چگونگی پول درآوردن در خواب تا زمان مرگ از کار کردن راحت شویم

چگونه در هنگام خواب پول در بیاوریم

اگر تا به حال از خود “چگونگی پول درآوردن در خواب” را پرسیده اید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود. حال اگر تا به حال از خود پرسیده باشید، “چگونه می توانم مطمئن شوم که تا آخر عمرم در یک شغل برده نمی‌شوم؟” این مقاله مخصوص خود شماست.

اگر تا به حال چنین افکاری نداشته اید، خوب، هنوز هم چیزی با ارزش در این مقاله پیدا خواهید کرد، زیرا این سوالی است که این روزها تقریباً همه باید از خود بپرسند. چون هر کسی که می خواهد روزی از روزمرگی خلاص شود و زندگی را طبق شرایط خودش زندگی کند. یا، هرکسی که می‌خواهد در نهایت مجبور نباشد کله سحر از خواب بیدار شود تا فقط برای پرداخت قبوض و اجاره خانه به سر کار برود. البته که پرداخت قبوض و داشتن شغل ضروری است. اما، همانطور که وارن بافت می گوید:
“اگر راهی برای کسب درآمد در خواب پیدا نکنید، تا روزی که بمیرید کار خواهید کرد.”

ما مطمئناً تا روز مرگ قصد نداریم کار کنیم و امیدواریم شما هم این کار را نکنید. برای کمک به شما در اجتناب از چنین واقعیتی، ما در این مقاله از خودساخته فهرستی از بهترین و ساده ترین راه پول درآوردن در خواب را گردآوری کرده‌ایم. بنابراین، اگر آماده یادگیری نحوه کسب درآمد در هنگام خواب هستید، بیایید مستقیماً به آن بپردازیم:

5 راه مفید برای کسب درآمد در هنگام خواب

راه های زیر به شما این امکان را می دهند که حتی در خواب هم درآمد کسب کنید:

1. سود سهام

ساده‌ترین راهی که هر کسی، از جمله شما، می‌تواند هنگام خواب شروع به کسب درآمد کند، سرمایه‌گذاری در مشاغل است. در حال حاضر، منظور ما این نیست که شما باید تجارت خود را شروع کنید. منظور این است که مقداری از پول نقدی که به سختی به دست آورده‌اید را در مشاغلی سرمایه‌گذاری کنید که سهمی از مالکیت شرکت را به شما پیشنهاد می‌کنند. به‌ویژه جایی که هر سهم به شما سود سهام می‌دهد.

 

پول درآوردن راحت از سود سهام
سود سهام چیست؟ خوب، در ساده‌ترین عبارت، این پرداختی است که توسط شرکتی که پول نقد خود را به آن می دهید، به شما پرداخت می‌کند تا اساساً پول خود را به آن‌ها وام دهید. در ازای پول شما، شرکت بخشی از مالکیت آن شرکت را به شما می‌دهد و برای مالکیت آن به شما پول پرداخت می‌کند.
اگر هرگز به این روش ساده پول درآوردن فکر نکرده اید، این کار یک حرکت بزرگ می تواند باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که درباره شرکتی تحقیق کنید که محصول و خدماتی را دارد که به آن اعتقاد دارید. همراه با کمی تحقیق در مورد قابلیت اقتصادی فعلی و آینده آن شرکت باید یک حساب کارگزاری سهام را خریداری می کنیم. برخی از بهترین کارگزاری هایی که برای این کار استفاده می شود را شناسایی کرده و شروع کنید.

همچنین بخوانید:  جوان‌ترین ثروتمندان جهان

خوب حالا چه کنیم؟

پس از اینکه خریدهای خود را انجام دادید، سهامی که در اختیار دارید بسته به برنامه پرداخت آن هر ماه یا سه ماهه به شما سود سهام پرداخت می کند. و پس از آن، شما روند کسب درآمد را در هنگام خواب آغاز کرده‌اید. به خاطر داشته باشید که پرداخت‌ها در ابتدا کم خواهد بود. اما با گذشت زمان، با سرمایه‌گذاری مجدد سود سهام و ادامه خرید سهام سود سهام بیشتر، هنگام خواب پول بیشتری به دست خواهید آورد. و البته، با صبر و حوصله کافی، چکه های نقدی سود سهام شما می تواند به درآمد غیرفعال سیل آسا تبدیل شود.
بنابراین، اگر در حال حاضر هنگام خواب پولی به دست نمی‌آورید، از همین امروز با این رویکرد شروع کنید تا بتوانید هنگام خواب درآمد کسب کنید. اما مهمتر از همه، بنابراین شما می توانید در نهایت به نقطه ای برسید که بتوانید از سود سهام ماهانه خود زندگی کنید. و هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید برای همیشه با شغل پشت میز نشینی خود خداحافظی کنید.

2. یک ناشر اینترنتی شوید

راه دیگری که امکان پول درآوردن در خواب را میدهد این است که یک ناشر اینترنتی شوید. در حال حاضر، شما مجبور نیستید که فوربس یا Inc.com بعدی شوید. شما می توانید کوچک شروع کنید، در واقع، می توانید به سادگی یک وبلاگ شخصی راه اندازی کنید تا وارد تجارت انتشارات اینترنتی شوید. البته، شما در عین حال می توانید بزرگ تر شوید، و تصمیم بگیرید که یک سایت عظیم نیز ایجاد کنید. همه اینها به شما بستگی دارد.

پلتفرم هایی که باید در نظر گرفته شوند

برای ساختن این اثر، تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوای ارزشمند یا جالبی ایجاد کنید که دیگران می خواهند مرتباً بخوانند. هنگامی که در سایت خود جذابیت خاصی پیدا کردید، می توانید به سادگی یک یا چند شبکه تبلیغاتی را در سایت ادغام کنید. مانند موارد زیر:
Google Adsense
Ezoic
MediaVine

هنگامی که این کار را انجام دادید، با بازدیدکنندگان ثابت کافی از سایت خود، شروع به تولید درآمد روزانه خواهید کرد.
این کار بسیار آسن است و البته، پیمودن این مسیر به شما این امکان را می‌دهد که میزان پولی را که می‌خواهید هنگام خواب به دست آورید، کنترل کنید. پول بیشتری می خواهید؟ به سادگی مطالب ارزشمندتری را منتشر کنید.
قبل از اینکه بدانید، سایت شما شروع به تولید روزانه پول از محتوایی که ماه ها یا حتی سال ها پیش ایجاد کرده اید می شود. آیا می خواهید برای مدتی انتشار را متوقف کنید و به تعطیلات بروید؟ شما می توانید، و به طور جادویی، پول همچنان در حال افزایش است. ما مطمئناً توصیه نمی کنیم که کار روزانه خود را رها کنید (حداقل نه در ابتدا)، اما ممکن است بخواهید به طور جدی یک سایت اینترنتی را برای خرید توپ شروع کنید. هنگام خواب به سمت کسب درآمد حرکت می کنید. شما هرگز نمی دانید چقدر می توانید درآمد داشته باشید مگر اینکه تلاش کنید.

همچنین بخوانید:  8 اصل + 9 روش پولدارشدن بدون سرمایه اولیه

ناشر اینترنتی

3. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و اجاره آن

این روش سوم یکی از سودآورترین راه‌ها برای پول درآوردن در خواب است. با این حال، این رویکرد به تلاش و سرمایه اولیه بیشتری نیاز دارد تا بتواند برای شما کار کند. این روش به سادگی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. و سپس آن املاک و مستغلات را به افرادی اجاره دهید که به دنبال مکانی برای زندگی هستند. آنها مایلند به شما اجاره ماهانه برای زندگی در ملک شما بپردازند (که در غیر این صورت به عنوان اجاره کننده شناخته می شود).
بدون شک، زمانی که ملکی را ایمن کنید و آن ملک را مستاجر کنید، در حین خواب مقدار زیادی پول به دست خواهید آورد. مطمئناً روزهایی وجود خواهد داشت که مجبور خواهید بود کمی درگیر مسائلی باشید که ناشی از زمین‌دار بودن است. اما این چیزی نخواهد بود که مجبور نباشید ساعت‌ها در هر روز هفته وقت بگذارید تا برای آن کار کنید. بنابراین، کمی فکر کنید، شروع به پس انداز/سرمایه گذاری کنید و سپس قبل از آماده شدن حرکت خود را انجام دهید.

سرمایه گذاری در حوزه خانه

قبل از معرفی مورد بعدی پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله راه های کسب درآمد در خانه بزنید.

4. یک محصول اطلاعاتی (Info Product) ایجاد کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شروع کسب درآمد در هنگام خواب، ایجاد یک محصول اطلاعاتی است. محصول اطلاعاتی چیست؟ خوب، یک محصول اطلاعاتی می تواند یک کتاب دیجیتال، یک راهنما، یک کتابچه راهنمای دستورالعمل، یک کتاب فیزیکی واقعی و تقریباً هر چیزی باشد که شامل به اشتراک گذاشتن دانش، تخصص یا خلاقیت هنری شما برای مبادله پول باشد.
مطمئناً، ایجاد یک کتاب فیزیکی می‌تواند بسیار دخیل باشد، و حتی ممکن است زمان زیادی طول بکشد. با این حال، می‌توانید به‌راحتی چیزهایی را که در مورد آن می‌دانید، به‌صورت سازمان‌یافته جمع‌آوری کنید و آن را در یک کتاب دیجیتالی بسته‌بندی کنید.
در اینجا سه گزینه خوب وجود دارد:
Gumroad
Sellyfy
Big Commerce
یا حتی می‌توانید زمان کمی را صرف ایجاد یک کتاب چاپی بر اساس تقاضا مستقیماً از آمازون کنید یا چیزی شبیه به این. و نکته مهم در مورد این، این است که تنها کاری که انجام می دهید این است که دست نوشته خود را ارسال کنید. سپس چند مشخصه طراحی را انتخاب کنید و بدانید چقدر می خواهید برای آن هزینه کنید. بعد به همین ترتیب، به این تجارت وارد شوید. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای آن پیش بروید، اما از نظر ما انتشار مستقیم Kindle بهترین راه است.
یک راه خوب برای نگاه کردن به آن به این صورت است، وقتی یک محصول یا کتاب اطلاعاتی ایجاد می کنید، یک دارایی ایجاد می کنید. تا زمانی که این منبعی است که برای دیگران ارزش زا است، و مردم مایل به خرید آن هستند، می‌توانید به طور منفعلانه برای آن پول درآورید، یا زمانی که خواب هستید پول درآورید.

همچنین بخوانید:  شروع از صفر و رسیدن به استقلال مالی

5. بر اساس تقاضا تولید محتوا کنید

یکی دیگر از راه‌های فوق‌العاده برای کسب درآمد منفعلانه هنگام چرت زدن در شب، راه‌اندازی یک کسب‌وکار چاپ بر اساس تقاضا است. انجام این کار می تواند به سادگی راه اندازی یک محصول اطلاعاتی باشد. اما به جای اینکه کار خود را برای فروش در قالب دیجیتال ارسال کنید، به سادگی طرح های خود را بر روی محصولات مختلفی ارسال می کنید که می خواهند برای عموم به فروش برسند.
شما می توانید جنبه خلاقانه خود را بر روی پیراهن، کلاه، لیوان، بوم به نمایش بگذارید. و نکته مهم در مورد این رویکرد این است که شما نیازی به حمل موجودی ندارید. شما به سادگی چند مورد را برای فروش با طرح های خود تنظیم می کنید و در تجارت هستید.
وقتی شخصی تصمیم می‌گیرد محصول شما را بخرد، پلتفرم چاپ بر اساس تقاضا که استفاده می‌کنید شروع به چاپ روی محصولی که سفارش داده‌اید طراحی می‌کند و شما می‌توانید بخشی از فروش را حفظ کنید. در اینجا چند پلتفرم وجود دارد که می‌توانید برای راه‌اندازی یک کسب ‌و کار چاپ بر اساس تقاضا از آنها استفاده کنید:

Amazon Merch
Printful
Redbubble

 

سخن پایانی

در این مقاله شما را با چگونگی پول درآوردن در خواب آشنا کردیم. ساده ترین و به نظر ما بهترین راه برای درآوردن پول نقد هنگام خواب این است که قبل از خواب کار خود را خوب و حساب شده انجام دهید. بدون شک، اینها سه راه اول درآمدزایی هستند که بهتر از آنها شروع کنیم. در اینجا آنها را دوباره به عنوان یک جمع بندی سریع آورده ایم:

  • سرمایه گذاری در سود سهام.
  • استفاده از انتشار مطالب دیجیتال برای درآمد از طریق تبلیغات.
  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اجاره ای.
  • ایجاد یک محصول اطلاعاتی.
  • یک کسب و کار چاپی بر اساس تقاضا ایجاد کنید.

ترتیبی که برای انجام این کارها دنبال می کنید به عهده شماست. اما ابتدا بهتر است از سرمایه‌گذاری در سهام شروع کنید تا پیش ‌پرداخت کافی برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات بسازید. سپس، هنگامی که املاک و مستغلات را در اختیار دارید، می توانید از پول نقد اضافی خود برای سرمایه گذاری در املاک بیشتر و سهام سود اضافی استفاده کنید. باید به خاطر داشته باشید که با وجود افت بازار بورس ایران در چند وقت اخیر، هنوز هم برخی شرکت های مطمئن سودهای مناسبی پرداخت می کنند. مضافا اینکه خرید سهام در کف پتانسیل رشد را هم دارد.

حالا که تااینجای مقاله را مطالعه کردید پیشنهاد میکنیم صوت و ویدئوی زیر را که به نوعی تکمیل کننده پست هستند نیز مشاهده و گوش کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید

دوره های دکتر کاویانی

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

یک پاسخ

  1. سپاس از مطلب خوبتون جناب کاویانی، برای اونایی که دنبال کسب درآمد کم ریسک هستند، طبق تجربه میگم سرمایه گذاری در املاک بهترین راهه، البته راه های دیگه هم هست ولی خب اونا ریسک دارند یکم ، این خیلی بی خطره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود