۷ نکته طلایی برای فروش و بازاریابی در تجارت الکترونیک

سلام دوستان؛
همراه شما هستیم با مقاله ی دیگری برای راه اندازی کسب و کار موفق!
اگر یک کسب و کار اینترنتی درست راه اندازی شود مطمئنا به درآمد نیز خواهد رسید. اگر شما مدت زمانی است که کار خود راه انداختید اما هنوز به درآمد نرسیده اید شک نکنید که اشکالی در کار وجود دارد. موردی که باید برای پیشرفت کار به آن توجه کرد فروش و بازاریابی در تجارت الکترونیک است. بازاریابی امر بسیار مهمی است. در این مقاله میخواهیم نکاتی برای فروش و بازاریابی در تجارت الکترونیک را بررسی کنیم.

فروش و بازاریابی در تجارت الکترونیک

۱- فروش سودمند، بدون مقایسه

باید کاری کنید که فروشگاه اینترنتی شما خاص و یگانه باشد و جایی برای مقایسه در آن وجود نداشته باشد تا در امر فروش و بازاریابی در تجارت الکترونیک یگانه شود. برای این منظور سه گزینه را باید رعایت کنید:

هزینه: باید راه هایی برای فروش بهتر محصولات خود نسبت به سایر رقبا پیدا کنید.
کیفیت: شما باید در کیفیت حرف اول را بزنید.
ترکیبی: می توانید ارزش های ترکیبی بیشتری را پیشنهاد دهید.
۲- به مشتریان خود توجه کنید

برای اینکه در فروش و بازاریابی در تجارت الکترونیک موفق باشید باید به مشتریان خود گوش دهید و به آنها توجه کنید. زمانی را برای توجه به نظرات و انتقادات مشتریان بگذارید و روی آنها فکر کنید. این موارد می تواند در سازندگی بهتر کسب و کار اینترنتی شما کمک کند. در میان بعضی انتقادات ایده های جالبی پیش می آید که می تواند شما را متحول کند.

۳- بازاریابی را قبل از کامل شدن محصولات و خدمات شروع کنید

همچنین بخوانید:  چطور یک شغل پاره وقت به ما کمک می کند ثروتمند شویم؟

بسیاری بر این باورند که باید اول تمامی فعالیت های خود را کامل کرده و محصولات و خدمات را تکمیل کنند و سپس به بحث فروش و بازاریابی در تجارت الکترونیک بپردازند. اما این کار اشتباه است. قبل از اینکه فعالیت های خود را به اتمام برسانید بازاریابی را شروع کنید و در کنار آن کسب و کار خود را تکمیل نمایید.

۴- کمی فراتر فکر کنید

امروزه در دنیای مجازی می توان تبلیغات و بازاریابی گسترده ای را انجام داد. با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی می توان تکنیک های تجارت الکترونیک را پیاده سازی کرد و کسب و کار خود را ترویج داد. فقط نیازمند تلاش و پشتکار بیشتری هستیم. استفاده از ویدئوهای مرتبط با خدمات و محصولات و اشتراک گذاری آن به مراتب موثرتر از سایر موارد است.

۵- تست سرعت

در امر فروش و بازاریابی در تجارت الکترونیک نباید انتظار سرعت بالایی را داشت. اینکه شما به سرعت به درآمد و موفقیت برسید اشتباه است. شما باید گام به گام و با پشتکار زیاد و بدون نا امیدی ادامه دهید تا بتوانید به موفقیت برسید. زمان مهم است و مدیریت آن بسیار مهم است اما همیشه حد وسط را در نظر بگیرید.

۶- تبلیغات از زوایای مختلف

برای فروش و بازاریابی در تجارت الکترونیک باید زوایای مختلفی را مد نظر قرار دهید. مثلا اگر مشتری شما ببیند تبلیغات شما در سایت های اینترنتی، در رادیو و تلویزیون، در نمایشگاه ها و … موجود است برای شما ارزش و اعتبار زیادی قائل می شود. پس همه جانبه فعالیت کنید و تمامی زوایا را در نظر بگیرید.

همچنین بخوانید:  برای داشتن پول بیشتر ...؟

۷- با مشتریان درباره خود صحبت کنید

خوب یا بد باید بدانید که مشتریان شما دقیقا خواهان چه چیزی هستند. کاری کنید که آنها ناراضی نباشند و شکایت نکنند. درباره خودتان و اهدافتان صحبت کنید تا آنها به شما اعتماد کنند.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود