در کنار کار ثابت پول بیشتری دربیارید!

در کنار کار ثابت پول بیشتری دربیارید!

در دنیایی که سطح مسئولیت‌ها‌یمان سر به فلک می‌کشد، برای بزرگ‌سالان امری عادی است که ۲ شغل یا بیش‌تر داشته ‌باشند تا پول بیش‌تری به‌دست بیاورند و از پس نیازها بربیایند. هدف‌مان چه تامین هزینه‌ تحصیل‌مان، کمک مالی به خانواده، یا حتی اطمینان از تامین مالی‌مان باشد، به عهده گرفتن بیش از یک شغل دیگر، امری غیرعادی نیست. اکنون ما با محیط‌مان و تغییرات بی‌پایانی که در مسیرمان قرار می‌گیرند وفق‌پذیری بیش‌تری داریم و این باعث می‌شود شهامت پیدا کنیم و از حد متوسط فراتر برویم.

در این عصر نوین، فناوری پیشرفته چیزی است که آدم‌ها از آن سود می‌برد. فناوری اکنون به سکویی تبدیل شده ‌است که در آن کارها سریع‌تر انجام می‌شود و برقراری ارتباط آسان‌تر شده است. کارآفرینان و کارجویان نیز از این طریق به اینترنت وابسته شده‌اند. با این حال هنوز برخی افراد می‌توانند به روش‌های قدیمی پول درآورند. مجموعه مهارت‌های شما و توانایی‌های درونی‌تان می‌تواند معرف خدماتی باشد که می‌توانید ارائه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با راه‌هایی که به ما می آموزد چطور در کنار کار ثابت پول درآوریم آشنا شویم.

راه‌هایی که می‌توانیم در کنار کار ثابت پول درآوریم

اگر دارید به گسترش افق‌های‌تان و یافتن منابع جدید درآمد فکر می‌کنید، درست آمده‌اید. در این‌جا فهرستی از شغل‌هایی وجود دارد که می‌توانند کمک‌تان کنند تا پول بیش‌تری را که نیاز دارید را به ‌دست بیاورید:

۱. به‌ صورت آنلاین تدریس خصوصی کنید

تدریس خصوصی آنلاین برای کسانی که شغل‌های روزانه دارند، تبدیل به شغلی متداول شده ‌است. نکته‌ خوب این شغل آن است که می‌توانید کاملا روی زمان‌تان کنترل داشته ‌باشید. بیش‌تر کسانی که به‌ صورت آنلاین تدریس خصوصی می‌کنند، برای غیر انگلیسی زبان‌ها که از کشورهایی مثل کره‌ جنوبی یا چین هستند، درس‌های زبان انگلیسی ارائه می‌کنند.

همچنین بخوانید:  درآمدزایی بدون سرمایه

۲. نویسنده‌ آنلاین باشید

این یکی دیگر از شغل‌های نیمه‌وقت متداول برای کارجویان است. هرچند این کمی پیچیده‌تر از تدریس خصوصی آنلاین است، گرفتن شغلی به عنوان نویسنده‌ آنلاین، روشی مطمئن برای وسعت دادن دانش‌تان درباره‌ چیزی است که قبلا با آن مواجه نشده ‌بودید.

۳. در یوتیوب ویدئو ارسال کنید

کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند یوتیوب به کاربران روش‌های جالب و جذابی ارائه می‌کنند که به وسیله‌ ارسال ویدئو در وب‌گاه‌شان به راحتی پول درآورند. کلیپ‌هایی که دربردارنده‌ محتوای پورنوگرافی، توهین‌آمیز، و نامناسب باشند موانع مهمی برای کارتان خواهند بود. به یاد داشته ‌باشید اگر می‌خواهید به ‌صورت آنلاین پول درآورید، از راه درست این کار را بکنید.

۴. روی سهام سرمایه‌گذاری کنید

سرمایه‌گذاری روی سهام حوزه‌ای است که کارآفرینان معمولا به آن وارد می‌شوند. سرمایه‌گذاری پول‌تان روی سهام و اوراق قرضه در بازارهای بین‌المللی، با ریسکی همراه است که باید آمادگی آن را داشته ‌باشید و بپذیرید. اگر فکر می‌کنید آن‌قدر شهامت دارید که پس‌اندازتان را در آن بگذارید، سراغ این کار بروید. فقط مطمئن شوید یک مشاور مالی دارید که پیشرفت‌تان را رصد می‌کند.

۵. مشاور آزاد شوید

اگر در موضوعی خاص، مثل حسابداری، حقوق، یا فروش دانش گسترده‌ای دارید، این نوع شغل نیمه‌وقت برای‌ شما مناسب است. تجارب گذشته‌ خودتان را که باعث شده‌ است در رشته‌تان متخصص شوید، ارزیابی کنید. اکنون کارفرمایان تمایل دارند برای پوشش دادن پروژه‌های کوتاه‌مدت‌شان کارکنان آزاد را استخدام کنند.

۶. کارهای تایپی ارائه کنید

آیا در کارهای تایپی مهارت دارید؟ با یافتن کارفرمایانی که برای تکمیل پروژه‌های تایپی‌شان به کمک نیاز دارند، اجازه بدهید مهارت‌تان آشکار شود. این نوع شغل معمولا ضرب‌الاجل دارد، بنابراین مطمئن شوید کار را مطابق قرار به پایان می‌رسانید.

۷. پرستار بچه شوید

اگر از این‌که تمام روز مقابل رایانه کار کنید خسته شده‌اید و به زمانی نیاز دارید که همراه با راحتی پول دربیاورید، گرفتن شغلی به عنوان پرستار بچه می‌تواند برای‌تان مناسب باشد. بچه‌ها می‌توانند رییس‌تان باشند و تنها پیش‌نیاز شغلی‌تان این است که آنها را شاد نگه ‌دارید. این توافقی برد-برد است، درست است؟

۸. کارهای شبانه بگیرید

اگر عاشق زندگی شبانه‌ فعال هستید، با یافتن شغل‌هایی که از ۶ عصر شروع می‌شوند به استقبال آن بروید. شغل‌هایی مثل نگهبانی، متصدی داروخانه‌های شبانه روزی، پیشخدمت رستوران، یا خیلی شغل‌های دیگری هستند که می‌توانید در این زمینه پیدا کنید.

همچنین بخوانید:  کسب درآمد آنلاین و معرفی چند روش عملی برای ثروتمند شدن در سال 2020

۹. شیرینی‌های خانگی بفروشید

اگر ابزار، دانش و یک کتاب دستورالعمل کوچک هم داشته باشید، با درست کردن و فروش کلوچه، کیک‌های فنجانی، نان و دیگر شیرینی‌های خانگی می‌توانید یک کار فوق‌العاده داشته باشد. به کیفیت کارتان توجه کنید، چون این برترین دارایی‌تان در بین رقبای شما خواهد بود.

۱۰. راننده‌ جاده ها باشید

کسی که عاشق رانندگی است و قواعد جاده‌ها را می‌داند فردی ایده‌آل برای رانندگی در یک شرکت حمل و نقل ترانزیت است. اگر فکر می‌کنید این ویژگی‌ها را دارید، چرا سعی نمی‌کنید آن را امتحان کنید؟

۱۱. مترجم آنلاین باشید

اگر فردی دو زبانه یا چند زبانه هستید، فهرست طویلی از کارفرمایانی وجود دارد که در انتظار استخدام فردی با مهارت‌های شما هستند.

۱۲. کالاهای دست دوم بفروشید، مانند ابزارآلات

با فروش برخط ابزارآلات قدیمی‌تان از شر آنها خلاص شوید. با این کار نه‌ تنها از آنها سود می‌کنید، بلکه با فروش‌شان به قیمتی پایین می‌توانید فردی را خیلی خوشحال کنید!

13. فروش رابطه‌ای

فروش رابطه یک تکنیک بازاریابی است که شرکت اصلی به یک یا چند نفر که بازدید کننده یا مشتری را به شرکت ارجاع داده‌اند، پاداش خواهد داد. به عنوان مثال سایت‌ها هدیه یا هزینه‌ای را برای ارجاع بازدیدکنندگان جدید یا خریداران جدید، به شخصی که معرفی کرده است پرداخت میکنند. به این منظور شما محصولات و خدمات دیگران را در قبال دریافت کمیسیون برای فروش یا ارئه خدمات در سایت، وبلاگ یا از طریق لینک‌های که در اختیار شما قرار داده می‌شود بصورت آنلاین به کاربران دیگر معرفی خواهید کرد.

14.  بازاریابی شبکه‌ای انجام دهید

سال‌های زیادی است که سیستم بازاریابی شبکه‌ای، به یکی از راه‌های درآمد جانبی مردم در سراسر جهان تبدیل شده است. البته نام این شبکه‌ها چندان شهرت خوبی ندارد و بیشتر مردم نگاه بدبینانه‌ای نسبت به آن دارند. اما اگر شرکت درستی را انتخاب کنید و مطمئن باشید که سود حاصل از معرفی مشتریان بیشتر را به موقع به حساب شما واریز می‌کنند، می‌توانید به عنوان یک منبع درآمد جانبی روی آن حساب کنید.

 

15.  مهارت‌های خود را به سایت‌های مستقل و استارت‌آپ‌ها بفروشید

اگر مهارت‌ها یا توانایی‌های خاصی دارید، به عنوان مثال اگر شما یک طراح گرافیک حرفه‌ای یا یک طراح وب هستید، می توانید با همکاری با سایت‌های مستقل به درآمد بیشتر برسید. بسیاری از استارتاپ‌ها به لوگو و صفحات راه‌اندازی وب سایت و صفحات فروش اینترنتی نیاز دارند. اگر شما می‌توانید یک نام تجاری شخصی برای خودتان تنظیم کنید می‌توانید درآمد بسیاری از این راه کسب نمایید.

همچنین بخوانید:  چرا ثروتمند نیستم؟

16.  دارایی‌های خود را اجاره دهید

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای درآمد بیشتر انجام دهید، این است که در ملک و املاک سرمایه گذاری کنید. شما می توانید آپارتمان هر چند کوچک، را خریداری کنید و با اجاره دادن آن، درآمد ماهانه مضاعف داشته باشید. با خرید ماشین و اجاره دادن آن به راننده، می‌توانید به درآمد ماهانه خود اضافه کنید.

17. فروش کتاب الکترونیک و ویدئو‌های آموزشی

اگر مهارتی دارید که بقیه به آن احتیاج دارند چرا سراغ تولید کتاب الکترونیک نمی‌روید؟ شما می‌توانید مهارت خود را به صورت ویدئو، کتاب صوتی یا کتاب الکترونیک درآورید و آنها را آموزش دهید. با فروش آن به کاربران مخصوص به خود به درآمد برسید.

18.  از طریق همکاری در فروش کسب درآمد کنید

این ایده مناسب برای افرادی است که تکنیک فن بیان قوی دارند. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ به دنبال نماینده‌ای برای فروش بیشتر محصولات خود هستند. شما می‌توانید از این سازمان‌ها بازدید کنید و شرایط آنها را مورد بررسی قرار دهید و محصولات یا خدماتشان را بفروشید. بنابراین با تکیه بر یک برند شناخته شده و اعتبار آن در بازار می توانید فروش محصول یا خدمات سازمان را بدون نیاز به صرف وقت برای برندسازی شروع کنید. روش‌های زیادی برای بازاریابی و فروش محصولات شرکت‌های دیگر وجود دارد. به عنوان مثال بازاریابی تلفنی و نمایندگی به صورت حضوری جزو این موارد هستند. این مشاغل عمدتا نمونه کارهایی هستند که شما می توانید برای تلاش و زمانی که صرف می کنید پول کسب نمایید.

19. از طریق شبکه‌های اجتماعی کسب درآمد کنید

اگر فردی فعال در شبکه‌های اجتماعی هستید، می‌توانید مدیریت این رسانه‌ها را برای بعضی شرکت‌ها و کسب و کار‌های دیگر نیز به عهده داشته باشید.  از این طریق می‌توانید به درآمد خیلی خوبی برسید. حتی می‌توانید در این فضای مجازی مهارت‌ها و محصولات خود را نیز به صورت کاملا رایگان تبلیغ کنید و مخاطبان خود را جذب و پیدا کنید.

20. از طریق فروش هنر‌های دستی کسب درآمد کنید

افرادی که در زمینه هنر‌های دستی دارای استعداد هستند این کار ایده بسیار خوبی است. این افراد می‌توانند محصولات و دست سازه‌های هنری خود را تهیه و به فروش برسانند.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی راه‌های پرداختیم تا یاد بگیریم که چطور در کنار کار ثابت پول درآوریم. هر زمان که مهارت و استعداد خود را کشف کردید، یا علاقه خود را در یکی از این زمینه‌ها پیدا نمودید، می‌توانید مشغول به کار شوید. از این طریق می‌توانید به درآمد خوبی برسید. امیدوارم این فهرست کمک‌تان کند شغل نیمه‌وقت جدیدتان را در کنار شغل تمام وقت خود انتخاب کنید و در تلاش جدیدتان موفق باشید.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود