چطور یک شبه موفق شویم؟

چطور یک شبه موفق شویم؟

چطور یک شبه موفق شویم؟

چطور یک شبه موفق شویم؟


[symple_box style=”boxsucces”]

دانلود فایل صوتی: چطور یک شبه موفق شویم؟

حجم: 3.39 مگابایت

زمان:00:07:24

دانلود

[/symple_box]


متن فایل صوتی: چطور یک شبه موفق شویم؟

به نام خدا

سلام عرض میکنم به همه ی دوستان عزیزم در کانال خودساخته به آدرس @khodsakhte خب دوستان عزیزم خیلیاتون پرسیده بودید که ما میخواهیم شرایط زندگیمونو تغییر بدیم چیکار کنیم جواب من فقط یک جواب سادست یک جواب ساده که اگه شما متعهد باشید که بهش جامه عمل بپوشانید مطمعن باشید که زندگیتون تغییر میکنه حالا جواب چیه!

هر کدوم شما مسلماً دوست دارید که زندگیتون تغییر کنه ولی جواب شما در یک جملست برای تغییر زندگیتون فقط فقط کافیه که تصمیماتی که در طول روز میگیرید را تغییر بدهیدهمون تصمیمات کوچیک هستند که زندگی شما را میسازند همون تصمیمات کوچک هستند که دراند آینده ی شما را مشخص می کنند بزارید یک مثال بزنم شما دارید از جایی رد میشید میتونید برید وارد یک رستوران بشید 100 هزار تومن پول غذا بدید شما همون روز تصمیم دیگتون اینه که یک لحظه فکر کنید بگید الان که خانوادم نیستن مناسبت خاصیم نیست میتونم بم خونه غذا بخورم این 100 هزار تومنم بزارم توی حساب پس اندازم این فقط یک تصمیم کوچک بود این تصمیم کوچک ممکنه هیچ خللی به زندگی شما در لحظه وارد نکنه ولی همین تصمیم کوچک 2 سال بعد 3 یا 4 سال بعد وقتی که تعدادشونو بشمریم میشه مثلا10 هزارتا تصمیم کوچک یا 5هزارتا تصمیم کوچک و این تصمیمات کوچیکن که مشخص میکنند زندگیشما 2 یا 3 یا 5 سال بعد چطوریه.

همچنین بخوانید:  ایجاد کسب و کار در حوزه گردشگری

 دوستان عزیزم به فکر یک شبه موفق شدن نباشید یک شبه موفق شدن فقط برای افسانه هاست الان همه زحمت کشیدن تلاش کردن تا به اونجایی که خواستن رسیدن اگر شمام الان تلاش کنید الان انرژی بزارید و تلاش کنید و الان نسبت به تصمیمات کوچیک خودتون حساس باشید 5 سال بعد وقتی که ارند درباره ی موفقیت یک شبه شما صحبت می کنند شما اونوقته که میخندید چون موفقیت یک شبهی شما 5 سال برای شما وقت گرفت زمان گرفت انرژی از شما گرفت ولی مردم  فقط همون تهو میبینن خیلیاتونم الان اینجوری هستید میگید فلانی رو ببین مثلا ماشینش 500 میلیونه ای بابا اینم شد زندگی من دیگه کار نمیکنم حوصلشو ندارم خدا منو دوست نداره دنیا منو دوست نداره بخت من همین بوده ولی شما نمیگید که اون کسی که الان این خودرو را نشسته تد این 5 سال چه شب و روزایی را طی کرده چه فشارایی رو تحمل کرده چه مشکلاتی را پشت سر گذاشته  تا الان سوار اون خودرو هستش .

جالبه یکی از دوستان اومده بود توی پیام هایی گه به بات ارتباطی من ارسال شده بود گفته بود شما که پزشکی شما که مشکل نداری اصلا پزشکا موفقند ولی اونی که اومده این حرفو گفته میدونه که ما چند سال درس خوندیم میدونه که ما چه شبایی تا صبح بیدار بودیم میدونه که ما چه سختی هایی را کشیدیم و چه امتحاناتی را گذروندیم این فقط یک بخش کوچیکی از موفقیته شما فقط پوسته انتهایی را میبینی ولی آیا شما حاضرید که مشکلاتشم قبول کنید اگه حاضری که مشکلاتشو قبول کنی تو هم میتونی این مسیر را طی کنی همه ی افراد در دنیا میتونند مسیر هر کسی را طی کنند به شرط اینکه فقط آخرشو نببینند یه مغازه دار در شهرتون هست که به تنهایی داره بیشتر از همه درآمد کسب میکنه شما فکر میکنید اون فرد یک شبه به اونجا رسیده مسلماً یه شبه نرسیده یک شبی که شما میبینید برای اون فرد شاید 10 سال طول کشیده تا الان شما میگید یک شبه موفق شده در زندگی تصمیمات کوچک روزانتونوتغییر بدید و صبور باشید و مطمئن باشید که زندگی برای شما روی خوبشو نشون میده.

همچنین بخوانید:  رمز ثروتمند شدن در تمرکز روی آن است

 به مسی گفتن که چطوری موفق شدی؟ گفت موفقیت یک شبه ی من 25 سال طول کشید زمان گرفت انرژی گرفت تا من به این موفقیت یک شبه رسیدم حالا عدد سالشو شاید درست نگفته باشم ولی حتی یکی از بزرگترین فوتبالیستهای قرن میاد این جمله رو میگه. پس باید بدونیم یک شبه برای رویاها، قصه ها و افسانه هاست تو این دنیا اگه بخوای به جایی برسی باید بدونی این جایی که هستی نقطه شروع، 4 یا 5 سال بعد نقطه ی اوج  تو هستش تو باید اینجا امروز  نقطه ای که وایسادی همون نقطه ای که الان هستی داری این فایل صوتی را گوش میدی باید تصمیماتتو تغییر بدی تو میتونی پس انداز کنی میتونی پول خرج کنی. وقتی خرج کنی همونطور خرج میکنی تا اینکه پولی تو حسابت نمیمونه، پس انداز کنی همونطور پس انداز میکنی میشه سرمایه زندگیت میشه اون پولی که باهاش یک کسب و کار ایجاد میکنید میشه همون 5 میلیونی که باهاش حالا یک دست فروشی را شروع می کنید میشه همون دستفروشی که به یک مغازه تبدیل میشه، میشه همون مغازه ای که به یک کارخونه تبدیل میشه، میشه همون کارخانه ای که به یک امپراطوری تبدیل میشه از این داستان ها کم داشتیم؟ بخدا کم نداشتیم برید داستان موفقیت افراد بزرگو بخونید برید داستان اون فردی را بخونید که دستفروشی فرش میکرد، باروری فرش میکرد از این شهر دو تا فرشو میبرد اون شهر میفروخت و الان شده امپراطور فرش دوست خوبم یک شبه رسیده؟ والله یک شبه نرسیده والله انرژی گذاشته والله تصمیمات روزانش درست بوده. تصمیمات روزانتو درست کن درست تصمیم بگیر در لحظه اون کاری را بکن که به آیندت کمک میکنه مطمئن باش که تو هم به همون موفقیت یک شبه ای که در وصف خیلیا داری میبینی میرسی ولی نه با یک شب با هزاران شب باید تحمل کنی باید انرژی بزاری تا به اون چیزی که میخوای برسی.

همچنین بخوانید:  تفکر 10 برابر سازی در بازاریابی مدرن

دوستان عزیزم امیدوارم این فایل صوتی براتون مفید بوده باشه  بارها گفتم که هدف ما از تولید این فایل صوتی فقط فقط کمک به شماست و من وظیفه خودم میدونم که این فایل ها را تولید کنم چون مطالعه زیادی داشتم 5 ساله که هر  روز دارم در حوزه ی موفقیت مطالعه می کنم چون عشق به این رشته و حوزه دارم و امروز اومدم که دست خیلی ها را بگیرم دست برادرها و خواهرهای خودم را تا به اون جایی که حقشونو سزاوارشون هست برسونمشون و از همتون میخوام که شما هم در  این امر خیر سهیم باشید. این فایل صوتی را به دوستان، آشنایان، اقوام خودتون و به هر کسی که براتون عزیر است برسونید تا به آنها هم کمک کنه که دنیا را از دریچه دیگه ببینند. امیدوارم این فایل صوتی براتون مفید باشه پیوسته به سایتمون به آدرس www.khodsakhte.ir و کانال تلگرامیمون به آدرس @khodsakhte  سر بزنید، پیروز و موفق باشید دوستان عزیزم.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود