قطعا به موانع زیادی برخورد می کنید و به شکست های کوچک و بزرگی خواهید خورد تنها کاری که انجام می دهید تسلیم نشدن است. به راه خود ادامه دهید و دیگران را شگفت زده کنید این خود نکته ای برای مورد توجه قرار دادن کار شماست.

با کار زیاد سرمایه گذار را جذب کنید

سرمایه گزاران خوب می دانند که شرط سرمایه گذاری بر روی یک کار جدید ریسک است و آن ها فقط به خوب بودن ایده نگاه نمی کنند بلکه پتانسیل و توان شما را خواهند سنجید و بر روی شما سرمایه گذاری می کنند . پا فشاری بر روی کار خود می تواند موقعیت های زیادی را برای شما ایجاد کند.

سخت ترین کار تداوم داشتن است

قطعا در اوایل راه شکست سنگینی را نخواهید داشت و با انجام ریسک ها در پروژه با بعضی شکست ها مواجه خواهید شد . افرادی که به صورت مداوم بعد از شکست کار میکنند و تسلیم نمیشوند. این افراد به نوعی خود را در آن سهیم میدانند و در حال انجام تمام تلاششان هستند تا بتوانند جبران کنند و جلو بروند.
برای بدست آوردن موفقیت، شکست ها انگیزه خواهند شد و فردی موفق خواهد بود که بعد از شکست برخیزد و همیشه کار کند.

همچنین بخوانید:  ۵ نکته ضروری در ایجاد کسب و کار توسط افراد زیر ۳۰ سال

اگر به خودتان ایمان دارید تداوم شما را پیروز خواهد کرد.

وقتی به صورت متداوم کار می کنید خود واقعیتان هستید و زمانی برای فریب خود نخواهید داشت. توانایی ها، استعدادها، افکار، رفتار، شخصیت شما تمام مواردی است که در کار همیشگی شما نقش خواهند داشت اگر همه ی این ویژگی های شما در کنار یکدیگر یک کارآفرین موفق را به نمایش خواهد گذاشت پس همین حالا دست بکار شوید و شروع کنید.

این نکته را در نظر بگیرید که نتایجی که در دانشگاه خواهید گرفت نمی تواند همان نمره ای باشد که در کسب و کار می گیرید، در تحقیقات جدید بدست آمده این نکته مهم به چشم آمده است که افرادی که دارای تلاش و پشت کار بوده اند و ذوق و اشتیاق به کار بیشتری داشته اند به مراتب بهتر از کسانی بوده اند که فقط تست آی کیو آن ها بالا بوده و ضریب معدل دانشگاهی خوبی داشته اند.
پس برای داشتن یک ایده ی خوب و یک کسب و کار موفق نیازی به داشتن علم بسیار بالا و سرمایه ی آنچنانی نیست و فقط کافی است که به خودتان و کارتان اطمینان داشته باشید و به صورت مداوم بر روی آن تلاش کنید و شکست ها را پلی برای پیروزی قرار دهید.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود