فلسفه بازاریابی چیست؟
با توجه به اینکه بازاریابی، به عنوان یکی از مهمترین عاملهای تعامل بین شرکتها و مشتریان، در جذب و نگهداری مشتریان و افزایش سهم بازار
با توجه به اینکه بازاریابی، به عنوان یکی از مهمترین عاملهای تعامل بین شرکتها و مشتریان، در جذب و نگهداری مشتریان و افزایش سهم بازار
اگر تعریف بازاریابی را به خوبی بدانید، متوجه می شوید که اهداف بازاریابی یکی از مهمترین مسائلی است که برای هر شرکت، بنگاه و سازمانی
بازاریابی در واقع فرآیند تحقیق، برنامه ریزی، اجرا و کنترل فعالیت های تجاری است که به منظور ایجاد تبلیغات، فروش محصولات و خدمات به مشتریان
بازاریابی یک فرآیند است که در آن تلاش میشود تا محصولات و خدمات را به مشتریان هدف با استفاده از روشهای مختلف به فروش برسانید.
در عصر حال، با توجه به رقابت شدید در بازار، فروش به یک دغدغه مهم برای هر شرکت تبدیل شده است. برای رقابت با رقبای
نام کتاب : استثنائی نویسنده : دنیل اِم. کَبل (Daniel M. Cable) سال انتشار: ۲۰۲۰ خلاصه کتاب کتاب «استثنائی» که در سال ۲۰۲۰ به
نام کتاب : چهار میثاق نویسنده : دون میگِل روییز (Don Miguel Ruiz) و ژانِت میلز (Janet Mills) سال انتشار: ۱۹۹۷ خلاصه کتاب “چهار
نام کتاب : «مذاکره برای کسب سودآوری» نویسنده : جی. ریچارد شِل (G. Richard Shell) سال انتشار : ۱۹۹۹ مقدمه یاد میگیرید که چگونه
با توجه به تحولات رو به رشد صنعت دیجیتال، مارکتینگ دیجیتال به عنوان یکی از روشهای مهم برای تبلیغات و فروش در دنیای اینترنتی به
موفقیت یکی از مهمترین اهداف هر فرد است. همه ما در زندگی خود به دنبال رسیدن به موفقیت هستیم. اما برای رسیدن به موفقیت، نیاز
نام کتاب : رمزگشایی از موفقیت نویسنده : ران فریدمن (Ron Friedman) سال انتشار : ۲۰۲۱ چندین نسل است که به ما آموختهاند که
نام کتاب : «اعترافات یک مربی شغلی!» نویسنده : کارا هیلمَن (Cara Heilmann) سال انتشار :۲۰۱۹ خلاصه کتاب آیا شما، ویژگیهای یک مربی شغلی