شرکت‌های در آستانه ورشکستگی با این 15 شرکت آشنا شوید

با 15 شرکت در آستانه ورشکستگی آشنا شوید

با 15 شرکت در آستانه ورشکستگی آشنا شوید

در این مقاله قصد داریم شرکت‌های در آستانه ورشکستگی را بررسی کنیم. برخی شرکت‌ها و صنایع با مشکلاتی روبرو هستند و احتمالاً در آینده نزدیک، با ورشکستگی مواجه می‌شوند. همه افراد نمی‌توانند از موج جدید برندها، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی تأثیرگذار و بازارهای نوظهور، جان سالم به در ببرند، بنابراین بسیاری از شرکت‌ها ورشکسته می‌شوند. این بازار سختی است حتی برای افراد بزرگ.

 

با 15 شرکت در آستانه ورشکستگی آشنا شوید
با 15 شرکت در آستانه ورشکستگی آشنا شوید

با توجه به این‌ که خرید آنلاین بسیار مورد توجه است، تعداد بیشتری از برندها، در حال تعطیل کردن فروشگاه‌ها هستند.

بسیاری از برندهای معروف که دهه‌هاست در بازار هستند ورشکسته می‌شوند. برندهای جدید، هر ماه جایگزین آن‌ها می‌شوند و احتمالاً از لحاظ مزیت، بهتر از موارد قبلی، عمل می‌کنند. برخی می‌گویند حتی گوگل، فیس‌بوک یا برگرکینگ نیز در منطقه خطر هستند. با این گفته، ببینیم که در آینده نزدیک، کدام شرکت‌ها ورشکسته می‌شوند.

  1. ویکتوریا سکرت
  2. دیزل
  3. فیت بیت
  4. گپ
  5. آون
  6. روبرتو کاوالی
  7. ریولون
  8. سنت اونلی
  9. سیئر
  10. اسنپ چت
  11. گو پرو
  12. اچ. تی. سی
  13. هواپیمایی نروژ
  14. اسپرینت
  15. بارنز و نوبل
  16.   اپل

حال به بررسی این شرکت‌ها می‌پردازیم

1- ویکتوریا سکرت

تاکنون یکی از شناخته شده‌ترین و پرطرفدارترین برندهای موجود در جهان، ویکتوریا سکرت است. نام تجاری لباس زیر، همیشه در قلب خانمها جایگاهی ویژه داشته است. استراتژی آن‌ها، استفاده از مدل‌های معروف، طرح‌های خیره‌کننده و نمایش‌های شگفت‌انگیز است که سال‌هاست به فروش آن‌ها کمک می‌کند. اما اکنون یکی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی است.

همچنین بخوانید:  استعدادیابی تنها با 5 سوال ساده! استعداد خودت رو پیدا کن

امروزه دیگر مردم از بسیاری از برندهای تجاری خرید نمی‌کنند که این ممکن است

به دلیل عدم تناسب اندازه لباس‌ها با سایز واقعی زنان جامعه باشد و مردم می‌خواهند از برندهایی خرید کنند که اندازه‌های واقعی داشته باشند، نه اندازه مانکن‌های ویکتوریا سکرت. این عامل ورشکستگی برند ویکتوریا سکرت است.

2- دیزل

دیزل شرکتی بسیار مشهوراست، اما با ظهور بسیاری از برندهای جدید، خرید آنلاین و برندهای اینستاگرام، فراموش شده‌ و اکنون یکی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی است. آن‌ها اکنون در حال برنامه‌ریزی برای تجدید برند هستند و امیدوارند مقداری پول بدست آورند و بدهی‌های خود را بپردازند.

قبل از معرفی سومین مورد از شما دعوت می کنیم سری هم به مقاله راه های رشد در اینستاگرام بزنید.

3- فیت بیت

فیت بیت، اکنون یکی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی است. آن‌ها تنها برند موجود در بازار نیستند و با عرضه اپل واچ جدید و سایر ساعت‌های هوشمند اپل، فروش فیت بیت،‌ رو به کاهش بوده و این عامل ورشکستگی برند فیت بیت است.

4-گپ

گپ یکی از شرکت‌های صنعت مد است و در حال حاضر صدها فروشگاهش در سطح کشور در حال بسته شدن هستند. پایان دوران بازار در بسیاری از کشورها، برندها را وادار به تعطیل کردن فروشگاه‌ها و تمرکز بر فروش آنلاین کرده است. برخی از آن‌ها در این مرحله زنده نماندند و به نظر می‌رسد گپ نیز یکی از آنهاست و اکنون یکی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی است.

 

5- آون

شرکت غول زیبایی AVON به اندازه گذشته محبوب نیست. با داشتن فروشگاه‌های زیبایی معروف مانند Sephora یاUlta ، خرید از فروشگاه یا مشاور زیبایی که درب خانه‌تان را می‌زند، کاری غیرضروری است و اکنون آون یکی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی است.

6- روبرتو کاوالی

چه کسی روزهای اوایل سال 2000 را به یاد می‌آورد که کاوالی همه جا بود، از فرش قرمز گرفته تا خیابان. همان‌طور که برخی منابع می‌گویند اکنون یکی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی است.

همچنین بخوانید:  10 قانون برتر موفقیت در زندگی

7- ریولون

رولون

در بخش زیبایی‌، نبرد سختی وجود دارد. ریولون یک مارک معروف و محبوب فروشگاه‌های داروخانه‌ها توسط مردم است، اما با وجود بسیاری از برند‌های ارزان قیمت دیگر، وفادار ماندن به یک برند، سخت است، که این عامل ورشکستگی برند ریولون است. اگرچه Revlon به طور کامل از بین نرفته، اما اکنون یکی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی است.

8- سنت اونلی

 زنجیره دیگری که در معرض خطر است 99 cent only است و اکنون یکی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی است. متاسفانه، این شرکت در حال از دست دادن پول است و در هر سه ماه با زیان خالص میلیون‌ها دلار دست و پنجه نرم می‌کند.

9- سیئرز

یکی از بزرگترین شگفتی‌های این لیست، سیئرز است. Sears  یکی از بزرگترین فروشگاه‌های جهان بود و یک مبتکر اولیه چشم‌انداز خرید محسوب می‌شد و اما اکنون یکی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی است. مالکش، آن را برای احیای دوباره خریداری کرده است.

10- اسنپ چت

اسنپ چت

زمانی بود که اسنپ‌چت آنقدر محبوب بود که همه از فیلتر صورت سگ استفاده می‌کردند. ظهور   InstaStories  و فیس بوک عامل ورشکستگی برند اسنپ چت است. از آنجا که اینستاگرام و فیسبوک همه ویژگی‌های اسنپ چت و بسیاری دیگر را ارائه می‌دهد، آنها برنده شدند و اکنون یکی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی است.

11- گوپرو

هنگامی که دوربین ریز گوپرو چند سال پیش راه‌اندازی شد، به عنوان یک محصول مختل کننده در صنعت، مطرح شد. آن‌ها از لحاظ کیفیت خوب، با قابلیت حمل و برای استفاده بسیار آسان بودند. اما اکنون یکی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی است. از آنجا که تلفن‌های هوشمند دارای چنین دوربین‌های عالی هستند، دیگر نیازی به خرید آن نیست که این اتفاق، عامل ورشکستگی برند گوپرو است.

همچنین بخوانید:  چگونه می‌توانیم، اعتماد به نفس خود را  به صورت علمی افزایش دهیم؟

12- HTC

 HTC در گذشته یکی از قوی‌ترین رقبا در بازار بود. اما اکنون یکی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی است.

همین مورد برای ال‌جی یا سونی نیز وجود دارد، که در چند سال گذشته عرضه گوشی‌های هوشمند جدید را متوقف کرده‌اند.

13- هواپیمایی نروژ

زمانی وجود داشت که شرکت هواپیمایی نروژی بسیار پر‌طرفدار بود، اما امروزه یکی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی است. مردم خواستار خدمات و سیاست‌های بهتری از سوی خطوط هوایی هستند که همه این شرکت‌ها چنین خدماتی را نمی‌توانند ارائه دهند. با وجود کرایه‌های ارزان برای پروازهای طولانی، برخی از افراد به این شرکت اعتماد ندارند، که این عاملی برای ورشکستگی این شرکت به شمار می‌رود.  

قبل از معرفی چهاردهمین مورد پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله شغل ثروتمندان ایران بزنید.

14- اسپرینت

اسپرینت یک شرکت معروف مخابراتی آمریکایی است. اما امروزه یکی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی است. آنها در آستانه ادغام با غول T-Mobile قرار دارند و وقتی چنین اتفاقی بیفتد، اسپرینت برای همیشه از بین خواهد رفت

15- بارنز و نوبل

فصل پایانی این کتابفروشی در حال حاضر فرا رسیده است و امروزه یکی از شرکت‌های در آستانه ورشکستگی است. امروزه مردم کتاب‌ها را به صورت آنلاین می‌خوانند، به کتاب‌های صوتی گوش می‌دهند یا اصلاً کتاب نمی‌خوانند‌. وجود رقبایی مثل آمازون و فرنزی، عاملی برای از بین رفتن فروشگاه‌های آجری و ورشکستگی برند بارنز و نوبل است.

16- اپل

شرکت اپل بعد از مایکروسافت و آمازون یکی از ثروتمندترین شرکت جهان است. در یکی از رقابتی‌ترین و غیرقابل پیش‌بینی‌ترین بازارها قرار دارد و یک بار نزدیک به ورشکستگی شده است.

در پایان از شما دعوت می کنم ویدیو زیر را که درباره ورشکستگی است ، تماشا کنید

 

مقالات خواندنی:

پولار شدن به روش دکتر کاویانی

20 از بهترین‌های ایده راه اندازی کسب و کار در ایران (با سرمایه کم)

سریع‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی در ایران

بهترین روش‌ها برای پول درآوردن آسان در ایران | آسان‌ترین روش‌ برای پول درآوردن

روشی آسان برای کسب درآمد از طریق آپارات + ویدئو آموزشی

 

 

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود