محسن پهلوان، مالک برند پدیده شاندیز

محسن پهلوان، مالک برند پدیده شاندیز

?محسن پهلوان شاید بیش از هر ایرانی دیگری از تبلیغات سود برده است

?او میگوید:
آن زﻣﺎن ﮐﻞ ﻫﺰﯾﻨﻪای ﮐﻪ ﺑﺮای اﻓﺘﺘﺎح رﺳﺘﻮران ﺷﺎﻧﺪﯾﺰ ﮐﺮدم، ۲۲ ﻣﯿﻠﯿﻮن ﺗﻮﻣﺎن ﺑﻮد. اﻣﺎ ۲۸ ﻣﯿﻠﯿﻮن ﺗﻮﻣﺎن ﺑﺮای ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺧﺮج ﮐﺮدم

?ﮐﺎری ﮐﺮدﯾﻢ ﮐﻪ ۳ روز ﻣﺎﻧﺪه ﺑﻪ اﻓﺘﺘﺎح رﺳﺘﻮران، ﻫﺮﮐﺴﯽ از ﺧﻮاب ﺑﯿﺪار ﻣﯽﺷﺪ، ﻧﺎم رﺳﺘﻮران ﺷﺎﻧﺪﯾﺰ ﺟﺮدن را ﻣﯽﺷﻨﯿﺪ. ﺑﻪ اﯾﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﮐﻪ اﮔﺮﮐﺴﯽ روزﻧﺎﻣﻪ را ﺑﺎز ﻣﯽﮐﺮد، ﺗﺒﻠﯿﻎ رﺳﺘﻮران ﺑﻮد. در رادﯾﻮ، ﺗﺒﻠﯿﻎ رﺳﺘﻮران را ﻣﯽﺷﻨﯿﺪ. درﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن، ﺗﺒﻠﯿﻎ رﺳﺘﻮران را ﻣﯽدﯾﺪ .

?ﺣﺘﯽ اﮔﺮ درﻣﻌﺮض ﻫﯿﭻ ﯾﮏ از اﯾﻦ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻫﻢ ﻧﺒﻮد، وﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻣﺤﻞ ﮐﺎرش ﻣﯽرﻓﺖ، ﺗﺮاﮐﺖﻫﺎی رﺳﺘﻮران ﺷﺎﻧﺪﯾﺰ را روی ﺷﯿﺸﻪ ﻣﺎﺷﯿﻨﺶ ﻣﯽدﯾﺪ. ﯾﮏ ﺟﻮر ﺑﻤﺒﺎران ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ ﺑﻮد .

?همانطور که میبینید یکی از مهم ترین عوامل پیروزی یک کسب و کار استفاده از تبلیغات است. به همین خاطر یک ماه از دوره آنلاین کارآفرینی تا میلیاردر شدن را به موضوع تبلیغات اختصاص داده ایم. برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر یک پیامک با عنوان #دوره کارآفرینی# به شماره ی زیر بده.
SMS : 300070047005

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود