7 ایده پردرآمد و پولساز برای کار در منزل

کار در منزل

کسب و کار در منزل

امروزه با ظهور ایده ها و کسب و کارهای اینترنتی زیادی باعث شده است تا کارآفرینی اینترنتی شکل متفاوت تری را گرفته و کسب و کارهای نوین و متعددی را در خانه ایجاد نماید و به شکلی کاملا پیشرفته کار در منزل شکل گیرد. این کار با حداقل سرمایه امکان پذیر است و هرکس می تواند مطابق با مهارت ها و علاقه مندی خود در این مسیر حرکت نماید و ثروت اندوزی نماید.

هنگامی که به کارآفرینی فکر می شود اولین مانعی که به ذهن خطور می کند نداشتن سرمایه است بسیاری با همین تفکر هرگز قدمی در راستای کارآفرینی و اجرایی کردن ایده هایشان بر نمی دارند. این یک حقیقت است که سرمایه تنها نقطه ی شروع کارآفرینی نیست.

بسیاری از افراد کارخود را در خانه و یا فضای پارکینگ خود آغاز کرده و با اندک سرمایه ای به سوی هدف خود قدم برداشته اند . شاید بتوان گفت هنگامی که می خواهید کاری را راه اندازی کنید که برایش اشتیاق دارید می توانید به مهارت های خود به خوبی دقت کنید و آن ها را شناسایی نمایید. این مهارت ها گاهی می تواند رفع مساله ای برای دیگران باشد. گاهی پیش آمده است که با ترکیب مهارت های خود ، ایده ای خلاقانه برای کارآفرینی ایجاد می شود.

در صورتی که به کار در منزل علاقه دارید و می خواهید کاری را برای خود شروع نمایید و نداشتن سرمایه را مانع خود می بینید با ما در این مقاله همراه باشید . به شما خواهیم گفت چگونه می توانید به هدف خود دست یابید.

کار در منزل

الف : تولید محصولات دست ساز

همان گونه که گفته شد برای کار در منزل می توان محصولاتی دست ساز را آماده ی فروش نمایید. این محصولات می تواند مجسمه ، عروسک ، لوازم دکوری و یا حتی اپلیکیشن باشد. مهم این است که در کدام یک مهارت دارید نکته ی قابل توجه این است که این کار نیاز به سرمایه ی خاصی نداشته و مطابق با توانایی های خود می توانید با سرمایه ای اندک کار را شروع نمایید .

درست است که برای ساخت این لوازم نیز نیاز به سرمایه است اما می توانید با سرمایه ی کم کار را شروع کرده و به مرور آن را افزایش دهید. با قدم هایی کوچک تر شروع کرده و با تلاش به هدف خود نزدیک شوید. ضمن آن که این امکان وجود دارد تا این گونه محصولات را در خانه تولید نمایید و نیازی به اجاره ی دفتر و یا کارگاهی نیست

همچنین بخوانید:  زندگی کارمندی

این گونه کارها زمان لازم را برای تولید از شما می گیرد اما حاشیه ی سود آن هنگام فروش محصول بالاست . این که چه محصولی را تولید کنید به مهارت و علاقه ی شما بستگی دارد اما برای به فروش رساندن آن می توانید راه های بسیاری را در پیش گیرید.

 

روش فروش

این کار ممکن است به شکل فیزیکی انجام شود بدین شکل که فروشگاه های محله و شهرتان را در نظر گرفته و محصولات خود را برای فروش در این فروشگاه ها قرار دهید این کار با اجاره ی قفسه های فروشگاه نیز ممکن است . و یا آن که کالایی که تولید کردید را در فروشگاه مستقیما عرضه کرده و سهم و درصد تعیین شده ای را به مالک فروشگاه پرداخت نمایید. راه دیگر این است که از فروش مجازی محصولات خود بهره گیرید. برای این کار می توانید از ابزارهای متفاوت در فضای مجازی برای ایجاد فروشگاهی آنلاین استفاده نمایید.

برای فروش در فضای مجازی ، قسمت های زیادی در حال فعالیت هستند. کارآفرینی که در خانه محصول خود را تولید کرده است می تواند در سایت های فروشگاهی مرتبط ، تولیداتش را به فروش بگذارد. روش کار اکثر این سایت ها درصدی از فروش کالاست . با این وجود و با تولید محصولی با کیفیت و با قیمتی مناسب می توان فروش خوبی را ایجاد نمود. فقط می بایست محصولات به روز بوده و موجودی آن همیشه کنترل شده باشد. این کار حتی می تواند در سایت های متفاوتی صورت گیرد تا فروش بیشتری اتفاق افتد .

 

ب : واسطه ی فروش کالا

اگر علاقه مند تولید چیزی در خانه نیستید می توانید به عنوان واسطه فروش خدمات یا  محصول شوید. امروزه بسیاری از افراد با روش واسطه گری ، کالاهای تولید شده ی دیگران را به فروش می رسانند و با این کار توانسته اند فروش مناسبی را برای خود رقم بزنند. انجام این کار هیچ محدودیتی ندارد و در منزل نیز امکان پذیر است.

راه هایی که می توان به روش واسطه گری فروش نمود می تواند شامل موارد ذیل باشد :

 

ب – ۱- دراپ‌شیپینگ

این روشی است برای خرده فروشی و ایجاد فروش و مدیریت زنجیره ای . به شکلی که شخص بدون داشتن انبار محصول و پس از دریافت سفارش از مشتری ، آن را به تولید کننده ارسال می کند و کالای سفارشی را از همان انبار به صورت مستقیم برای خریدار ارسال می دارد .

همچنین بخوانید:  به راه رفته ات بنگر

می توان با ایجاد فروشگاه مجازی این کار را به سادگی انجام دهید. امروزه وب سایت ها با قالب هایی آماده طراحی می شوند و می توان آن را با کمترین هزینه راه اندازی نمود.

 

ب – ۲ –  فروشگاه‌ ارزان ‌قیمت

اگر اهل خرید و فروش هستید می توانید در زمینه لوازم و اجناس دست دوم اقدام نمایید. امروزه بسیاری از فروشگاه های فیزیکی و مجازی در این خصوص فعالیت دارند.

سمساری ها و عتیقه فروشی های بسیاری در کنار حراجی های منازل به طور معمول محصولات دست دوم و مناسبی را ارائه می دهند که می توان با قیمت های خوبی آن ها را تهیه کرده سپس در فروشگاه آنلاین خود به فروش رسانید.

در بسیاری از کشورها این ایده ای پولساز و اجرایی است که توانسته است کسب و کارهای بزرگی را ایجاد نماید.

 

ج : تولید محتوا جهت برندهای فعال

تولید محتوای با کیفیت می تواند کارآفرینی پولسازی در خانه باشد. اما باید به خوبی دقت داشته باشید که محتواهایی که تولید می کنید شیوا و منحصر به فرد باشد تا بتواند سئوی خوبی را ایجاد نماید.

این کار نیاز به دانش و تخصص داشته و نکات مهمی را در بر دارد. اگر آن را به خوبی نمی شناسید می توانید از کسانی که در این کار حرفه ای هستند یاری بگیرید.

یکی از نکاتی که در محتوا گذاری ها اهمیت دارد این است که در ساعات خاصی در روز و با نظم مشخصی بارگذاری آن ها انجام شود و تمامی نکات و قواعد لازم مطابق با اصول سئو و گوگل ، در آن رعایت شود به این ترتیب برند مورد نظر دارای رتبه ی بهتری خواهد شد و این می تواند برای شما پولسازی کند.

 

د : فروش خدمات

ایده ی دیگری که می توان در خصوص کار در منزل و با کمترین سرمایه ایجاد کرد این است که به جای فروش کالا ، خدمات را به فروش برسانید این خدمات می تواند به مهارت های شما بستگی داشته باشد.

این مهارت ها می تواند به عنوان مثال برنامه نویسی باشد که نیاز به تخصص و مهارت خاصی است اما برای برخی از خدمات نیاز به مهارت ویژه ای نیست .

در صورتی که می خواهید جهت ایجاد کارآفرینی یکی از مهارت های خود را به فروش برسانید و خدمات ارائه نمایید ابتدا برای خود نام تجاری تهیه کنید این کار باعث می شود حس بهتری را در مشتریان خود ایجاد نمایید.

همچنین بخوانید:  از این عادات ثروتمندان جوان تقلید کنید

برای این کار می توانید از شبکه های مجازی بهره گیرید که نیاز به سرمایه ی چندانی ندارد. همچنین می توانید برای خود وب سایتی راه بیندازید و نمونه کار و سابقه فعالیت خود را در آن به نمایش بگذارید.

 

ه – استفاده از برنامه‌ ی سرگرمی

یکی دیگر از کارهایی که به عنوان کار در منزل می توانید انجام دهید ایجاد برنامه های تفریحی و سرگرمی است و برای عضویت آن هزینه دریافت کنید. ایجاد این برنامه ها هرچه خلاقانه تر و جذاب تر باشد می تواند مخاطب بیشتری داشته و درآمد بیشتری را نیز جذب نماید.

 

و – خدماتی با هزینه ی کمتر

هنگامی که می خواهید کار در منزل را شروع کنید در تمامی مراحل با هزینه هایی گران روبرو هستید . اما در میان این نوع از ابزار ها ، می توان به خوبی راه هایی ارزان قیمت و کم هزینه را نیز یافت.

برای این کار باید کمی حوصله به خرج داده و خلاقانه عمل نمایید. به عنوان مثال به خوبی می توانید از روش هایی که در سایت های مختلفی وجود  دارد ، برای خود وب سایتی ارزان قیمت را ایجاد نمایید و هزینه های چند میلیونی برای طراحی آن نپردازید. به خصوص که امروزه برای بسیاری از این گونه ابزارها ، فیلم و فایل آموزش نیز وجود دارد.

از طرف استفاده از شبکه های اجتماعی نیز یکی از خدمات کم هزینه ایت که به آسانی می توان با تعداد کثیری از افراد در ارتباط بوده و با ایجاد عکس ، ویدئو و یا محتوای مناسب گروه زیادی را جذب نام تجاری خود نمایید و اعتباری کسب نمایید.

 

ز :  راه اندازی سمینار و کارگاه آموزشی

راه اندازیه کارگاه و سمینار نیز از دیگر کارهایی است که می توان به عنوان کار در منزل به آن پرداخت .این کارگاه ها و سمینارها می تواند در فضای مجازی ایجاد شده و درآمد حاصل از آنها بسیار مناسب و جذاب می باشد.

از طرفی با واسطه بودن در میان کسانی که مهارت های ویژه ای دارند می توانید کارآفرینی نمایید این کار برای هر سه سوی کار پر از منفعت خواهد بود.

 

میتونید برا کسب اطلاعات بیشتر در دوره کارآفرینی شرکت کنید.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود