آموزش کامل تبلیغات در اینستاگرام برای بازدهی حداکثری

آموزش کامل تبلیغات در اینستاگرام برای بازدهی حداکثری

آموزش کامل تبلیغات در اینستاگرام برای بازدهی حداکثری : پیش از بررسی راهنمای تبلیغات در اینستاگرام، مهم است که به فلسفه تبلیغات در این پلتفرم بپردازیم. آیا تا به حال صفحه‌ای در اینستاگرام داشته یا مدیریت کرده‌اید؟ اگر بله، حتماً می‌دانید که رشد یک صفحه در اینستاگرام چقدر چالش‌برانگیز است. حتی برای افزایش 10 هزار فالوور، ممکن است ماه‌ها زمان طول بکشد، بدون اینکه به میلیون‌ها فالوور واقعی نزدیک شویم. تبلیغات اینستاگرام، این امکان را به شما می‌دهد که به طور سریع و موثر به رشد صفحه‌تان کمک کنید.

با استفاده از تبلیغات، صفحه شما به وسیله پیج‌های دیگر اینستاگرام معرفی و تبلیغ می‌شود. بسیاری از صفحات اینستاگرامی وجود دارند که در مدت زمان کوتاهی توانسته‌اند میلیون‌ها فالوور جذب کنند، حتی اگر به نظر برخی از این فالوورها واقعی نیز نیستند، اما بررسی دقیق نشان می‌دهد که واقعیت آن‌ها قابل اعتماد است. تبلیغات به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی و با کمترین زمان، به اهداف رشد خود دست پیدا کنید.

بهره‌گیری از تبلیغات اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت و با بهره‌وری از منابع خود، به دنبال‌کنندگان جدید جذب کنید و ارتباطات موثرتری را برقرار کنید که به توسعه و رشد کسب و کار شما کمک می‌کند. این یک تصمیم استراتژیک است که می‌تواند به شما کمک کند تا به دستاوردهای مورد نظرتان در سریع‌ترین زمان ممکن دست پیدا کنید، بدون اینکه منتظر رشد طبیعی و زمان‌بر بمانید.

چگونه در اینستاگرام تبلیغات کنیم؟

چگونه در اینستاگرام تبلیغات کنیم؟

اکنون که با مفهوم تبلیغات و فلسفه آن آشنا شدید، زمان آن رسیده است که ببینیم با چه روش‌هایی می‌توان از تبلیغات اینستاگرام استفاده کرد. روش‌های مختلفی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد که هر یک از آن‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این بخش از مقاله می‌خواهیم به بررسی روش‌های تبلیغات در اینستاگرام بپردازیم تا ببینید کدام یک از آن‌ها راحت‌تر است. برخی از روش‌ها در دسترس‌تر هستند و برخی دیگر، با توجه به تحریم‌ها، سخت هستند که ما در این قسمت همه آن‌ها را بررسی می‌کنیم تا انتخاب بر عهده خودتان باشد:

اینفلوئنسر مارکتینگ :

یکی دیگر از روش‌های بسیار پربازده که کسب‌وکارهای مختلفی از آن استفاده می‌کنند، اینفلوئنسر مارکتینگ است. اینفلوئنسرها افرادی معروف در اینستاگرام هستند که میلیون‌ها فالوور دارند و شما می‌توانید از آن‌ها بخواهید که تبلیغات شما را در صفحه خود قرار دهند. البته ارتباط برقرار کردن با چنین افرادی کار ساده‌ای نیست؛ به خصوص اگر فرد موردنظر شما میلیون‌ها فالوور داشته باشد.

بسیاری از اینفلوئنسرها مدیر تبلیغاتی دارند و کافی است با مدیر تبلیغات آن‌ها ارتباط برقرار کنید. برای این کار کافی است وارد صفحه اینفلوئنسر موردنظر خود شوید و در بخش بیو یا هایلایت‌ها به دنبال اطلاعات تماس باشید. راه‌های هماهنگ کردن تبلیغات معمولاً از این طریق پیدا می‌شود و شما می‌توانید تبلیغات خود را هماهنگ کنید. لازم به ذکر است که تبلیغات اینفلوئنسری بودجه زیادی می‌خواهد و هر کسی نمی‌تواند از آن استفاده کند.

استفاده از پلتفرم‌های تبلیغ بازدیدی :

در چند سال اخیر، پلتفرم‌های مختلفی به وجود آمده‌اند که نقش واسطه بین تبلیغ‌کننده و تبلیغ‌دهنده را ایفا می‌کنند. این پلتفرم‌ها فرآیند هماهنگی و اجرای تبلیغات را بسیار ساده‌تر کرده‌اند. در چنین پلتفرم‌هایی، اطلاعات مربوط به هر صفحه اینستاگرام به همراه هزینه‌های مختلف تبلیغات قرار گرفته است. برای استفاده از این پلتفرم‌ها، کافی است در آن‌ها عضو شوید، صفحه موردنظر خود را انتخاب کنید، اطلاعات تبلیغ خود را درج کنید و هزینه را بپردازید. این پلتفرم‌ها به صورت خودکار با اینفلوئنسر یا صفحه موردنظر ارتباط برقرار می‌کنند و تبلیغ شما را منتشر می‌کنند.

همچنین بخوانید:  الگوریتم اینستاگرام چطور کار می کند؟

استفاده از سرویس تبلیغات داخلی اینستاگرام :

اولین راه برای تبلیغات اینستاگرام استفاده از سرویس تبلیغات خود اینستاگرام است! شاید شما هم هنگام گشت و گذار در اینستاگرام متوجه پستی شده باشید که با پست‌های دیگر متفاوت است. چنین پست‌هایی با عنوان “Sponsored” نمایش داده می‌شوند که همان تبلیغات از طریق اینستاگرام است. این روش تبلیغات کاملاً مستقیم است و نیاز به هیچ ابزار دیگری نخواهید داشت. کافی است حساب تجاری اینستاگرام خود را شارژ کنید و اطلاعات تبلیغ را به آن بدهید. اینستاگرام هم با توجه به میزان شارژ شما، تبلیغات را نمایش می‌دهد.

البته این روش برای کاربران ایرانی کمی مشکل است! زیرا پرداخت این روش به صورت ارزی است و نمی‌توانید به صورت ریالی آن را پرداخت کنید. همچنین گاهی اوقات ممکن است تبلیغ شما پذیرفته نشود و نتوانید تبلیغات خود را منتشر کنید. با این حال، افرادی هستند که در این زمینه به شما کمک می‌کنند و می‌توانید از قابلیت تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید.

تبلیغات عمومی در اینستاگرام :

یکی دیگر از روش‌های تبلیغات در اینستاگرام که بازدهی متوسطی دارد، تبلیغات در صفحات عمومی است. در اینستاگرام صفحاتی وجود دارند که فالوورهای آن‌ها طیف گسترده‌ای از کاربران هستند؛ مثلاً صفحات فان جزء این دسته از صفحات هستند و فالوورهای آن‌ها از همه اقشار و علایق تشکیل شده‌اند. تبلیغات عمومی نسبت به تبلیغات اینفلوئنسری و تخصصی هزینه کمتری دارد و شما می‌توانید در صفحاتی که میلیون‌ها نفر فالوور دارند، با هزینه مناسبی تبلیغ دهید. صفحات عمومی معمولاً یک راه ارتباطی در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید تبلیغ خود را هماهنگ کنید.

صفحات عمومی معمولاً راه‌های ارتباطی مانند ایمیل یا شماره تماس در بخش بیو قرار می‌دهند تا شما بتوانید با آن‌ها تماس بگیرید. در صورتی که چنین اطلاعاتی موجود نباشد، می‌توانید از طریق دایرکت اینستاگرام و با پیج کاری خود با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

پیدا کردن بهترین پیج اینستاگرام برای تبلیغ

پیدا کردن بهترین پیج اینستاگرام برای تبلیغ

اگر قصد دارید یک یا چند پیج مناسب برای تبلیغات اینستاگرام پیدا کنید، نمی‌توانید به صورت چشمی این کار را انجام دهید. برای پیدا کردن بهترین صفحات اینستاگرام برای تبلیغات باید چند فاکتور مهم و ضروری را در نظر بگیرید. در این بخش به بررسی ۴ مورد از فاکتورهایی که در پیدا کردن صفحات ارزشمند اینستاگرام برای تبلیغ به شما کمک می‌کنند، می‌پردازیم:

ارتباط با حوزه فعالیتی شما :

یکی دیگر از موضوعاتی که برای تبلیغات باید در نظر بگیرید، میزان ارتباط صفحه موردنظر با صفحه شما است. این مسئله در مورد تبلیغات اینفلوئنسری اهمیت بیشتری دارد! در حقیقت برای تبلیغات یک پیج تخصصی باید اینفلوئنسری را پیدا کنید که با حوزه کاری شما مرتبط است، اما چرا؟ زیرا شما به دنبال افرادی هستید که مخاطب هدف شما باشند تا بتوانید محتوا، محصول و خدمات خود را به آن‌ها عرضه کنید. بنابراین برای تبلیغات اینستاگرام و گرفتن بازدهی حداکثر باید سعی کنید به پیجی تبلیغات بدهید که در حوزه کاری شما فعالیت می‌کند! این کار تعداد فالوور جذب شده را هم افزایش می‌دهد.

نرخ تعامل بالا :

گاهی اوقات کاربران تنها به تعداد فالوور دقت می‌کنند اما خرید فالوور فیک کاری ندارد! در کمتر از چند روز می‌توانید میلیون‌ها فالوور فیک به صفحه خود اضافه کنید. این همان کاری است که بسیاری از صفحات انجام می‌دهند تا بزرگ به نظر برسند اما واقعاً بزرگ نیستند. تبلیغات در چنین صفحاتی هم بازدهی ندارد و تنها پول خود را دور می‌ریزید. نرخ تعامل همان چیزی است که به شما کمک می‌کند تا ببینید این صفحه فالوورهای واقعی دارد یا خیر! برای این کار به تعداد لایک و کامنت دریافتی نسبت به تعداد فالوورها دقت کنید. هرچقدر این نسبت بالاتر باشد، نرخ تعامل بالاتر است و آن صفحه برای تبلیغات مناسب‌تر خواهد بود.

همچنین بخوانید:  چطور با تعداد کم فالوور در اینستاگرام، فروش میلیونی داشته باشیم؟

بررسی تبلیغات منتشر شده در گذشته :

یکی دیگر از موضوعاتی که اگر زمان داشته باشید بسیار کاربردی است، بررسی تبلیغات منتشر شده در گذشته است. در واقع هنگامی که یک صفحه تبلیغاتی منتشر می‌کند، شما بهتر است قبل و بعد از آن را ببینید. میزان رشد آن صفحه می‌تواند هشداری برای شما باشد که به آن صفحه تبلیغ بدهید یا خیر! اگر رشد صفحه زیاد باشد، می‌توانید به آن صفحه تبلیغ بدهید اما اگر هیچ فالووری به آن صفحه اضافه نشده باشد، نشان دهنده ضعف آن صفحه است. پس فراموش نکنید که اگر زمان داشتید، تبلیغات منتشر شده در گذشته را بررسی کنید تا بتوانید یک صفحه مناسب انتخاب کنید.

تعداد تبلیغات منتشر شده در روز :

اگر صفحه‌ای را برای تبلیغ انتخاب می‌کنید، حتماً چک کنید که در روز چه تعداد تبلیغ قرار می‌دهد. اگر صفحه‌ای است که همیشه در حال انتشار تبلیغ است، مطمئن باشید که مخاطبان تعامل خوبی با آن صفحه ندارند. چرا؟ چون کاربران صفحه‌ای که همیشه در حال انتشار تبلیغات است را اصلاً دوست ندارند که بخواهند با آن تعامل کنند. پس پیش از آن که به یک صفحه تبلیغات بدهید، اول باید آن صفحه را چند روز زیر نظر بگیرید و ببینید که فعالیت آن برای انتشار تبلیغ چگونه است! اگر تعداد تبلیغات منطقی بود، می‌توانید تبلیغات بدهید و در غیر این صورت بهتر است صفحه دیگری را برای تبلیغات خود انتخاب کنید.

با در نظر گرفتن این چهار فاکتور، می‌توانید بهترین پیج‌های اینستاگرام را برای تبلیغات خود پیدا کنید و از بودجه تبلیغاتی خود بیشترین بهره را ببرید.

چگونه محتوای جذاب برای تبلیغات اینستاگرام بسازیم؟

محتوای تبلیغات در اینستاگرام بسیار اهمیت دارد! اگر تبلیغات شما محتوای مناسبی داشته باشد، به راحتی می‌توانید فالوورهای زیادی جذب کنید. محتوای تبلیغات همان بنر تبلیغاتی شما است که باید سعی کنید همه چیز در آن به بهترین شکل ممکن انجام شود. در این بخش به بررسی چهار مورد از فاکتورهای جذابیت محتوای تبلیغ می‌پردازیم:

یادگیری اصول تبلیغات در اینستاگرام :

تبلیغات اصول خاص خود را دارد؛ تبلیغات اینستاگرام هم اصولی دارد. تا زمانی که با این اصول آشنا نباشید، نمی‌توانید نتیجه خوبی از آن بگیرید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم پیش از آنکه هر کاری انجام دهید، ابتدا اصول تبلیغات را یاد بگیرید. بخش مهمی از اصول تبلیغات مربوط به جنس مخاطبان و همچنین نحوه رفتار آن‌ها با انواع تبلیغات است تا بتوانید بهترین بازدهی را از تبلیغات خود ببینید.

برای یادگیری اصول تبلیغات می‌توانید آن را تجربه کنید که البته زمان و هزینه زیادی می‌گیرد! به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم یک دوره آموزش تبلیغات اینستاگرام که به صورت جامع همه چیز را به شما یاد می‌دهد، تهیه کنید. همچنین اگر حوصله یا زمان این کار را ندارید، بهتر است با کمک یک مشاور تبلیغات کمپین خود را اجرا کنید تا با کمک او بتوانید بهترین نتیجه تبلیغات در اینستاگرام را برای صفحه خود بگیرید.

کپی رایتینگ حرفه‌ای بر اساس هدف تبلیغ :

کپی رایتینگ یکی دیگر از بخش‌های بسیار مهم بنر تبلیغاتی است! در واقع کپی رایتینگ به این معنی است که شما محتوای جذابی روی بنر قرار دهید. مثلاً اگر عنوانی برای بنر انتخاب کرده‌اید، آن را به شکلی حرفه‌ای بنویسید تا نظر کاربران جلب شود. کپی رایتینگ هنر نوشتن محتوا است تا بتوانید نظر مخاطبان زیادی را برای دنبال کردن خودتان جلب کنید. گاهی اوقات کپی رایتینگ به قدری مهم است که می‌تواند نرخ تبدیل تبلیغات را تا چند صد درصد افزایش دهد! پس به آن اهمیت زیادی بدهید.

همچنین بخوانید:  0 تا 100 بازاریابی در اینستاگرام (instagram marketing)

برای آنکه بهترین نتیجه را از کپی رایتینگ بگیرید، بهترین راهکار این است که از یک متخصص کپی رایتینگ که در زمینه تبلیغات اینستاگرام فعالیت دارد کمک بگیرید. چنین افرادی جنس تبلیغات اینستاگرام را می‌شناسند و کمک زیادی در این زمینه به شما خواهند کرد تا یک تبلیغ حرفه‌ای و جذاب ایجاد کنید.

انتخاب کاور یا تیزر جذاب :

اولین چیزی که برای تبلیغات به آن نیاز دارید، یک کاور یا تیزر جذاب است. در واقع، کاربران پیش از آنکه محتوای بنر را بخوانند، به کاور یا تیزر توجه می‌کنند که نظرشان را جلب کند. اگر نظر کاربران جلب شود، سپس محتوای آن را هم مشاهده می‌کنند تا ببینند که بدردشان می‌خورد یا نه. پس در قدم اول یک کاور یا تیزر جذاب طراحی کنید؛ به طوری که کاربر در همان نگاه اول جذب شود.

برای طراحی کاور و تیزر جذاب اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. البته برای طراحی حرفه‌ای کاور و تیزر بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید تا آن را یک متخصص برایتان طراحی کند. با این کار می‌توانید بهترین نتایج را بگیرید و دیگر نگران بازدهی تبلیغات خود نباشید. سناریو خلاقانه کمک زیادی در این مورد می‌کند تا بهترین نتیجه را بگیرید.

انتخاب برنامه طراحی بنر تبلیغات مناسب :

برای طراحی بنر تبلیغاتی یا حتی تیزر ویدیویی نیاز به یک برنامه دارید! اگر تبلیغات شما حرفه‌ای است، پیشنهاد می‌کنیم با کمک نرم‌افزارهای تخصصی این کار را انجام دهید. البته باز هم نیاز دارید تا با اصول طراحی آشنا باشید که ابزار به شما اصول را یاد نمی‌دهد. پیشنهاد ما در چنین مواقعی کمک گرفتن از افراد متخصص است! زیرا شما با کمترین هزینه می‌توانید کمپینی اجرا کنید که در آن بهترین نتیجه را بگیرید. هزینه متخصص طراحی تیزر و بنر بسیار کمتر از هزینه‌ای است که شما بدون کمک گرفتن از آن‌ها ممکن است متحمل شوید، و پیشنهاد می‌کنیم این کار را انجام دهید.

نتیجه ‌گیری

تبلیغات اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند که در کمترین زمان ممکن، راهی برای رسیدن به موفقیت‌های سال‌ها را طی کنید . اگر قرار باشد که صفحه شما به یک میلیون دنبال‌کننده برسد، ممکن است سال‌ها صبر کنید و هنوز هم نتوانید به آن رسیده باشید. شاید اینستاگرام قوانین خود را سخت‌تر کند، شاید رقابت در بازار شما بیشتر شود، یا شاید تغییرات غیرمنتظره‌ای رخ دهد.

زمان شما محدود است و بهتر است به جای اینکه سال‌ها منتظر بمانید و تلاش مداومی انجام دهید، از تبلیغات اینستاگرام بهره ببرید. با استفاده از این ابزار، می‌توانید به سرعت به دستاوردهای بزرگی برسید و رشد قابل توجهی را تجربه کنید.

اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا به صورت مستقیم با مخاطبان مورد نظر خود در ارتباط باشید، از طریق تصاویر و ویدیوهای جذاب، به دنبال‌کنندگان جدید جلب کنید و ارتباطات برقرار کنید که به توسعه کسب و کار شما کمک می‌کند.

بنابراین، انتخاب استفاده از تبلیغات اینستاگرام نه تنها یک گزینه است، بلکه تصمیمی استراتژیک که می‌تواند راهی موثر برای دستیابی به اهداف شما باشد. به جای صبر کردن برای رشد طبیعی، با اجرای کمپین‌های تبلیغاتی مناسب، به سرعت مخاطبان خود را افزایش داده و تأثیر قابل توجهی بر روند کسب و کار خود بگذارید.

تیم تحریریه خودساخته
تیم تحریریه خودساخته

ما در تیم خودساخته تمام تلاشمان را برای آماده سازی بهترین مطالب میکنیم تا شما عزیزان با محتواهای ما بتوانید سواد و دانش خود را بهبود دهید

آیا دوست دارید فقط با یک پیج از اینستاگرام به درآمد ۳۰ میلیونی برسید؟!

دکتر کاویانی، کارآفرین سریالی، موسس کارخانه مبلمان دکولایف و مجموعه توسعه کسب‌وکار خودساخته و چندین بیزینس موفق، در یک جلسه آموزشی رایگان ، مسیر کسب درآمد از اینستا را به شما آموزش می دهند. تا کنون صدها نفر از دانشجویان دکتر کاویانی با همین فرمول درآمدزایی اینستاگرامی به آزادی مالی رسیدند.

دوره های دکتر کاویانی

دوره مستر کلاس راکت
دوره علمی مدار ثروت
دوره هک فروش
دوره کسب و کار اینستاگرامی
دوره جامع جهش ثروت

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود

آیا می‌خواهید درآمد بیزینس خود را ۳ برابر کنید؟

برای دریافت آموزش رایگان بیزینس پولساز دکتر کاویانی روی دکمه دریافت دوره بزنید