آیا سرمایه گذاری در بیت کوین زیر 1 میلیون منطقی است؟

آیا سرمایه گذاری در بیت کوین زیر 1 میلیون منطقی است؟
آیا سرمایه گذاری در بیت کوین زیر ۱ میلیون منطقی است؟

بیت کوین

در میان هزاران ارز مختلف که خود را ارز دیجیتال می‌نامند، اولین ارز‌، بیت‌کوین است. بیت‌کوین مالک ارزهای دیجیتالی است. گرچه ارزهای بزرگ دیجیتالی دیگری هم وجود دارند، ولی هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که بهترین است. بیت‌کوین شناخته‌ترین و معتبرترین ارز دیجیتالی است و توانسته تاثیر بسزایی روی شبکه‌های دیجیتالی بگذارد. ارزهای دیجیتال در آینده‌ای نه چندان دور تأثیر بسزایی بر زندگی مالی افراد و اقتصاد جهانی خواهد داشت. همانطور که می‌دانید جهان به سرعت در حال حرکت به سمت دیجیتال است، حتی فناوری‌های جدید مانند بیت‌کوین نیز قادر خواهد بود معتبر باشند.

آیا سرمایه گذاری در بیت کوین زیر 1 میلیون منطقی است؟
آیا سرمایه گذاری در بیت کوین زیر ۱ میلیون منطقی است؟

چرا بیت‌کوین رو به افزایش است؟

بیت‌کوین یک ارز جهانی است که توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. سکه‌های بیت‌کوین و دیجیتال برای همه در دسترس‌اند و یک فرصت عالی را برای همگان فراهم کرده است. بسیاری فکر می‌کنند که سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین ترسناک است. در حالی که سیاست پولی بیت‌کوین شفاف و بیطرفانه است و می‌تواند توسط هر کسی تأیید شود.

بیت‌کوین را می‌توان از هر نقطه از جهان به هر جای دیگری ارسال کرد. هیچ بانک، نهاد یا دولتی نمی‌تواند انتقال و پرداخت را مسدود کند یا حساب شما را ببندد. بیت‌کوین مرزهای جغرافیایی را تشخیص نمی‌دهد. همچنین فرصتی برای از بین بردن سیاست‌های پولی ناشی از کشورها است.

ویژگی‌های بیت‌کوین

بیت‌کوین ویژگی‌های بسیاری دارد از جمله اینکه: بیت‌کوین یک سیستم جهانی است و دارای پروکسی‌های غیرقابل تغییر و همچنین راهی برای انتقال ثروت از یک شخص به دیگری بدون نیاز به واسطه است. در جوامع پیشین بسیاری از اشیاء غیر معمول بودند. مانند: سکه‌های طلا یا اشیاء گران قیمت و باارزش که مورد استفاده قرار می‌گرفت. طلا مزیت دیگری هم دارد از جمله اهمیت آن بر ارز است. طلا به عنوان ارز، از ارزش زیادی برخوردار است. طلا نیز در پول و جواهرات، تاج و قصر مورد استفاده قرار گرفته است. طلا در سطح جهانی وابسته به ثروت است.

همچنین بخوانید:  ۵ راز ساده که می تواند هوش مالی شما را افزایش دهد

اما امروزه چه چیزی باعث کمبود آنها شده؟ گزینه‌ای به نام تقلب وجود دارد. تقلب باعث کمبود و یا از بین بردن آن شده است. انجام این کار در مقیاس وسیع می‌تواند کل اقتصاد را نابود کند.

چه چیزی باعث ارزش سکه بیت‌کوین می‌شود؟

به عنوان مثال: فرض کنید مقدار کمی طلا بر روی زمین وجود دارد و شما مقداری از طلا را به عنوان ارز دریافت نموده‌اید. بنابراین با استخراج طلای جدید، مقدار موجود در زمین کاهش می‌یابد و کار استخراج آن مشکل‌تر و گران‌تر می‌شود. و اینگونه قیمت سکه در بیت‌کوین رو به افزایش خواهد رفت.

قیمت بیت کوین؟

در بیت‌کوین هیچ قیمت رسمی برای محصول وجود ندارد، و توسط افرادی که مایل به پرداخت آن هستند تعیین می‌شود. نرخ ارز بیت‌کوین در برابر دلار، ارزش خوبی برای سکه است. شاخص‌های بیت‌کوین معمولا ارزش یک واحد خانه در برابر هر ارز را نشان می‌دهد، اما شما می‌توانید کمتر از یک خانه در بیت‌کوین و مبادله ارز را خریداری و تجارت کنید.

بنابراین سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین نیازمند داشتن اطلاعات کافی، ریسک پذیری، سرمایه‌گذاری (سرمایه‌ای که ارزش سرمایه‌گذاری را داشته باشد) است. فرض کنید شما سه میلیون پول برای سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین دارید، و میزان افزایش قیمت بیت‌کوین ۱۰۰% باشد. در نتیجه شما سه میلیون سود خواهید کرد. اما اگر بیت‌کوین ۱۰۰%سیر نزولی داشته باشد در نتیجه کل سرمایه شما از بین خواهد رفت. وقتی شما سرمایه خوبی برای سرمایه‌گذاری دارید بیشتر از آنکه فکر ضرر باشید بفکر سود خواهید بود و با خود می‌گویید اگر به سود خوردم چی؟ اما اگر سرمایه‌گذاری شما اندک باشد فرض کنید زیر یک میلیون باشد. مثلا ۳۰۰ هزار، اونوقت به نسبت افزایش یا کاهش قیمت بیت‌کوین  شما به سود می‌رسید یا متحمل ضرر خواهید شد. و قطعا خودتان به این نتیجه خواهید رسید که سرمایه کم، ارزش سرمایه‌گذاری ندارد. سرمایه‌گذاری بالا باعث افزایش اعتماد به‌نفس می‌شود در نتیجه فرد پرانرژی سرمایه‌گذاری می‌کند و احتمال به سود رسیدن او هم بالاست. ولی سرمایه‌گذاری اندک با ترس و از دست دادن پول همراه است بخاطر همین ذهن منفی به ضرر نزدیکتر است تا به سود.

همچنین بخوانید:  چرا افراد کم سواد میلیاردر می‌شوند؟

آینده بیت‌کوین

اقتصاددانان و کارشناسان مالی تقریبا معتقد هستند که بیت‌کوین آینده روشنی خواهد داشت. بسیاری از تحلیل‌گران و معامله‌گران در تلاشند تا ارزش بیت‌کوین را در آینده حدس بزنند. برخی معتقدند در کوتاه مدت ممکن است تا ۱۵۰۰۰ دلار برسد.

بیت‌کوین یک پدیده جهانی است. که مورد علاقه بسیاری از مردم است و در مورد آن بحث می‌کنند.

زمان مناسب برای خرید را انتخاب کنید

برای خرید مقدار مشخص بیت‌کوین، باید کسی باشد که بخواهد آن را بفروشد.

در حال حاضر اقتصاد و سیاست کشور تاثیر بسزایی روی قیمت برخی چیزها مانند خانه، طلا و …. دارد. بیت کوین و ارز دیجیتالی هنوز یک روش جدید محسوب می‌شود. ماه‌ها طول می‌کشد تا تاثیر واقعی بر جهان بگذارد. برای موفقیت در بیت‌کوین باید به مانند سرمایه‌گذاران موفق عمل کرد. شاخص‌های سرمایه‌گذاران موفق عبارت است از:
۱- سرمایه‌گذاران موفق به هیچ عنوان نگران سرمایه‌ی خود نیستند.

۲- سرمایه‌گذاران از دریافت سود اطمینان دارند.

۳- سرمایه‌گذاران موفق در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری را نوعی قمار می‌پندارند زیرا معتقدند که هیچ‌کس نمی‌تواند نتایج آن را به طور درست تخمین بزند.
۴- سرمایه‌گذاران موفق معتقدند در سرمایه‌گذاری نباید احساسی بود. توجه به حواشی و عدم توجه به سرمایه‌گذاری می‌تواند موجب از بین رفتن سرمایه شما شود.


وارن بافت یکی از بزرگترین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران آمریکایی است. او معتقد است که: “بزرگترین سرمایه‌گذار موفق در تاریخ، سرمایه‌گذاری هوشمند، یک فرد واقع‌گرایانه است که به صورت خوشبینانه فروش می‌کند و از بدبختی‌ها خرید می‌کند.”

آیا سرمایه گذاری در بیت کوین زیر ۱ میلیون منطقی است؟

اگر به دنبال درآمد های کم باشید. سرمایه گذاری به میزان یک میلیون تومان، عملا سود کلانی نخواهد داشت. به طوری اگر فر کنیم شما یک میلیون تومان سرمایه گذاری کنید و همه شرایط موافق سرمایه گذاری شما باشد و نرخ بیت کوین در آن لحظه دو برابر شود. دارایی شما نیز ۲ برابر می شود و بیش از ۲ برابر شما نمی توانید سود برداشت کنید. از این رو برای موفقیت چشمگیر باید سرمایه گذاری کلانی داشته باشید.

نهایتا به این نتیجه می رسیم که برای فعالیت در این حوزه نیز باید ثروتمند شد. فقط افراد ثروتمند هستند که رهبران اقتصادی بیت کوین شده اند.

 

همچنین بخوانید:  تجربه اولین فروش آنلاین

مقالات خواندنی: 

کسب درآمد با بیت کوین

آینده ماینینگ بیت کوین چگونه خواهد بود؟

بهترین راه‌های کسب درآمد از تلگرام در سال ۲۰۱۹

۵ ایده خلاقانه پولساز خوب به جای تاکسیرانی بعد از ظهر

کسب درآمد با وبلاگ نویسی

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود