راه های جذب ثروت در دنیای رقابتی امروز

جذب ثروت

تقریباً همه می‌خواهند بدانند چگونه با استفاده از تکنیک های قانون جذب ثروت بیشتری جذب کنند. با این حال، شاید تاکنون متوجه شده باشید که تکنیک های جذب پول گیج کننده تر از آن چیزی است که انتظار داشتید. قانون جذب ثروت این باور را تداعی می‌کند که می‌توانیم هر چیزی را که روی آن تمرکز می‌کنیم، از ثروت گرفته تا عشق و خوشبختی، جذب کنیم. این ایده زندگی خیلی‌ها را تغییر داده، اما برای همه کار نمی کند. به این دلیل که بسیاری از مردم نیمه دیگر معادله را فراموش می کنند: جذب آنچه می خواهید کافی نیست، اقدام هم لازم است.

در این مقاله از خودساخته با ما باشید تا با نکات مهم جذب ثروت آشنا شویم :

با ترس های خود روبرو شوید

برای موفقیت و جذب ثروت ، باید بر ترس های خود غلبه کنید. برخی افراد از شکست می ترسند. برخی هم از موفقیت می ترسند. خیلی ها از گرفتن تصمیم اشتباه می ترسند و اصلا تصمیم نمی گیرند. این وسوسه انگیز است که فکر کنید همیشه می توانید از فردا شروع کنید – اما شکست واقعی این است که هرگز تلاش نکنید. به جای ترس از چالش های اجتناب ناپذیر، اگر بپذیرید که آنها بخشی از زندگی هستند، چه؟ مشکلات صرفا موقعیت هایی هستند که مقدم بر راه حل ها و فرصت ها هستند. موفق ترین شرکت های دنیا آنهایی هستند که اکثر کارمندان آنها تجربه غلبه بر ترس مانند کارهایی چون از هواپیما بیرون پریدن را داشته اند.

همچنین بخوانید:  فرصت های کسب درآمد و درآمدزایی تمومی ندارن

ترس

ایجاد یادآوری در همه جا

قانون جذب ثروت بر تلاوت جملات تاکیدی و تجسم خود در حال انجام اهدافتان تاکید دارد. رابرت اشلی می گوید: وقتی شروع به کار در املاک و مستغلات کردم، در طول روز چند حرف که مخفف کلماتی بود روی دستم می نوشتم تا در طول روز حرف های تاکیدی ام را به خودم یادآوری کنم. به عنوان مثال، من یک حرف “ب”برای “بهترین فروشنده” می نویسم. وقتی به سر کار می‌رفتم این را می‌دیدم و فریاد می‌زدم: «من بهترین فروشنده کشور هستم! همه می خواهند از من خرید کنند! من ثروتمند خواهم شد!

استفاده از کلمات “من هستم” مستقیماً با ناخودآگاه شما صحبت می کند. اهداف و گفته های خود را بنویسید؛ تصاویری از آنچه که برای آن تلاش می کنید چاپ کنید و آنها را در اطراف خانه و محل کار خود قرار دهید. وقتی اغلب آنها را می بینید، بیشتر در ذهن شما نقش می بندد.

یادآوری

تجسم زمانی قوی تر است که با احساسات قوی و مثبت پشتیبانی شود. تصور کنید برای رسیدن به اهدافتان چه احساسی خواهید داشت. این چیزی است که شما را الهام می بخشد.

ایده های بزرگ را اجرا کنید

اقدام به این معنی است که کار را انجام دهید و ایده های خود را شروع کنید. وقتی ایده بزرگی دارید، آن را یادداشت کنید تا از آن الهام گرفته باشید. سپس مراحل فوری را که می توانید برای واقعی کردن آن بردارید فهرست کنید. ممکن است انجام تحقیق برای دیدن امکان پذیر بودن آن باشد یا به یک دوست بگویید به شما کمک کند.

همچنین بخوانید:  هدف گذاری ۱۰۰ میلیونی یا ۱ میلیونی

 

ایده

 از دیگران تقلید کنید

برای اینکه در کاری که انجام می دهید بهترین باشید، به سادگی آنچه را که رقبایتان انجام می دهند انجام دهید. سپس آن را بهتر یا متفاوت تر کنید. وب سایت ها و روش بازاریابی آنها را مطالعه کنید. سعی کنید شرکتی باشید که بهترین افراد می خواهند در آن کار کنند. مربیان نیز مهم هستند، اما لازم نیست مربیان رهبری گران قیمت باشند. یک مربی می‌تواند نویسنده‌ای باشد که نقل قول‌هایش به شما الهام می‌دهد یا یک فردی با ویدیوهای انگیزشی تأثیرگذار.

 

تقلید و کپی کردن

ورزش کنید

سلامت جسمانی شما بر تمام زمینه های زندگی شما تأثیر می گذارد. احتمالاً می‌دانید که باید ورزش کنید اما آیا به خودتان اجازه می‌دهید این کار را با شرایط خودتان انجام دهید؟ به عنوان مثال، اگر فرد سحرخیزی نیستید، صبح ها ورزش نکنید. اگر از باشگاه متنفرید، یک ورزش گروهی انجام دهید یا از محل کار پیاده به خانه بروید. برای صرفه جویی در زمان در طول روز به راحتی می توان ورزش را قطع کرد، اما این کار را نکنید. 15 دقیقه پیاده روی خیلی بهتر از انجام ندادن هیچ کاری است. از ورزش به عنوان راهی برای رسیدن به اهداف دیگر استفاده کنید، مانند گذراندن وقت به تنهایی، که برای موفقیت بسیار مهم است. مهم ترین پیشرفت ها از تنهایی حاصل می شود، بنابراین هر روز برای خود وقت بگذارید.

 

ورزش

با احساس ببخشید

بخشنده باشید و بدانید این فقط در مورد پول صدق نمی کند. یک لایه دیگر وجود دارد که ارتعاش نامیده می شود. روی احساساتی که در حین بخشش دارید تمرکز کنید. وقتی پولی به کسی می دهید و نسبت به آن احساس خوبی می کنید، پس در ازای آن چیزی دریافت خواهید کرد که احساس خوبی دارد. حتی وقتی به کسی می گویید روز خوبی داشته باشد، آن را از ته دل بگویید و در پشت این آرزو عشق را احساس کنید و در عوض حس خوبی دریافت خواهید کرد.

همچنین بخوانید:  اولین گام به‌ سوی ثروتمند شدن چیست؟

این دلیل دیگری است که قانون جذب ثروت برای همه کار نمی کند چون فقط در انتظار پاداش در ازای کارهای خود هستند. به مردم کمک کنید زیرا می دانید این کار شادی به آنها خواهد بخشید.

 

احساس ببخشید

روی تیم خود سرمایه گذاری کنید

برای اینکه بهترین باشید، باید با بهترین ها کار کنید  و برای آنها خلق ارزش کنید. وقتی کارمندان و فروشندگان نگران پول نباشند، روی جزئیات تمرکز می کنند و مشتریان این را متوجه می شوند. سرمایه گذاری نباید تماما پول محور باشد. برای جذب ثروت باید یک فرهنگ “یک زندگی می کنیم” بسازید. مزایایی مانند برنامه های آموزشی یا سلامتی را به مردم ارائه دهید. با سفارش یک ناهار ویژه برای خانواده و دوستان خود یا کار نکردن در روزهای تعطیل، لحظات کوچک شادی را ایجاد کنید. به زیردستان حس مالکیت و اعتماد بدهید. با داشتن یک تیم قوی پشت سرتان، موفقیت بسیار آسان تر است.

 

تیم

پیروزی های کوچک و بزرگ را به عنوان یک تیم جشن بگیرید. دوپامین، که به ما احساس رضایت می دهد، همچنین ما را وادار می کند تا به هر چیزی که باعث آزاد شدن آن می شود، عمل کنیم. با جشن گرفتن موفقیت، می توانید به آن اعتیاد ایجاد کنید و خلق ثروت از اعتیاد به موفقیت ناشی می شود.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود