چگونه می‌توان در شغل خود به‌سرعت پیشرفت کرد؟

چگونه می‌توان در شغل خود به‌سرعت پیشرفت کرد

چگونه می‌توان در شغل خود به‌سرعت پیشرفت کرد

خواندن این متن به کسانی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند در کارشان پیشرفت کنند، حقوق بیشتری بگیرند، به جایگاهی بالاتر برسند و در نظر مدیر و رئیس خود محبوب‌تر شوند.

گروه تحقیقاتی میلیونرهای خودساخته، می‌خواهد در این مقاله به شما کمک کند تا در شغل و کار خود به‌سرعت پیشرفت کنید. این نوشته را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه جایگاه شغلیِ خود را بالا بکشید و باهم یاد بگیریم چگونه پولدار شویم . در نگارش این نوشته، از سخنرانی برایان تریسی، مربی بزرگ موفقیت، در جمع دانشجویان جوان استفاده کرده‌ایم.

چگونه می‌توان در شغل خود به‌سرعت پیشرفت کرد

این دو کار را انجام دهید تا به‌سرعت در شغلتان پیشرفت کنید.

1- بیشتر و بیشتر کار کنید.

صبح‌ها زودتر به سرکار بیایید و قبل از دیگر همکارانتان شروع به کار کنید. به‌جای اینکه ناهارتان را با همکاران بخورید و وقتتان را به شوخی و حرف زدن بگذرانید، غذایی سبک ببرید و سر میزتان غذا میل کنید. عصرها که همه برای رفتن به خانه عجله می‌کنند، شما نیم ساعت تا یک ساعت بنشینید و کار کنید. عصرها از بقیه همکارانتان دیرتر دست از کار بکشید. تلفن‌های غیرضروری را جواب ندهید. ایمیل‌ها را تند چک نکنید. مجله و روزنامه نخوانید. وب گردی نکنید. با همکارانتان حرف نزنید و شوخی نکنید. زمان کاری خود را به بازه‌های کوچک‌تر تقسیم کنید و در میان این بازه‌های زمانی، خودتان را به‌صرف یک لیوان چای یا قهوه مهمان کنید. حرکات کششی در محل کار نیز انرژی شما را تجدید می‌کنند. با کمک استراحت‌های کوتاه‌مدت می‌توانید بیشتر کار کنید بدون آنکه خسته و دل‌زده شوید.  هر زمان که خسته شدید، سعی کنید مغزتان را آرام کنید و دوباره شروع کنید.

همچنین بخوانید:  +69 جمله انگیزشی کوتاه از بزرگان برای موفقیت در زندگی

2- از رئیس یا مدیرتان بخواهید کارهای بیشتری به شما محول کند.

کارهایتان را سریع انجام دهید و وظایفی که بر دوشتان است را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. بعدازآن، از مدیرتان بخواهید کارهای بیشتری به شما محول کند. مسئولیت‌هایی که مدیر، رئیس و کارفرمایتان به شما واگذار می‌کند را با دقت انجام دهید. آن‌قدر کار کنید تا به سخت‌کوش‌ترین کارمندِ اداره، شرکت و سازمان خودتان معروف شوید. پروژه‌هایتان را، زودتر از زمان موعود و باکیفیت خوب تحویل دهید. مسئولیت بیشتری بر عهده بگیرید .به‌این‌ترتیب شایستگی خود را برای ارتقای مقام نشان داده‌اید.

با انجام این دو کار زودتر از آنچه که فکر می‌کنید، موفق خواهید شد. برای آینده و پیشرفت خودتان، این کارها را امتحان کنید.

در این نوشته بر زیاد کار کردن تأکید کردیم. بعضی‌ها ممکن است اعتراض کنند که با زیاد کار کردن، خسته و مریض خواهند شد. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای رفع خستگی‌های کاری از آن‌ها استفاده کنید. در سال چند روزی را به سفر اختصاص دهید و آخر هفته‌ها را خوب استراحت کنید تا  فشار کاری تخلیه شود و برای روزهای کاری پیشِ رو آماده شوید. استراحت‌های بین وعده‌های کاری را هم فراموش نکنید. فرقی نمی‌کند شغلتان چیست، بیشتر کار کردن و دقت و سرعت داشتن در کارها همان چیزی است که به ذائقه اکثر مدیران و بالادستان خوش می‌آید و رضایت آن‌ها را به دنبال دارد. پس کار کنید، زیاد کار کنید و کارهای بیشتری انجام دهید تا پیشرفت کنید.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود