چگونه با استفاده از قوانین موفقیت در کوتاه ترین زمان ممکن لاغر شویم؟

چگونه با استفاده از قوانین موفقیت در کوتاه ترین زمان ممکن لاغر شویم؟

چگونه با استفاده از قوانین موفقیت در کوتاه ترین زمان ممکن لاغر شویم؟

چگونه بدون رژیم غذایی لاغر شویم؟

چگونه بدون مصرف هیچ ماده و دارویی لاغر شویم؟

دانلود فایل صوتی: چگونه با استفاده از قوانین موفقیت در کوتاه ترین زمان ممکن لاغر شویم؟

[symple_box style=”boxsucces”]

حجم: ۳.۳۵ مگابایت

زمان: ۰۰:۰۷:۲۰

دانلود

[/symple_box]


متن فایل صوتی: چگونه با استفاده از قوانین موفقیت در کوتاه ترین زمان ممکن لاغر شویم؟

به نام خدا

سلام عرض میکنم به همه ی دوستان امیدوارم که حالتون خوب باشه. میخواهیم به سوال یکی از عزیزان که پرسیده بودند که من جوابمو درمورد ثروت گرفتم ولی در مورد سلامتی، فیتنس و کاهش وزن جوابمو نگرفتم، پاسخ بدهیم…دوست دارم خیلی رک و واضع اول بگم که خیلی از مزخرفاتی که خیلی ها در فضای مجازی و کانال های مختلف  درمورد داروهای لاغری و رژیم های عجیب و غریب همه ی اون چیزایی را که در ذهنتون فرو کردن همین الان همه را دیلیت کنید و واقعا فراموششان کنید. دوستان عزیزم برای رسیدن به لاغری قرار نیست دنبال فرمول عجیب باشیم قرار نیست که یک کار خیلی عجیب و غریب انجام دهیم شما خوب میدانید اگر میزان کالری که به بدن میرسد از میزانی که دارید مصرف میکنید کمتر باشد یعنی بیشتر مصرف کنید کمتر بخورید طبیعتاً لاغر میشوید حالا مشکل چیه؟ مشکل این است که ما هیچ وقت این را حس نمیکنیم . یعنی چه؟ یعنی من امروز ۱۰ کالری میخورم و ۲۰ کالری مصرف میکنم چه اتفاقی می افتد؟! ۱۰ کالری فقط کاهش دادم.آیا به چشم می آید؟ ابداً به چشم نمیاد. روز دوم اگر همین کارو کنم بازم به چشم می آید؟

حالا گلاً ۲۰ کالری شد یعنی ۲۰ کالری کمتر شدم که اصلاً به چشم نمیاد. ماه اول چی؟ بازم به چشم نمیاد! سه ماه اول چی؟

یک خورده به چشم میاد. شش ماه اول چی؟ حالا به چشم میاد. یک سال اول چی؟ خخیلی به چشم اومده. میدونین مشکل ما اینه که در رسیدن به اهدافمون صبر پیشه نمی کنیم.ما دوست داریم یک شبه برسیم. مسیر موفقیت یک شبه نیست.

همچنین بخوانید:  تکنیک‌های موثر مدیریت زمان برای آموزش به کارمندان

برای رسیدن به موفقیت یک اصل وجود دارد اینکه یک مسیر ثابت یک کار ثابت را باید تکرار کنیم، باید ادامه بدهیم. باید بدانیم که این مسیر فراز و نشیب زیاد دارد و اگر قرار باشه که تو درمسیر یک شبه تسلیم شوی به هیچ چیز نمی رسی و باید بدانید که برای رسیدن به اهداف باید هدفت دائماً جلو چشمت باشه تو با یکی دو روز رژیم گرفتن که لاغر نمیشی که بگی به به چقدر لاغر شدم پس حالا دیگه همه چی بر وفق مراده من این مسیر را ادامه میدم، نه!!

تو باید اول اون انتها رو مشخص کنی هدفتو مشخص کن یک عکس از اون چیزی را که میخواهی بهش برسی مشخص کن، اون عکس را بزن به اتاقت عکس هر کسی که هست من کاری ندارم که می خواهید فیتنس ترین مرد جهان یا فیتنس ترین خانم جهان بشی اصلا به اینا کار ندارم همون چیزی رو که می خواهی بشوی را عکسشو پیدا کن بزن به دیوار اتاقت و بعدش یک برگ کاغذ بگیر و ۱۰ کاری که باید انجام بدی تا به اون مرحله برسی رو بنویس این ۱۰ کارو از هر کی بپرسید حتی یک بچه هم می تونه  واستون مشخص کنه وقتی میخوای شبیه دوستت که مثلا سیکس پک هست بشوی ازش میپرسی که چیکار کرده.

میگه که من تردمیل اینقدر در روز میزنم مثلا ورزش های هوازی را به این صورت دارم انجام میدم، کالری مصرفیم به این صورته، این غذاها رو معمولا نمیخورم. حالا این ۱۰ تا کار را نوشتی تزه مرحله شروع میشه اصل کاراینه که به خودت قول بدی که تا یک مدت نامحدود شاید یک سال شاید دوسال هر روز این کارو تکرار کنی حالا یک سال دو سال برای رسیدن به یک فیتنس خاصه شما اگر بخواهید وزنتونو کم کنید اگر یک هدف را شش ماه بزارید ۶ مه متعهد بشوید که کالری کمتری مصرف کنید و فعالیت بیشتری داشته باشید مطمئن باشید به اون چیزی که میخواهید میرسید.  ببینید ما درگیر حواشی بی دلیل هستیم.

همچنین بخوانید:  پاسخ به سوالی در مورد اعتقاد نداشتن به قانون جذب

ذهن مارا خیلی ها با مزخرفات اومدن پر کردن باید این دارو را بخوری،چایی سبز مخصوص تهیه کنی، فلان چیزو در ماهواره تبلیغ کردن باید انجام بدی نه دوستان عزیزم خیلی وقتا اون قدر همه چیز را پیچیده کردن که ما فکر می کنیم هیچوقت بهش نمی رسیم واسه رسیدن به لاغری تنها کاری که باید انجام بدیم اینه که محاسبه کنید کالری که دارید مصرف می کنید چقدر است بیشتر از اون ورزش کنید.

بیشتر از اون فعالیت داشته باشید.  اگر کالرید تا یک حدی است مشخص کن پیاده روی چقد کالری میخواد به همان نسبت پیاده رویتو افزایش بده. برنامه ها و نرم افزارهای اندروید و Ios که کالری کارها و مواد غذایی را مشخص می کنند دیگه دست همه هست اصلا کار سختی نیست نیاز نیست شما پزشک باشید یا محاسبات فیزیک بلد باشید که بتوانید اعداد ساده را محاسبه کنید و خیلیام دیدم که وقتی می خواهند لاغز شوند خودشون را از همه چیز محروم می کنند چیزی نمی خورند یک جورایی سوء تغذیه می گیرند که لاغر شوند شاید براتون جالب باشه که من خودم پزشک هستم و در پزشکی ما اینو میدونیم که برای اینکه لاغر شویم باید همه ی موادی که در بدن نیاز داریم در دسترسمون باشه متابولیسم ما باید بهش اون موادی را که نیاز دارد برسد تا چربی ها رو بسوزاند، باید آب کافی بخوریم، باید ویتامین ها به بدن برسد، باید مواد غذایی کافی به بدن برسد.

کی گفته گوشت و غذا نباید بخورید، کی گفته که باید اینجوری رژیم بگیرید که به اون چیزی که میخواهید برسید. ذهمون را پر کردن مسیر موفقیت را سخت بهمون نشون دادند چرا؟

همچنین بخوانید:  ۵ استراتژی کارآمد برای افرادی که در تصمیم گیری ، مشکل دارند

تا به سمتشون بریم تا از حالاجادو و جنبل هایی که برامون مشخص کردن استفاده کنیم تا اونا به چیزی که میخواهند برسند ولی ما هیچوقت نرسیم. دوستان عزیزم یک بار دیگه تکرار می کنم هدف را مشخص می کنیم بعدش ده تا کاری که برای رسیدن به اون هدف ها لازم است را از هر کسی که میداند می پرسیم بعدش متعهد میشیم که تا یک مدت نامحدودی که حالا بعضاً مدت چند ماه ای هستش به اون ده تا کار رسیدگی کنیم تا به اون چیزی که میخواهید  برسیم.

امیوارم این مطالب براتون مفید باشه و پیوسته به کانالمون @khodsakhte و سایتمون به آدرس khodsakhte.ir سر بزنید. برای تک تکتون آرزوی موفقیت دارم. ازتون خواهش دارم در قبال فایلهای صوتی که کاملا رایگان و بدون هیچ چشم داشت مالی براتون تولید میکنم و هدفمون فقط کمک به شماست این فایلها را حتما به دست اونایی که بهشون نیاز دارند برسونید. اگر کسی هست که درگیر  رژیم های عجیب غریب شده این فایلو بهش برسونید هدف ما فقط فقط کمک به شماست و خوشحال میشیم که شما هم در این امر خیر  و این کمک رسانی شریک شوید. پیروز و موفق باشید.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود