۵ نکته ضروری در ایجاد کسب و کار توسط افراد زیر ۳۰ سال

ایجاد کسب و کار توسط افراد زیر ۳۰ سال

سلام همراهان عزیز؛
آیا قصد دارید کسب و کار مخصوص به خود را راه اندازی کنید؟ آیا جوان هستید و زیر ۳۰ سال سن دارید؟ پس مسلما تجربه ی کمی هم دارید! مشکلی نیست.  ایجاد کسب و کار توسط افراد زیر ۳۰ سال نیازمند دانستن نکاتی است که خیلی مهم و حیاتی هستند. نکات مهم و اطلاعات مفیدی هستند که می توانید قبل از شروع به آنها توجه کنید. به طوری که به راحتی بتوانید با کوله باری از تجربه به ایجاد کسب و کار خود دست بزنید. در این مقاله قصد داریم ۵ نکته بسیار ضروری و مهم را در ایجاد کسب و کار به شما معرفی کنیم که می تواند در کسب تجربه به شما کمک کند و این نکارت به ما می آموزد که چگونه پولدار شویم ، پس با ما همراه باشید.

ایجاد کسب و کار توسط افراد زیر ۳۰ سال

۱- یافتن جایگزین برای تجربه

اینکه شما برای ایجاد کسب و کار خود از لحاظ مالی تامین باشید یا به دنبال افرادی برای سرمایه کذاری در کار شما باشند اتفاق خوبی است زیرا با خیال راحت می توانید به دنبال جذب مشتریان خود باشید. اما نداشتن تجربه می تواند ضربه ای بزرگ به شما بزند. پس بهترین کار این است که به دنبال افرادی باشید که در حوزه فعالیتی شما تجربیات خوبی دارند. از آنها کمک بگیرید و در زمینه های مختلف با آنها مشورت کنید.

۲- مسائل اعتباری

قبل از اینکه شروع به ایجاد کسب و کار کنید باید توانایی درک امور مالی را داشته باشید. همچنین حساب های اختصاصی مربوط به کار خود را باز کنید. زیرا بسیاری امور مالی مانند پرداخت هزینه ها، دریافت هزینه از مشتریان، پرداخت حقوق کارمندان و … نیازمند این امر مهم می باشد.

همچنین بخوانید:  18 گام تضمینی برای موفقیت کسب و کار های استارتاپی

۳- بالا بودن قدرت ریسک پذیری

مسلما در تمام بخش های زندگی ریسک وجود دارد اما در جوانان به مراتب بیشتر است. زیرا به علت عدم داشتن تجربه ریسک های بزرگی متحمل می شوند. مثلا یکی از شایع ترین ها در امر ایجاد کسب و کار مبحث ورشکستی است. باید به گونه ای هوشمندانه عمل کنید تا دچار شکست های مالی نشوید.

۴- داشتن وقت

شما جوان هستید و وقت خوبی برای ایجاد کسب و کار و تلاش برای آن دارید. می توانید به اندازه کافی مطالعه و تحقیق انجام دهید و با تلاش های مستمر به موفقیت های بالایی دست یابید. اما سعی کنید هرگز عجولانه فعالیت نکنید. حس پویایی گاهی انسان را دچار عجله در امور میکند و این به نفع شما نیست.

۵- پایان ناپذیری

شما جوان هستید و مسیرهای زیادی پیش روی شماست. هرگز به شکست فکر نکنید! در این مسیر حتما شکست هایی خواهید خورد اما نا امید نباشید و همچنان ادامه دهید. تلاش کنید تا به آنچه میخواهید برسید. هرگز از هدف خود دست نکشید زیرا همچنان فرصت باقیست و تازه اول راه هستید.

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود