بهترین شغل در اینستاگرام ; + شغل اینستاگرامی عالی

بهترین شغل­ های اینستاگرام را بشناسید

یکی از شبکه­ های اجتماعی محبوب در سراسر جهان و به ویژه دنیا اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی محبوب نه تنها باعث ایجاد ارتباطات میان مردم کشورها و شهرهای مختلف شده است بلکه توانسته است برای افراد زیادی به یک بستر کسب درآمد مناسب تبدیل شود و به عنوان کار در منزل به حساب آید و شغل های اینستاگرام بسیار زیادی ایجاد شوند.

از آن جایی که بهترین شغل­ در اینستاگرام در سال­های اخیر به یکی از موضوعات پر چالش تبدیل شده است، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به معرفی بهترین شغل­ های اینستاگرام بپردازیم. اگر شما نیز علاقه مند به کسب درآمد از طریق اینستاگرام هستید حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مزایای شغل های اینستاگرام

یکی از مهم ­ترین مزیت­ شغل ­های اینستاگرامی این است که برای راه اندازی آن­ ها نیاز به سرمایه زیادی نیست و جز کسب و کار با سرمایه کم است. افراد زیادی به دلیل این که سرمایه کافی برای شروع کار ندارند فکر می­کنند که نمی­توانند برای خودشان کسب و کاری داشته باشند. در حالی که شغل­های بسیار زیادی وجود دارد که به کمک اینستاگرام می­توان آن ها را بدون سرمایه زیاد راه اندازی کرد.

از طرف دیگر برخی از افراد به دلایل مختلفی ممکن است شرایط کار در بیرون از منزل را نداشته باشند. این افراد می­توانند با استفاده از اینستاگرام در حالی که در منزل خود هستند درآمدزایی کنند. از دیگر مزیت­های شغل­های اینستاگرامی این است که افراد مجبور به کار کردن در ساعات خاصی نیستند و می­توانند با توجه به شرایط خود در ساعات دلخواه کار کنند.

ویژگی اصلی شغل­ های اینستاگرام انعطاف بسیار بالای آن­ها است. این شغل­ها یکی گزینه مناسب برای افرادی است که علاقه مند به کار کردن در چهارچوب خشک و رسمی نیستند. همچنین اینستاگرام یک بستر مناسب برای تمام افرادی است که دارای مهارت های خاص هستند. این افراد با کمی خلاقیت می توانند محصولات و یا خدمات خود را به دیگران معرفی کنند.

مزایای بهترین شغل در اینستاگرام

برای راه اندازی یک شغل اینستاگرامی شما تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی هوشمند و یا لب تاب به همراه خط اینترنت است. البته ممکن است برای عکاسی از محصولات خود نیاز به یک دوربین هم داشته باشید، اما برای شروع کار می­توانید از دوربین گوشی خود استفاده کنید.

معرفی اشتغال های اینستاگرامی

شغل­های اینستاگرامی به حدی متنوع و زیاد هستند که نمی­ توان آن را دسته بندی کرد. اما در این قسمت به معرفی برخی از شغل­های اینستاگرامی می­ پردازیم.

  • مدیریت پیج های اینستاگرام

اگر به دنبال یک کار بی دردسر هستید یکی از شغل های اینستاگرامی که ما به شما توصیه می کنیم مدیریت شبکه های اجتماعی است. صاحبان کسب و کار  زیادی وجود دارند که فرصت کافی برای مدیریت صفحه کاری خود در اینستاگرام ندارند.

همچنین بخوانید:  ۷۸ کسب و کار اینترنتی موفق سال ۲۰۲۰ + نکات تجربی

شاید برایتان کمی عجیب باشد اما باید بگوییم که در سال های اخیر مدیریت پیج های اینستاگرامی یکی از شغل­ های اینستاگرام بسیار محبوب شده است. میزان درآمد این کار تا حد زیادی به میزان مهارت و خلاقیت شما بستگی دارد. برای انجام این کار شما نیاز به آشنایی کامل با شبکه اجتماعی اینستاگرام دارید.

 

  • فروش کالا

در سال­های نه چندان دور تنها راه فروش کالا، اجاره و یا رهن کردن مغازه بود. در حالی که شما می­توانید با استفاده از اینستاگرام برای خود یک فروشگاه مجازی داشته باشید و کالای خود یا دیگران را بفروشید یکی از مواردی که می توان به آن فکر کرد راه اندازی کسب و کار پوشاک است.

طبق آمارهای به دست آمده علاقه مردم به خریدهای آنلاین نسبت به سال های قبل  بیشتر شده است. آن ها ترجیح می دهند تا به جای صرف ساعت ها  در بیرون از منزل برای پیدا کردن اجناس مورد نظر خود، در حالی که در خانه نشسته­اند اجناس مورد نظر خود را خریداری کنند. مثال هایی برای این شغل عبارتند از: فروش محصولات خانگی، دست سازه، لباس، وسایل دکوری و …

  •  عکاسی

اگر به عکاسی علاقه دارید و یک دوربین حرفه ای هم دارید می­ توانید با به اشتراک گذاشتن عکس های خود در اینستاگرام با یکی از بهترین شغل های اینستاگرام، کسب درآمد کنید. اگر عکس های شما ازکیفیت و خلاقیت کافی برخوردار باشند افرادی که نیازمند یک عکاس سیار هستند به سراغ شما خواهند آمد.

شما می توانید به صورت پروژه ای کار کنید و با توجه به سختی کار مبلغی را مشخص کنید.  در حال حاضر افراد زیادی هستند که ازطریق عکاسی از محصولات کسب و کارها کسب درآمد می کنند. حتی شما می توانید در صورت علاقه مندی برای عکاسی از مراسم هایی مانند تولد و عروسی نیز اعلام آمادگی کنید.

  • آموزش

اگر در رشته خاصی تخصص دارید و می توانید آن را به دیگران  آموزش دهید اما به دلایل مختلف شرایط کار در بیرون از خانه را ندارید بهترین گزینه برای شما آموزش در اینستاگرام است. شما می توانید در ابتدا برخی از آموزش ها را به صورت رایگان در اختیار مخاطبین خود قرار دهید تا بتوانید با آن ها تعامل کنید.

سپس می توانید پکیج های آموزشی تهیه کنید و آن ها را به بفروش برسانید. به عنوان مثال در حال حاضر یکی از شغل های اینستاگرام محبوب آموزش زبان انگلیسی است.

  • فروش محصولات ارگانیک

یکی از مهم ترین تغییراتی که در سبک زندگی مردم در چند سال اخیر ایجاد شده است توجه به رژیم غذایی است. داشتن رژیم غذایی سالم نیازمند دریافت مواد غذایی طبیعی و ارگانیک است. شما اگر توانایی تولید برخی از محصولات غذایی به صورت طبیعی را دارید، می­ توانید با فروش آن ها در اینستاگرام کسب درآمد کنید. به عنوان مثال فروش لواشک، ترشی های خانگی، میوه­ های خشک  و …

معرفی بهترین شغل در اینستاگرام

  • طراحی لباس

طراحی لباس یکی از محبوب ترین شغل های اینستاگرام محسوب میشود. با توجه به این که در سال های اخیر قیمت لباس های خارجی به طور چشم گیری افزایش پیدا کرده است تمایل خرید از برندهای داخلی بیشتر شده است.

اگر در رشته طراحی لباس تحصیل کرده اید و یا در این زمینه دوره های لازم را گذرانده اید می توانید برای بسیاری از برندهای ایرانی کار طراحی لباس را انجام دهید .شما با به اشتراک گذاشتن نمونه کارهای خود در اینستاگرام می توانید نظر صاحبان برندهای داخلی را به خود جلب کنید.

درآمد طراحی لباس در ایران به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد. میزان مهارت و خلاقیت شما و بزرگی و کوچکی برندی که با آن کار می کنید از مهم ترین موارد تاثیر گذار در درآمد شما خواهد بود.

  • تولید محتوای متنی

همان طور که می دانید اینستاگرام محل به اشتراک گذاری تصاویر به همراه متن است. یکی از مهم ترین چیزهایی که می تواند باعث افزایش فالور در اینستاگرام شود تولید محتوای متنی یونیک است. از آن جایی که در این شبکه اجتماعی به اندازه وب سایت نمی توان متن های طولانی نوشت، نوشتن متن های کوتاه اما جذب بسیار کاربردی است.

همچنین بخوانید:  ۱۸ دلیل مهم شکست کسب و کارهای اینترنتی

اگر شما جزو افرادی هستید که دستی در قلم دارید و به نویسندگی علاقه دارید می توانید برای دیگران بنویسید. برای این کار شما نیاز به این دارید که با اصول کپشن نویسی و هشتک گذاری آشنا باشید. درآمد این کار با توجه به تعداد پست هایی که در روز گذاشته می شود تعیین می شود.

  • فروش طلای کم اجرت

قیمت در دو سه سال اخیر سوار بر رخش تیزپایی شده است که دیگر نمی توان آن را مهار کرد. از این رو خرید و فروش طلای کم اجرت یا بدون اجرت رونق  زیادی پیدا کرده است و افراد ترجیح می دهند که به جای طلاهای پر زرق و برق اما با اجرت بالا به سراغ طلاهای کم اجرت بروند.

یکی از بهترین جاهایی که می توان طلای کم اجرت را به مشتریان ارائه داد اینستاگرام است. کافی است همین حالا در اینستاگرام جستجو کنید تا ببینید که افراد زیادی در حال کسب درآمد از خرید و فروش طلای کم اجرت هستند. البته برای موفقیت در این شغل لازم است که در مورد طلا اطلاعات کافی داشته باشید.

پول سازترین شغل های اینستاگرام

در بخش قبل به معرفی برخی از شغل­ های اینستاگرامی پرداختیم، اغلب آن ها می­توانند شما را به درآمد مناسب برسانند. اما اگر بخواهیم پول سازترین شغل های اینستاگرامی را به شما معرفی کنیم باید سراغ آن دسته از مشاغلی برویم که به کار خرید وفروش مربوط هستند.

از آن جایی که  اجناس موجود در اینستاگرام در اغلب موارد نسبت به اجناس موجود در مغازه کمتر است به همین علت اغلب مردم ترجیح می دهند که خرید خود را از اینستاگرام انجام دهند. پس اگر شما نیز به دنبال این هستید که در مدت کوتاهی به درآمد قابل توجهی برسید بهتر است به سراغ این دسته از مشاغل بروید.

اما یکی از پول سازترین شغل های اینستاگرام که شاید باور کردنش برایتان کمی مشکل باشد درست کردن ویدئوهای طنز است. در حال حاضر درآمد برخی از افرادی که در اینستاگرام ویدئوهای طنز به اشتراک می­ گذارند حتی به ۵۰۰ میلیون نیز می رسد.

در آمد این افراد از طریق تبلیغاتی است که دریافت می کنند. اگر فکر می کنید که به کار طنز علاقه دارید بهتر است به این شغل پولساز اینستاگرامی به صورت جدی فکر کنید.

افلیت مارکتینگ بهترین شغل در اینستاگرام

  • افیلیت مارکتینگ

حتماً در اینستاگرام افرادی را دیده‌اید که مخاطبانشان را به خرید محصولات یک برند تشویق می‌کنند. یکی از راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام همین کار است که به آن افیلیت مارکتینگ گفته می‌شود.

می‌توان گفت افیلیت مارکتینگ بهترین شغل در اینستاگرام است. برای کسب درآمد از این طریق باید شروع به تولید عکس و ویدئوهایی درمورد محصولات یک برند خاص کنید و به تبلیغ آن محصول بپردازید. در اکثر مواقع تولیدکنندگان آن برند یک لینک اختصاصی در اختیارتان قرار می‌دهند و به میزان افرادی که از طریق آن لینک خرید کرده‌اند به شما کمیسیون تعلق می‌گیرد. ناگفته نماند که افیلیت مارکتینگ یک شغل پردرآمد اینستاگرامی محسوب می‌شود.

طراحی چهره بهترین شغل در اینستاگرام

  • طراحی چهره

یکی از مشاغل اینستاگرامی طراحی چهره است. اگر شما مهارت کافی در طراحی چهره دارید می‌توانید با تأسیس یک صفحه در اینستاگرام و اشتراک‌گذاری عکس نمونه کارهایتان در این اپلیکیشن مخاطب جذب کنید. از این طریق می‌توانید هنر خود را به بقیه بشناسانید و با گرفتن سفارش طراحی چهره کسب درآمد داشته باشید.

بلاگر بهترین شغل در اینستاگرام

 

  • بلاگر

یک شغل پردرآمد اینستاگرامی دیگر بلاگر شدن است. بلاگر به شخصی گفته می‌شود که در یک زمینه خاص تخصص و مهارت دارد، سپس در اینستاگرام به تولید محتوا در مورد تخصص خود می‌پردازد. از این طریق افرادی که به آن موضوع خاص علاقه دارند، جذب کار بلاگری می شوند.

بلاگر ها معمولاً تأثیر روانی و ذهنی زیادی در مخاطبان خودشان دارند. راه‌های کسب درآمد از بلاگر شدن زیاد است نظیر گرفتن تبلیغات، معرفی و نقد محصولات، مشاوره و خدمات،همکاری در فروش و … است.

  • رستوران گردی و کافه گردی

یکی دیگر از مشاغل اینستاگرامی رستوران گردی و کافه گردی می‌باشد. این یکی از ایده‌هایی است که جدیداً خیلی در اینستاگرام رایج شده. برای این کار فرد به رستوران‌ها و کافه‌های مختلف می‌رود و با تولید محتواهای جذاب به جذب مخاطب می‌پردازد.

در ابتدای کار رایگان به تولید محتوا در مورد رستوران‌ها می‌پردازد. اما با زیاد شدن مخاطبانش به‌راحتی می‌تواند توجه هر رستوران و کافه‌ای را به خود جلب کند و از اینجای کار به بعد برای رفتن به هر رستوران و یا کافه‌ای هزینه آن دریافت می‌شود.

نقد محصولات بهترین شغل در اینستاگرام

  • نقد محصولات

نقد محصولات که می‌توان عنوان بهترین شغل در اینستاگرام را به آن داد، یکی دیگر از شغل‌های اینستاگرامی است. در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شویم. حتماً در اینستاگرام صفحاتی را دیده‌اید که به نقد محصولات مختلف می‌پردازند. به بیان دیگر این افراد اطلاعات کاملی در مورد یک محصول را در اختیار مخاطبانشان قرار می‌دهند. در این کار هم با زیاد شدن تعداد مخاطبان توجه شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف جلب می‌شود و افراد برای معرفی و نقد محصولات این شرکت‌ها مبالغ زیادی را دریافت می‌کنند.

آشپزی بهترین شغل در اینستاگرام

  • آشپزی و شیرینی‌پزی

آشپزی یک ایده بسیار خلاقانه می‌باشد. به خصوص برای علاقه‌مندان به این هنر. با آشپزی کردن و اشتراک‌گذاری آن در اینستاگرام علاوه بر اینکه می‌توانید مهارت خود را به دیگران نشان دهید، حتماً مشتری‌هایی هم به کار شما جذب می‌شوند. اگر دست‌پخت خوبی دارید می‌توانید از طریق آموزش دادن مجازی آن به دیگران کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید از طریق فروش غذاهای خانگی هم درآمد داشته باشید.

  • میکاپ آرتیست

اگر بگوییم میکاپ آرتیست بودن بهترین شغل در اینستاگرام است اشتباه نگفته‌ایم. با توجه به اینکه امروزه زیبایی و بهداشت اهمیت زیادی در جامعه دارد. اگر شما در زمینه آرایشی و زیبایی، پاک سازی صورت مهارت دارید به‌آسانی از طریق تولید محتوای مرتبط می‌توانید مخاطبان زیادی را به کار خود جذب کنید. البته در این کار خلاقیت بسیار مهم می‌باشد. کسب درآمد میکاپ آرتیست هم از روش‌های مختلفی نظیر تبلیغات،همکاری در فروش و … می‌باشد.

واسطه گری بهترین شغل در اینستاگرام

  • واسطه‌گری

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد در اینستاگرام واسطه‌گری است. در این روش فرد یک‌ صفحه در اینستاگرام تأسیس می‌کند و از هر روشی کمک می‌گیرد تا تعداد مخاطبان صفحه را بالا ببرد. وقتی‌که تعداد مخاطبان به تعداد قابل توجهی رسید صفحه را می‌فروشد.

  • تبلیغات

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد در اینستاگرام تبلیغات است. می‌توان گفت تبلیغات یکی از رایج‌ترین روش‌های کسب درآمد در اینستاگرام می‌باشد. در این روش افرادی که تعداد مخاطبانشان زیاد است، صفحات و یا محصولات خاصی را به مخاطبانشان معرفی می‌کنند و هزینه تبلیغات خود را دریافت می‌کنند.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بهترین شغل های اینستاگرامی پرداختیم. مهمترین مزیت شغل ها در فضای مجازی عدم نیاز به سرمایه و مکان است. همه افراد می توانند با توجه به خلاقیت و مهارت خود در این شبکه اجتماعی به کسب درآمد مشغول شوند.

اما نباید فراموش کنیم که لازمه موفقیت در اینستاگرام این است که شما بتوانید افرادی زیادی را به صفحه خود هدایت کنید. برای گرفتن نتایج مطلوب می توانید به سراغ یادگیری تکنیک های جذب فالور در اینستاگرام بروید. به نظر شما چه مشاغل دیگری هستند که می توانند به عنوان شغل پردرآمد اینستاگرامی به شمار روند؟

همچنین بخوانید:  تکنیکهای پرزنت حرفه ای محصول به مشتری | آموزش اصول پرزنت

میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر از تکنیک های اینستاگرامی در دوره کسب و کار اینستاگرامی و یا دوره رایگان پولسازی در اینستاگرام ما شرکت کنید.

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود