آموزش قدم به قدم کسب درآمد از بلاک چین [100% تضمینی]

امروزه تکنولوژی و ارزهای دیجیتال، انقلاب عظیمی به پا کرده‌اند و به همین سبب شاید واژه بلاک چین به گوش شما خورده باشد. بلاک چین سیستمی است که اطلاعات و گزارش‌ها را ثبت می‌کند. امروزه کسب درآمد از بلاک چین بسیار مطرح است.

بلاک چین سیستمی است که با سایر سیستم‌های مشابه خود در یک نقطه تفاوت دارد. این تفاوت به این شکل است که اطلاعاتی که روی این سیستم ذخیره می‌شوند، با سایر افراد قابلیت اشتراک گذاری دارند. برای راه اندازی کسب و کار بلاک چین و کسب درآمد از بلاک چین باید با این سیستم آشنا شوید. برای آموزش قدم به قدم کسب درآمد از بلاک چین، با ما همراه باشید.

راه‌ های کسب درآمد از بلاک چین

در حال حاضر یکی از روش‌های کسب و کار با سرمایه کم، بلاک چین است و کسب درآمد از آن سخت نیست. با وجود عدم سختی کسب درآمد از آن، بعضی از راه های کسب درآمد از بلاک چین در ایران کاربردی ندارند.

برای کسب درآمد از سیستمی مانند بلاک چین بهتر است از راه‌های سریع استفاده کنید. برای کسب درآمد هرچه بهتر و بیشتر از بلاک چین، باید زمانی را برای آموزش بگذارید. از راه‌های کسب درآمد از بلاک چین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کسب درآمد با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

این روزها ارز دیجیتال به یکی از باارزش‌ترین ارزها تبدیل شده است. این ارزها در زمان کمی رشد کردند و بسیار محبوب شدند. بیت کوین یکی از همین ارزهای دیجیتال محبوب است. در حال حاضر شرکت‌های زیادی بیت کوین را به عنوان یک ارز رسمی پذیرفته‌اند. ارزهای دیجیتال دیگری نیز وجود دارند ولی مهم‌ترین این ارزها بیت کوین است.

  •  تأسیس شرکت یا ساخت اپلیکیشن بر پایه بلاک چین

امروزه شرکت‌های زیادی بر پایه بلاک چین تأسیس شده‌اند و در حوزه خرید و فروش بلاک چین فعالیت دارند. برای کسب درآمد از بلاک چین می‌توان یکی از همین شرکت‌های بلاک چین را تأسیس کرد. فعالیت در این حوزه و چنین اقداماتی نیاز به آموزش و دانش تخصصی دارد. شرکت‌هایی هستند که در ایران فعالیت خود را در این حوزه آغاز نموده‌اند.

  • ارائه خدمات بلاک چینی

از دیگر راه‌های کسب درآمد از بلاک چین، ارائه خدمات بلاک چینی یا ارائه خدمات بر اساس بلاک چین است. این خدمات می‌توانند بسیار گسترده باشند و از آموزش ورود به این حوزه تا برنامه نویسی برای شرکت‌های مربوط به بلاک چین را شامل شوند. در این حوزه نیز باید تأمل کرد و تخصص‌های لازم را کسب نمود.

راه های کسب درآمد از بلاک چین

  •  سرمایه گذاری روی شرکت‌هایی که از تکنولوژی سود می‌کنند

در حال حاضر این امکان وجود ندارد که مستقیماً بر روی بلاک چین سرمایه گذاری کنید؛ ولی می‌توانید با سرمایه گذاری روی شرکت‌هایی که از تکنولوژی سود می‌برند، کسب درآمد کنید. شرکت‌های درگیر در این حوزه را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد:

همچنین بخوانید:  ۲۳ قدم کسب و کار اینترنتی موفق ! ۷۰ روز تا کسب و کار انلاین عالی
  • شرکت‌های تأمین کننده فرایند استخراج: برای چنین شرکت‌هایی می‌توان شرکت‌هایی را که امکانات یا دستگاه‌های این فرایند را تأمین می‌کنند مثال زد.
  •  شرکت‌های ایجاد کننده پلتفرم معاملات: این شرکت، شرکت‌هایی هستند که بستر انجام معاملات را فراهم می‌کنند.
  •  شرکت‌های تأمین کننده بلاک چین: شرکت‌های تأمین کننده بلاک چین، شرکت‌هایی هستند که فضای محاسبات یا سرویس‌های خدماتی را فراهم می‌کنند.
  •  شرکت‌های کاربر بلاک چین: این شرکت‌ها به طور فعالی درگیر پیشرفت و کاربردی شدن بلاک چین هستند.
  • شرکت‌های پیشرو در کسب درآمد از بلاک چین: این شرکت‌های مدل‌های جدیدی از کسب درآمد را طراحی کرده و کسب و کارهای موجود و فعلی را با شرایط تطبیق می‌دهند.

شغل‌های برتر بلاک چین

امروزه شغل‌های بسیاری در حوزه بلاک چین ایجاد شده و واژه شغل بلاک چین را برای عموم مردم، آشنا ساخته است. برای یافتن شغل بلاک چین و کسب درآمد از بلاک چین، باید ببینیم در چه حوزه‌هایی مهارت داریم و در حال حاضر در چه حوزه‌هایی به نیرو نیاز است. شغل‌های برتر بلاک چین عبارت‌اند از:

  •  مهندس نرم‌افزار یا توسعه دهنده بلاک چین

افراد با حداقل مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر یا کارشناسی علوم کامپیوتر یا مدرک‌های مهندسی مرتبط با این حوزه، می‌توانند در شرکت‌های مربوطه و به عنوان کار در منزل فعالیت کنند. معمولاً شرکت‌ها برای این افراد جایگاه خوبی در نظر دارند و حقوق خوبی به آن‌ها پرداخت می‌کنند.

  •  معمار فناوری بلاک چین

از جمله وظایف معمار فناوری بلاک چین، می‌توان به شرکت در مناظره‌های مربوط به پتانسیل‌های فناوری بلاک چین اشاره کرد. این افراد به برنامه نویسی مسلط و عموماً دارای مدرک علوم کامپیوتر هستند. معماران فناوری بلاک چین، نمایندگان شرکت های خود محسوب می شوند و به مشتریان شرکت خدمات ارائه می دهند.

  •  مدیر محصول بلاک چین

برای کارکردن به عنوان یک مدیر محصول بلاک چین، نیازی به تجربه کد نویسی دستی ندارید؛ زیرا با آگاهی، داشتن تجربه و اطلاعات در مورد زبان‌های برنامه نویسی می‌توانید به عنوان مدیر محصول بلاک چین فعالیت کنید. اگر مدرک تحصیلی شما در زمینه مدیریت یا فناوری است، برای این کار مناسب هستید.

  •  تحلیل گر ریسک بلاک چین

تحلیل گیر ریسک بلاک چین، کسی است که به قوانین ایالتی، فدرال و محلی آگاه است و باید اطمینان حاصل کند که همه چیز طبق این قوانین پیش می‌رود. مدرک تحصیلی این افراد بستگی به ویژگی‌های کامل شرکت و شغل آن‌ها دارد؛ ولی این افراد حتماً باید نسبت به فناوری، تحلیل گری ریسک بلاک چین و زبان برنامه نویسی اطلاعات و مهارت داشته باشند.

شغل‌های برتر بلاک چین

  •  مدیر تحلیل روابط عمومی بلاک چین

این افراد در زمینه روابط عمومی، فناوری، رسانه، بلاک چین و … تجربه دارند. این افراد در رأس ارتباطات رسانه‌ای شرکت خود قرار دارند. مدیر تحلیل روابط عمومی، به تثبیت موقعیت و جایگاه شرکت در عرصه صنعت کمک می‌کند.

همچنین بخوانید:  ۱۰ فوت و فن کسب و کار پوشاک در ایران {رایگان}
  •  مهندس نرم‌افزار نهایی بلاک چین

اگر مدرک علوم کامپیوتر دارید، می‌توانید وارد این شغل شوید و به این صورت کسب درآمد از بلاک چین را تجربه کنید. برای این کار، داشتن دانش برنامه نویسی شرط اصلی است.

  • مشاور حقوقی بلاک چین

کار در عرصه بلاک چین فقط به افراد دارای مدرک مهندسی و مسلط به برنامه نویسی محدود نمی‌شود و این عرصه برای افراد دارای مدرک حقوق نیز جای دارد. افرادی که علاقه‌مند به کار در حوزه مشاور حقوقی بلاک چین هستند، با داشتن مدرک حقوق و صلاحیت اجرایی می‌توانند برای کار اقدام کنند.

کاربردهای بلاک چین در آینده

بلاک چین کاربردهای زیادی دارد؛ ولی تعدادی از این کاربردها تا کنون بهره برداری نشده‌اند و در آینده ظاهر می‌شوند. از این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربرد بلاک چین در پزشکی و تجویز دارو

از بلاک چین در حوزه بهداشت نیز می‌توان به عنوان راه آسان برای پول درآوردن استفاده کرد. سازمان‌ها یا افراد می‌توانند با استفاده از بلاک چین اطلاعات خود و پزشک را در یک زنجیره قرار دهند و وقتی پزشک یا فرد بیمار به آن نیاز پیدا کرد، با مشاهده اطلاعات وی در پرونده پزشکی بلاک چین، سریع‌تر مشکل بیمار را حل کند.

  • کاربرد بلاک چین برای صدور قبض و صورت‌حساب

بلاک چین می‌تواند برای بسیاری از سازمان‌ها و حتی وزارتخانه‌ها مفید واقع شود. سازمان‌های آب، گاز و برق هم جزو همین سازمان‌هایی هستند که می‌توانند از بلاک چین برای سریع‌تر شدن کارهای خود استفاده کنند.

سازمان‌ها برای صدور قبض و صورت‌حساب، می‌توانند برای هر شخص بلاک تدارک ببینند و اطلاعات مربوط به او را در بلاک خود قرار دهند. با استفاده از بلاک چین، فضای اطلاعات افراد، امن خواهد شد و کارها بهتر و سریع‌تر پیش خواهد رفت.

کاربردهای بلاک چین در آینده

  • کاربرد بلاک چین برای هنرمندان

کارهای هنری برای هنرمندان بسیار ارزشمند هستند و کشورها سعی دارند با قوانین کپی رایت از سرقت هنری جلوگیری کنند. این موضوع هم چنان در کشور ما اهمیت بالایی ندارد. استفاده از بلاک چین می‌تواند شرایط کپی رایت را تغییر دهد و یک محیط امن برای آثار هنری هنرمندان فراهم کند.در بلاک چین یک کیف پول برای هنرمند تعیین می‌شود و افراد با خرید اثر آن هنرمند، پول را به کیف پول هنرمند انتقال می‌دهند.

همچنین بخوانید:  آموزش قدم به قدم کسب درآمد از بلاک چین [۱۰۰% تضمینی]
”]

شما می‌توانید بر اساس مطالب ارائه شده در مورد کسب درآمد از بلاک چین و ارزیابی مهارت‌های خود، نسبت به چگونگی آغاز فعالیت خود در ابن عرصه بلاک چین تصمیم بگیرید.

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود