۱۰ روش برای کسب درآمد نوجوانان

۱۰ روش برای کسب درآمد نوجوانان

۱۰ روش برای کسب درآمد نوجوانان

اگر نوجوان هستید، احتمالا کم‌ تحمل‌اید و یا نظم و انضباط خاصی ندارید، که البته چیزی بدیهی و عادی است. شما تازه وارد بازی شده‌اید، هنوز در مراحل ۱۳ تا ۱۹ قرار دارید و چند سال دیگری زمان خواهد برد تا به آنچه در ذهن دارید برسید. 

زمان این است که تا آنجا که می‌توانید خودتان را دریابید. در این مورد بسیار تاکید می‌شود بطوریکه همه چیز به پشتوانه این عمل دنبال می‌شود. 

۱۰ روش برای کسب درآمد نوجوانان
۱۰ روش برای کسب درآمد نوجوانان

اکنون طبیعی است که دنبال مقداری پول برای تابستان و یا برای شروع یک کسب‌و‌کار جانبی باشید. ذهنتان را روشن نگه‌ دارید و هرگز به این فکر نکنید که کاری در حد شما نیست. این نشانه‌ای از افراد ضعیف است. 

و اما راه‌هایی برای کسب درآمد نوجوانان: 

۱. کار پاره‌وقت پیدا کنید.

پول لازم دارید؟ پس کار کنید. در این بحث ما قرار نیست دروغ بگوییم و راهکار‌ و راز‌هایی را ارائه دهیم که بتوانید روزی ۲۰۰۰ دلار کسب درآمد کنید! قرار است با شما روراست باشیم. 

شغل‌ها بسیار ارزشمند هستند، حتی رقت‌انگیز‌ترین آنها. چرا؟ چون به شما چیزی را می‌آموزند که هرگز در زندگی نمی‌خواهید انجام دهید. رقت، در نهایت شما را می‌سازد. 

آنهایی که کمی باهوش‌تر هستند، ممکن است سراغ کار‌هایی بروند که مهارت‌هایی را بسازند که برای آینده‌شان به کار آید.

هر چیزی که به شما بیاموزد چگونه فروش کنید، چگونه با مردم ارتباط برقرار کنید و در کل چگونه کمی بیشتر سازمان‌یافته‌تر باشید، ارزش وقت گذاشتن را دارد. 

اگر دنبال کسب درآمد سریع هستید، این‌‌ها بهترین گزینه‌ها هستند: هرچیزی که به افراد ثروتمند مربوط باشد. جا‌هایی که آنها معمولا وقتشان را سپری می‌کنند را پیدا کنید و در آنجا کار کنید. باشگاه‌های گلف، باشگاه‌های تفریحی و غیره. نه تنها آنها به خوبی انعام می‌دهند، بلکه شما در اطراف افرادی که دوست دارید به آنها تبدیل شوید، قرار می‌گیرید. پس علاوه بر پولی که بدست می‌آورید، از آموزش زندگی واقعی نیز بهره‌مند می‌شوید. 

همچنین بخوانید:  0 تا 100 کسب درآمد با گوشی + معایب و مزایا

۲. کپی رایتینگ. 

امروزه در عصر طلایی محتوا‌ها زندگی می‌کنیم. اگر علاقه‌مند به نوشتن هستید، این می‌تواند بهترین و هوشمندانه‌ترین گزینه برای کسب درآمد به عنوان نوجوان باشد.

وبلاگ‌ها مقاله نیاز دارند. تبلیغات جملات جذاب نیاز دارند. وبسایت‌های تجاری نیاز دارند که پر شوند.  

۳. خرید و فروش. 

این یکی از گزینه‌های مورد علاقه در دنیا است. افرادی که قادر به انجام این کار هستند، کارآفرین واقعی هستند. 

اما چرا اینقدر مورد علاقه است؟ اساساً شما یاد می‌گیرید در چیزهایی ارزش و اعتبار ببینید درحالیکه بقیه نمی‌بینند. و این مهارت به تنهایی می‌تواند شما را در زندگی ثروتمند کند. اگر آن‌را با تعهد، انضباط و مطالعه مستمر همراه کنید، می‌توانید اتفاقی هنگفت را رقم بزنید. 

سوفیا آموروسو nasty gal را بلافاصله پس از دانشگاه شروع کرد. او لباس‌هایی را خریداری کرد و دوباره آنها را در ebay فروخت. گفته می‌شد او در هنگام فروش کمپانی‌اش ۲۸۰ میلیون دلار دارایی داشت. 

۴. حل مشکلات همسایه‌ها.

مردم مایلند برای همه چیز پول پرداخت کنند. نکته اینجاست که بدانید دقیقا برای چه چیزی. 

این جایی است که حس کارآفرینانه وارد عمل می‌شود:  رفتن سراغ تک تک همسایه‌ها و صحبت کردن در مورد مشکلاتشان و اینکه چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید، مهارتی است که نه تنها باعث می‌شود بلافاصله کسب درآمد کنید، بلکه به شما آنچه برای آینده نیاز خواهید داشت را می‌آموزد. 

نکته حرفه‌ای: چیز‌هایی را پیدا کنید که می‌توانید از عهده‌های آنها بر بیایید و سپس در مورد آنها صحبت کنید. رنگ کردن فنس‌ها، بریدن چمن‌ها و… 

شاید الان دارید به این ایده می‌خندید، اما این همان احساس غرور نامحسوسی‌ در درونتان است که باید قبل از هر اقدام واقعی آن‌را کنترل کنید. 

۵. تدریس خصوصی. 

این مناسبترین زمان برای گفتن این سخن بهترین جوکر تاریخ است: اگر در کاری خوب هستی، آن‌را مجانی انجام نده!

همچنین بخوانید:  چگونه با نوشتن یک کتاب درآمد کسب کنیم؟

ممکن است متوجه نباشید اما زمانه تغییر کرده است. اکنون مدرس‌های خصوصی فقط معلم‌های بازنشسته نیستند بلکه در هر چیز ارزشمندی تدریس خصوصی وجود دارد. 

اگر مهارتی دارید که بقیه بخواهند یاد بگیرند، خودشان یا والدینشان با خوشحالی بابت تدریس آنها به شما پول خواهند داد. فقط لازم است کمی خارج از جعبه سنتی ذهنتان فکر کنید. 

برای مثال: هیچ می‌دانستید که مربی‌های بازی Fortnite بالای ۲۵ دلار برای هر ساعت دریافت می‌کنند تا مهارت‌های کسانی که در این بازی ضعیف هستند را بهبود بخشند! بله، والدین، مدرس‌های خصوصی را به کار می‌گیرند تا بچه‌هایشان این بازی را یاد بگیرند و بد بازی نکنند چرا که توسط بچه‌های دیگر مسخره می‌شوند. 

۶. عکاسی.

نیاز به عکاس همیشه وجود دارد. ما در عصر خودشیفتگی‌ها به سر می‌بریم. چک کردن اینستاگرام دومین کاری است که مردم پس از باز کردن چشم‌هایشان در صبح انجام می‌دهند و هر کس می‌خواهد بهترین حالت خود را در آن به اشتراک بگذارد. 

اگر عکاس هستید، صفحه اینستاگرام خود را منحصر بفرد کنید و سپس افرادی را پیدا کنید که دوست دارند عکس‌های بهتری در پروفایل خود داشته باشند. آنها مایل خواهند بود که به شما پول دهند تا به آنها کمک کنید.  

۷. ویرایش: ویدیو، عکس یا صوت.

حتما تعدادی ویدیو را در یوتیوب تماشا کرده‌اید یا عکس‌هایی را در اینستاگرام دیده‌اید و یا به پادکست‌هایی گوش داده‌اید. مردم بطور پیوسته در محتوا‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. همه‌ی این محتوا‌ها نیاز دارند ویرایش شوند. شما بعنوان یک نوجوان با داشتن درک کافی از این فضا، بهترین گزینه برای کسب درآمد از این فرصت کاری هستید. افراد و کمپانی‌ها مشتاقانه به کسانی که در این راه به آنها کمک کنند پول خواهند داد. 

۸. مدیریت فضای مجازی. 

امروزه همه دنبال افراد با‌استعداد در مدیریت فضای مجازی هستند چرا که این‌ها صورت‌های جدیدی از عصر امروز هستند، اما این کار آنگونه که فکر می‌کنید راحت نیست. فقط اینکه شما مدتی از اینستاگرام استفاده کرده‌اید به این معنی نیست که بتوانید این کار را بطور حرفه‌ای انجام دهید. وقتی حساب‌های مجازی یک کمپانی را مدیریت می‌کنید، شما صدای گوینده این کمپانی هستید و آنرا در فضای مجازی معرفی می‌کنید. 

همچنین بخوانید:  چگونه ولخرجی نکنیم

در نتیجه لازم است کسب‌و‌کار‌ را درک کنید، پلتفرم کاری خود را بشناسید و در ارتباط با فالوور‌های خود هوشمندانه عمل کنید. 

تا جایی که می‌توانید در این باره مطالعه کنید و از این اطلاعات در ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید. وقتی که کمپانی‌ها نتایج کار شما را ببینند، در نظر آنها ارزشمند می‌شوید و می‌توانید پول بیشتر و بیشتری بستگی به نوع نتایجتان بدست آورید. 

همین کارها را می‌توانید در رابطه با فیسبوک و تبلیغات گوگل در پیش گیرید. هر تجارتی، مشتریان بیشتر می‌خواهد. یاد بگیرید چگونه پیشرفت آنها را فراهم سازید و بابت آن به شما پول خواهند داد. 

۹. وبلاگ راه بیاندازید. 

اگر اینستاگرام در حوزه کاریتان نیست، اما در نوشتن مستعد هستید، یک وبلاگ تشکیل دهید و با آن شروع کنید. در اینجا هدفتان باید پیگیری و ثبات باشد. زیاد بنویسید! البته وبلاگ به سرعت یک حساب فضای مجازی رشد نخواهد کرد اما اگر به درستی ساخته شود، بسیار با ارزش‌تر خواهد بود. 

چرا؟ چون این متعلق به شماست و دیگر تحت قوانین پلتفرم‌ها که طی زمان می‌توانند عوض شوند و به کسب‌وکارتان لطمه وارد کنند، قرار نمی‌گیرید. 

وبلاگ، دارایی دیجیتال شخصی شماست. و در صورت رسیدن به مقیاس مشخصی، میلیون‌ها راه برای کسب درآمد دارد. 

۱۰. پادکست بسازید.

امروزه همه پادکست می‌سازند چون رادیو در این عصر به اینترنت منتقل شده‌است. 

می‌توانید با استفاده از گوشی همراهتان پادکست بسازید. و اگر کمی پول داشته باشید می‌توانید میکروفون‌های ساده‌ای را تهیه کنید. البته کلی پیشنهادات و روش‌ها در اینترنت وجود دارد. 

سود اصلی و رقابتی، از توانایی شما در بیان محتوا‌هایی برای ارتباط با مردم بدست می‌آید. در تمام این پروسه می‌توانید بطور چشمگیری رشد کنید در صورتی که محتوایتان به اندازه‌ای خوب باشد که مردم آن را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. 

امیدواریم این ۱۰ راه کسب درآمد نوجوانان برای شما درآمد‌های ارزشمندی را سبب شود. 

مقالات خواندنی:

پولار شدن به روش دکتر کاویانی

راه‌های پولدار شدن در نوجوانی مخصوص بچه‌های خود‌ساخته

ایده‌‌های خلاقانه پولساز / اقتصاد خلاق تحولی در کسب درآمد

۵ ایده خلاقانه پولساز خوب به جای تاکسیرانی بعد از ظهر

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

4 پاسخ

  1. سلام من۱۳ سال دارم انگلیسی خوبه چگونه تدریسش کنم تو چه سایتی آیا امکان داره حضوری تدریس کنم کسب و کار خودم راه بندازم ممنون راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود