چگونه در مدار ثروت قرار بگیریم؟ 6 راه آمیختن با مدار ثروت

مدار ثروت و ارتباط آن با فرکانس های زندگی

اینکه چگونه می توان فرکانس درونی را بر روی مدار ثروت تنظیم کرد و تغییراتی را ایجاد کرد که در مواقع دشواری برای شما ثروت به ارمغان می آورد کاری حیاتی است. هر فراوانی ناشی از توسعه ذهنیت ما است. فراوانی اشکال مختلفی دارد. به عنوان مثال ثروت، عشق، قدردانی و موفقیت وارد زندگی شما می شود. حتی اگر کائنات بخواهد هر آنچه را که می خواهید و یا خیلی بیشتر را در اختیار شما قرار دهد، اگر اجازه ندهید نمی تواند چنین اتفاقی را رقم زند و این منطقی است. با این حال، سال ها طول کشید تا بفهمم چگونه ذهنیت فراوانی را ایجاد کنم. باید بدانیم که به اندازه کافی فراوانی وجود دارد. اما تشخیص این واقعیت و داشتن مدار ثروت دو چیز متفاوت است.

اگر ذهن شما فرکانس‌های فراوانی را در نمی یابد، پس حتما فرکانس‌های کمبود را جذب خواهد کرد. این موضوع نیز به این معنی است که شما بروید و پول خود را برای خرید یک تی شرت دیگر خرج کنید که به آن نیازی ندارید. یا فکر می کنید که رابطه دیگری می تواند خلاء درون شما را پر کند، یا، فکر می کنید که نظر شما چندان مهم نیست، بنابراین از دیگران تأیید می خواهید. با ذهنیت کمبود، احساس می کنید دائماً چیزی را در زندگی خود از دست می دهید. احساس می کنید ناقص، ناامن و دارای کمبود هستید.

مدار ثروت چیست؟

چه بخواهیم و چه نخواهیم اینها باورهایی هستند که زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهند و این موضوع به قدری مهم است که با درک آن می توانیم مسیر زندگی خود را به کلی تغییر دهیم. باورهای ما می تواند ما را به موفقیت بزرگ در زندگی رسانده یا زندگی ما را خراب کند. باورها افکار ما هستند که مدام در ذهن مرور می شوند و پس از مدتی ذهن به آنها ایمان می آورد و تبدیل به یک باور در ذهن می شود. بسیاری از موقعیت‌هایی که در زندگی با آن‌ها مواجه می‌شویم، مانند انسان‌ها، موقعیت‌ها و فرصت‌ها، ناشی از باورهای ماست. بسیاری از مردم به قدرت باور اعتقادی ندارند و افرادی هستند که حتی از وجود آن بی خبرند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد طعم لذت و شادی و موفقیت و خوشبختی را نچشیده اند.

یکی از مهمترین چیزها در خوشبختی داشتن ثروت است. انسان تا زمانی که باور نداشته باشد می تواند ثروتمند شود نمی تواند راه ثروتمند شدن را طی کند. برای رسیدن به ثروت و جذب پول باید آن را باور کرد و در مدار ثروت قرار گرفت و خود را شایسته ثروتمند شدن دانست.

تأثیر ایمان و اعتقاد قلبی در دستیابی به موفقیت و ثروت

وقتی ایمان با فکر ترکیب می شود، ضمیر ناخودآگاه ما بلافاصله آن را درک می کند. سپس آن را به حکمت بی پایان تبدیل می کند. ایمان پادشاه کلید همه موفقیت هاست. با ایمان محکم و پولادین می توان غیر ممکن را انجام داد. تمامی قهرمانان موفق و ابرقهرمانان جهان با استفاده از ایمان و اراده قوی توانسته اند قله های افتخار و موفقیت را در عرصه های مختلف طی کنند. با ایمان و اعتقاد قوی، ما نیز می توانیم نردبان سربلندی و موفقیت را به سرعت طی کنیم. با معرفی تاثیر ایمان و باور قوی در رسیدن به موفقیت و ثروت، کتاب صوتی را همراهی کنید.

همچنین بخوانید:  کسب درآمد از بازی

محدودیت های ذهن ما محدودیت هایی است که برای خودمان در نظر گرفته ایم. ما خودمان آن محدودیت ها را ایجاد کرده ایم. ما رفاه و فقر را در ذهن خود ایجاد کرده ایم. فکر ثروت و نعمت همراه با فراوانی است. فکر فقر برای ما عجز و بدبختی می آورد.

فکر نعمت این باور را در ما زنده می کند که برکت و فراوانی وجود دارد و هر قدر که بخواهیم می توانیم از آن لذت ببریم. برخلاف تصور رایج، فقر به ما می گوید که نعمت و فراوانی محدود است و به همه نمی رسد. آن مقدار نعمتی که هست مخصوص اغنیا و بلند مرتبه است و برای ما آفریده نشده است. باید به فقر اکتفا کنیم و پاهایمان را از گلیم دراز نکنیم.

نقش ایمان و اعتقاد در تغییر فرکانس درونی بر روی مدار ثروت

نقش ایمان و اعتقاد در تغییر فرکانس درونی بر روی مدار ثروت

برای رسیدن به ثروت و فراوانی باید باور کنیم که ثروت و فراوانی برای همه است و محدودیتی برای آن وجود ندارد. برای رسیدن به آن باید به نقطه ای برسیم که بتوانیم از آنچه می گوییم مطمئن باشیم و از فراوانی آن اطمینان حاصل کنیم. خداوند مال و نعمت را در زمین به وفور آفریده است. وظیفه ما یافتن راهی برای به دست آوردن آن است. راه رسیدن به این هدف، داشتن باور عمیق به این واقعیت است که همه چیز به اندازه نیاز وجود دارد (هرچقدر هم که عالی باشد) و محدودیتی وجود ندارد. اعتقاد ما باید آنقدر قوی باشد که ما را به درجه ای از یقین و ایمان برساند.

چگونه به مدار ثروت دست یابیم؟

اگر می خواهید مدار شما سریعتر و قدرتمندتر تغییر کند، باید روی اعتقادات خود کار کنید! مهم تغییر باورهاست نه افکار! افکار بخش کوچکی از باورهای شما هستند، اما افکاری که برای مدت طولانی در شما شکل می گیرند، باور هستند! تغییر باورها ممکن است کار سختی به نظر برسد، اما ممکن است!

اگر بر این باورید که پول درآوردن کار سختی است، قطعا دنیا به شما کمک می کند تا آن را ثابت کنید.

اگر باور دارید که هر چیزی ممکن است و به توانایی های خود ایمان دارید، مطمئناً دنیا این فرصت را برای شما فراهم می کند تا این باور را ثابت کنید. اگر به ثروتمند شدن اعتقاد دارید، قطعا در مدار ثروت قرار خواهید گرفت.

اگر بتوانید به آرامی باورهای خود را تغییر دهید، مدار شما به آرامی تغییر خواهد کرد. کافی است هزاران فکر نو و تازه را جایگزین افکار مسموم و مخرب کنید تا در مدار ثروت و خوشبختی قرار بگیرید.

اگر بخواهم یک توضیح کلی از هر مدار داشته باشم که همه در هر مدار فقط چیزهایی را ببینند که فقط در آن مدار هستند و به مدارهای بالاتر دسترسی ندارند!

رابطه بین باورها و مدار ثروت

رابطه بین باورها و مدار ثروت

اگر بخواهیم باورها را در زمینه ثروت بررسی کنیم، باید دو نوع باور زیر را بررسی کنیم:

  • اعتقادات فقرا
  • اعتقادات ثروتمندان
همچنین بخوانید:  سبک زندگی ثروتمندان

همانطور که گفته شد اگر انتظار فقر را داشته باشید، حتما آن را تجربه خواهید کرد، زیرا فرکانس ذهن شما روی فقر است و برنامه ای برای ثروت وجود ندارد.

اگر معتقدید که خود را در یک مسیر درآمدی سخت قرار می دهید، احتمالاً کارهایی انجام می دهید که حقوق و مزایای کمی برای شما دارد که فقط می توانید امرار معاش کنید یا بدهی های خود را بپردازید. بنابراین، ثروت و ثروتمند شدن برای شما یک رویا خواهد بود.

افرادی که به طور ناخودآگاه پول غیرمنتظره ای دریافت می کنند، احتمالا آن را بلافاصله آن را خرج می کنند، زیرا احساس می کنند که خرج کردن منطقی تر است، بنابراین هر چه زودتر به حالت عادی (یعنی بی پولی) باز می گردند.

شاید باور داشته باشید که چون شغل مناسبی را انتخاب نکرده اید، ثروتمند نمی شوید. این در حالی است که بسیاری از افراد موفق و ثروتمند توانسته اند به مرور زمان کسب درآمد کنند و با ادامه شغل مکمل در مدار ثروت قرار گیرند و یا حتی پس از سال ها شغل خود را تغییر دهند.

اگر فکر می کنید زمان کافی برای کسب درآمد ندارید، در اشتباهید! چون همه انسان ها به یک اندازه زمان دارند و به عبارتی ۲۴ ساعت شبانه روز را با هم تقسیم می کنند.

واقعا چه چیزی می تواند شما را در دام ثروت قرار دهد؟ جدای از باور، گزینه های مهم دیگری نیز وجود دارد که راه موفقیت و ثروت را برای شما باز می کنند که عبارتند از:

۱- تصمیم شما

برای تغییر وضعیت به قدرت، به نیروی شجاعت، اراده و تصمیم نیاز دارید! باید به خودتان متعهد باشید و روی آن کار کنید. تعهد به کاری که باید انجام دهید، تعهد به آنچه که باید تغییر کند، و این تعهد است که نتیجه شما را مثبت یا منفی می کند.

۲- ادراک و دید مناسب

با تلاش باید تصمیم و انتخاب خود را ببینید و درک کنید وگرنه برنده نخواهید شد.

۳- قدرت پس انداز

پس انداز پول

ضرب المثل بزرگی در این زمینه وجود دارد: «اول پس انداز کن و بعد خرج کن!»

البته، بیشتر مردم دقیقاً برعکس عمل می‌کنند، و اگر چیزی باقی بماند، ابتدا برای پس‌انداز هزینه می‌کنند. شما باید برای مدار ثروت برنامه ای داشته باشید که در آن نقش پس انداز پر رنگ باشد. مدیریت درآمد و خرج کردن و داشتن پس انداز یکی از مهم ترین مولفه های زندگی ثروتمندان است.

۴- کمک خواستن از دیگران

سعی کنید در کارهایی که به مهارت و کمک دیگران نیاز دارد کمک بخواهید. وقتی مردم ببینند که شما مصمم هستید که به خودتان کمک کنید، مایل به کمک به شما خواهند بود. البته نباید فراموش کرد که چگونه به دیگران کمک کنیم مهم است! شما باید بدانید که چگونه از دیگران کمک بگیرید!

۵- خودت را لایق کن!

اگر خودت را لایق ثروت نمی دانی چگونه توقع داری دیگران تو را لایق بدانند و چگونه ممکن است طبق قانون هستی به آن برسی! اگر به خود باور داشته باشید که لایق ثروت و قدرت هستید، مطمئناً آن را دریافت خواهید کرد. شما باید همیشه برای خود احترام قائل شوید و برای خود ارزش قائل باشید و با خودتان در صلح باشید.

همچنین بخوانید:  چرا نمی‌توانیم پولمان را پس‌انداز کنیم؟

۶- توجه به زندگی ثروتمندان و ارتباط با آنها

الگوبرداری و یادگیری از ثروتمندان به شما کمک می کند تا ثروت را بهتر و دقیق تر دنبال کنید. با بررسی زندگی افراد ثروتمند و رفتار آنها به ایرادات کار خود پی خواهید برد و بهتر می توانید نکات مثبت و ارزشمند را یاد بگیرید. اگر با آنها ارتباط برقرار کنید، به راحتی می توانید سبک زندگی خود را به آنها نزدیک کنید.

۷- برای خودتان وقت بگذارید

شما به زمان نیاز دارید تا در مسیر ثروت و استقلال مالی صرف کنید. به زبان ساده، با پول زحمت بکشید! چرا؟ زیرا به شما انگیزه می دهد تا پول بیشتری به دست آورید و کسب درآمد را سخت نمی کند.

در همین رابطه ام.اسکات پک نویسنده آمریکایی می گوید:

تا زمانی که برای خودتان ارزش قائل نشوید برای زمان خود نیز ارزشی قائل نخواهید شد و تا زمانی که ارزش زمان را درک نکنید نمی توانید هیچ کاری با آن انجام دهید.

۸- هدف داشتن

در ابتدای هر سال برای خود هدف و برنامه ریزی داشته باشید. افراد ثروتمند برای هر ماه، سال و روز هدف تعیین می کنند. آنها می دانند که در پایان سال چه می خواهند و هر روز برای اهداف خود کاری انجام می دهند.

۹- همراه داشتن پول

در عصر جدید، با کارت های بانکی، مردم دیگر نیازی به حمل پول نقد ندارند، اما داشتن پول نقد به شما کمک می کند که از نظر روانی احساس بهتری داشته باشید و احساس ثروتمندی کنید، دوم اینکه با وجود پول. اگر خرج نکنید به راحتی می توانید ثروتمند شوید و نکته آخر باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود.

 ترس از خرج کردن پول در بسیاری از افراد وجود دارد. برخی از مردم می گویند: “من نمی توانم پول همراه خود داشته باشم، زیرا بلافاصله آن را خرج می کنم.” با این کار تمرین و کنترل بیشتری خواهید داشت. همچنین اگر پول در جیب تان دارید و به خودتان اطمینان ندارید، نمی توانید انتظار ثروتمند شدن را داشته باشید!

سخن پایانی 

در این مقاله به بررسی راه های قرار گرفتن در مدار ثروت، نحوه قرار گرفتن در فرکانس فراوانی و پول و چگونگی قرار گرفتن در دایره مناسب زندگی پرداخته ایم. ما فهمیدیم که یکی از راه‌های ورود به دایره فراوانی، تسلیم شدن در مقابل تمایلات و اعتقادات انحرافی و منفی است. یکی دیگر از راهنماهای ورود به دایره فراوانی، رویا دیدن و داشتن رویاهای عظیم است. اینکه ما پول نقد را دوست داریم و خود را مستحق زندگی شایسته و روشمند می دانیم، باعث می شود در دایره فراوانی و ثروتمند شدن قرار بگیریم.

 

سوالات رایج

مدار ثروت چیست؟

منظور از ثروت، همان ثروت مادی و اقتصادی است. ثروت اقتصادی و مادی، می‌تواند معیاری برای تعیین جایگاه اجتماعی افراد باشد؛ هرپند که این مسئله نسبی است، اما در جامعه‌ی امروز، ثروت کارکردهای فراوانی دارد، از جمله اعتبار، احترام و … از همین روست که افرد بسیاری، دائما برای کسب ثروت، در تلاش هستند.

چگونه در مدار ثروت قرار بگیریم؟

اگر می خواهید مدار شما سریعتر و قدرتمندتر تغییر کند، باید روی اعتقادات خود کار کنید! مهم تغییر باورهاست نه افکار! افکار بخش کوچکی از باورهای شما هستند، اما افکاری که برای مدت طولانی در شما شکل می گیرند، باور هستند! تغییر باورها ممکن است کار سختی به نظر برسد، اما ممکن است!

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود