9 دلیل برای اینکه بدانیم یک کسب و کار آنلاین یک سرمایه گذاری خوب است

کسب و کار آنلاین

آیا تا به حال از خود پرسیده اید، ” آیا شروع کسب و کار آنلاین یک سرمایه گذاری خوب است یا خیر ؟ ” یا حتی بهتر از آن، “ آیا باید یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنم یا خیر ؟ ” اگر به هر یک از این سوالات پاسخ مثبت داده اید و واقعاً به دنبال دلایل محکمی برای این موضوع هستید، این مقاله برای شما مناسب است. روش‌های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که هر فردی با هر شرایطی می‌تواند کسب درآمد داشته باشد اما روش انجامش متفاوت است. در ادامه درباره روش‌های کسب درآمد آنلاین توضیح دادیم که می‌توانید با دانستن این روش‌ها از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشید. انواع ایده کسب و کار اینترنتی اصولا شامل فروش دو دسته از محصولات می‌شوند. نوع اول محصولات فیزیکی مانند کتاب، لباس، غذا و لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر محصولات این چنینی هستند. نوع دیگر محصولات که می‌توان به صورت اینترنتی آنها را به فروش رساند محصولات دیجیتالی مانند کتاب‌های دیجیتال، فیلم‌های آموزشی، وبلاگ‌ها و مواردی از این قبیل هستند. در این پست ما قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا راه اندازی یک کسب و کار آنلاین در واقع یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید برای خود انجام دهید، به خصوص در عصر حاضر. بنابراین، اگر آماده هستید که دلایل بسیار خوبی را در مورد اینکه چرا باید در کسب و کار آنلاین خود سرمایه گذاری کنید، بیایید وارد عمل شوید.

1. آزادی نامحدود

یک تجارت آنلاین به دلیل آزادی که ارائه می دهد جذاب است. با توجه به اینکه فناوری روز به روز برای موبایل پیشرفته تر می شود، صاحبان مشاغل آنلاین می توانند آزادی خود را داشته باشند و از هر کجا که می خواهند کار کنند.

این موضوع احساس بسیار خوبی به همراه دارد و دانستن اینکه شما می‌توانید در هر نقطه از جهان، در اوقات فراغت خود، به صورت مجازی کار کنید و همچنان بدون توجه به موقعیت مکانی خود، درآمد کسب کنید. با این حال، بهترین بخش آن، این است که وقتی این کار را انتخاب می کنید، نمی توانید اخراج شوید و وقتی نمی توانید اخراج شوید، آن وقت است که واقعاً آزادی دارید. همه چیز در حول آزادی می چرخد.

همچنین بخوانید:  چگونگی تدوین نقشه راه مالی افراد

آزادی نامحدود

2. می توانید پاره وقت شروع کنید

ایجاد یک کسب و کار آنلاین نیازمند زمان و تلاش است، اما نکته مهم این است که می توانید به صورت پاره وقت نیز شروع به کار کنید. برای آزمایش ایده های عالی که شب ها شما را بیدار نگه داشته اند، مجبور نیستید زندگی خود را به خطر بیندازید.

می توانید کسب و کار آنلاین خود را در آخر هفته راه اندازی کنید و در اوقات فراغت خود روی آن کار کنید. شما می توانید امپراتوری آنلاین خود را بسازید و جریان نقدینگی را شروع کنید در حالی که همچنان از شغل روزانه خود درآمد کسب می کنید.

سپس، زمانی که کسب و کار شما شروع به جذب کرد، و دریافت پول کلان شروع شد، می توانید تصمیم بگیرید که آیا کار کردن با 5 الی 9 ساعت، کاری است که واقعاً می خواهید در زندگی خود انجام دهید یا خیر.

اما شما باید انتخاب کنید وقتی کسب و کار آنلاین خود را پاره وقت ایجاد می کنید، می توانید شروع به ایجاد آزادی خود کنید و به خودتان گزینه هایی بدهید. حق انتخاب و گزینه ها همیشه حرف اول را می زنند!

می توانید پاره وقت شروع کنید

3. هزینه های بالاسری کم و حاشیه سود بالا

اگر مقدار زیادی پول کنار گذاشته اید، می توانید با پول پس انداز خود شروع کنید. شما هم می توانید هر چقدر که می خواهید سرمایه گذاری کنید. اما امکان خطر زیادی برای از دست دادن پول شما نیز وجود دارد. به خصوص اگر ندانید دارید چه کار می کنید. وقتی در یک کسب و کار آنلاین سرمایه گذاری می کنید، سرمایه گذاری باید در ابتدا به صورت کم باشد. اما، این روزها، شروع به کار اصلاً هزینه زیادی ندارد. یک مزیت واقعا بزرگ این است که یک کسب و کار آنلاین را می توان بدون فضای اداری، فضای خرده فروشی یا حتی فضای ذخیره سازی برای موجودی (قطع ارسال) اداره کرد. مهمترین چیزی که شما در معرض خطر قرار می دهید زمان و تلاش شماست.

 زمان و تلاش چیزهایی هستند که همه ما داریم. بنابراین، با یک سرمایه گذاری کوچک برای شروع و زمان و تلاش کافی برای ایجاد کسب و کار آنلاین خود، می توانید سودهای مالی هنگفتی به دست آورید.

هزینه های بالاسری کم و حاشیه سود بالا

4. مقیاس پذیری باور نکردنی را ارائه می دهد

کسب و کارهای آنلاین جذاب هستند زیرا مقیاس پذیر هستند. کسب‌وکارهای سنتی نیز مقیاس‌پذیر هستند، اما به موقعیت مکانی وابسته هستند و مقیاس آنها را بسیار دشوارتر می‌کند. وقتی می گوییم مقیاس پذیر، به معنای توانایی کسب و کار برای تغییر سریع اندازه یا درآمد است. هر کسب و کار سنتی به تعداد محدودی از مشتریان بستگی دارد که در نزدیکی آن مکان زندگی می کنند. این بدان معناست که یک تجارت سنتی با تعداد مشتریانی که در محدوده معینی از مکان فیزیکی آن زندگی می کنند، محدود می شود.

همچنین بخوانید:  14 عادت افراد موفق که زندگی را برایشان جذاب می‌کند

از سوی دیگر، یک کسب و کار آنلاین، می تواند به هر کسی در هر جایی فروش داشته باشند. دسترسی یک کسب و کار آنلاین فقط به میزان کمپین بازاریابی آنها محدود می شود. این بدان معناست که یک کسب و کار آنلاین می تواند به تعداد افرادی که می خواهد در سرتاسر جهان در خود جای دهد.

مقیاس پذیری باور نکردنی را ارائه می دهد

5. امنیت درآمد

امنیت در درآمد یکی از دلایل مورد علاقه ماست. وقتی کسب و کار آنلاین موفق خود را ایجاد می کنید، درآمد خود را کنترل می کنید. شما باید تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید درآمد کسب کنید و نمی توانید اخراج شوید. بدیهی است که نمی توانید انگشتان خود را فشار دهید و 500 درصد افزایش حقوق بخواهید. اما، شما می توانید عملیات کسب و کار خود را تغییر دهید تا به اهداف منحصر به فرد خود برسید. علاوه بر این، تا زمانی که در تجارت هستید به کسب درآمد ادامه می دهید.

اگر تنها منبع درآمد شما از کار روزانه است، از نظر مالی خود را در معرض خطر قرار می دهید. اما هنگامی که درآمد اضافی از کسب و کار آنلاین خود دارید، می توانید در برابر ناامنی های بازار کار خود را محافظت کنید. از این رو با یک تجارت آنلاین، می توانید قصر آرزوهای خود را بسازید.

امنیت درآمد

6. می توانید آن را اتوماتیک کرده و تقریبا بازنشسته شوید

همه آرزوی بازنشستگی یا نیمه بازنشستگی زودهنگام را دارند. اما در واقعیت، اکثر آنها هرگز به داشتن پول کافی برای بازنشستگی نزدیک نمی شوند و تا زمانی که به سن بازنشستگی می رسند، از پس انداز بازنشستگی خود برای زندگی استفاده می کنند.

وقتی کسب و کار آنلاین خود را ایجاد می کنید، اگر در مورد آن هوشمند باشید، در نهایت می توانید آن را خودکار کنید. هنگامی که کسب و کار شما خودکار شد، می تواند تبدیل به دستگاه خودپرداز مجازی با تعمیر و نگهداری کم شود.

البته، این برای اکثریت مردم بسیار محتمل تر از کنار گذاشتن 1,000,000 دلار تا زمان بازنشستگی است.

به هر حال، اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که یک میلیون دلار پس انداز کنید و از قانون 4 درصد پیروی کنید (که یک قانون بازنشستگی است و تا قبل از مرگ پولتان تمام نشود)، این فقط یک میلیون خواهد بود. سبک زندگی ای را برای شما به ارمغان بیاورد که 40000 دلار در سال از پس آن بر می آید.

مطمئناً 40000 دلار در سال خیلی هم کم نیست، اما، سفر به دنیا و تلاش برای “زندگی” سال های بازنشستگی خود با این مقدار پول، بسیار چالش برانگیز خواهد بود. متوسط ​​پس‌انداز بازنشستگی خانواده‌های بین 56 تا 61 سال فقط 17000 دلار است. بنابراین، شانس خوبی وجود دارد که باید شروع به جمع‌آوری هزاران پول کنید.

همچنین بخوانید:  دلیل ثروتمند نشدن افراد چیه ؟!

می توانید آن را اتوماتیک کرده و تقریبا بازنشسته شوید

7. شما می توانید کاری را تا انتها پیش ببرید

راه اندازی کسب و کار آنلاین خود کاری است که همه باید انجام دهند، وقتی کسب و کار آنلاین خود را راه‌اندازی می‌کنید، از به تعویق انداختن پروژه‌هایی که واقعاً شما را زنده می‌کنند، دست نمی‌کشید.

علاوه بر این، زمانی که کسب و کار شما شروع به جلب توجه می کند، به خود این فرصت را می دهید که وارد حرفه ای شوید که واقعاً شما را برآورده می کند. می توانید برای بازی پول دریافت کنید. تصور کنید که هر روز یک بازی برای تلفن های موبایل سرگرم کننده است.

شما می توانید کاری را تا انتها پیش ببرید کسب و کار آنلاین

8. شما کنترل سرنوشت خود را پس می گیرید

وقتی کسب و کار آنلاین خود را ایجاد می کنید، می توانید در ایجاد آینده خود مشارکت کنید. شما کنترل کامل سرنوشت خود را به دست می آورید. مطمئناً، کسب‌وکار شما ممکن است با چالش‌هایی روبرو شود، اما موانع به همان اندازه که شما می‌خواهید دائمی هستند. اگر زمین بخورید، همیشه می توانید دوباره بلند شوید. اگر در ابتدا موفق نشد، تاکتیک را تغییر دهید و دوباره تلاش کنید. اما کسب و کار شما نیز می تواند موفق شود، به خصوص اگر هرگز تسلیم نشوید. حقیقت این است که اگر به دنبال ایجاد یک کسب و کار سبک زندگی هستید، شانس موفقیت شما بسیار بیشتر است.

شما کنترل سرنوشت خود را پس می گیرید و کسب و کار آنلاین

9. کسب و کار آنلاین شما همیشه باز است

کسب و کار آنلاین شما می تواند برای فروش محصولات یا خدمات شما هر ساعت و هر روز سال باز بماند. چرا؟ زیرا یک کسب و کار آنلاین می تواند به راحتی از هر مشتری، در هر مکان و در هر زمانی از روز سفارش بگیرد. در حالی که شما خواب هستید، مردم آن سوی دنیا بیدار هستند و به دنبال راه حل های شما برای مشکلاتشان هستند.

این بدان معناست که می توانید در هنگام خواب پول در بیاورید. تصور کنید که از خواب بیدار می شوید و شاهد 5، 15 یا 20 فروش کسب و کار اینترنتی خود هستید، همگی در حالی که در رختخواب خود در حال شمارش گوسفندان هستید.

 

کسب و کار آنلاین شما همیشه باز است

آیا کسب و کار آنلاین یک سرمایه گذاری خوب است؟

بنابراین در پاسخ به سوال آیا کسب و کار آنلاین سرمایه گذاری خوبی است؟ می توان گفت بله، سرمایه گذاری خوبی است. در واقع، ما معتقدیم که این بهترین سرمایه گذاری است. زیرا این پتانسیل را دارد که بسیار بیشتر از آنچه ما سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، به ما برگرداند و چیزی را که جامعه در اختیار ما قرار می دهد که بیش از همه با ارزش تر است زمان ما خواهد بود.

بنابراین، اگر می‌خواهید شانس خود را برای کسب درآمد بیشتر افزایش دهید، اگر می‌خواهید چیزی بسازید که در نهایت به شما منجر شود که بتوانید روزهای خود را با انجام کاری که دوست دارید سپری کنید، در عین حال چیزی بسازید که به شما امکان می‌دهد خودتان بسازید. پول با شرایط خودتان، سپس راه اندازی کسب و کار مبتنی بر اینترنت خود راه خوبی برای رفتن است. مطمئناً در حین ایجاد کسب و کار آنلاین خود با چالشی روبرو خواهید شد و حتی ممکن است بیشتر از زمانی که فکر می کنید طول بکشد. اما ما معتقدیم بدون شک، ایجاد کسب و کار آنلاین خود بهترین سود را به همراه دارد.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود