درآمد رویایی از اینستاگرام

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://as8.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/9908ec9cf2d1e9e3d8120e176a5bba4322402379-720p.mp4″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”https://khodsakhte.ir/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

 

خبر عالی برای صاحبان کسب و کار

در ویدیو های قبلی ما در مورد هشدار بزرگ برای کسب و کارها در سال ۹۹ نکاتی رو گفتیم و به شما گفتیم که چطور باید از این بحران کسب و کارِتون رو عبور بدین و به درآمد رویایی از اینستاگرام برسید.

 

عبور از بحران فعلی

این یه حقیقته که باید واقعاً اونو در نظربگیرید شاید اوضاع فعلی خیلی ادامه دار باشه پس باید همه مون برنامه ریزی­ای رو داشته باشیم برای فرصت جدیدی که ایجاد شده که کسب و کارمون رو اینترنتی کنیم و از این بحران ، جون سالم به در ببریم.

فقط یک دلیل وجود داره که مهمترین دلیلی هست که خیلیا تو کسب و کار اینترنتی­شون موفق نمیشن و به نظرمن اون دلیل اینه که عزم و اراده راسخ برای رسیدن به اون درآمد رو ندارن.

ببینین رسیدن به درآمد اینترنتی یه حقیقت محضه. هیچ محدودیتی نداره . نه سنی، نه جنسی، نه موقعیتی ، نه مکانی ، هیچ شرایطی این محدودیت رو ایجاد نمیکنه.

بچه هشت ساله هم میتونه به درآمد برسه، فرد هشتاد ساله هم میتونه به درآمد رویایی از اینستاگرام برسه.

چون این مسیریه که همه بارها از اون به درآمد رسیدن . ببینین جایی که هزاران و میلیونها نفر ازش به درآمد رسیدن، هزاران و میلیونها نفر هم میتونن به درآمد برسن.

همچنین بخوانید:  چه کسب و کاری رو شروع کنیم و از کجا شروع کنیم؟

ولی یک چیز باعث میشه خیلیا به درآمد نرسن اون عزم و اراده راسخ رو ندارن، یعنی فقط به چشم یه تفریح بهش نگاه میکنن ، یا اونو واقعاً جدی نگرفتن .

اگه واقعا کسی جدی تو این مسیر وارد شه، واقعاً جدی وارد شه ، دنبالش میره، اونقدر تلاش میکنه ، اونقد وقت میذاره، اونقدر آموزش می بینه و این ایمان و باور قلبی رو داره که میگه که من شروع میکنم و صد درصد به نتیجه میرسم.

اون کسی که چنین ذهنیتی رو نسبت به دنیای اینترنتی داره نسبت به کسب و کار اینترنتی داره مطمئن باشید صد در صد به اون نتیجه میرسه و من ایمان دارم شما هم یکی از اون افراد هستید چون الان با من همراه هستید، چون الان دارید دنبال میکنید و این باور قلبی رو دارید که از این فرصت میتونید نهایت استفاده رو ببرید.

 

دوره رایگان اینستاگرام

حالا یه خبر خیلی فوق العاده برای شما عزیزان دارم.

اگه یادتون باشه چند وقت پیش یه دوره ای رو در قالب پولسازی از اینستا برای شما منتشر کردیم . خیلیا اون دوره رو دیدن و خیلی هم دنبال این بودن که اون دوره خیلی بهشون کمک کرده و ایکاش ادامه داشته باشه و بتونن با نکات بیشتر درآمدهای بیشتری رو داشته باشن .

شاید واسه تون جالب باشه ما پیامهایی رو داریم که با این دوره رایگان ما شروع کردیم و الان میخوایم شروعمون پر قدرت تر باشه ، نتیجه ای که میگیریم بیشتر باشه.

ما اومدیم بررسی کردیم همه اون چیزهایی رو که نیازه این فرد با اینستا به درآمد برسه رو یکی یکی روش کار کردیم ویه دوره ای رو برای شما آماده کردیم در قابل کسب و کار اینستاگرامی در قالب ۱۵ جلسه صددرصد کاربردی.

همچنین بخوانید:  چرا پولدار نیستیم؟

یعنی اونقدر کاربردی که با کلی مثال از صفر مطلق که از کجا باید شروع کنیم؟ اولین قدم کجا باشه؟ چجوری یه پیج حرفه ای داشته باشید؟ چجوری به درآمد برسی؟ چجوری رشد فالوور داشته باشی؟ مشروعیت داشته باشی؟ محبوبیت داشته باشی؟ مشارکت داشته باشی، رشد کنی و لذت ببری با یه گوش موبایل ، توی خونه ات روی مبل یا یه پیژامه به اون درآمد رویایی از اینستاگرام برسی .

همه اینها رو من صد در صد کاربردی بهتون گفتم و یه قولی هم من به شما میدم. هر چیزی رو که من از اینستا میدونم من تو این دوره بهتون گفتم.

 

موفقیت های ما

ببینید ما مجموعه های آنلاین متعددی رو این چند ساله داشتیم . ما مکتبستان رو داشتیم ، یکی از بزرگترین پایگاههای آموزشیه برای دبیرستان و کنکوره که خیلی دستاورد داشته حدود دویست نفر توی این مجموعه دارن فعالیت می کنن.

ما خودساخته رو داشتیم که حدوداً توسال ۹۱ حدودا یک میلیون نفررشد داشت.

ما هیواگالری رو داشتیم که تو سال ۹۸ تأسیسش کردیم  که فقط با اینستا با حداقل بودجه تبلیغاتی فقط تو یکماهه اولش به ۷۰ میلیون فروش رسیده .

و همه اون تجارب رو من اومدم توی این دوره به شما گفتم .

یعنی یه دوره ایه که شاید بهترین سرمایه گذاری عمر شما باشه چون کسب  و کار شما رو زنده نگه میداره، کسب و کار شما رو رشد میده، و درآمدهای شما رو قطعاً چند برابر میکنه.

ببینید شما شاید تا الان فکرمیکردید که نبش  بازار خوب رو برای کسب و کارت انتخاب کنی الان اون نبشِ خوبه ، اینستاست.

همچنین بخوانید:  به عمل کار برآید

و الان کسی که تو اینستا میاد و از این فرصت استفاده میکنهدرآمد رویایی از اینستاگرام رو میتونه تجربه کنه.

فقط باید با اصول آشنا باشی، اصولش رو یاد بگیری و من این قول رو بهت میدم که صددرصد اصولش رو ،صد درصد چیزهای رو که خودم میدونم و باهاش نتیجه کردم به صورت کاملا کاربردی توی این دوره به شما انتقال بدم

 

حرف آخر

مطمئن باشید که بهترین انتخاب شما انشاءالله در سال ۹۹ دوره کسب و کار اینستاگرامی خواهد بود و من این قول رو بهتون میدم کسانی که توی این دوره شرکت میکنند، مسیر درآمدزایی اینترنتی رو اگر همه اون چیزهایی رو که بهشون میگم و اجرا کنن به این درآمد رویایی از اینستاگرام میرسن .

 

پیروز و موفق باشید . یا حق

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود